ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22171)
~lol | scan cargo około godzinę temu Lol niestey ale w takich branżach niespecjalistycznych jak już pisałem wiele razy niestety los małych firm jest przesadzony popatrz na to co sie dzieje w handlu czy produkcji dąży to do konsolidacji coraz wiekszej i mocniejszej, oczywiscie że sa jakies firmy które znajda jakas nisze i wykorzystaja ale mowimy to generalnie o runku jako całości, zobacz molochy jak schenker Rhenus itp... scan cargo jest napisane szukajcie a znajdziecie nie koniecznie w transporcie. Nie jestem z transportu, ale wydaje mi się, że dla wielu firm transport to już jest zgrana karta. | |||
~lol | Kris 16 minut temu NO ale mała firma nie moze zejsc z kosztów tak jak duza. Bo ten sam koszt rozkłada się na więcej aut. Kris 14 minut temu Koles rozwalił system. Jak mozna swiadczyc usługi transportu nie produkując cięzarówek. A jak fryzjer moze obcinac włosy skoro nie wyprodukował nożyczek. Jest sens dyskusji z takim filozofem? Kr is, bombardujesz mnie szukając zaczepki. Raz atakujesz mnie w komentarzach pisząc, że nie jestem z branży transportowej i po co zabieram głos. Ale w następnym komentarzu chcesz żebym skomentował coś na temat kosztu aut. Kris, jeszcze raz Cię informuję nie jestem z branży transportowej i nie wypowiadam się na temat kosztów aut bo nie znam tematu. Kris, no cóż Tobie mogę powiedzieć. Nie zastanawiałeś się nad zmianą branży? Ja za strzyżenie płacę 60 zl (w moim mieście to najniższa stawka) Może zostaniesz fryzjerem 15min - 60 zl. Na damskim chyba więcej płacą. Musisz skalkulować co się lepiej opłaca. | |||
~Kris | Gdzie ja cie pytam o koszty? Jakies urojenia masz. Pisałem do drivera o schodzeniu z kosztów. A i owszem myslę o zmianie branzy ale na taka oparta na wiedzy zeby mi się potem jakis przygłup nie wpierd. olił w paradę co dziada (dowolnego) nie chce dorabiac. | |||
~Kris | Więc fryzjer równiez nie wchodzi w grę bo jakis pajac co pracuje na etacie moze dojsc do wniosku ze on załozy swoj salon bo to wystarczą fotel i nozyczki. | |||
jacek-kuba
| Kris daj już żyć driverowi. Naczyta się, że drobnica padnie i dokupi kolejne 100 autek i potem będzie Cię ścigał. Gość jest trzepnięty, ale zabawny. Więc niech tak zostanie. Czekam jak sztuczna inteligencję będzie wprowadzał -to dopiero będą loty. | |||
~Kris | A moze byc odwrotnie nie będzie śiesznie tylko logicznie. BO mimo ze sztuczna to jednak inteligencja. I działa wg jakiegos algorytmu | |||
jacek-kuba
| tomek również tak działa. Jego algorytm polega na kupowaniu jak jest drogo i sprzedaży jak ceny lecą na dno. Tak było z ropuchną, samochodami, ciągnikami i Ad Blue, ostatnio na euro się rzucił po 5. 40zł. | |||
~driver | Kris a zasadniczo to o co ci chodzi? Ty się upierasz ze zysk 2tys z auta jest spoko przy takich kosztach Ja myślę że 2 tys to szkoda wstawać z łóżka i się babrać w transporcie Pytanie moje jest jedno cały czas Czy lepiej mieć kontrolę nad strata czy lepiej bez opamiętania walczyć na dużym ryzyku? | |||
Puchacz1
| ~driver 15 minut temu Napisz prosto z mostu, jaki czysty zysk interesuje ciebie w transporcie generowany z JEDNEGO ZESTAWU. Oczywiście z pracownikami zatrudnionymi na pełnym etacie, wliczając w to spedycję, ew warsztat i mechaników oraz koszty utrzymania całej infrastruktury z parkingiem dla całości twych zestawów. | |||
~Kris | Giretka ma 1 tys z auta i jest nawiększą firmą w europie a zyski ida w miliony. Ja sie nie upieram ze ty masz wstawać za 2 tys. To ty sie upierasz ze reszta ma nie wstawac bo tobie się nie chce. | |||
~lol | lol 40 minut temu Hycel, ja też ponad 3 lata temu zadałem pytanie jak to jest możliwe, że Polska słynie z transportu usługi na Europę a nie produkuje żadnej polskiej ciężarówki? Takie rzeczy to się nawet fizjologom nie śniły. Kris 31 minut temu Koles rozwalił system. Jak mozna swiadczyc usługi transportu nie produkując cięzarówek. A jak fryzjer moze obcinac włosy skoro nie wyprodukował nożyczek. Jest sens dyskusji z takim filozofem? Kris, dlaczego Polacy wyjeżdżają do pracy np. do Niemiec a Niemcy nie przyjeżdżają do Polski do pracy? A po co tu mają przyjeżdżać jak nawet Ukraińcy wyjeżdżają do Niemiec. Nawet Polskie firmy transportowe jeżdżą po Niemczech za robotą. Dlatego bo w Polsce jej nie ma, albo jak jest to marnie płatna. Kris, znasz takie słowo jak szacunek. Jak myślisz który naród cieszy się większym szacunkiem w świecie Polski czy Niemiecki? Ano właśnie za te ciężarówki, które produkują i wiele innych rzeczy codziennego użytku, które ludziom ułatwiają życie. Jakbyś te przysłowiowe nożyczki, o których piszesz zaczął produkować to zrozumiałbyś co to znaczy szacunek i nie pisałbyś ośmieszających komentarzy. | |||
~scan cargo | Driver Kris ma po czesci racje i pewnie ty masz racje, zalezy od punktu wyjscia i co sie chce osiagnac, prawda jest taka że przyszłość należy do firm ktre beda miały te 2 tys z auta tylko bedzie zalezało to od ilosci aut, bo spróbuj konkurować z Girteka masz szanse nie, jak Girteka wejdzie ci z plandekami do Kingspana to o płycie bedziesz mogł pomarzyć bo oni dadza przykładowo 0, 9 i beda mieli już w tym te 2 tys zysku per auto a ty musiałbyś dołożyć 4 aby wyjsc na zero, czy bedziesz używał AI Chata GPT czy programu do zleceń To girteka bez problemu pozyska kierowców z dalekiego wschodu i azji, to w girtece beda chcieli pracować bo co prawda jest to moloch ale tam kierowca może być .em wiekszym niż mediana intelektu posiadaczy CE i też da rady ( wiadomo nie może mieć ewidentnej niepełnosprawnosci intelektualnej ) i generlanie to należy sie cieszyć że oni nie weszli z taka sama iloscia plandek na rynek jak to było z chłodniami bo by pozamiatali rynek | |||
~Kris | Tak z pewnością wszyscy szanują niemców za to ze produkują MANa. A francuzów za Renaulta. Tylko Włochów nie chcą za Iveco chociaz w oni pierwsi wprowadzili ad blue. Wogóle co to znaczy jakis szczcunek? Czym to się mierzy? A my mamy swietne maszyny górnicze. Zresztą problem co kto produkuje jest bardziej złożony i bez sensu dyskusja na forum bo co ma z tego wynikać? | |||
~Kris | Widzę ze chociaz scan zakumał o co mi chodzi bo juz się martwiłem ze ze mną cos nie tak. Tu nie chodzi o to czy to dobre tylko ze tak jest i tego nie da się zatrzymac. Idziemy w kierunku osiągnięcia minimalnej marzy i wtedy nastąpi monopolizacja rynku przez duze firmy. I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. | |||
~driver | Do kingspana jest kolejka w definicji Będę wracał to zabiorę przy okazji Ja nie ładuje bo szkoda mi kilkugodzinn straty czasu na załadunku i odpowiedzialności za uszkodzenia rysy czy nie dotrzymanie terminu Tu jadą ci co lubią lekko za psie grosze Ja już 3 lata tam nie ładuje i nie tęsknię Cena referencyjna sięga 1e wszędzie Nawet krajowka to porażka Chcesz zapraszam do tego miodu Chcesz walcz tylko na rynku międzynarodowym o te 2tys z auta Tylko zobaczymy na jak długo będziesz chojrakiem Czy przy pierwszej wtopie naprawie czy przypadkowi losowemu nie wyciągniesz kopyt Bo na kraju możesz sobie fikać i pozwolić na wszystkie możliwości | |||
Puchacz1
| ~driver 2 minut temu Pytałem o zysk z jednego zestawu, nie o to za ile nie pojedziesz i od kogo. | |||
~Kris | Puchacz ale driver nie rozumie pytania. Dlatego wprowadza sztuczną inteligencję w firmie. To jest rozmowa ślepego z głuchym. On nie kuma ze to nikogo nie obchodzi ze jem sie nie opłaca. To nawet nie jest kwestia tego ze komus innemu sie opłaca. Byc moze nikomu sie nie opłąca ale Kingspana to nie interesuje bo towar wyjezdza. A ze jakies firmy paddną. No to padną. Będą następne co czekają w kolejce. A driver by chciał zeby go błagali zeby auta podstawił. I czeka az wszyscy padną. Ale w polsce jest 30 tys firm transportowych i wszyskie nie padną. Predzej on umrze ze starosci | |||
~scan cargo | Driver ja rozumiem że jestes kierowca który otworzył biznes transportowy bo tak wynikało z Twoich wpisów i rozumiem że nie masz innych pomysłów na biznes a jednoczesnie chcesz cos robić, to ci pisałem po cholere sie szarpiesz włóż nawet te miliony co zarobiłes w okresie prosperity chociażby w akcje z dywidenda, wiem że to jest .iza wsteczna ale zobacz na akce ket jakbyś od 10 lat kupował akcje za poł milona rocznie ( a z tego co pisałes zyski miałeś dużo wieksze, wiec jakbyś tylko czesc zysku tam włożył to od 2014 miałbyś akcje o wartosci 9, 7 miliona i samej dywidendy rocznej byś dostał 700 tys rocznie netto i mogłbys transport traktować hobbistycznie | |||
~Ordynator orginal! | Przyszedł weekend więc pijemy. Ja dzisiaj tankuje do odcinki, aż się urzygom. | |||
~Ordynator orginal! | Wszelkie problemy transportowe odstawiamy na bok, bo przyszedł weekend. A to czas relaksu i wlewania w siebie ogromnych ilości alkoholu. | |||
~scan cargo | i co najwazniejsze po wypłacie dywidendy nadal byś miał kapitał i nadal byś miał firme transportowa po prostu w okresie prosperity trzeba 50 % zysku pakować w coś innego niż działalnosc transportowa ( teraz wiadomo nie ma z czego ) i nie wiem czy wroci jeszcze taka prosperita choc przyjmujac np 30 aut i 2 tys E z auta to mamy 60 tys E miesiecznie znajac spryt drivera że zapłaci efektywnie 10 % może poprzez społki zagraniczne to nadal jest to jakieś prawie 3 mio rocznie to chyba warto te 500 tys wrzucic w cos passywnego nietransportowego :-) | |||
Puchacz1
| ~scan cargo 6 minut temu O ile sobie przypominam wpisy biznesmana o nicku "driver", to zainwestował on w olej napędowy przechowywany w zbiornikach postawionej "na kołkach" floty i adblue zakopane w ziemi w mauzerach pojemności 1000l każdy. | |||
~lol | Kris 34 minut temu Widzę ze chociaz scan zakumał o co mi chodzi bo juz się martwiłem ze ze mną cos nie tak. Tu nie chodzi o to czy to dobre tylko ze tak jest i tego nie da się zatrzymac. Idziemy w kierunku osiągnięcia minimalnej marzy i wtedy nastąpi monopolizacja rynku przez duze firmy. I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. Kris, chciałbym abyś mi wyjaśnił co miałeś na myśli pisząc te słowa cyt: -Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. - - Czy te informacje, które piszesz powyżej o postępie to odnoszą się tylko do branży transportowej czy może też do innych branż? Jeżeli do innych branż to o jakich myślałeś? wszystko wrzucasz do jednego wora a wiesz czy różni się produkcja seryjna od prototypowej? Kris, jakie Ty uważasz firmy za niszowe? - I następny Twój cytat: - I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. - Czy mógłbyś Kris powiedzieć skąd masz te informacje o projekcie Izery? z internetu? Kris niebezpiecznie wchodzisz na tereny gdzie nie masz zielonego pojęcia. Kris, tu to ja jestem królem. | |||
~M!? | scan... - jakie wkładanie kasy przez driver'a... Za 2022 rok miał 2 mln. straty.. W 2023 powiększył stratę... Przecież to agonia!!! | 1 | ||
~Frey | Kris, uważaj, lol to może być petru, bo coś o królach bełkocze. | |||
~Frey | A petru to obecnie podnóżek rudego hooya. | 1 | ||
~driver | Patrz od 600 fo 1000e mam z operacji logistycznej Czyli jak nie jedzie moje auto zorganizowanie przewoźnika przeladunek na swoją naczepę Jeżeli towar jedzie dalej moim to już zysk z transportu To po jakiego wala mi zatrudnienienie kierowców tluczrnie aut jak na wyjeździe musiałbym stracić może 300e To jak nawet sprzedam tylko relacje zachód baza na 30ladunkach i zysku 600e x30 to mam 18tys na czysto bez wspólnika z zus te 18jak już coś podzielmy na te 500e zysku z auta Tj wielki ch... j i kupa problemu Nie warte zachodu wg mnie A za nic nie robienie to i tak można żyć dobrze dopóki będą jeździć ludzie pokroju reszty Czyli koła mają się krecic | |||
~Frey | Ale driver, rudego hooya to nie obchodzi. Ty masz podatki płacić. A rudy hooy je przerobi na winka i cygaretki. | |||
~M!? | Frey i wiele innych odsłon - idź już spać... Weź trzy głębokie wdechy, poczekaj aż poziom adrenaliny opadnie i siadaj na kajak do " Czajki" Zrobiłem Ci booking... | |||
~scan cargo | no to nadal nie kumam driver czemu ty tak marudzisz mega jak ty robisz 18 tys E miesiecznie na czysto 80 tys to po podatku jakies 70 tys tylko na przeładunkach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.