Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (22171)

~Frey
M. małorolny dzięciole, już kiedyś pisałem- zapłać raz ZUS, a nie siedź na Krusie i wtedy zabieraj głos.
Aktualnie to jesteś społecznym pasożytem żerującym na systemie ubezpieczeń.
Lec odpalić tv, niedługo fuhrer sepkeni.
Yebać rudego hooya.
Byłbym zapomnial:)
~Tak
Driver to mitoman więc on może zarabiać nawet o 10000e z jednego transportu. Po co wciąż ciągnąć jego temat. Spalił się w każdym swoim tłumaczeniu rynku. Gość coś tam słyszał czy widział i w internecie ma szanse zaistnieć jako wielki przedsiębiorca. Jak smutne życie trzeba mieć żeby kreować się za innego człowieka w internecie?

1

~M!?
Coś Ci się Frey pop/ierd/oliło z tym Krusem... Nigdy w życiu nie zapłaciłem 1 zł na KRUS matole. .
~Kris
/o/ pierwszy przykład z brzegu to sklepy. Sieciowa żabka z kasami samoobsługowymi kontra sklepy osiedlowe w których trzeba zapłacic sklepowej a musisz miec co najmniej kilka zeby pracowały na zmiany przy rosnących pensjach. Czy osiedlowy sklep moze konkurować z żabką która dokonuje zakupów u producentów?
Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. A co do firm niszowych to np to TRANS ze swoją giełdą. To nie jest niewiadomo jak skomplikowany biznes ale nikt juz w to nie wejdzie. Albo producent sztucznej kosci uzywanej w ortopedii to się nawet na kg nie sprzedaje tylko na gramy ale polska firma ma patent na to. NIe zarabiają na tym miliardów ale parę milionów spokojnie i nikt im się nie wpier. doli.
~Maorolny
Ale wy wszyscy jesteście Maroku!
Ja z łysym zarabiamy prawdziwe pieniądze na transporcie płacąc szoferowi 30 gr za km.
Do tego ubezpieczenie w krusie raz na kwartał 500 zł.
Szofer jeździ be tacho bo pojazdy do przewozu płotów rolnych przepisy nie obowiązują
W tym roku złożyłem o dofinansowanie na ciągnik. Ale nie zaznaczyłem że chodziło o ciągnik siodłowy.
Wniosek przeszedł, dostałem prawie za darmo nowe renault
~Maorolny
Wy naprawdę jesteście gamoniami i tłumami! Mówię o was przewoźnicy!
Zamias t kupić hektar pola i transport prowadzić tylko na potrzeby rolnictwa to ściągacie się kto głupszy.
A pieniądze w transporcie są, tylko trzeba umieć je podnieść.
Przyszłość jest jasna, przyszłość to maorolni!
~nadaje spod
już małorolny działa pod dyktando żydka Rebe n
~lol
Kris
4 godzin temu
/o/ pierwszy przykład z brzegu to sklepy. Sieciowa żabka z kasami samoobsługowymi kontra sklepy osiedlowe w których trzeba zapłacic sklepowej a musisz miec co najmniej kilka zeby pracowały na zmiany przy rosnących pensjach. Czy osiedlowy sklep moze konkurować z żabką która dokonuje zakupów u producentów?
Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. A co do firm niszowych to np to TRANS ze swoją giełdą. To nie jest niewiadomo jak skomplikowany biznes ale nikt juz w to nie wejdzie. Albo producent sztucznej kosci uzywanej w ortopedii to się nawet na kg nie sprzedaje tylko na gramy ale polska firma ma patent na to. NIe zarabiają na tym miliardów ale parę milionów spokojnie i nikt im się nie wpier. doli.

Kris, czy Ty cokolwiek rozumiesz z tego co sam napisałeś? Przecież to jest jeden wielki bełkot, z którego nic nie wynika. Próbujesz zabierać głos we wszystkich tematach. Mylisz wątki nie odnosisz się merytorycznie do zadawanych Ci pytań. Wiesz, że dzwonią tylko nie wiesz, w którym kościele. Pytam Cię czy wiesz
co to jest produkcja seryjna a czym jest produkcja prototypowa? A tymi wyskakujesz z porównaniem sklepu osiedlowego kontra sklep Żabka. Po kiego zbója w dyskusji przytaczasz i piszesz o sklepach żabka. Sklepy to nie mój poziom. Prowadzenie sklepów nie wymaga żadnego wysiłku intelektualnego. Prowadzenie sklepu
to praca, która jest lżejsza od snu. Tam nie ma pieniędzy bo to są proste roboty. To nawet 10-latek wie. A Ty Kris grzejesz ten temat w dyskusji jak opętany i się ośmieszasz.

Kris, napisałeś jakieś bzdety o projekcie Izera. Pytam się jak normalnego człowieka skąd masz takie informacje z internetu? A Ty odpowiadasz jak intelektualnie zezowaty całkowicie nie na temat jak byś miał problemy z logicznym czytaniem i piszesz mi cyt:- Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć.
Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. -

Kris pytam Cię o Izerę, o której sam zacząłeś mówić a Ty mi opowiadasz o badaniach nad silnikami o VW, fabryce elektryków. W jakim celu dupczysz po kudłach a nie odpowiadasz merytorycznie na zadawane pytania. Wstydzisz się napisać, że nie wiesz? Jeżeli nie to po co głupoty wypisujesz i próbujesz makaron na uszy ludziom nawijać? Jak Ty się z klientami o robotę dogadujesz? Ja bym Tobie nawet ziemi do przewiezienia nie zlecił. Przed chwilą był wywiad w tv z chyżym rójem tak samo jak Ty pitolił tylko, że on o praworządności. Ale poziom merytoryczny taki sam jak Twój. Do reszty Twojego komentarza nie będę się odnosił bo już nie mam siły. Podejrzewam, że Ty i tak tego nie zrozumiesz, ale może ktoś inny wyciągnie wnioski z naszej jałowej dyskusji o tym jaki ma wpływ miesiączkowanie pingwinów Madagaskarskich na rozwój dorożkarstwa w Singapurze.
Ł ysy
Słuchajcie ludziska, snujecie przyszłosciowe wizje. Ale nie o to chodzi. Działamy tu i teraz. Ten wygra /przetrwa, który potrafi się przystosować do konkretnych warunków.
Co do molochów mam trochę inne zdanie.
W transporcie nie ma racji bytu.

-1

Ł ysy
Tam gdzie nie ma styczności bezpośredniej pracownika z przełożonym moloch nie wypala.

-1

~Remik
Sklepy to nie mój poziom. Prowadzenie sklepów nie wymaga żadnego wysiłku intelektualnego. Prowadzenie sklepu
to praca, która jest lżejsza od snu. Tam nie ma pieniędzy bo to są proste roboty. To nawet 10-latek wie.

To teraz powiedz jakim cudem najbogatszym Niemcem jest Dieter Schwarz, który to ma sieć sklepów?
Tak jak piszesz to nie twój poziom :)
~Maorolny
Pięknie to łysy mój wspólnik powiedział.
Który z was potrafi przystosować się do nowych warunków?
My to zrobiliśmy. W każdym województwie po hektar pola kupiliśmy dzięki temu jeździmy bez tacho i bez licencji, szofer ubeOieczony w krusie.
To spore oszczędności.
~Maorolny
Do tego od czasu do czasu dostajemy ze wsparć unijnych za darmo ciągniki.
A kto odróżni ciągnik rolniczy od siodłowego?
Łysy nie śmiga już na starych premiumkach ma tylko jedną, a dwie pozostałe to nowe Reno t
~scan cargo
Remik kolejny raz ci napisałem na poczatku wydawałes sie kolesiem który nie pasuje do Wystawy Ceramiki Garbsen ale im wiecej piszesz tym mocniej przekonujesz że masz ten sam poziom intelektualny, to że własciciel sieci sklepów który otwierał to pewnie jak mielismy coś jescze zbliżonego do gospodarki wolnorynkowej, to obecnie nie ma na to najmnijszych szans, nawet "własciciel " Dino to tak naprawde słup, i to że zgodze sie że akcjonariusze żabki korzystaja i to mocno to już franczyzobiorca to jest gość jak kierowca na swoim, mniej wiecej, zazwyczaj wyjscie z tego dealu z żabka kończy sie boleśnie
~scan cargo
lol nie wiem tak naprawde o co chodzi z tym drażeniem bo Kris napisał zgodnie z faktami a propos tego że biznesy takie gdzie liczy sie efekt skali i poteżne inwestycje to na dzień dzisiejszy nie maja szansy bytu bez udziału Państwa o ile z udziałem maja sens, ale to co pokazała Korea nawet jesli poświecili Daewoo to nadal udało im sie wprowadzić na cały świat inne marki i zostać liczacym sie producentem automotive stal i elektronika czyli to na czym sie zarabia kase, a teraz ta sama droga krocza ku zwyciestwu Chińczycy, Waren Buffet to nie jest jakiś oszołom że zainwestował kilka lat temu w BYD który przescignał tesle, i najeważniesze chińczycy odbrobili lekcje porażek innych do perfekcji i nie popełniaja ich błedów, niestety dla Europejczyków to oznacza że powoli z pokolenia na pokolenie oni beda sie bogacic a my bedziemy biedniec, mi 20 lat temu na studniach juz tłumaczyli że Europa już przegrała ten wyścig, i tak jak przez wieki to Europa była bogata i syta to niestety te stulecia sie już skończyły
~leży z drutem pod premium
ŁYSY
8 godzin temu Słuchajcie ludziska, snujecie przyszłosciowe wizje. Ale nie o to chodzi. Działamy tu i teraz. Ten wygra /przetrwa, który potrafi się przystosować do konkretnych warunków.
Co do molochów mam trochę inne zdanie.
W transporcie nie ma racji bytu.
Co do molochów mam trochę inne zdanie.
W transporcie nie ma racji bytu.

HHAHAHHA słowa "
Działamy tu i teraz. Ten wygra /przetrwa, który potrafi się przystosować do konkretnych warunków.


napisał gostek co od 20 lat w transporcie a na placu styrane premium wrasta w ziemię

BUAHAHHAHA HAHAHA !!!
~leży z drutem pod premium
kierowca 10/10
~robert2
DOBRE!!! Jak driver sprzedaje ładunek to ma 600-1000eur zysku a jak pojedzie to ma 300eur straty. Ten że wszyscy biorą robotę od driver a żeby stracić 900-1200eur no naprawdę pogratulować fantazji
~lol
Wczoraj Kris napisał o projekcie Izera. Zapytałem go skąd ma takie dane o Izerze czy z internetu? Nie odpowiedział na moje pytanie tylko pisze wrzucając dodatkowe wątki o żabce, silnikach, VW, jakiś fabrykach elektryków zamulając dyskusję. Robi to celowo czy taki ma sposób bycia? nie wiem. Ale jak się tak człowiek zachowuje to zastanawiam się jak on buduje relacje ze swoimi klientami. Ale to nie mój interes.

Dzisiaj scan cargo tłumaczy Krisa i przytacza na jego obronę podobne argumenty znowu wypowiada się o poświęceniu Daewoo, pisze o Chińczykach, Waren Buffet. scan cargo, ale może powiesz nam kto załatwił gazociąg na Bałtyku? Ale nabardziej co mnie rozśmieszyło jak scan cargo użył w swoim komentarzu takiego słowa: efekt skali. Na studiach musiałeś być piątkowym studentem bo łapiesz jak magnes takie określenia jak np: substancja mieszkaniowa. Jak można tak nazywać mieszkanie? To trzeba być uczniem Balcerowicza i Petru.

Dzisiaj też napisał mi Remik cytuję fragment jego komentarza: -To teraz powiedz jakim cudem najbogatszym Niemcem jest Dieter Schwarz, który to ma sieć sklepów? Tak jak piszesz to nie twój poziom :) -
Zanim odpowiem Tobie na to pytanie jeszcze raz zaznaczam, że nie znam się na transporcie, ale to co teraz powiem opieram na Waszych komentarzach przeczytanych na tym forum. Piszecie, że jest taki kierowca Adrian Packer Tracker, który zbierał puszki, ma dom kupił 3 ciągniki, jeździ u Holendra i trzepie niezłą kasę. To dlaczego Wy wszyscy bidoki, niedorajdy tylko narzekacie, że w transporcie nie ma kasy? A teraz z grubej rury. Remik ta informacja że najbogatszym Niemcem jest sklepikarz jest właśnie dla takich jak TY, którzy łykną jak gęsi makaron tą opowiastkę i uwierzą, że deko handlu bardziej się opłaca od kilograma roboty. W transporcie o takich chyba mówicie leszcze, którzy biorą leasingi a potem oddychają skarpetkami, żeby je spłacać.
~lol
I dalej koorva nie wiem skąd Kris ma takie informacje o Izerze? A to by mi wyjaśniło czy Kris też wszystko łyka jak gęsi makaron?
~scan cargo
LOl to nieuważnie czytasz moje posty, ewentualnie odnosisz sie generalnie, nie wiem co znaczy biedak i od jakiego poziomu sie nie jest już biedakiem, tez nie wiem jaka jest różnica miedzy narzekaniem a np opisywaniem sytuacji która nam z wielu wzgledów nie pasuje, i jesczze raz to nie jest tak że transport sie nie opłaca tylko naprawde ciezko tu zarobić konkretne pieniadze
a tak z ciekawosci bo piszesz non stop że jestes niezwiazany z transportem niezorientowany to skad Twoja obecnosc akurat na tym forum, po za tym styl masz podobny do kierowcy Buntownika z wyboru wiec

a na studiach nie byłem piątkowym studentem, po za tym studia ucza cie uczyć sie, poza nielicznymi wyjatkami na studiach mozesz dostac wskazówki i drogowskazy nic wiecej

co do gazociągu to nalezałoby popatrzec kto na tym najbardziej skorzystał :-) ale pytanie jest na zasadzie kto załatwił Sikorskiego leppera czy Kenediego itp i w sumie każda teze mozna i potwierdzić i obalic
Ł ysy
Przygłup z drutem we łbie. Ale ty głupi jesteś.
Do tej pory myślałem, że istotą prowadzenia działalności gospodarczej jest zarabianie.
Oświeciłeś mnie. Trzeba się rozwijać, co w języku przygłupa znaczy nic innego tylko tonięcie w kredytach, leasingach, inwestycjach.
Brawo przygłupie.
Ł ysy
Przygłupie z drutem we łbie. Nie pomyślałeś, że?można dobrze zarabiać mając kilka aut, a nie kilkadziesiąt?
Dzię ki durniom wierzącym w efekt skali, takie pyskate głąby jak ty mają zatrudnienie.
~leży z drutem pod premium
ŁYSY

6 minut temu Przygłup z drutem we łbie. Ale ty głupi jesteś.
Do tej pory myślałem, że istotą prowadzenia działalności gospodarczej jest zarabianie.
Oświeciłeś mnie. Trzeba się rozwijać, co w języku przygłupa znaczy nic innego tylko tonięcie w kredytach, leasingach, inwestycjach.
Brawo przygłupie.


hhahaha i ty piszesz o zarabianiu pieniędzy
chłopie nie ośmieszaj się, ja NIGDZIE nie pisze i nigdy nie pisałem, że leasingi, kredyty to jest super sprawa
ale ty transport prowadzisz od 30 lat za podobno dobre stawki, zarabiasz dobre pieniądze od dobrych nastu lat i na styranym premium skończyłeś co w ziemię wrsta

już niżej niż ty nie da się upaść,

jak ty nie możesz ogarnać jednego porządnego samochodu za gotówkę przez tyle lat prowadzenia firmy transportowej to wyobraź sobie jak byś skończył na leasingach

1

Ł ysy
Przygłupie z drutem we łbie. Co ty leszczyku wiedzieć o moich zarobkach?
To co tobie się wydaje, nie musi być prawdą, a mnie koło c.a lata.
Wszystko w temacie.
~leży z drutem pod premium
łysku nie rób z siebie tutaj bohatera na tym forum
bo nim nie jesteś i nigdy nie będziesz
co najwyżej będziesz doskonałym przykładem, możesz nawet nagrać film na you tube, żeby gimbusy obejrzeli
dla przestrogi żeby tak nie zjepać na przyszłosć
bo firmę tyle lat prowadzić i starymi podrutowanymi raszplami jeździć to jest PORAŻKA
Ł ysy
Miałbym zadłużyć sie po uszy, nie spac po nocach, bo przygłup z drutem we łbie okaże łaske i podejmie pracę?
Nie osmieszaj się głupku. Napiszlepiej jaka ty lasiore trzepiesz? Wtedy sie dopiero pośmiejemy.
Ł ysy
Najwięcej o zarabianiu pieniędzy pieprzy azor na etacie lub bankrut. Taka polska przypadłość.
~300D
noo bravo łysek
szacun za samokrytykę
Ł ysy
Zaczyna się zlot naczelnych przygłupów etransport. Brakuje jeszcze jacka -sraki, kiero, kierowcy, Patryka, Hycla, będzie komplet.
Przyglupy wespół oznajmią, jak powinno wyglądać prowadzenie firmy transportowej.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels