Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (22121)

~Ordynator orginal!
Zatem driver przygotuj się. Będziesz miał konkurencję!!!
~Patryk pogromca dziadow
Ruch na niemieckich spadł ale wzrosł na czeskich i francuskich bo ile ludzi w strategicznych miejscach omija szwaba że względu na opłaty hahaha

Prace ma 8 na 10, niestety rynek wypluł dwóch .verów i kwiczy taki leszcz co niemiara

1

~miMao
Koło czego ta gwiazda nazieroswski transportowa?
Jaki to gwiazdozbiór?
Celebtitus?
Bo w innym chyba nie ma?
~P. D.
Patryk jak tam wystawa ceramiki poszła nagroda za 1 miejsce jest? młoda przeszkolona w artystycznym układaniu salami na plackach? szyld już wisi piec odpalony?
~P. D.
Jedno co zwróciło moja uwage że jak obejrzycie filmiki WT to zobaczcie koles czesto i gesto lata w nocy i pomyslcie co by było jakbyście mieli pracownika najemnego pokroju " poetów z Etransport" kolesi poziomu noc jest dla k... i złodzieja " itp kolesi co ci powie że tacho rzecz swieta, jak tam co jakis czas WT ma przekroczenia
~tak
P. D. Myślę ze juz duża cześć przewoźników doszła do wniosku, że lepiej auto w krzaki postawić niż zatrudniać kierowcę o którym piszesz.
~tak
nie ma takiego ssania jak w 2022, że ważne było aby kogokolwiek wsadzić za ster.
~Kris
NO dlatego taki biznesmen na swoim co dziada nie chce dorabiać to najlepszy dla spedycji. Bo jemu ani noc ani tacho nie przeszkadza. On robi najgorszą robotę ale wmówili mu że jest wyjatkowy i ma ekstra warunki.
~P. D.
Kris to już nie jest kwestia "najlepszosci" po prostu już inaczej nie dało sie zejsc z kosztów jak tylko pchanie w promowanie "kierowcy na swoim " bo wiadomo że jak już złapią założą homonto w postaci leasingu weksla to jest dokładnie to co mówił WT że pozniej już nie ma opcji wycofania sie taki gość bedzie zarabiał nawet mniej niż na umowie ale bedzie musiał tyrać i dodatkowo jest on o niebo bardziej uległy od pracownika najemnego, bo pracownik najemny ma wyj. e. b. a. n. e i powie szefowi że nie jedzie bo tacho i szef go nie zmusi, a jak coś to walnie kluczykami i znajdzie kolejnego pożytecznego idiote co go zatrudni nie sprawdzajac dlaczego został rozwiazany stosunek pracy
~driver
zrobcie sobie jaja i wyslijcie gdzies propozycje wspołpracy ze chcecie być przewoznikiem w kurierce czy logistyku Jak powiesz że masz 1-2-5 autek bedą z tobą gadac Gdy powiesz ze masz kilkadziesiat To odrazu ci ich handlowiec powie że to nie jest praca dla Pana Odrazu gosc mowi że masz -7% z kilometrow ucięte ze są obciązenia za... I przy zerwaniu umowy napewno bedzie sąd i problemy I własnie najlepiej im jest z niewielkimi firmami bo ich poprostu golą a oni sie ciesza ze koła sie kręcą
~lol
P. D.
około godzinę temu
Kris to już nie jest kwestia "najlepszosci" po prostu już inaczej nie dało sie zejsc z kosztów jak tylko pchanie w jest dokładnie to co mówił WT że pozniej
już nie ma opcji wycofania sie taki gość bedzie zarabiał nawet mniej promowanie "kierowcy na swoim " bo wiadomo że jak już złapią założą homonto w postaci
leasingu weksla to niż na umowie ale bedzie musiał tyrać i dodatkowo jest on o niebo bardziej uległy od pracownika najemnego, bo pracownik najemny
ma wyj. e. b. a. n. e i powie szefowi że nie jedzie bo tacho i szef go nie zmusi, a jak coś to walnie kluczykami i znajdzie kolejnego pożytecznego
idiote co go zatrudni nie sprawdzajac dlaczego został rozwiazany stosunek pracy

P. D. zgadzam się w 100% z Twoim komentarzem mam do Ciebie pytanie, które na tym forum tyle razy już stawiałem a nikt mi jeszcze nie odpowiedział: i co dalej?
Gdzie jest granica, która wyznacza linię, której firma transportowa już nie może przekroczyć? Jakie są perspektywy dla właścicieli firm transportowych zatrudniających kierowców? Czy tak jak mówi Kris obecna sytuacja to wina sezonowości i na wiosnę wszystko wróci do normy? Przypomnę tylko, że w korporacjach
pandemia wymusiła nowy status zatrudnienia praca zdalna. Pandemia się skończyła a zatrudnienie na pracy zdalnej zostało.
To moje pytanie stawiam w związku z tym co sam słusznie zauważasz i piszesz cyt: że pozniej już nie ma opcji wycofania sie taki gość bedzie zarabiał nawet mniej niż na umowie ale bedzie musiał tyrać i dodatkowo jest on o niebo bardziej uległy od pracownika najemnego, bo pracownik najemny ma wyj. e. b. a. n. e i powie szefowi że nie jedzie bo tacho i szef go nie zmusi, a jak coś to walnie kluczykami i znajdzie kolejnego pożytecznego idiote co go zatrudni nie sprawdzajac dlaczego został rozwiazany stosunek pracy

P. D. zastanawia mnie czy WT do takich wniosków, o których Ty piszesz dotarł dopiero teraz czy wiedział i rozumiał je wcześniej? A liczył i wyznawał zasadę że jakoś to będzie bo ogień na tłoki, koła muszą się kręcić. Albo deko handlu lepsze od kilograma roboty. A dzisiaj niestety został tylko pełen nocnik!
Ł ysy
lol. Pytasz o perspektywy rozwoju?
Nie ma takowych.
Przy braku jakichkolwiek barier dostępu do zawodu przewoźnika, każdy jełop może prowadzić firmę transportową.
Wyliczanki Panuff Kieroffcuff na swoim budzą zdziwienie nawet u moich kotów.
~Frey
Masz mądre koty.
~lol
driver
16 godzin temu
Woziłem Ukrainę Serbię Macedonia albania Czarnogóra bosnia Hercegowina Węgry

Kris
16 godzin temu
No to pamietasz jak było. Skoro dzisiaj piszemy tzn ze swiat się wtedy nie skonczył i potem było 12 lat hossy w transporcie. Czemu teraz ma być inaczej?

Kris, ale Ty nie czaisz bazy! Tu nie chodzi o to czy świat się skończy, albo kiedy będzie hossa! Tylko jak będzie hossa to czy kostkę brukową i pręty żebrowane będzie woził nasz forumowy Kris czy Szmidt albo Wowka?
Ł ysy
lol. To są absolwenci największej najbardziej prestiżowej europejskiej uczelni, Europejskiego Uniwersytetu Parkingowego.
W tej szkole prawa ekonomii wyglądają inaczej. Tu wszystko jest życzeniowe.
Stad parcie na zajebisty szmal z transportu.
Dopiero później okazuje się, że z inwestycji 700tyś zł masz na czysto max 4tyś zł i to przy dobrych wiatrach.
Jakby nie patrzeć jesteś idiotą.
Idiotów przybywa, a za idiotami idą dumpingowe ceny przewozów.
Zrozumiałeś?
~driver
Mi to sie tylko o to rozchodzi ze w tamtych czasach były szanse na zmiane kierunku i mozliwosci Dzis nie ma zadnych opcji I tylko to że w tamtym okresie tydzień zamykałem 2600-3000e z auta przy kosztach o 2/3 niższych A dzis nie jestes w stanie miec takiego obrotu Gdzie o kosztach nawet nie wspominam
~lol
Łysy, pełna zgoda tylko to co piszesz to są dalej powody, które doprowadziły do obecnej sytuacji. O tych powodach i ich konsekwencjach rozmawialiśmy już 3 lata temu na tym forum. To driver 3 lata temu już wtedy mi tak samo jak TY napisał. Tylko driver miał nadzieję, że do tego nie dojdzie. Teraz to już jest mleko rozlane. Ale też nie ma sytuacji bez wyjścia.
~driver
Dzis droga po ładunek z niemiec kosztuje prawie 600e wg pobranego z karty Ładunki są ale nie pojadę ani nikt tego nie przywiezie Taki pas Znajdziesz oszołoma że to łyknie po 3 dni stania Ale jaka przyszłosć? Na tydzień dwa trzy? W lutym nic sie nie zmieni Wiadomo że to nie jest wina przewoznika kierowcy czy nawet załadowcy Bo rynek tak ustalil i nic z tym nie zrobisz
~driver
Pitolenie Krisa ze lepiej mieć 2 tysie z auta jak nic Tylko te dwa tysie to marzenie Wyslesz kierowcę i nie masz zadnej gwarancji zarobienia Wystarczy ze w kazdym tyg stracisz 14h jazdy! kierowcy i cały plan runie A tak bedzie na 100%
~driver
obrazowo to jest tak
Nie było czym wozic (mała podaż aut)
potem nie było kim wozić (kierowcy)
teraz nie ma co wozic (brak ładunków)
a za chwile nie bedzie za co wozić (brak kasy )

teraz musimy dojsc do pkt nr 1 że nie bedzie czym
Ł ysy
Tak to jest, jak ustawodawca chce zarabiać. Bo dzisiaj na transporcie zarabia przede wszystkim państwo i banki.
Zniesiono bariery dostepu do zawodu przewoźnika. Mówiąc inaczej, każdy przygłup może prowadzić działalność licencjonowaną.
Później idzie lawina.
Jeden przygłup wyliczy koszty transportu na poziomie 0. 57eur/km, drugi przygłup bajer łyknie i jest wesoło.
Można spojrzeć na powyższy proces z innej strony. Jedna koo rwa na zlecenie drugiej koo rwy puści w eter głupotę, a rzesza przygłupów łyka bajkę z korzyścią dla drugiej koo rwy. Zanim pierwsza sprzedajna koo rwa załapie, że została wykorzystana, już nie ma wyjscia. Jak przystało na koo rwę zostaje gorliwym klakierem drugiej koo rwy.
Czy parkingowa ellitttta zrozumiała "w czem okoliczność"?
Osobi ście stawiam na drugi wariant.
Druga koo rwa zleciła za srebniki nagonkę pierwszej koo rwie.
Wpuszczeni w maliny inteligentni inaczej powinni przygotować na parkingu gorące powitanie pierwszej koo rwie.
Ł ysy
Główną cechą życiowych idiotów jest wiara w marzenia.
Niech idioci marzą, że w końcu dobre czasy nadejdą. Racjonalnie myslacy ludzie zdaja sobie sprawe z cyklicznosci sytuacji w światowej gospodarce, a za tym i w transporcie.
Można marzyć, teraz się wje bię, ale za trzy lata się odbiję. Jak sie odbiję, znowu sie wjebię. Cykl się zamyka.
Witkacy pisał. :"życie jest zbyt krótkie, aby tracić je na mycie szklanek "
Wy się rozwijajcie, ja się pośmieję.
To tyle.
Transport jako jedyna działalność jest teraz tylko dla idiotów.
Ł ysy
Podtrzymuję swoją tezę: "nie ma gorszej koo rwy od kierowcy na swoim "
Nie ma znaczenia czy ma jeden pojazd, czy kilka.
Kto idzie na swoje? Zazwyczaj najwięksi złodzieje i oszuści. Czego można spodziewać się po takich chłystkach wiedza wszyscy z głową na karku.
~driver
mozna jeszcze dołożyć tych co transport jest poboczną działalnoscia produkcji i zawsze łykają wszystko w defnicji Powrotu płatnego bo i tak by jechało
~lol
Łysy, myślałeś o zmianie branży, przejściu na wyższy poziom? Ucieczki od tych jak to piszesz absolwentów po uczelniach, które szlifują kamienie a niszczą diamenty? Jesteś spostrzegawczy, życiowo bystry. Wybacz mi te pytania, które stawiam retorycznie. Nie oczekuję odpowiedzi.
~driver
A co do tego ruszenia To rynek musi sie oczyscić i nie wiosna 2024 A raczej jesień 2025
~Hycel
Ł ysy w choroszczy dostałeś przepustkę czy uciekłeś?
Nie ma gorszej qurwy niż kierowca na swoim tak twierdzi łysy.
Dlatego zadaje pytanie:
Kto powinien prowadzić transport?
Jaką uczelnie należy ukończyć, z jakiej rodziny pochodzić, jakie zainteresowania i umiejętności taki kandydat powinien posiadać?
~Hycel
Z tego co wiem 99% polskich firm transportowych to kierowcy na swoim. Jedni zaczynali w latach 90 tych inni później. Wręcz uważam że zawody takie jak kierowca, mechanik, spedytor, dyspozytor są bardzo przydatne w zakładaniu firmy transportowej bo na samym wstępie kandydat ma jakieś pojęcie otwj branży.
Gorzej jest jak się AWF skończyło i za transport się bierze.
Nawet 30 lat dzialnosci nie daje żadnego progresu tylko tony wylewanego na forum jadu, franczyza i kilka starych premium.
Ci co zaczynali jako kierowcy lub z zawodów które wymieniłem wyżej osiągnęli największy sukces w tej branży
~Kris
Tyle pier. dolenia o niczym. Nie ma znaczenia co było 20 czy 10 lat temu bo już tak nie będzie. W kazdej branzy wraz z rozwojem technologii następuje spadek marży. A to z kolei prowadzi do rozrostu firmy i wtedy 3% z kilku baniek daje sowity zysk. Dlatego małe firmy w kazdej branzy bedą upadały bo tak to działa. I pier. dolenie drivera tego nie zmieni. Na razie to trwa bo WT i inne głaby muszą na własnej skórze się przekonać o tej prawidłowości. A po nich przyjdą następni i będą zasilać ten system. Az wejdą auta elektryczne za 250 tys euro i goł.c nie dostanie leasingu bo nie bedzie miał nawet 10% na wpłatę własną.
~lol
Hycel, ale żeby skończyć AWF to wcześniej musisz skończyć szkołę średnią. Technik mechanik samochodowy po maturze też może skończyć AWF. Wydaje mi się, że miałeś na myśli absolwentów AWF po liceum ogólnokształcącym. To jest faktycznie tragedia. Widziałem takiego delikwenta co skończył liceum później na politechnice budowę maszyn a nie potrafił dobrze brzeszczota założyć do piły. I co z takim inżynierem zrobić?
Ale co się dziwić jak doktory ekonomiści różnej maści mówią, że Polska gospodarka się wtedy kręci jak obywatele w sklepie robią zakupy. Można się bawić?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.64.42

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels