ID: 233745
Samochód osobowy dla kierowcy, co polecacie.
ID: 233745
ID: 233745
Cześć wszystkim. Mam trochę nietypowe jak na to forum pytanie. Otóż dotychczas jeździłem peugeotem 206 z 2006r. Żona jeździ Renault Clio 2002r.. Teraz powiększy nam się rodzina, tzn. mamy już córkę a teraz wyczekujemy bliźniaków. Czy możecie polecić jakiś niedrogi rodzinny samochód. Samochód max. 15 tyś. Kombi lub van. Liczę na waszą pomoc chloapki.
Cześć wszystkim. Mam trochę nietypowe jak na to forum pytanie. Otóż dotychczas jeździłem peugeotem 206 z 2006r. Żona jeździ Renault Clio 2002r.. Teraz powiększy nam się rodzina, tzn. mamy już córkę a teraz wyczekujemy bliźniaków. Czy możecie polecić jakiś niedrogi rodzinny samochód. Samochód max. 15 tyś. Kombi lub van. Liczę na waszą pomoc chloapki.
~Darekkierowca*.146.235.25.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.235.25.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (177)
~kiero | Co do hydrauliki padła pompa, wymiana kosztowała dużo pieniążków, ciekły siłowniki, tez kosztowało. Sfery, i wszelkie tuleje gumowe lecą bardzo szybko. | |||
~Xyz | E39 z kazdym 6 cylindrowym benzynowym silnikiem | |||
~kiero | Silniki w c6 jest jeden mulasty benzyniak 3, 0 i trzy diesle 2, 2, 2, 7 i 3, 0. Silnik 2, 2 montowany w najtańszej wersji auta, bez dużej ilości dodatków, np. a*alizy stanu drogi i tłumienia amorków w czasie rzeczywistym. Ten układ daje właśnie cały bajer w c6, na tylnej kanapie żadnych wstrząsów. Silniki diesla 2, 2 nie jeździłem, ale użytkownicy narzekają na układ wtryskowy i turbinę. Ja miałem 3, 0 jest to to samo co 2, 7 tylko rozwiercone fabrycznie do wyższej pojemności. Ceny osprzętu do tej V6 są bajeczne. Oryginalny wtryskiwacz ponad 1000 zł, razy 6. Nie ma zamienników chyba że od jaguara-droższe. Olej należy wymieniać co 15 tys. km (ponad 6 l), bo grozi urwaniem korbowodu lub pęknięciem wału. | |||
~kiero | Nikt nie chce naprawiać zawieszenia poza ASO. Do silników 2, 7 i 3, 0 tez trudno znaleźć chętnego do naprawy, maja opinie bardzo awaryjnych szczególnie w połączeniu z FAP. Widziałem ogłoszenia warsztatów naprawiających silnik gwarancja 3 miesiące, po usunięciu FAP 12 miesięcy. Cos w tym jest. Najgorszą wadą dla mnie słabe usztywnianie zawieszenia przy szybkiej jeździe, kładzie się na zakrętach. W obecnym samochodzie mam system cat ten doskonale usztywnia zawieszenie przy większych prędkościach. | |||
maro12
| Przecież ten sam prpblem jest z obecnymi ciężarówkami. Daj idiocie durę, a będziesz notorycznie zmieniać turbo, wtryski, tłumik. " Powiedz łysy jaki wpływ ma taki idiota na trwałość tych części. Tak realnie. | |||
maro12
| W starszych autach to wiem, ale w tych nowych? W dodatku ze skrzynią automatyczną? | |||
~kiero | Zapomniałem jeszcze o skrzyni biegów. W C6 jest japońskie dziadostwo od ASIN. Awaryjne jak by z plastiku to zrobił. Teraz mam solidna niemiecką ZF tylko filtr i olej wymieniać co 60-70 tys km. Asin pisał że w ich skrzyniach się nie wymienia oleju, chyba dlatego bo ich skrzynia to jednorazówka. | |||
~kiero | maro jak się wymienia nie na czas olej i leje byle tańszy to leci turbo. Jak się leje paliwo niewiadomego pochodzenia to lecą wtryski. Oszczędności bokiem wychodzą. | |||
maro12
| kiero ale te czynności są w gestii właściciela auta i to on o tym decyduje. Ja pytałem jaki wpływ ma kierowca. | -1 | ||
maro12
| Co ma ten kierowca zrobić, aby zajechac ten silnik? Zniszczyć turbinę, tłumik, wtryski. | -1 | ||
~kiero | Kierowca ma wpływ jedynie przy manualnej skrzyni biegów i jeszcze przy ingerencji w tacho. Wtedy komputer głupieje, | |||
maro12
| Łysy wie, może odpowie. | -3 | ||
~Ordynator ku-ku | Łyska to trzeba pokryć papą. Tym bardziej że ponoć nadchodzą upały. Bo jak mu dogrzeje w tą pustą glace, to dopiero będzie miał odlot. | 1 | ||
~Ł ysy | maro. Już odpowiadam. Odpowiednia jazda, ekonomiczna bezprośrednio wpływa na żywotność turba. Idiota zaciuka turba błyskawicznie, u rozsądnego szofera turbo pracuje praktycznie do końca silnika. | |||
~Ordynator ku-ku | Łysek dobrze prawisz. U mnie silnik pracuje jeszcze kilka minut po zatrzymaniu. Podobnie jest rano przed ruszeniem, co najmniej 10 minut silnik pracuje na wolnych obrotach. | |||
~Ł ysy | maro. Jedziemy dalej. Przy każdym naciśnięciu gazu z ułańską fantazją osadzają się " syfy" w katalizatorze. Jaki jest sprzężenie między wtryskami, a stanem tłumika w eev nie zamierzam ci tłumaczyć, i tak nie zakapujesz. Zatem stawiając takie pytanie wydajesz o sobie świadectwo. Jesteś typowym głupkiem zza kierownicy, a nie kierowcą. To tyle. | |||
maro12
| Łysy podpowiem Ci. Pedał gazu nie jest połączony na stałe z pompą wtryskowa. Możesz go sobie wciskać w podłogę, ale o dawce paliwa decyduje komputer. | -2 | ||
~Ł ysy | Wbrew pozorom, współczesne samochody mimo wielu ułatwień dla kierowcy / automat, wiele innych systemów ułatwiających pracę kierowcy / są bardziej wymagające. Scanie 142 trudno było zaciukać. Nawet szoferski idiota musiał się starać. Dzisiaj idiota narobi kosztów na około 50 tyś zł tylko przez ułańską fantazję. maro, o tym wiedzą kierowcy. Dla rzeszy przygłupów udających kierowców to wyższa abstrakcja. Głupek nie pomyśli nawet dlaczego padło mu trurbo, dlaczego fura wpada w tryb awaryjny, dlaczego za*y jest tłumik. Dlatego mój stosunek do szoferskich idiotów jest taki, a nie inny. Niech załatwiaj swoją głupotą konkurencję. | |||
~Ł ysy | maro. Co ty na ten temat wiesz poza parkingowymi bajkami i wujem google? | |||
maro12
| To samo ze zmianą biegów, szofer nie decyduje przy jakich obrotach są zmieniane. | -1 | ||
~kobe | bmw e60 z 3 litrowym ropniakiem polecam | |||
maro12
| Łysy tylko takie masz argumenty? | |||
~Ordynator ku-ku | Widzę Łysek że zaczynamy nadawać na podobnych falach. Mogę już składać siwi? | |||
~Ł ysy | kiero. Cieszę się, że potrafisz czytać, znaleźć info u wuja google. Nie zmienia to faktu, jesteś kolejnym pajacykiem wypisującym brednie. Nie wierzę w bajkę o posiadaniu c6. Nie mam ochoty i czasu, bo pytając o szczegóły zrobiłbym z ciebie wariata. | |||
maro12
| Łysy obecne scanie robią milion kilometrów bez żadnych napraw, nawet bez wymiany klocków. | -1 | ||
maro12
| Nie wiem skąd te bajki lysego o zaciukanych turbach, wtryskach i tlumikach. | -1 | ||
~Ł ysy | moro. Z ciebie * nie szofer. jak to nie masz wpływu na działanie automatycznej skrzyni? Pomóż skrzyni operując pedałem gazu. Synu, twoje kwalifikacje są zerowe. Nadajesz się do sprzątania garażu. Takie szoferzyny obecnie powożą. | -1 | ||
maro12
| Łysy dam ci auto, wyznacze trasę I jestem pewien że nie dasz rady zrobić większego spalania niż 30l/100. | |||
maro12
| Pomóc skrzyni gazem? Skąd Ty takie teksty bierzesz chłopie? | -2 | ||
~Ł ysy | kiero. Użytkuję dwa citroeny c5, jeden model I, drugi model III. Oba maja silniki 2, 2 hdi. Nic złego na układ wtryskowy nie mogę powiedzieć. Nigdy nie naprawiałem. To samo dotyczy hydrauliki. Co 60 tyś zmiana czerwonej krwi i wszystko pracuje super. Pamiętaj, do wuja google piszą też idioci. Nie łykaj bajek znaffco. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.