ID: 233745
Samochód osobowy dla kierowcy, co polecacie.
ID: 233745
ID: 233745
Cześć wszystkim. Mam trochę nietypowe jak na to forum pytanie. Otóż dotychczas jeździłem peugeotem 206 z 2006r. Żona jeździ Renault Clio 2002r.. Teraz powiększy nam się rodzina, tzn. mamy już córkę a teraz wyczekujemy bliźniaków. Czy możecie polecić jakiś niedrogi rodzinny samochód. Samochód max. 15 tyś. Kombi lub van. Liczę na waszą pomoc chloapki.
Cześć wszystkim. Mam trochę nietypowe jak na to forum pytanie. Otóż dotychczas jeździłem peugeotem 206 z 2006r. Żona jeździ Renault Clio 2002r.. Teraz powiększy nam się rodzina, tzn. mamy już córkę a teraz wyczekujemy bliźniaków. Czy możecie polecić jakiś niedrogi rodzinny samochód. Samochód max. 15 tyś. Kombi lub van. Liczę na waszą pomoc chloapki.
~Darekkierowca*.146.235.25.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.235.25.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (177)
~Ł ysy | moro. Nie jesteś osoba do rozmowy. Twoja wiedza jest wyjątkowo uboga. Rób karierę na parkingu. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | Zwalniając pedał przyspieszenia, można w automatycznej skrzyni wymusić zmianę biegu. | 1 | ||
maro12
| ku-ku nie ma teraz takiej opcji | |||
~kiero | Ł ysy no napisz jaka jest różnica miedzy DPF a FAP poza dodatkiem do paliwa. | 1 | ||
~Ł ysy | kiero. Czytam te twoje wypociny i co rusz nowy kwiatek. Ty chyba raz stałeś obok c6, bo gdybyś jeździł nie pisałbyś o " kładzie się na zakrętach ". Hydroaktiv III, zawieszenie sterowane mikroprocesorem, który daładowuje ciśnienie na goleń obciążoną w zakręcie, przez to auto prawie nie ma wychylenia. A jak to działa? Usztywnia obciążony amortyzator. Tu jakiś śmieszny znaffca pisze o kładzeniu się w zakrętach. kiero, masz też przycisk sport, załączający sportowe zawieszenie. Wtedy auto się wręcz klei do drogi. kiero, moja rada. Nie pisz bredni, każdą twoją brednię obalę. Trafiłeś na kolesia, który jeździ hydrowozami od 20 lat. Doskonale znam układy hydrauliczny, sam wszystko naprawiam. Mam jedną zasadę, nie dyskutuję o sprawach, o których nie mam zielonego pojęcia. Rób podobnie, a nie będziesz uważany za przygłupa. | |||
~kiero | Ł ysy tak usztywnia może lżejszej C5, dla C6 było to za mało. Jadąc po ostrych zakrętach czułem się jak kutrem na morzu. Komfort jest niezaprzeczalny, ale dla mnie jest za miękki na zakrętach ten samochód. To i ten nieszczęsny silnik były powodem pozbycia się tego auta. Około roku tym się bawiłem. | 1 | ||
~Ł ysy | kiero. Ja nie muszę posiłkować się wujkiem google. System DPF to efekt głupoty niemieckich inżynierów. Jak można założyć, że wstrzyknięcie dodatkowej dawki paliwa podniesie temperaturę spalania, wypali sadzę w filtrze cząstek stałych. ? Czysta głupota. Efekt jest taki, że po kilku tysiącach przejechanych kilometrów w silniku masz miksturę oleju i paliwa, spadają właściwości smarne i silnik traktowany jest jak papierem ściernym. Co innego z FAP. Tu masz dodatek do paliwa obniżający temperaturę spalania sadzy. Teraz możesz poczytać u wuja czy zrobiłem błąd. Synku, z twoją wiedzą nie bierz się za testowanie innych. Za głupi jesteś. | |||
~kiero | Może cieknące siłowniki miały wpływ na stabilność tego wynalazku. | 1 | ||
~kiero | Przecież napisałem to samo, że dodatek powoduje obniżenie temperatury spalania syfu. A czym ma wypalić? Tak samo dozuje większe ilości paliwa, tylko FAP można wyprodukować z gorszych materiałów mniej odpornych na wysoka temperaturę. Działanie obu jest podobne. | |||
~Ł ysy | kiero, o czym ty znowu bredzisz, o różnicy w wadze? To tylko 250kg. Praktycznie nieodczuwalna różnica. Może kolor ma znaczenie? | |||
~kiero | Nie musze się posługiwać google, często zmieniam samochody i nie trzymam się tej samej marki. Przygodę z citroenem uważam za nieudaną. Pierwszym moim autem był FIAT 125p/1500 kupiony w 1977 roku za dolary. | |||
~Ł ysy | kiero. Wiem, ze twoje ego cierpi, ale na Boga nie ro z siebie większego idioty niż jesteś. Cieknące golenie? Jakieś novum. Jedz na pierwszy lepszy szrot, spytaj się kolesia czy kiedykolwiek trafiła się c5 lub c6 z " cieknącymi goleniami ". Chłopczyku, ty jedynie stałeś obok c6. Nigdy nie byłeś jego posiadaczem. Właściciel nie pisałby takich głupot. A tekst o posiadaniu c6 z 3litrowym silnikiem traktuję jako bajkę samą w sobie. | |||
~zcx | łysy co wniosłeś do tematu oprócz tego że wszystkim dookoła łącznie z inżynierami ubliżyłeś. robiąc z siebie eksperta w kolejnej dziedzinie? | |||
~Ł ysy | maro. Twój post z godz. 11:58:32 jest hitem. Kto zatrudnia takiego experta? | |||
~kiero | Ł ysy musi odreagować, musi mieć ciężkie życie. I nie słyszał o silniku PSA V6 3. 0 HDI. Trudno te same silniki z innym osprzętem znajdziesz w jaguarze xf. | |||
~Ł ysy | zcx. Co wniosłem? Dyletanci i tak tego nie zobaczą. Obaliłem parkingowe teorie, lansowane przez siemranych kierowczyn. Co to za poziom kwalifikacji, jak zawodowy kierowca nie kuma sprzężenia zwrotnego między stylem jazdy, a defektami w układach zasilania i wydechowym? Chcesz się wpisać na listę przemądrzałych, głupawych kierowczyn z zerową wiedzą o wykonywanym zawodzie? | |||
maro12
| ~Ł ysy 2018-06-27 12:24:04 maro. Twój post z godz. 11:58:32 jest hitem. Kto zatrudnia takiego experta? Jest taki jeden co daje mi pracę I nawet płaci za tę pracę. Dziwne co? | |||
~zcx | rozumiem łysy że jesteś wieloletnim użytkownikiem C6 z silnikiem dt20. | |||
~Ł ysy | kiero. Odreagować? Chyba żartujesz. kiero, nie doczytałeś. A Jaguarach montowano silniki 2, 7. Widzę, że nie ma sensu sprzeczać się z osobami, których wiedza płynie z google. Pa, spece od wszystkiego. | |||
~Ł ysy | maro. Twój szef musi być idiotą, skoro zatrudnia takich speców. | |||
~kiero | Łysy masz link do c6 3. 0hdi, za chwile dam ci do xf 3. 0 s://www. otomoto. pl/oferta/citroen-c6 -3-0hdi-241km-automa t-exclusive-faktura- vat-nawigacja-ID6yQl iT. html | |||
~zcx | Smardzewicki specu od wszystkiego, czy jest jakaś dziedzina życia na której nie nie znasz, bo jak na razie od ponad 10 lat raczenia swoją obecnością ten portal nie było takiego tematu. nawet inżynierowie z biur konstrukcyjnych nie są w stanie ci dorównać wiedzą. | |||
~kiero | Masz jaguara s://allegro. pl/jaguar-xf-s-3-0-d -275km-pakiet-r-i742 2591113. html Gdybyś ogarniał temat, to byś wiedział że PSA silnik 2, 7 "zmodernizowało" czyli zwiększyło jego pojemność, co nie było trudne przy 6 cylindrach. Ciekawostka, te silniki były skonstruowane we współpracy z fordem i produkowane w UK. | |||
~Ł ysy | zcx. Jest wiele takich dziedzin, choćby informatyka. Nigdy nie wypowiadam się o komputerach, systemach informatycznych, nawet o nawigacjach. W przeciwieństwie do wielu parkingowych przygłupów znam swoje kwalifikację, znam swój szczebel kompetencji. Czy odpowiedz Pana satysfakcjonuje? zcx. Naucz się czytać, potem staraj się zrozumieć czytane treści, a później buduj swoje opinie. W przeciwnym razie wychodzisz na idiotę w stylu kiero, maro i innych krzykaczy znanych z tego forum. Co się tyczy DPF sami Niemcy odeszli od tego szaleńczego pomysłu. Ty o tym nie wiesz, bo nie umiesz czytać. Ty tylko składasz litery. | |||
~zcx | łysy a jakie są twoje kwalifikacje? Czy czasami niemieccy konstruktorzy nie odeszli od dpf po konsultacji z tobą? | |||
Dawid87
| dla kierowców citroen, peugeot chłopaki na parkingach opowiadają o zarobkach 10 tyś, dla nich minimum S-klasa albo BMW 7 oczywiście nowe z salonu | |||
~kiero | Ł ysy znowu bredzisz, Niemcy odeszli, a co w zamian? Jeszcze więcej montują tego dziadostwa, teraz w benzyniakach. Jedynie mercedes coś tam z adblue kombinował. | 1 | ||
~Ł ysy | kiero. To nie wiesz? Szczochy. Doczytaj, wujek google pomoże. | |||
~kiero | Co mam doczytać, jechałem mercedesem ML bluetec, stad wiem że ma wlew na adblue. | |||
~kiero | puchatek nie tylko tempomat masz w dzisiejszych ciągnikach. Asystent pasa ruchu, odległosciówka, to coraz częstsze wyposażenie oprócz tempomatu. A manualne operowanie skrzynia biegów to przydaje się przy długich zjazdach, hamowanie silnikiem bo szef poskąpił na retarder. Tylko wtedy silnik i sprzęgło dostaje równo po d... No i w terenie przełączenie na manual jest wskazane. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.