ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22182)
~Remik | Widać weekend i u dziada znowu za dużo % | |||
~Mistrz | Łysy ile placil byś kierowcy gdybyś go oczywiście miał? | |||
~marzenia o zawodzie | 200 zł z łbem w górze | |||
~Remik | Za dwie stówy to nawet dobrego obiadu nie zjesz więc niech buja frędzla! | 1 | ||
jacek-kuba
| Jaki biznes taka płaca. Płacę minimalna mamy niższą jak np. Grecja, Malta, Litwa i wiele innych. Ale jazgot co roku jest na cały świat. Wszystko upadnie, to już jest koniec, nikt tego nie przeżyje. Takich biznesmenów którzy chcą płacić w transporcie międzynarodowym poniżej 500-600zł każdą rozpoczętą dniówkę, kopnąć w zad i spuścić w klozecie, nie dyskutować z mendą. Ja rozumiem, że dziad który jedzie za 60ec nie zapłaci, bo z czego. Więc dziad wraca do pola i zostawia biznes biznesmenom. To chyba proste jak budowa cepa. Po co walczyć na forum i się przegadywać. Dziad w pasiaki, a kierowca do profesjonalnej firmy. | -1 | ||
jacek-kuba
| To co dziad ubzdura sobie w pustym łysym łbie. Nie ma żadnego znaczenia. Wyciąć kopa i iść dalej, ostatecznie można jeszcze olać ścierwo. Kurczę może trochę nieładnie piszę, bo niedziela dzisiaj. Sam już nie wiem. Ale dziad inaczej nie łapie. Zresztą oni o tej porze, to już nawaleni leżą na klepiskach pod żelazem. | -1 | ||
~Hycel | ~Ł ysy 2023-01-08 16:16:46 Hycel. Co jeszcze przygłupie chcesz mam przekazać? Wiemy, jesteś wielki, znasz się na wszystkim, wszystkich przerastasz intelektem, to, że?wykonujesz zawód prosty nie jest pomyłką. Kochasz jeździć. Wszystko byloby pięknie gdyby nie te pidłe dziady. Na kazdym kroku przypominaja ci kim jesteś, gdzie jest twoje miejsce. Jak ćwoku, trafiłem? Tak łysego wykonuje zawód prosty. Ale o czym mi dziad może przypomnieć? Może co najwyżej poprosić mnie żebym gdzieś pojechał, coś załadował i rozładował. Ten dziad portkami trzęsie żeby taki Hycel wykonujący prosty zawód przypadkiem się nie rozmyślił i nie poszedł do konkurencji wykonywać prosty zawód. Jeszcze za ten prosty zawód żąda wysokiego wynagrodzenia na poziomie średniej klasy informatyka lub wysokiego urzędnika. A ty ćwoku wykonujący skomplikowany zawód masz obowiązek być grzeczny dla spedytora jednocześnie przepraszać za kierowcę gdy go opiertoli, za byle pretekst cię może obciążyć no i tendencja stawek za fracht masz spadkową. Szofer przynajmniej w 2022 roku dostał 3 podwyżki a dziadtransy obniżkę. | |||
jacek-kuba
| Gdzie jest trociniak? Ciekawe czy wyrobił już paszport dla kozy. Może gnida grodzi wybieg dla ukochanej. | -1 | ||
~lol | Jak to jest możliwe, że Polska naród mądrych ludzi nie potrafi dzisiaj wyprodukować własnej polskiej ciężarówki? I jednocześnie polskie firmy transportowe opanowały w 80% przewozy w unii europejskiej? Jak to było możliwe, że w Polsce za komuny gdzie wtedy produkowano polskie ciężarówki takie jak STAR, JELCZ ci sami ludzie nie potrafili wtedy opanować rynku transportowego w Europie Zachodniej tak jak teraz go opanowali? Dodam tylko, że wszyscy się zgadzają na tym Forum zarówno kierowcy jak i przewoźnicy, że zawód kierowcy to jeden z najłatwiejszych zawodów. Pisałem już wcześniej, że nie jestem z branży transportowej. Ale, czytając te ciągłe Wasze pyskówki i nawalanki miedzy kierowcami a przewoźnikami to może moje spojrzenie i wnioski jakie mi się nasuwają mogą być obiektywne jako spoza branży? Stawiam pytanie retoryczne czy to już jest koniec dominacji i drastyczne ograniczenie polskich firm transportowych w transporcie UE? | |||
~Kris | Co ma usługa transportowa do produkcji auta? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Kris wagowa dzwoniła? Jak tam duży ruch na placu czy każdy pracownik zwolniony? | |||
~lol | ~Kris 2023-01-09 13:59:26 Co ma usługa transportowa do produkcji auta? Kris, ale moje pytanie było inne. Ty jesteś intelektualnie ograniczony czy tylko udajesz, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Czy głównym tematem tego forum transportowego jest to czy Kris i jego transportowi kumple są polskimi dziadami czy nie? Co Ty Kris chcesz udowodnić swoimi komentarzami, że nie ma od Ciebie w Polsce większego cwaniaka? To nie Twoja wina, ale te komentarze na temat Twojej roboty w hucie czy jakiś układów z wagową w ogóle mnie nie interesują i są to śmieszne komentarze, które tylko pokazują pierdzenie mózgu piszącego te komentarze. Ale zadam inaczej pytanie: jaki masz plan i podobni do Ciebie przewoźnicy na swoją działalność w sytuacji gdy Ci polscy przewoźnicy z jednym czy więcej autem, którzy do tej pory jeździli po UE a teraz przejdą na krajowe drogi? Czy postawienie swoich bez żadnych obciążeń finansowych aut pod płot na czas, aż konkurencja się wykruszy (leasingi) wystarczy aby później wrócić do biznesu? Czy będzie jeszcze do czego wracać? I na koniec odpowiedź na Twoje pytanie: Co ma usługa transportowa do produkcji auta? Kris, czy Ty uważasz, że jest jakieś państwo, które potrafi stworzyć warunki dla swoich obywateli aby oni mogli wyprodukować ciężarówkę i jednocześnie to państwo nie potrafi stworzyć warunków dla innych swoich obywateli aby mogli prowadzić firmy transportowe? Czy to eldorado co do tej pory było w polskim transporcie to już jest przeszłość i się już nie wróci? Zadaję te pytania na forum transportowym Tobie czyli komuś kto ma pojęcie bo prowadzi transport. Kogo mam o to pytać kierowców? pytam Ciebie a ty mi odpowiadasz tak jak bym Cię pytał o to jaki ma wpływ miesiączkowanie pingwinów Madagaskarskich na rozwój dorożkarstwa w Singapurze? Jak Ktoś tu mądrze napisał, że to forum nie jest o transporcie tylko o portierach z bazy transportowej, którzy wolą obrażać się nawzajem nazywając się alkoholikami zamiast nieudacznikami. Bo słowo alkoholik lepiej brzmi niż nieudacznik. | |||
~Kris | lol musisz popracowac na swoimi wpisami. Mnostwo tekstu zero treści. Spróbuj zmiescic to w 3 zdaniach to moze ktos zrozumie o co ci chodzi bo na razie to wygląda na pier. dolenie pijanego który che uchodzić za filozofa. Tak na początek zacznij od tego ile panstw w europie produkuje cieżarówki i jak to się ma to sutuacji w branzy transportowej w krajach w których się nie produkuje tych ciężarówek. Jest jakaś korelacja? | |||
~marzenia | Iwonka w ciąży z ciapatym Raptus nowa pinda Nasier pożycza po rodzinie Tkaczyk na usludze adaru Wt też sie buja z nową lalą po mieście matka transportowa trzyma się za głowę co tu sie w swiecie transportu dzieje | |||
~lol | Kris, jak ja piszę w 3 zdaniach to Ty odpowiadasz nie na temat albo udajesz intelektualnie zezowatego. Temat sporu nie polega na tym ile państw produkuje ciężarówki tylko jak to się stało, że polskie firmy transportowe przejęły rynki transportowe w krajach UE wykonując tam swoje usługi jak u siebie w Polsce. I czy polscy przewoźnicy po kryzysie powrócą na te rynki UE sprzed kryzysu? A może te państwa już nie wpuszczą na swoje rynki polskich przewoźników tak jak działali przed kryzysem? Oczywiście jest wolny rynek, który zapobiega takim praktykom, ale rzeczywistości chyba nie muszę Ci opisywać. I co wtedy zrobią polscy przewoźnicy? Płacz i zgrzytanie zębów? | |||
~Kris | Czyli wstawki o starze i jelczu były dla zmyłki? Na ostatni wpis odpowiedź jest bardzo prosta. Kto nas wpuscił i dlaczego? Bo nas potrzebowali. Jak po kryzysie bedą nadal nas potrzebowali to pozwolą nam jezdzic. jak nie będa potrzebowali to wymyślą PM vol. 2 i naj wypier. dolą. Trzeba było zadać proste pytanie to bys dostał odpowiedź od razu | |||
~Remik | Przecież to forum jest dla jaj! Z kim Ty chcesz pisać? Z krisem driverem i tym podobnymi? Oni stawiają auta pod płot zatankowane i czekają na lepsze czasy! Ale te lepsze czasy już były więc dziadom został tylko kwik! | 1 | ||
~lol | Wstawki o starze i jelczu nie były dla zmyłki. Ale ja dopiero teraz zrozumiałem, że z Tobą trzeba rozmawiać prosto jak z kierowcą. Nie można zadawać pytań skomplikowanie złożonych. Pytałem Ciebie jak sobie wyobrażasz takie społeczeństwo, które z jednej strony jest mądre bo produkuje ciężarówki a z drugiej strony jest tak głupie bo oddaje swoje rynki transportowe innemu państwu (czyli Polsce) bez skrupułów jakby to była normalna sytuacja? Czy taka sytuacja jest możliwa czy to jest jakiś plan? Niemcy, Francja czyż to nie tam Polski przewoźnik gra pierwsze skrzypce? Czy pisząc PM vol. 2 to masz na myśli ten pakt mobilności, który wymaga od kierowcy spania w hotelu zamiast w ciężarówce? Ale co Ty sadzisz, jakie jest Twoje zdanie na temat tego, czy po kryzysie będą nas jeszcze potrzebowali? | |||
~lol | ~Remik 2023-01-09 20:26:00 Przecież to forum jest dla jaj! Z kim Ty chcesz pisać? To nie rób z tego forum dalej jaj tylko zabierz konkretny głos w dyskusji i powiedz co o tym sądzisz albo jakie masz zdanie na ten temat. Kris, driver i jemu podobni przynajmniej mieli odwagę i powiedzieli jaki mają plan. Zatankowane auta postawione pod płot czekające na lepsze czasy to też jest jakiś plan. Ale czy on wystarczy to inna sprawa, o której można dyskutować. A jaki jest Remik Twój plan? Jak dziadom został jak to sam piszesz kwik to co pozostało tobie? Nie odbieraj tego mojego komentarza jako ataku na Ciebie. Próbuję Ci tylko powiedzieć, że takie wzajemne wyśmiewanie na tym forum do niczego merytorycznego nie prowadzi. Kiedyś ktoś powiedział, że to takie d/u/b/c/e/n/i/e po kudłach. | |||
~MaxMahone | Ktoś dokladnie powie co z ta Iwona? Gdzie ona mówi ze jest zalana? Pozdrawiam kwiat Transportu. | |||
~Remik | lol 2023-01-09 21:08:06 Jeżeli nie jesteś w temacie, a na to wygląda, to co Ty możesz wiedzieć kto co i jak!? Jakbyś wiedział co poniektórzy "pracodawcy" odpierdzielają to może miałbyś porównanie dlaczego polski transport jest tak potężny w Eu, a może raczej był! Brak taniej siły roboczej już się ukazuje i dlatego firmy szukają pracowników z dalekiego Wschodu, a czy im się uda... zobaczymy... Dziad by chciał stawki europejskie a płacic po wschodniemu ale tak się nie da :) | |||
~Kris | lol ty zakładasz ze niemcy są mądrzy bo produkują mercedesy ale jednoczesnie są głupi bo oddali rynek transportowy? Jak ktos jest głupi to tylko ty ze swoim sposobem myslenia. Tu nie chodzi o to zeby się narobic tylko zeby zarobic. Zarabia się na technologii a nie prostych robotach. Od tego jest murzyn czyli polak, rumun. Nie wiem czy znasz takie cos jak transporeon to cos na kształt takiej wenętrzej giełdy. Kiedys czytałem ze tam jest zarejestrowanych 40 tys firm przewozowych. Załozmy ze te firmy maja tylko po 5 aut to daje 200 tys. Za kazde zlecenie i zaawizowane kierowcy min 4 euro (czasem 10). Policzy 5 euro. 200 tys aut dziennie cos ładuje w europie x 5 euro to daje 1 mln euro dziennie przychodu. A to jest program, serwer i 5 programistów i jakies panienki w obsłudze. Niech będzie nawet 100 osób. Dalej uwazasz ze niemiec jest głupi bo wspuścił polaka na swój rynek. Ile polskie firmy muszą zapie. dalac na 1 mln euro? | |||
~scan cargo | do LOL długo by pisać całe eleboraty sa w necie w telegraficznym skrócie Polska podobnie jak Niemcy miałą w 2000 r duże bezrbocie ale w DE nikt już nie garnał sie do pracy, regulacje nie pozwalały pracownikom z Polski pracować w de wiec ci kierowcy poszli do Polskich firm ponieważ była przepaść pomiedzy stawkami w Polsce a na zachodzi to Polska flota rosła w bardzo szybkim tempie a ponieważ pracownicy byli to szło to do przodu, tak samo było z Rumunami po ich wejsciu do Uni Kierowcom też sie to opłacało bo taki keirowca z Polski B mogł zarobić 2-4 krotnosc tego co na kraju, pozniej Niemcy zniesli ograniczenia kabotażowe potem u nich już była taka bida z kierowcami że pozwolili pracować Polskim kierowcom i zaczał sie masowy eksodus kierowców, na szczescie w tym samym czasie nastapił napływ kierowców z Ukrainy i znow jakos to sie kreciło no i mamy 2022 gdzie wszedł Pakiet Mobilności + paliwo z lekka oszalało + 70 % ale to też było do przezwyciezenia bo cyrkulacja pieniadza była duża wiec firmy płaciły extra za spoty no i dochodzimy do końcówki 2022 gdzie rynek zaczał sie załamywać paliwo tanieje ale rosną koszty dróg i koszty pracy po raz kolejny + wchodzimy w mocne spowolnienie a tym samym zmiejszenie popytu na transport | |||
~Remik | A teraz lol zauważ ile miną byylo zarobić we Włoszech np 15 lat temu jako kierowca C. A 2300 /2700 Netto a teraz stawki jedynie tylko minimalnie wzrosły, więc ludzie się nie garną do tego bagna bo i tak na to wychodzi, że to jest max które można wyrwać z tego zawodu! | |||
~Kris | Powstaje pytanie czy polak mogłby cos takiego robic? Pewnie by mogł ale nikt go nie dopusci do tego stołu. Ale juz nie bedę się wymądrzał dlaczego. I teraz takie pytanie. Jak to mozliwe ze amerykanie mają przewagę nad chinczykami mimo ze w chinach mają juz technologie które są lepsze niz amerykanskie? Czy ktos by kupił komputer bez windows'a albo telefon bez androida? Chinczycy mają swoje systemy operacyjne ale nikt w stanach czy europie nie kupi tego i są uzaleznieni od amerykanów. 300 mln amerykanów ma więcej kasy niz 1, 2 miliard chinczyków. | |||
~Remik | Kris to popatrz co produkują chińczycy! To jest marna jakość! Popatrz, że kiedyś jak kupiłeś np adidasy adidas to miały jakąś jakość a teraz co mają? Byle jak najtaniej wyprodukować i nie ważne, że klient zareklamuje to oni i tak to wliczają w koszta. | |||
~Kris | Remik o czym ty piszesz? Jakie buty? Ja tu mowię o technologii. | |||
~Kris | Adidasy sa choojowe nie dlatego ze produkują w chinach tylko ze niemiec chce oszczędzac i zamiast ze skóry to zleca szycie ze szmaty. Jakby je szyli w de tez byłyby choojowe. | |||
~Remik | A polak nie chce oszczędzić? To jest właśnie takie myślenie i dlatego jest jak jest. Produkcja idzie tam gdzie jest tania siła robocza. Zobacz na bloku silnika Mercedesa co pisze... Made in RPA | |||
~Kris | No ale to jest poza dyskusją. Jakość nie bierze się z miejsca produkcji tylko z projektu. Jak projektant zakłada ze ma byc tanio i choojowo to takie będzie bez względu kto i gdzie to wyprodukuje. Jak zaprojektuje drogo i dobrze to tak bedzie nawet jak fabryka jest w afryce czy chinach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.