ID: 227346
Coraz mniej młodych ludzi myśli o karierze kierowcy zawodowego
ID: 227346
ID: 227346
Czy dojdzie do tego, że pewnego dnia półki sklepów pozostaną puste ponieważ nie znajdzie się ani jeden kierowca, aby przewieźć towary z punktu A do punktu B? Coraz częściej w sektorze transportowym narastają obawy o jej przyszłość.
Czy dojdzie do tego, że pewnego dnia półki sklepów pozostaną puste ponieważ nie znajdzie się ani jeden kierowca, aby przewieźć towary z punktu A do punktu B? Coraz częściej w sektorze transportowym narastają obawy o jej przyszłość.
~etransport.pl
Posty (121)
ese
| Oczywiście że tak. Począwszy od bezproblemowym dostępie do koncesji/licencji. Zaś po stronie kierowcy wystarczy umiejętność słuchania nawigacji i kręcenia kierownicą tak jak mówi. W porównaniu z dawnymi warunkami obecna praca to zabawa. Posiadanie telefonu w kabinie było wielkim krokiem milowym, z czego pewnie niewielu teraz zdaje sobie sprawę | 1 | ||
ese
| A dziękuję :) Zaś świadomość tego o czym mówisz mam, niestety.. Choć z pewnością lepiej że zamiast zastanawiać się czy na granicy będzie się po kilkadziesiąt. kilkaset metrów przez 20-40-60 godzin podjeżdżać, potem kilka w kolejce do odprawy jednej i drugiej stojąc, z nogi na noge przestępując, problemem jest co najwyżej znalezienie wolnego miejsca na parkingu. Narzekając, dobrze jest mieć tego świadomość | 2 | ||
~gnebca gamonii | może i jest to zawód obecnie łatwy nawigacja i telefon net na każdej stacji skype z rodziną, no ale za rozłąkę i brak rozrywek w kabinie trza płacić Ciekawi mnie ile zarabia marynarz na statku rejsowym gdzie ma basen silownie kino restauracje za darmo oraz innych wspołpasazerow do rozrywki ; ) | |||
ese
| Zgoda. Jednak wolę widzieć szklankę do połowy pełną i posiadać świadomość, cieszyć się że mam lepiej niż miałem czy mieli moi starsi koledzy, niż narzekac że nie mam jeszcze tak dobrze jak uwazam że powinienem mieć. | |||
ese
| A ile ma kosmonauta? | |||
ese
| A by mówić o pracy marynarza, to trzeba mieć o tym zielone pojęcie. Włącznie z tym dostępem do luksusów. Oraz świadomością, że niekoniecznie po kilkutygodniowym przeszkoleniu można tą pracę wykonywać. Pomijajac już fakt, że niekoniecznie co 2-4 tygodnie się ze statku schodzi i jedzie do domu | 1 | ||
~lolo | sami internetowe trolle tu siedzą | |||
~lolo | ile zarabia troll internetowy? | |||
~lolo | hahaha | |||
~lolo | zawodowy wciskaczu ciemnoty, mi jej nie wciśniesz. | |||
~lolo | 24h na dobe zalogowani, kto was żywi. | |||
~remik | lolo bo oni mają misję ; -) wcześniej w kolejkach na granicy teraz na et | |||
~remik | puchaty zdziwiłbyś sie | |||
~remik | poza tym bardzo miło się stało gdy wokół pełno śmieci leżało i odchodów. Normalnie szczyt marzeń | |||
~remik | a jak w kolejce jeden drugiego w uja robił to było ok? | |||
~remik | dobrze że tego już nie ma | |||
~max | puchatek 2300 brutto to w pierwszej klasie podatkowej 1650 euro coś koło tego | |||
~Cypis | Fajnie to brzmi"KARIERA KIEROWCY ZAWODOWEGO"Niezdrowy tryb życia, rozlaka z rodzina, wieczne uganianie się ze wszelkimi służbami kontrolnymi, problemy ze zdrowiem. A gdzie miejsce na karierę?Awans na starszego kierowcę? KARIERA jak się patrzy | -2 | ||
~przewoźnik | Dzisiaj kierowca =niewolnik. | -3 | ||
~Milicja | "~przewoźnik 2017-1 2-29 06:32:44 Dzisiaj kierowca =niewolnik. " czy ty znasz definicje słowa niewolnik, oraz wiesz co ono znaczy? | 3 | ||
irish_dude
| Puchatek, ese - dobrze piszecie, tyle, że jest to wołanie na puszczy, niestety... Większość udzielających się tutaj, nie ma żadnego pojęcia o pracy kierowcy, niektórzy może nawet próbowali, ale życie szybko ich zweryfikowało. Niektórzy chcieliby, ale - po prostu - nie nadają się. Komentarze chamów i błaznów pomijam. | 2 | ||
pawel744
| ~Cypis 2017-12-29 01:18:55 Fajnie to brzmi"KARIERA KIEROWCY ZAWODOWEGO"Niezdrowy tryb życia, rozlaka z rodzina, wieczne uganianie się ze wszelkimi służbami kontrolnymi, problemy ze zdrowiem. A gdzie miejsce na karierę?Awans na starszego kierowcę? KARIERA jak się patrzy Przecież to jest każdego osobisty wybór co robi w życiu... Z drugiej strony z niewolnika nigdy nie będzie dobrego pracownika | 1 | ||
-ED-
| kto raz zazna zarobków na poziomie kierowcy międzynarodowego (3/1 - 6500zl) i wytrzyma, zlapał bakcyla i nauczyl sobie zycie układać - a to zajmuje ok 2 lat zanim to się na dobre załapie - ten nigdy nie wróci do pracy na miejscu za 2500zl (bo tyle się w większości prac zarabia) no ale jak już by się zarabialo 4 tys to można ten zawod rzucic w Pisssdu | |||
~Mentna Woda | nowy11 ma rację. Jeżeli kręcisz pauzę 9 godzin, w tym czasie musisz coś zjeść, zrobić papiery, przygotować trasę na jutro, to akurat wychodzi, że spisz 6 do 7 godzin. Dlatego ja zrezygnowałem z transportu po 7 latach. Mam pracę na miejscu, 8 godzin. Pieniądze te same. Szczęśliwego NR. | |||
ese
| "Coraz mniej młodych ludzi myśli o karierze kierowcy zawodowego.. "- tym bardziej, że z tak wysokimi kwalifikacjami jakie (prawie) każdy potrafiący kierować zestawem, nawet z przyczepą czasami, to spokojnie karierę naukową albo w polityce (w tym oczywiście międzynarodowej) robić może | |||
~Remik | Ese zdziwiłbyś się ilu ludzi po studiach jeździ ciężarówkami. | |||
ese
| Już się dziwię. Najgorszy z możliwych zawodów a tak chętnie wykonywany? | |||
-ED-
| bo nie ma alternatywy, wykonywany na siłę dla kasy 6tys zł a 2500zl róznica mega, ale jak by tak było jak na zachodzie ze na wózku widłowym na magzynie 1600e czy w budzie 2000E to każdy by wolał wózek | |||
ese
| Nie ma alternatywy? I to mimo posiadania wyższego wykształcenia? Na czym polega więc przymus wykonywania tego akurat i wyłącznie zajecia? I dlaczego mamy liczyć ile jest "na zachodzie", wydając zarobione pieniadze "na wschodzie"? | |||
~śnięty Mikolaj ku-ku | Cheba kurna inwalidzki! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz