ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22124)
~Kris | Tak z pewnością wszyscy szanują niemców za to ze produkują MANa. A francuzów za Renaulta. Tylko Włochów nie chcą za Iveco chociaz w oni pierwsi wprowadzili ad blue. Wogóle co to znaczy jakis szczcunek? Czym to się mierzy? A my mamy swietne maszyny górnicze. Zresztą problem co kto produkuje jest bardziej złożony i bez sensu dyskusja na forum bo co ma z tego wynikać? | |||
~Kris | Widzę ze chociaz scan zakumał o co mi chodzi bo juz się martwiłem ze ze mną cos nie tak. Tu nie chodzi o to czy to dobre tylko ze tak jest i tego nie da się zatrzymac. Idziemy w kierunku osiągnięcia minimalnej marzy i wtedy nastąpi monopolizacja rynku przez duze firmy. I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. | |||
~driver | Do kingspana jest kolejka w definicji Będę wracał to zabiorę przy okazji Ja nie ładuje bo szkoda mi kilkugodzinn straty czasu na załadunku i odpowiedzialności za uszkodzenia rysy czy nie dotrzymanie terminu Tu jadą ci co lubią lekko za psie grosze Ja już 3 lata tam nie ładuje i nie tęsknię Cena referencyjna sięga 1e wszędzie Nawet krajowka to porażka Chcesz zapraszam do tego miodu Chcesz walcz tylko na rynku międzynarodowym o te 2tys z auta Tylko zobaczymy na jak długo będziesz chojrakiem Czy przy pierwszej wtopie naprawie czy przypadkowi losowemu nie wyciągniesz kopyt Bo na kraju możesz sobie fikać i pozwolić na wszystkie możliwości | |||
Puchacz1
| ~driver 2 minut temu Pytałem o zysk z jednego zestawu, nie o to za ile nie pojedziesz i od kogo. | |||
~Kris | Puchacz ale driver nie rozumie pytania. Dlatego wprowadza sztuczną inteligencję w firmie. To jest rozmowa ślepego z głuchym. On nie kuma ze to nikogo nie obchodzi ze jem sie nie opłaca. To nawet nie jest kwestia tego ze komus innemu sie opłaca. Byc moze nikomu sie nie opłąca ale Kingspana to nie interesuje bo towar wyjezdza. A ze jakies firmy paddną. No to padną. Będą następne co czekają w kolejce. A driver by chciał zeby go błagali zeby auta podstawił. I czeka az wszyscy padną. Ale w polsce jest 30 tys firm transportowych i wszyskie nie padną. Predzej on umrze ze starosci | |||
~scan cargo | Driver ja rozumiem że jestes kierowca który otworzył biznes transportowy bo tak wynikało z Twoich wpisów i rozumiem że nie masz innych pomysłów na biznes a jednoczesnie chcesz cos robić, to ci pisałem po cholere sie szarpiesz włóż nawet te miliony co zarobiłes w okresie prosperity chociażby w akcje z dywidenda, wiem że to jest .iza wsteczna ale zobacz na akce ket jakbyś od 10 lat kupował akcje za poł milona rocznie ( a z tego co pisałes zyski miałeś dużo wieksze, wiec jakbyś tylko czesc zysku tam włożył to od 2014 miałbyś akcje o wartosci 9, 7 miliona i samej dywidendy rocznej byś dostał 700 tys rocznie netto i mogłbys transport traktować hobbistycznie | |||
~Ordynator orginal! | Przyszedł weekend więc pijemy. Ja dzisiaj tankuje do odcinki, aż się urzygom. | |||
~Ordynator orginal! | Wszelkie problemy transportowe odstawiamy na bok, bo przyszedł weekend. A to czas relaksu i wlewania w siebie ogromnych ilości alkoholu. | |||
~scan cargo | i co najwazniejsze po wypłacie dywidendy nadal byś miał kapitał i nadal byś miał firme transportowa po prostu w okresie prosperity trzeba 50 % zysku pakować w coś innego niż działalnosc transportowa ( teraz wiadomo nie ma z czego ) i nie wiem czy wroci jeszcze taka prosperita choc przyjmujac np 30 aut i 2 tys E z auta to mamy 60 tys E miesiecznie znajac spryt drivera że zapłaci efektywnie 10 % może poprzez społki zagraniczne to nadal jest to jakieś prawie 3 mio rocznie to chyba warto te 500 tys wrzucic w cos passywnego nietransportowego :-) | |||
Puchacz1
| ~scan cargo 6 minut temu O ile sobie przypominam wpisy biznesmana o nicku "driver", to zainwestował on w olej napędowy przechowywany w zbiornikach postawionej "na kołkach" floty i adblue zakopane w ziemi w mauzerach pojemności 1000l każdy. | |||
~lol | Kris 34 minut temu Widzę ze chociaz scan zakumał o co mi chodzi bo juz się martwiłem ze ze mną cos nie tak. Tu nie chodzi o to czy to dobre tylko ze tak jest i tego nie da się zatrzymac. Idziemy w kierunku osiągnięcia minimalnej marzy i wtedy nastąpi monopolizacja rynku przez duze firmy. I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. Kris, chciałbym abyś mi wyjaśnił co miałeś na myśli pisząc te słowa cyt: -Podobnie bedzie w innych branzach. Postęp wymaga kosztów a koszty niszczą małe firmy. I dla inteligentnych inaczej nie mowię o firmach niszowych gdzie nie da się zarobic duzych pieniedzy wiec molochy w to nie wchodzą. - - Czy te informacje, które piszesz powyżej o postępie to odnoszą się tylko do branży transportowej czy może też do innych branż? Jeżeli do innych branż to o jakich myślałeś? wszystko wrzucasz do jednego wora a wiesz czy różni się produkcja seryjna od prototypowej? Kris, jakie Ty uważasz firmy za niszowe? - I następny Twój cytat: - I tak jak projekt Izery był skazany na niepowodzenie z racji wysokich kosztów bo tego nawet jeden producent nie udzwignie i dlatego firmy się połączyły i zostało 5 graczy na całym swiecie a nie 30 firm. - Czy mógłbyś Kris powiedzieć skąd masz te informacje o projekcie Izery? z internetu? Kris niebezpiecznie wchodzisz na tereny gdzie nie masz zielonego pojęcia. Kris, tu to ja jestem królem. | |||
~M!? | scan... - jakie wkładanie kasy przez driver'a... Za 2022 rok miał 2 mln. straty.. W 2023 powiększył stratę... Przecież to agonia!!! | 1 | ||
~Frey | Kris, uważaj, lol to może być petru, bo coś o królach bełkocze. | |||
~Frey | A petru to obecnie podnóżek rudego hooya. | 1 | ||
~driver | Patrz od 600 fo 1000e mam z operacji logistycznej Czyli jak nie jedzie moje auto zorganizowanie przewoźnika przeladunek na swoją naczepę Jeżeli towar jedzie dalej moim to już zysk z transportu To po jakiego wala mi zatrudnienienie kierowców tluczrnie aut jak na wyjeździe musiałbym stracić może 300e To jak nawet sprzedam tylko relacje zachód baza na 30ladunkach i zysku 600e x30 to mam 18tys na czysto bez wspólnika z zus te 18jak już coś podzielmy na te 500e zysku z auta Tj wielki ch... j i kupa problemu Nie warte zachodu wg mnie A za nic nie robienie to i tak można żyć dobrze dopóki będą jeździć ludzie pokroju reszty Czyli koła mają się krecic | |||
~Frey | Ale driver, rudego hooya to nie obchodzi. Ty masz podatki płacić. A rudy hooy je przerobi na winka i cygaretki. | |||
~M!? | Frey i wiele innych odsłon - idź już spać... Weź trzy głębokie wdechy, poczekaj aż poziom adrenaliny opadnie i siadaj na kajak do " Czajki" Zrobiłem Ci booking... | |||
~scan cargo | no to nadal nie kumam driver czemu ty tak marudzisz mega jak ty robisz 18 tys E miesiecznie na czysto 80 tys to po podatku jakies 70 tys tylko na przeładunkach | |||
~Frey | M. małorolny dzięciole, już kiedyś pisałem- zapłać raz ZUS, a nie siedź na Krusie i wtedy zabieraj głos. Aktualnie to jesteś społecznym pasożytem żerującym na systemie ubezpieczeń. Lec odpalić tv, niedługo fuhrer sepkeni. Yebać rudego hooya. Byłbym zapomnial:) | |||
~Tak | Driver to mitoman więc on może zarabiać nawet o 10000e z jednego transportu. Po co wciąż ciągnąć jego temat. Spalił się w każdym swoim tłumaczeniu rynku. Gość coś tam słyszał czy widział i w internecie ma szanse zaistnieć jako wielki przedsiębiorca. Jak smutne życie trzeba mieć żeby kreować się za innego człowieka w internecie? | 1 | ||
~M!? | Coś Ci się Frey pop/ierd/oliło z tym Krusem... Nigdy w życiu nie zapłaciłem 1 zł na KRUS matole. . | |||
~Kris | /o/ pierwszy przykład z brzegu to sklepy. Sieciowa żabka z kasami samoobsługowymi kontra sklepy osiedlowe w których trzeba zapłacic sklepowej a musisz miec co najmniej kilka zeby pracowały na zmiany przy rosnących pensjach. Czy osiedlowy sklep moze konkurować z żabką która dokonuje zakupów u producentów? Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. A co do firm niszowych to np to TRANS ze swoją giełdą. To nie jest niewiadomo jak skomplikowany biznes ale nikt juz w to nie wejdzie. Albo producent sztucznej kosci uzywanej w ortopedii to się nawet na kg nie sprzedaje tylko na gramy ale polska firma ma patent na to. NIe zarabiają na tym miliardów ale parę milionów spokojnie i nikt im się nie wpier. doli. | |||
~Maorolny | Ale wy wszyscy jesteście Maroku! Ja z łysym zarabiamy prawdziwe pieniądze na transporcie płacąc szoferowi 30 gr za km. Do tego ubezpieczenie w krusie raz na kwartał 500 zł. Szofer jeździ be tacho bo pojazdy do przewozu płotów rolnych przepisy nie obowiązują W tym roku złożyłem o dofinansowanie na ciągnik. Ale nie zaznaczyłem że chodziło o ciągnik siodłowy. Wniosek przeszedł, dostałem prawie za darmo nowe renault | |||
~Maorolny | Wy naprawdę jesteście gamoniami i tłumami! Mówię o was przewoźnicy! Zamias t kupić hektar pola i transport prowadzić tylko na potrzeby rolnictwa to ściągacie się kto głupszy. A pieniądze w transporcie są, tylko trzeba umieć je podnieść. Przyszłość jest jasna, przyszłość to maorolni! | |||
~nadaje spod | już małorolny działa pod dyktando żydka Rebe n | |||
~lol | Kris 4 godzin temu /o/ pierwszy przykład z brzegu to sklepy. Sieciowa żabka z kasami samoobsługowymi kontra sklepy osiedlowe w których trzeba zapłacic sklepowej a musisz miec co najmniej kilka zeby pracowały na zmiany przy rosnących pensjach. Czy osiedlowy sklep moze konkurować z żabką która dokonuje zakupów u producentów? Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. A co do firm niszowych to np to TRANS ze swoją giełdą. To nie jest niewiadomo jak skomplikowany biznes ale nikt juz w to nie wejdzie. Albo producent sztucznej kosci uzywanej w ortopedii to się nawet na kg nie sprzedaje tylko na gramy ale polska firma ma patent na to. NIe zarabiają na tym miliardów ale parę milionów spokojnie i nikt im się nie wpier. doli. Kris, czy Ty cokolwiek rozumiesz z tego co sam napisałeś? Przecież to jest jeden wielki bełkot, z którego nic nie wynika. Próbujesz zabierać głos we wszystkich tematach. Mylisz wątki nie odnosisz się merytorycznie do zadawanych Ci pytań. Wiesz, że dzwonią tylko nie wiesz, w którym kościele. Pytam Cię czy wiesz co to jest produkcja seryjna a czym jest produkcja prototypowa? A tymi wyskakujesz z porównaniem sklepu osiedlowego kontra sklep Żabka. Po kiego zbója w dyskusji przytaczasz i piszesz o sklepach żabka. Sklepy to nie mój poziom. Prowadzenie sklepów nie wymaga żadnego wysiłku intelektualnego. Prowadzenie sklepu to praca, która jest lżejsza od snu. Tam nie ma pieniędzy bo to są proste roboty. To nawet 10-latek wie. A Ty Kris grzejesz ten temat w dyskusji jak opętany i się ośmieszasz. Kris, napisałeś jakieś bzdety o projekcie Izera. Pytam się jak normalnego człowieka skąd masz takie informacje z internetu? A Ty odpowiadasz jak intelektualnie zezowaty całkowicie nie na temat jak byś miał problemy z logicznym czytaniem i piszesz mi cyt:- Co do Izery to tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Skoro na rynku doszło do takich konsolidacji producentów bo żaden na własną rekę nie był w stanie prowadzic badan nad silnikami czy innymi układami. Jezeli VW przewiduje produkcję elektryków w polsce za 4-5 lat gdzie ma juz gotowe fabryki ludzi i cały know-haw a my chcielismy w 3 lata postawic fabrykę w polu i kupować wszystkie podzespoły u innych producentów. Daj spokój chłopie to nie jest składanie auta z klocków lego. - Kris pytam Cię o Izerę, o której sam zacząłeś mówić a Ty mi opowiadasz o badaniach nad silnikami o VW, fabryce elektryków. W jakim celu dupczysz po kudłach a nie odpowiadasz merytorycznie na zadawane pytania. Wstydzisz się napisać, że nie wiesz? Jeżeli nie to po co głupoty wypisujesz i próbujesz makaron na uszy ludziom nawijać? Jak Ty się z klientami o robotę dogadujesz? Ja bym Tobie nawet ziemi do przewiezienia nie zlecił. Przed chwilą był wywiad w tv z chyżym rójem tak samo jak Ty pitolił tylko, że on o praworządności. Ale poziom merytoryczny taki sam jak Twój. Do reszty Twojego komentarza nie będę się odnosił bo już nie mam siły. Podejrzewam, że Ty i tak tego nie zrozumiesz, ale może ktoś inny wyciągnie wnioski z naszej jałowej dyskusji o tym jaki ma wpływ miesiączkowanie pingwinów Madagaskarskich na rozwój dorożkarstwa w Singapurze. | |||
Ł ysy
| Słuchajcie ludziska, snujecie przyszłosciowe wizje. Ale nie o to chodzi. Działamy tu i teraz. Ten wygra /przetrwa, który potrafi się przystosować do konkretnych warunków. Co do molochów mam trochę inne zdanie. W transporcie nie ma racji bytu. | -1 | ||
Ł ysy
| Tam gdzie nie ma styczności bezpośredniej pracownika z przełożonym moloch nie wypala. | -1 | ||
~Remik | Sklepy to nie mój poziom. Prowadzenie sklepów nie wymaga żadnego wysiłku intelektualnego. Prowadzenie sklepu to praca, która jest lżejsza od snu. Tam nie ma pieniędzy bo to są proste roboty. To nawet 10-latek wie. To teraz powiedz jakim cudem najbogatszym Niemcem jest Dieter Schwarz, który to ma sieć sklepów? Tak jak piszesz to nie twój poziom :) | |||
~Maorolny | Pięknie to łysy mój wspólnik powiedział. Który z was potrafi przystosować się do nowych warunków? My to zrobiliśmy. W każdym województwie po hektar pola kupiliśmy dzięki temu jeździmy bez tacho i bez licencji, szofer ubeOieczony w krusie. To spore oszczędności. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.