ID: 228406
Najlepsza, najgorsza ciężarówka.
ID: 228406
ID: 228406
Przez wiele lat pracowałem tak, że do pracy przychodziłem i wychodziłem. Jeździłem albo dookoła komina, albo na stałych trasach. Do auta wsiadałem z kilkoma kanapkami i butelką wody w plecaku. Swoich rzeczy w aucie nie miałem nigdy za wiele. Ot jakiś jasiek, jeśli będzie trzeba się godzinkę w nocy przekimać, albo poleżeć pod rampą. Samochody oceniałem głównie pod względem wygody jazdy i wyglądu i zawsze wydawało mi się, że najlepszą ciężarówką jest DAF 95XF. Na drugim miejscu ustawiałem SCANIA, pośrednimi sie nie zajmowałem, ale wiedziałem że RENAULT i IVECO to jest najgorsze szambo.
Kiedy dostałem na wyposażenie nowe IVECO STRALIS, prosto spod igły, to sie w sumie cieszyłem, ale to na zasadzie, że nowe auto szef dał mnie, a nie innym. Gdyby jednak zaproponował mi z powrotem 5 letniego DAFa, to chyba bym sie zamienił.
Sytuacja zmieniła się, kiedy w kabinie zamieszkałem.
Wprawdzie nadal uważam, że najgorszym autem jest IVECO, ale przez 4 lata w UK mieszkałem w :
Zacząłem pracę od starszego modelu VOLVO, ale to tylko kilka tygodni. Zamienili mi na DAF 105XF i też kilka tygodni. Następnie dali mi nowiuteńkie RENAULT- T, którym jeździłem rok, a następnie zamienili mi na MANa TGX w kabinie XXL z roku 2014.
Teraz mam SCANIA z roku 2015 i nie mogę uwierzyć. Złości mnie tutaj wszystko, nic nie działa tak jakbym chciał i projektował to chyba ktoś pijany.
najbardziej mnie denerwuje kształt i wielkość tej deski z przodu. Te plastiki w najdalej oddalonym od szyby miejscu mają 70cm. Zmniejsza to kabiną wewnątrz drastycznie, a jest to powierzchnia zmarnowana. Tam się niczego nie da na tych skosach postawić. Lodówka jest pod łóżkiem, ale kiedy łóżko jest rozłożone, to trzeba tam nurkować.
Łóżka podnieść się nie da, a jedynie lekko unieść i zaglądając do schowka, który nie ma drzwiczek na zewnątrz można o te zamki głowę rozciąć.
Żeby choćby uchylić okno, trzeba przekręcić kluczyk, a co za tym idzie oświetlić cały zestaw jak choinkę. Przebudziłem się w środku nocy i żeby uchylić, lub przymknąć okna, muszę oświetlić na chwilę cały samochód.
Za to światła mijania można zaświecić, nawet wtedy, kiedy kluczyki leżą obok. Kto to wymyślił?? Żeby odblokować drzwi pasażera z miejsca kierowcy, muszę wziąc pilot i najpierw auto zamknąć, a później otwoerzyć pilotem i zamrugać awaryjkami.
Szuflada na drobiazgi wprawdzie jest, ale jedna malutka. Kto widział trzy szuflady w MAN TG ten wie o czym teraz piszę.
Po tych kilku miesiącach w SCANI bardzo straciła w moich oczach. Gdyby ktoś mi za tego trupa zaproponowal MANa TGX w najwyższej kabinie, to zamianiłbym się nawet na rocznik 2014 i jeszcze bym dopłacił.
Najlepsze jest VOLVO w nowej linii, a na drugim miejscu MAN TG XXL. Ostatnie dwa miejsca też znam. najgorszym pojazdem jest IVECO, oraz RENAULT. SCANIA jest trzecia od końca.
Przez wiele lat pracowałem tak, że do pracy przychodziłem i wychodziłem. Jeździłem albo dookoła komina, albo na stałych trasach. Do auta wsiadałem z kilkoma kanapkami i butelką wody w plecaku. Swoich rzeczy w aucie nie miałem nigdy za wiele. Ot jakiś jasiek, jeśli będzie trzeba się godzinkę w nocy przekimać, albo poleżeć pod rampą. Samochody oceniałem głównie pod względem wygody jazdy i wyglądu i zawsze wydawało mi się, że najlepszą ciężarówką jest DAF 95XF. Na drugim miejscu ustawiałem SCANIA, pośrednimi sie nie zajmowałem, ale wiedziałem że RENAULT i IVECO to jest najgorsze szambo.
Kiedy dostałem na wyposażenie nowe IVECO STRALIS, prosto spod igły, to sie w sumie cieszyłem, ale to na zasadzie, że nowe auto szef dał mnie, a nie innym. Gdyby jednak zaproponował mi z powrotem 5 letniego DAFa, to chyba bym sie zamienił.
Sytuacja zmieniła się, kiedy w kabinie zamieszkałem.
Wprawdzie nadal uważam, że najgorszym autem jest IVECO, ale przez 4 lata w UK mieszkałem w :
Zacząłem pracę od starszego modelu VOLVO, ale to tylko kilka tygodni. Zamienili mi na DAF 105XF i też kilka tygodni. Następnie dali mi nowiuteńkie RENAULT- T, którym jeździłem rok, a następnie zamienili mi na MANa TGX w kabinie XXL z roku 2014.
Teraz mam SCANIA z roku 2015 i nie mogę uwierzyć. Złości mnie tutaj wszystko, nic nie działa tak jakbym chciał i projektował to chyba ktoś pijany.
najbardziej mnie denerwuje kształt i wielkość tej deski z przodu. Te plastiki w najdalej oddalonym od szyby miejscu mają 70cm. Zmniejsza to kabiną wewnątrz drastycznie, a jest to powierzchnia zmarnowana. Tam się niczego nie da na tych skosach postawić. Lodówka jest pod łóżkiem, ale kiedy łóżko jest rozłożone, to trzeba tam nurkować.
Łóżka podnieść się nie da, a jedynie lekko unieść i zaglądając do schowka, który nie ma drzwiczek na zewnątrz można o te zamki głowę rozciąć.
Żeby choćby uchylić okno, trzeba przekręcić kluczyk, a co za tym idzie oświetlić cały zestaw jak choinkę. Przebudziłem się w środku nocy i żeby uchylić, lub przymknąć okna, muszę oświetlić na chwilę cały samochód.
Za to światła mijania można zaświecić, nawet wtedy, kiedy kluczyki leżą obok. Kto to wymyślił?? Żeby odblokować drzwi pasażera z miejsca kierowcy, muszę wziąc pilot i najpierw auto zamknąć, a później otwoerzyć pilotem i zamrugać awaryjkami.
Szuflada na drobiazgi wprawdzie jest, ale jedna malutka. Kto widział trzy szuflady w MAN TG ten wie o czym teraz piszę.
Po tych kilku miesiącach w SCANI bardzo straciła w moich oczach. Gdyby ktoś mi za tego trupa zaproponowal MANa TGX w najwyższej kabinie, to zamianiłbym się nawet na rocznik 2014 i jeszcze bym dopłacił.
Najlepsze jest VOLVO w nowej linii, a na drugim miejscu MAN TG XXL. Ostatnie dwa miejsca też znam. najgorszym pojazdem jest IVECO, oraz RENAULT. SCANIA jest trzecia od końca.
~krzysio*.255.233.12
*.255.233.12
Posty (37)
kryskamaryska
| volvo. Otwieram, podnosze łóżko i mam wszystko czego potrzebuje, a Ty gdzie masz lodowke, butle gazowa???To jest wlasnie Daf. | -2 | ||
pawel744
| Nie jeździłem volvo, rozmawiam z kierowcami i mówią różnie ale częściej źle. Jeździłem scaniami (e6 nie) i dafami i tutaj mam wyrobione zdanie 4mln scania to dawno i nie prawda - tak mówią... te czasy nie wrócą | |||
~maro | krycha w nowej scanii łóżko do góry i masz wszystko pod ręką. Nawet butlę jeśli chcesz. | -2 | ||
~maro | krycha dostałeś minusa. Konfident się uaktywnił. | -2 | ||
~krzysio | Znowu widzę same poważne argumenty. Jeden napisał że SCANIA, drugi napisał VOLVO, a trzeci wymyślił, że ja żadnym z opisanych przeze mnie aut nie jeździłem. Oczywiście argumentów ZERO. Chwalisz jakieś auto, to napisz o jego wadach i zaletach, chociaż kilka słów. Co mnie obchodzi, że SCANIA 30 lat temu robiła modele, które przejeździły 4mln km?? Sam kilka lat temu w Polsce miałem przyjemność przejechać się SCANIĄ z przebiegiem 2, 5mln. Co mnie obchodzi cena, trwałość, czy spalanie. Ja oceniam auto punktu widzenia kierowcy, który użytkuje auta na co dzień i spędza w nim weekendy. Oczywiście że KENWORTH jest najlepiej wyposażony, ale te auta nie są dopuszczone do ruchu w UE i chyba wiecie dlaczego. Na takim poziomie dyskusji nie podejmuję. Nie napisałem, że w SCANII łóżko sięnie podnosi, ale opisałem jak się podnosi i dlaczego uznaję to za wadę. Podejmę rzeczową rozmowę z osobami, które przeczytały co napisałem i podadzą sensowne argumenty. Osobniki upośledzone, które rzucają tylko inwektywami, zamierzam ignorować. | -2 | ||
MarcinS
| Opisujesz wady starego modelu scanii, kabina nowego modelu scanii jest pozbawiona tych wad. Łóżko unosi się lekko do prawie samego pionu, masz łatwy dostęp do lodówki i dużej, głebokiej szuflady i do dwóch pojemników zawieszonych nad bocznymi schowkami. Do tych schowków jest dostęp również z zewnątrz. | |||
gustav
| O, Dawidek nową Scanię w internecie zobaczył!!! | |||
MarcinS
| Lodówka i szuflada jest wysuwana, masz łatwy dostęp też bez unoszenia łóżka. | -2 | ||
gustav
| Kierowca wie jakie auto dla NIEGO jest dobre... Gimnazjalista pyta by się pochwalić na dużej przerwie... | |||
MarcinS
| krzysio najbardziej mnie denerwuje kształt i wielkość tej deski z przodu. Te plastiki w najdalej oddalonym od szyby miejscu mają 70cm. Zmniejsza to kabiną wewnątrz drastycznie, a jest to powierzchnia zmarnowana Ten zarzut jest już nieaktualny. | -2 | ||
irish_dude
| Zawsze myślałem, że najlepsze jest auto, które rzadko się psuje i zarabia pieniądze... No cóż, żyłem w błędzie :-) Do krzysia: Kenworth wcale nie jest lepiej wyposażony, niż Volvo, czy Scania. Wiem, bo od dwóch lat użytkuję T680. Pozdrawiam. | 2 | ||
gustav
| Osobiście przez całe życie uważałem, że najlepsza jest ciężarówka czerwona, dzisiaj zobaczyłem białą i zmieniłem zdanie... | 1 | ||
irish_dude
| O tym dowiedziałem się z forum, już kilka lat temu. Dlatego mój Kenworth jest... biały :-) | |||
irish_dude
| Białe najmniej palą :-) | |||
pawel744
| I ta biała to pewnie był DAF :) | |||
gustav
| Nie znam się, czy daw czy skania, ale miał światełka pod szybą i nad... | |||
Kiler666
| Uwaga!!! | -2 | ||
Kiler666
| Uwaga!!! jest jeszcze tam pare osób wiec uwazajcie bo cały czas tam poczebuja do pracy | -3 | ||
~krzysio | "poczebuja". "ktuzy". Może cie zabiją, zakopią i się średnia IQ podniesie na naszej planecie. | |||
~Jasiek | Tylko Ford!!! | |||
~Jam | Najlepsza jest renault premium.. tania, ekonomiczna, rewelacyjnie sie prowadzi. Jedyny minus to ciasna kabina. | |||
~Jam | I wygodne schodki | |||
~Zbychu | Korzysta ktoś z fdmdelivery, jakie opinie? | |||
~placek pod naczepą | mówili LIAZ lepszy od jelcza | |||
~Ordynator orginał! | Najlepsza premiumka, Do tego zestaw drutów i trititek. Całą Evrope można zjechać tym samochodem z takim zestawem naprawczym. | |||
~Ordynator orginał! | Żeby nie być gołosłownym, Jest tutaj na forum osobnik, który oparł swój tabor na modelach premium. Być może sam się ujawni i powie dlaczego ta, a nie inna ciężarówka. | |||
~Ordynator orginał! | Ja do premiumki mam za duży brzuch, ale wizualnie to całkiem spoko ma wygląd | |||
~kiero | ~Olo 2022-10-26 20:31:54 Kaj jest wungiel Tam gdzie czopki, w aptece. | |||
~Ordynator orginał! | Kiero po co ci czopek? Nikt cię jeszcze dzisiaj nie przegwintowal na parkingu? | |||
~kiero | Nie stałem na parkingu od 8 lat. A czopki temu co szuka wągla. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz