~K.
| Entuzjazm ucichł i zostało burczenie pod nosem ze to nie jest to Gdy debesciaki się ogarną ze robią u dziadów z resztą dziś byl artykuł o statystykach zadłużonego transportu To firmy 1-5autek jadą grupo pod kreska | | | |
~Ł ysy
| K. Jestem innego zdania. Pod kreską są duże firmy. | | | |
~Miecio
| TkaczyFkowski na tym yutubie już wyglada mocno dojechany nie wiem czy zwruciliscie uwagę. Tak jak mówiłem żeby wejść na swoje na busach to min 20 tysięcy km msc i 2 t na garbie i tak prezes już wygląda. | | | |
~fan N i T
| Dojechani to wy jesteście w tych waszych magnumkach na trytytkach, od 3 lat wróżycie wielki upadek, a chłopaki dobierają co raz lepsze furki i co raz więcej, możecie patrzeć, podziwiać i bić brawo. | | | |
~Miecio
| ty fan gwiazdorow zobaczymy jak beda niedlugo piszczec, te busy to gwozdz do trumny - wspomnisz moje slowa. | | | |
~fan N i T
| 3 lata temu też tak pisaliście... uważajcie na wasze "biznesy" bo pierwsza większa awaria w magnumce i ty pierwszy kramik zamkniesz | | | |
~Miecio
| zaraz tacho wchodzi i skonczy sie busowanie | | | |
~fan N i T
| znaffcy tematu pisali, że jak wejdzie nocowanie w hotelach to już busy będą pozamiatane, a tu proszę to każdego frachtu masz dodane 30 euro lub więcej na hotel, wejdzie tacho i chłopaki odpoczną, nikt nie będzie jeździł po 20 h na dobę, nikt też nie będzie wysyłał solówki po 3-4 palety, bo to bez sensu | | | |
~fan N i T
| Jeździłem trochę busami i znam temat, druga sprawa jest taka, że po dużą część ładunków nawet solówką nie wjedzisz, wąskie drogi itp itd szczególnie na francy czy we Włoszech gdzie trzeba jechać "drogą" na której mieści się jeden samochód. | | | |
~Miecio
| muj znajomy mowil mi a jest starym wyjadaczem ze busy oplacaja sie TYLKO przy bardzo duzych przebiegach MINIMUM 18 tysiecy a najlepiej to 20 tysiecy zeby chleb dobry byl to jak ty gwiazdorze chcesz to na tacho zrobic?Wytlumacz, wszyscy sie posmiejemy | | | |
~maly
| na magnesie haha | | | |
~fan N i T
| będzie tak miszczu, że na busach będą takie same stawki co na dużych, albo trochę mniejsze, już ja widzę jak tłumy żabojadów albo makaronów rzucają się do pracy na busach hahaha
jak oni tam muszę nawet siestę w dzień odwalić 2-3 godziny bo już po 4 godzinach pracy są zmęczeni. | | | |
~Jam
| Fanie n i t a jak u celebrytów dojdzie do jakiejs poważnej awarii w dafach, ktore pewnie nie są już na gwarancji? Nie zwina kramiku bo nie mogą tylko wezmą kolejny kredyt na naprawę. Więc może jednak przewoźnik ze starymi magnumkami, ktory niejednokrotnie zna się na mechanice jest w lepszej sytuacji? Pomyśl trochę pusty chloptasiu. | | | |
~Kris
| Znałem gościa co 3 razy zakładał firmę transportową i 3 razy bankrutował. Dobrze ze umarł bo pewnie by nie przestał. Nie idzie w duzych to idzie w taxi. Jak nie idzie w taxi to idzie w busy. Jak jestes durniem to ci w niczym nie bedzie szło. Trzeba sie zastanowić w czym jest problem a nie wchodzic w co raz nowe obszary. Byli kierowcami i wydawało im sie ze transport to łatwy biznes. Przekonali sie ze tak nie jest po czym robią ten sam błąd czyli wchodzą w cos nowego bo im sie wydaje. Koorwa na jakiej podstawie mysli ze jak mu nie szło w duzych to mu pojdzie w małych. Bo tyle busów jezdzi? Bo to nie mozliwe zeby ktos kto ma busy dokładał? Przeciez dokładnie te same argumenty popychały ich w kierunku duzych. Jakim trzeba byc głąbem zeby po 3 latach dac sie nabierać na takie rozumowanie. | | | |
~fan N i T
| Jam to nie ja mam firmę opartą na magnumkach za sprzedana ojcowiznę, więc mnie tak nie nazywaj | | | |
~Jam
| Po twoich wpisach nie widać żebyś grzeszyl inteligencją. Więc jak proponujesz żeby Cię nazywać? | | | |
~fan N i T
| Jam za to ty aż nią ociekasz, na pole marsz i rób to co potrafisz najlepiej, transport już zostaw w spokoju | | | |
~Kris
| Rozumiem że mozna jeszcze zmienic branżę ale busy to to samo co duze. Te same reguły tutaj rządzą i te same problemy są. Kiepskie stawki pod spedycja, problem z kierowcami, wysokie koszty, długi termin płatności itd itp. Jak nie dajesz rady w duzych to w małych tez nie dasz rady. Moze i koszt auta nizszy i mniej pali ale stawka tez proporcjonalnie nizsza a kierowca zarabia podobnie. Jak masz awarię to roboczogodzina mechanika taka sama jak w duzym | | | |
~Traktorzysta
| Moze nie upadną ale jak skończą się leasingi i oddadzą lub wykupią zobaczą ze przez 5 lat tkwili w nicości | | | |
~Jam
| nie robię z siebie durnia i nie zabieram glosu na tematy na ktorych się nie znam, więc w przeciwienstwie do ciebie nie jestem pajacem | | | |
~fan N i T
| Jam
2021-03-30 11:04:21 nie robię z siebie durnia i nie zabieram glosu na tematy na ktorych się nie znam, więc w przeciwienstwie do ciebie nie jestem pajacem
Ty się na wszystkim znasz, od 3 lat wróżysz upadek a chłopaki się rozwijają w przeciwieństwie do ciebie, więc stul dziób i idź kleić magnumkę dziadu. | | | |
~driver
| tak tak wiemy zarabiają miliony rozwijają sie kupują inwestują DEbesciaką płacą po 5000tys na działalnosci Tylko mam jedno pytanie co zrobią z 30%wykupem starego samochodu wartego 80tys gdzie oni zapałcą 120 ostatnią rate wykupu | | | |
~fan N i T
| sprzedadzą dla ciebie, i tak będziesz się cieszył jak małe dziecko bo to będzie najlepszy klamot na twoim placu, taka "perełeczka" wśród magnumek | | | |
~Kris
| Fan nit jedno pytanie. Jak rozuumiec ten rozwoj? Skoro robia super biznes to po co te busy trzeba byli brac kolejne zestawy. A jesli busy sa kepsze to jak to mozliwe ze dopiero teraz na to wpadli? | | | |
~driver
| rozwój to pewnie jazda z giełdy Płatnosc po 90dniach i dreszczyk emocji czy zapłacą | | | |
~fan N i T
| Chłopaki idą do przodu aż miło patrzeć, a nie w przeciwieństwie do dziadtransów co mają magnumki czekają nie wiadomo na co i myślę, że te żelastwa jeszcze z 30 lat im będą hulać.
Spróbowali dużych to teraz przyszedł czas na busy, kto im zabrani, mają widocznie taką fantazje. | | | |
~driver
| fan a odpowiedz teorie na wypowiedz pana t ze założenia były inne a wychodzi inaczej po minie raczej słabe wyniki finansowe generują te samochody Az nawet nie chce mu sie krecić filmu o magicznym porzycisku | | | |
~fan N i T
| driver ale przynajmniej trzymają się transportu, wiedzą z czym to się je, po pandemii może autokary,? ?? lepiej to niż co dwa lata zmieniać nowy fach i uczyć się wszystkiego od nowa, bo też tak długo nie pociągniesz | | | |
~driver
| odpowiedz czy z dobrobytu ktos mowi ze nie wychodzi i szuka taxi czy innej dziedziny busów? nie masz transport cieżki to szukasz w tym swojego miejsca A może trzeba było kupic wanne i bujać sie w koło domu i tez te 4-6tys wyjdzie na czysto z auta | | | |
~Kris
| Poziom debi. lizmu rosnie z kazdym dniem. Najpierw była jazda taxi nocą z nudów i snobowanie się na kawę z orlenu (pewnie sojowe latte). A teraz juz zarobili tyle kasy i złamali system i sa tak zblazowani ze pomysleli ze pora zmienic patologię w branzy busów. Pokaża dziadom jak sie prowadzi biznes zeby zarobic tyle zeby z nudów potem zatrudnic sie jako świniopas. | | | |