Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Samochód osobowy dla kierowcy, co polecacie.

ID: 233745


Cześć wszystkim. Mam trochę nietypowe jak na to forum pytanie. Otóż dotychczas jeździłem peugeotem 206 z 2006r. Żona jeździ Renault Clio 2002r.. Teraz powiększy nam się rodzina, tzn. mamy już córkę a teraz wyczekujemy bliźniaków. Czy możecie polecić jakiś niedrogi rodzinny samochód. Samochód max. 15 tyś. Kombi lub van. Liczę na waszą pomoc chloapki.

~Darekkierowca
*.146.235.25.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (177)

~kiero
Co do hydrauliki padła pompa, wymiana kosztowała dużo pieniążków, ciekły siłowniki, tez kosztowało. Sfery, i wszelkie tuleje gumowe lecą bardzo szybko.
~Xyz
E39 z kazdym 6 cylindrowym benzynowym silnikiem
~kiero
Silniki w c6 jest jeden mulasty benzyniak 3, 0 i trzy diesle 2, 2, 2, 7 i 3, 0. Silnik 2, 2 montowany w najtańszej wersji auta, bez dużej ilości dodatków, np. a*alizy stanu drogi i tłumienia amorków w czasie rzeczywistym. Ten układ daje właśnie cały bajer w c6, na tylnej kanapie żadnych wstrząsów. Silniki diesla 2, 2 nie jeździłem, ale użytkownicy narzekają na układ wtryskowy i turbinę. Ja miałem 3, 0 jest to to samo co 2, 7 tylko rozwiercone fabrycznie do wyższej pojemności. Ceny osprzętu do tej V6 są bajeczne. Oryginalny wtryskiwacz ponad 1000 zł, razy 6. Nie ma zamienników chyba że od jaguara-droższe. Olej należy wymieniać co 15 tys. km (ponad 6 l), bo grozi urwaniem korbowodu lub pęknięciem wału.
~kiero
Nikt nie chce naprawiać zawieszenia poza ASO. Do silników 2, 7 i 3, 0 tez trudno znaleźć chętnego do naprawy, maja opinie bardzo awaryjnych szczególnie w połączeniu z FAP. Widziałem ogłoszenia warsztatów naprawiających silnik gwarancja 3 miesiące, po usunięciu FAP 12 miesięcy. Cos w tym jest. Najgorszą wadą dla mnie słabe usztywnianie zawieszenia przy szybkiej jeździe, kładzie się na zakrętach. W obecnym samochodzie mam system cat ten doskonale usztywnia zawieszenie przy większych prędkościach.
maro12
Przecież ten sam prpblem jest z obecnymi ciężarówkami.
Daj idiocie durę, a będziesz notorycznie zmieniać turbo, wtryski, tłumik. "

Powiedz łysy jaki wpływ ma taki idiota na trwałość tych części.
Tak realnie.
maro12
W starszych autach to wiem, ale w tych nowych? W dodatku ze skrzynią automatyczną?
~kiero
Zapomniałem jeszcze o skrzyni biegów. W C6 jest japońskie dziadostwo od ASIN. Awaryjne jak by z plastiku to zrobił. Teraz mam solidna niemiecką ZF tylko filtr i olej wymieniać co 60-70 tys km. Asin pisał że w ich skrzyniach się nie wymienia oleju, chyba dlatego bo ich skrzynia to jednorazówka.
~kiero
maro jak się wymienia nie na czas olej i leje byle tańszy to leci turbo. Jak się leje paliwo niewiadomego pochodzenia to lecą wtryski. Oszczędności bokiem wychodzą.
maro12
kiero ale te czynności są w gestii właściciela auta i to on o tym decyduje.
Ja pytałem jaki wpływ ma kierowca.

-1

maro12
Co ma ten kierowca zrobić, aby zajechac ten silnik? Zniszczyć turbinę, tłumik, wtryski.

-1

~kiero
Kierowca ma wpływ jedynie przy manualnej skrzyni biegów i jeszcze przy ingerencji w tacho. Wtedy komputer głupieje,
maro12
Łysy wie, może odpowie.

-3

~Ordynator ku-ku
Łyska to trzeba pokryć papą. Tym bardziej że ponoć nadchodzą upały. Bo jak mu dogrzeje w tą pustą glace, to dopiero będzie miał odlot.

1

~Ł ysy
maro. Już odpowiadam. Odpowiednia jazda, ekonomiczna bezprośrednio wpływa na żywotność turba. Idiota zaciuka turba błyskawicznie, u rozsądnego szofera turbo pracuje praktycznie do końca silnika.
~Ordynator ku-ku
Łysek dobrze prawisz. U mnie silnik pracuje jeszcze kilka minut po zatrzymaniu. Podobnie jest rano przed ruszeniem, co najmniej 10 minut silnik pracuje na wolnych obrotach.
~Ł ysy
maro. Jedziemy dalej. Przy każdym naciśnięciu gazu z ułańską fantazją osadzają się " syfy" w katalizatorze. Jaki jest sprzężenie między wtryskami, a stanem tłumika w eev nie zamierzam ci tłumaczyć, i tak nie zakapujesz.
Zatem stawiając takie pytanie wydajesz o sobie świadectwo. Jesteś typowym głupkiem zza kierownicy, a nie kierowcą.
To tyle.
maro12
Łysy podpowiem Ci.
Pedał gazu nie jest połączony na stałe z pompą wtryskowa.
Możesz go sobie wciskać w podłogę, ale o dawce paliwa decyduje komputer.

-2

~Ł ysy
Wbrew pozorom, współczesne samochody mimo wielu ułatwień dla kierowcy / automat, wiele innych systemów ułatwiających pracę kierowcy / są bardziej wymagające.
Scanie 142 trudno było zaciukać. Nawet szoferski idiota musiał się starać. Dzisiaj idiota narobi kosztów na około 50 tyś zł tylko przez ułańską fantazję.
maro, o tym wiedzą kierowcy. Dla rzeszy przygłupów udających kierowców to wyższa abstrakcja. Głupek nie pomyśli nawet dlaczego padło mu trurbo, dlaczego fura wpada w tryb awaryjny, dlaczego za*y jest tłumik.
Dlatego mój stosunek do szoferskich idiotów jest taki, a nie inny.
Niech załatwiaj swoją głupotą konkurencję.
~Ł ysy
maro. Co ty na ten temat wiesz poza parkingowymi bajkami i wujem google?
maro12
To samo ze zmianą biegów, szofer nie decyduje przy jakich obrotach są zmieniane.

-1

~kobe
bmw e60 z 3 litrowym ropniakiem polecam
maro12
Łysy tylko takie masz argumenty?
~Ordynator ku-ku
Widzę Łysek że zaczynamy nadawać na podobnych falach. Mogę już składać siwi?
~Ł ysy
kiero. Cieszę się, że potrafisz czytać, znaleźć info u wuja google.
Nie zmienia to faktu, jesteś kolejnym pajacykiem wypisującym brednie.
Nie wierzę w bajkę o posiadaniu c6. Nie mam ochoty i czasu, bo pytając o szczegóły zrobiłbym z ciebie wariata.
maro12
Łysy obecne scanie robią milion kilometrów bez żadnych napraw, nawet bez wymiany klocków.

-1

maro12
Nie wiem skąd te bajki lysego o zaciukanych turbach, wtryskach i tlumikach.

-1

~Ł ysy
moro. Z ciebie * nie szofer. jak to nie masz wpływu na działanie automatycznej skrzyni? Pomóż skrzyni operując pedałem gazu. Synu, twoje kwalifikacje są zerowe. Nadajesz się do sprzątania garażu. Takie szoferzyny obecnie powożą.

-1

maro12
Łysy dam ci auto, wyznacze trasę I jestem pewien że nie dasz rady zrobić większego spalania niż 30l/100.
maro12
Pomóc skrzyni gazem? Skąd Ty takie teksty bierzesz chłopie?

-2

~Ł ysy
kiero. Użytkuję dwa citroeny c5, jeden model I, drugi model III. Oba maja silniki 2, 2 hdi. Nic złego na układ wtryskowy nie mogę powiedzieć. Nigdy nie naprawiałem. To samo dotyczy hydrauliki. Co 60 tyś zmiana czerwonej krwi i wszystko pracuje super.
Pamiętaj, do wuja google piszą też idioci. Nie łykaj bajek znaffco.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.86.112

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels