~Ghhb
| Nie zdziwcie się jak tusk POleci w naj blirzszym czasie do putina do moskwy | | | |
~lol
| Kris
około godzinę temu
Polska nie ma zaplecza badawczo - technicznego do produkcji aut. Zeby stworzyc przemysł to by trzeba włozyc setki miliardów. Korea czy Chiny pracowały na to ostatnie 30 lat zeby teraz sprzedawac auta w europie a my ile byśmy tych elektryków sprzedali? 10 tys sztuk.
Kris, a skąd Ty wiesz, że Izera to Polski samochód? z internetu? Albo pytanie retoryczne czy projekt Izera byłby konkurencją dla innych modeli?
Kris fabryki, które produkują samochody to sprzedają te wyprodukowane samochody nie tylko na obszarze państwa, w którym wybudowane są te fabryki. Ale są też sprzedawane poza jego granicami w różnych częściach świata. Ta informacja nie wymaga dostępu do internetu. Prawdopodobnie Twoje ciężarówki nie były produkowane w Polsce. to się tyczy: a my ile byśmy tych elektryków sprzedali? 10 tys sztuk.
I to by było tyle w temacie Izery. | | | |
~Hycel
| ~Ghhb
20 minut temu
Nie zdziwcie się jak tusk POleci w naj blirzszym czasie do putina do moskwy
Gdyby to zrobił i oddalił wojnę z Rosją o kilka lat zasługuje na medal.
Problem w tym że będzie dalej kontynuował politykę zderzaka strategicznego interesów USA i ich prywatnej rozgrywki geopolitycznej z moskalikami. | | | |
~Kris
| /o/ miałes błysnąc wiedzą specjalistyzna a zrobiłes jedynie kleksa w majty. 10 tys to optymistyczny scenariusz gdyby był nakaz zakupu przez urzędy. Bo polacy by tego nie kupili a ty dooopisz o jakiejs zagranicy. Moze miałes na mysli jakis madagaskar albo haiti? | | | |
~Kris
| Czekam nadal na jakies konkrety z twojej branzy. Zaskocz czyms czego nie wiemy. | | | |
~Hycel
| A dlaczego by nie kupili?
W Rosji do 2013 klepali ładę siemiorke.
I zbyt był mimo że to złom
Wystarczyłob y wyjść z uni walnąć cła zaporowe na zagraniczne samochody i większość kupiłoby izere.
Ale chyba nie oto chodziło lol | | | |
~Kris
| Po pierwsze rosja to 150 mln ludzi a u nas 38 mln ludzi. Po drugie i najwazniejsze inna mentalność. No ale zamknięcie granic i talony na Izerę rozwiązały by problem zbytu | | | |
~Kris
| W kontekscie wprowadzania nowego auta na rynek fajnym przykładam jest FORD MAX. Kilkaset sztuk w 3 lata. Trzyletnie auta w cenie 10 letniego VOLVO. 10 serwisów na cały kraj. Brak części w sklepach motoryzacyjnych. Nie sztuką wyprodukować. sztuką sprzedać i zapewnic serwis na kolejne lata i część na 20 lat. Zeby nawet jakis rzemiecha chciał tłuc zamienniki błotników w garazu to musi isc w tysiące sztuk. Więc najpierw trzeba sprzedać setki tysięcy aut. Ale co ja tam dziad transportowy wiem. Lolek z niewiadomo skąd z tajemniczej branzy wie na temat motoryzacji wiecej niz piszą w necie. | | | |
~Kris
| A sprzedaz poszła az tak dobrze :) tylko dlatego ze trzeba było czekac na inne auta rok a ford był od ręki. Bez tego to nie wiem czy by sprzedali 100 szt w 3 lata. | | | |
~Kris
| I ciekawe ze nawet turcy zapier. dalają europejskimi autami a nie tym swoim cudem techniki. | | | |
~lol
| Kris, ale po co Tobie konkrety? Przecież Ty sam na tym forum 6 godzin temu napisałeś, że nie masz pojęcia o silnikach motoryzacji i 1000 innych rzeczach. A poniższym cytatem ponownie to potwierdzasz.
Kris, sam piszesz, że :-10 tys to optymistyczny scenariusz gdyby był nakaz zakupu przez urzędy. Bo polacy by tego nie kupili a ty dooopisz o jakiejs zagranicy. Moze miałes na mysli jakis madagaskar albo haiti?-
Kris, czy Ty uważasz, że jakby w Polsce była fabryka elektryków, która wyprodukowałaby 10 tyś. elektryków. To te samochody byłyby sprzedawane tylko w Polsce? Nie wolno byłoby ich sprzedawać eksportując do innych krajow? Kris, Ty naprawdę jesteś tępy. Kris, koniec filozofowania siusiu, paciorek i do spania. | | | |
~Kris
| Moze i nie mam pojęcia o silnikach ale ty najwyrazniej rózniez skoro ciągle próbujesz mnie deprecjonować przekręcając moje słowa. Gdzie ja napisałem ze nie mozan sprzedawac za granicę? Tylko jest roznica chciiec sprzedawać a miec na to klientów. Turcy chcą sprzedawac fordy w europie. Ile ich sprzedali? Myslisz ze niemcy zapisywali by sie w kolejce po Izerę? | | | |
~Kris
| POstawiłem tezę ze projekt Izery był nieekonomiczny. Jesli twierdzisz inaczej to napisz dlaczego. A jak nie to wypier. dalaj spac tylko nie zapomnij się wysikac bo zlejesz sie w nocy | | | |
~leży z drutem pod premium
| uuuu sraker już zaczyna narzekać | | | |
~nadaje spod
| wszystko zależy od wymagań sponsora, raz uśmiech raz narzekanie, raz traska i walenie kilometrów a raz leżenie pod autem albo siedzienie w k a n a l e, ale mówi że kocha to co robi dlatego nie kupił córkom mieszkań tylko klamoty | | | |
~mAŁY
| Karolek coś się gubi w tym co gada/pisze jeszcze niedawno mi tu odpisał że jemu nie zależy na kilometrach a teraz płacz że nie ma km i trzeba sprzedać Scanio. Blazejek gdzie jesteś wytłumacz swojego mentora... | | | |
~realista
| Jest najnowsza oferta wc na olx - Zestaw SCANIA R450 z naczepą KRONE | | | |
~driver
| Sprzeda konia kupi kurę i biznesy pójdą w górę | | | |
~Kris
| To jak to w koncu jest. Ma ekstra stawkę vip-ską czy chooojową jak reszta? | | | |
~driver
| Stawkę może ma dobrą tylko za mało pracy Ale zobacz nadal nie odrabia lekcji gdzie najwięcej traci Każdy wyjazd i powrót to strata Myślę że gdyby to zliczył to min leasing za free | | | |
~Digital
| Chociaż mówi prawdę, w przeciwieństwie do Tkacza, który z transportu wyszedł tylnymi drzwiami, opowiadając jakieś bajki dla przyglupow, takich jak
Błażej i innych fikołków, a za chwilę będziemy świadkami jak będzie opowiadał że robi nowe biznesy. Cóż, takich jak Karol będzie pełno w tym roku, sukces będzie jak uda mu się sprzedać cały zestaw. | | | |
~leży z drutem pod premium
| a może ten błazenek kupi i zacznie przygodę z transportem, najlepiej w magtrans, ma odrazu oklejoną naczepę
teee błazenek kupuj | | | |
~leży z drutem pod premium
| teee błazenek a jak nie będziesz chciał w mag trans to sam prezes maciej wkręci ciebie do radaru, może nawet da plandeke na naczepę
tylko od razu zakładaj blachy TSNO wiesz tak dla beki
a potem to już z górki, czapeczki, bluzy przybijanie piąteczek | | | |
~Gość
| Nawet gdyby mial 5 euro z kilometra, co to daje jak nie jezdzi. Magtrans go szanowal dopoki bylo ok teraz roboty nie ma i kazdego jak widac bez wyjatku mają w poważaniu. Kolejna dziadowska spedycja zaraz po radarze. Ale chlopak ma jaja przyznac się a nie pisze bajek. Za to szanuje tego chlopaka. Oby wyszlo mu jak najlepiej | | | |
~driver
| Chłopie a co ma spedycja do tego Ładunkow nie ma globalnie A jak juz cos jest to za grosze w porownaniu do kosztów Nikomu nie zależy na przemioeszczniu ładunków bo nie ma zamowień Magazyny pełne zbytu brak i co bedziesz woził Produkcja w Europie staje Konsumpcja jest tylko na towary pierwszej potrzeby nic poza tym | | | |
~realista
| Tak dobrze żarło i zdechło... | | | |
~driver
| Kris mowił że sufit nie spadnie i nie ma opcji na brak ładunkow Ale jak widac życzeniowe myslenie nie zawsze sie dobrze kończy | | | |
~Kris
| A ty odróżniasz mniejszą ilość od braku? | | | |
~Kris
| A wracając do WT to troche szkoda oddac auto tuz przed koncem leasingu. Bo tak to się skonczy. Nikt tego nie przejmie za takie odstępne. | | | |
~driver
| dla mnie bez rożnicy Bo te ochłapy co są ida za psie pieniądze wiec ich dla mnie nie ma Masz ochotę na wyskok do słonecznej Italii po 0, 85 z pierwszej reki Bo tyle wylicytowała pewna spedycyjka z krakowa co pracuje tam słynna Pani Renata W... | | | |