ID: 226847
Mieszkali w ciężarówce aż cztery doby, bo właściciel nie chciał zapłacić za pomoc drogową
ID: 226847
ID: 226847
Polska ciężarówka z dwoma ukraińskimi kierowcami utknęła w miniony piątek na górskiej drodze w Tjernfjellet w gminie Saltdal. Firma transportowa odmówiła jednak zapłaty za pomoc drogową i holowanie pojazdu.
Polska ciężarówka z dwoma ukraińskimi kierowcami utknęła w miniony piątek na górskiej drodze w Tjernfjellet w gminie Saltdal. Firma transportowa odmówiła jednak zapłaty za pomoc drogową i holowanie pojazdu.
~etransport.pl
Posty (492)
~maro | 1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku: 1) pozostawienia pojazdu w miejscu, gdzie jest to zabronione i utrudnia ruch lub w inny sposób zagraża bezpieczeństwu. | |||
~Ł ysy | maro. Dodaj jeszcze, że każda lokalna władza ma podpisaną umowę z firmą holującą / pomocą drogową wyłonioną w drodze konkursu. Na wszelkie usługi obowiązuje jedna stawka w zależności od rodzaju usługi, a nie podmiotu na rzecz, którego usługa jest realizowana. Ten argument do przygłupiastego Marcinka nie dociera. Nikt nie kwestionuje zasadności usunięcia pojazdu jeżeli stwarzał zagrożenie, ale, no właśnie. Przygłupiasty Marcinek nie widzi różnicy między " odmówiła zapłaty ", a " nie zapłaciła. | |||
~Ł ysy | Może firma widząc inostrańca wywaliła kosmiczną cenę, wielokrotnie wyższą od podpisanej umowy? Mnie w ten sposób chciał okraść koleś z Auto Plus w Grajewie. Chciał od nas 15tyś zł, a powinien tylko 1530. Tyle dostał, bo na tyle miał podpisaną umowę ze starostwem. | |||
~maro | No i tu jest pewnie sedno tej sprawy. | |||
~Ł ysy | Zastanawiam się, kiedy ten przygłup MarcinekSE pracuje? Cały czas na necie. Ja mam luz, fury poładowane, można się netem pobawić. Ale ten przygłup jest w trochę innej sytuacji. No tak, nic nie wiem, nie znam świata, nie wiem jak się pracuje w zachodnich firmach. Moment, ten sam przygłup pisał, że w jego firmie auta robią po 250 tyś rocznie. Dźwigi, gabaryty, takie przebiegi i po krętych skandynawskich drogach? Zastanawiające. Chyba ten przygłup zna transport z etransport. | |||
MarcinSE
| Bingo - jeden nic nie wie o parkingach w Norwegii, a drugi poszedł w de*ilizm roku i nazwał szwedzkie drogi krętymi... idiota roku, Łysy, order jest twój. Każdy kto raz był w Szwecji, teraz kula się ze śmiechu, ci co byli, bo ty nie byłeś! No kapsel bez otworów :) :) :) | |||
MarcinSE
| Pokręcony umysł monetami! :) :) Tyy, rozgryzłeś mnie, ja siedzę w więzieniu już 10 rok i zza krat widzę firmę transportową, metodą domysłów się uczę... ty pigmeju transportowy, kręte drogi dla pojazdów 25, 25m... IGNORANCJA zalała głupotę :) :) :) :) :) | |||
MarcinSE
| Łysy, mało tego, zaraz wkleję kolejne twoje kłamstwo o tych dźwigach, tylko to odszukam!! Kręte drogi... cymbałek... :) :) :) | |||
~maro | Marcin jakoś we wtorek potrafili ich na parking zaholować. Czemu nie zrobili tego w piątek, choć auto zagrażało bezpieczeństwu? | -1 | ||
MarcinSE
| O czym, chcecie dyskutować, skoro żaden z was tu nie był... jak mam coś wyjaśnić skoro tego nie widzicie... Dobra, gdzie te norki popełniły błąd, jaki przepis, czy artykuł złamali, czekam??! | |||
~maro | Róźnica w cenie usługi. Bezpośrednio od polskiego barana wyrwaliby 300% stawki. | -1 | ||
~maro | Pytałem cię juz wcześniej, czy auto stwarzało zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego? | |||
~maro | Najpierw to wyjaśnij Marcin. | |||
MarcinSE
| maro - w piątek się bali, że nie dadzą rady, a we wtorek napili się z tymi dwoma kierowcami, przy śniadaniu w hotelu który im zafundowali i nabrali odwagi! Pojechali kupić nowe łańcuchy 2 na 1, 8mm kolce i pijani dali radę... | |||
~maro | No i co dalej? | |||
~Wielki Szu | kokega ł ysy nazywa swoje poskrecane sznurkiem i drutem renaty furami. ł ysy już słysze jak twoje tuczniki w chlewiku kwiczą śmiechem. | |||
~Wielki Szu | Ukry rozwiążą problem z polskim dziadem wedle wschodnich obyczajów. | |||
~maro | Marcin brak ci argumentów. Łysy ma tu rację. | |||
~Wielki Szu | Polskie kmioty porównuja polskie podwórko do uporzadkowanej skandynawii. Dziad z polski beknie jak koza po obierkach i jeszcze odsetki zaplaci. To nie pribalty panie glaca. | |||
MarcinSE
| maro - ja już wszystko napisałem, o jakich argumentach piszesz, podałeś jakieś przepisy z kraju i wydaje ci się, że one funkcjonują w Norwegii... buhahahah. Wczoraj podałem, bezpośrednie artykuły, podałem kwotę jaką chcieli za 8km, wyciągnięcie na 2000 tyś mnpm i przeciągniecie przez przełęcz między górami... przeczytałeś to, uważasz, że za taką pomoc to dużo?? To że łysy ma przykłady, że rodacy chcą go okradać na 15 tyś, nie znaczy, że norki robią to samo... Taki jesteś przepisowy, wyzwałes norków od dziadów, a wykonałeś jakieś czynności by sprawdzić dlaczego w kraju mogą podpiąć bez pytania a nory nie... Sprawdziłeś??? | |||
~Ronin | I to jest własnie potęga Polskiego transportu:) Dziad wiedział ze wysyła zestaw w trudny teren i wszystko może się wydarzyć. Proste. Nie stać-zamykać firme i wracać do wyuczonego zawodu i nie robić pośmiewiska w całej Europie a nie dziadować na wszystkim co jest tylko możliwe. | 1 | ||
~berufskraftfahrer | dziad wysłał dziadostwo na Skandynawię na zasadzie ( może się uda ) | |||
MarcinSE
| Łysy zapłacił prawie 1600 za "stół", nory za 8km w ciężkim terenie, chcieli 4 tyś a wy kimbinujecie jak tu wybielić kułacką firmę która zostawiła ludzi i nieodprawiony towar na niewiadomo ile, bo se telefonów nie odbierali, 4 dni... A ty maro - niech stoją, mają diety... Na kiego im te diety gdy w promieniu 40 km są góry i śnieg... Co z was za ludzie, nie macie pojęcia a piep/szycie bo empatia jest tylko jak idzie, jak się spierdzieli to... niech stoją... Żal mi was!!! | |||
~maro | We wtorek mogli ich bez zgody dziada zaholować na parking, w piątek nie mogli. Co się zmieniło przez te 4 dni? | |||
Dawid87
| "Mieszkali w ciężarówce aż cztery doby" i tak chu/j przy systemie 4/1, wysyłam dwa auta na święta, o mnie też będzie artykuł, w końcu będą stać cztery dni. | -4 | ||
~maro | Na początku byłem pewny, że oni ich w piątek ściągneli na parking i czekają aż dziad zapłaci. Tak powinno być zrobione. | |||
MarcinSE
| Ale dzięki Łysemu i etransport. pl, dowiedziałem się, że się nie da na robotach liniowych zrobić 250 tyś i drogi są kręte w Szwecji... hahaha, tyy weź przyjedź leszczu na te szczupaki I zapłacz nad swym groszkiem w czapce!! :) :) | |||
MarcinSE
| maro - już to napisałem, kto mógł i kto podjął taką decyzję, poszukaj sobie! | |||
~mark | na opony nie mial na cholownik go nie bylo stac nawet na polskiego kierowce go nie bylo stac bo zatrudnil ukraincow zamknac dziada dac miotle i niech zamiata zadna praca nie chanbi | -1 | ||
MarcinSE
| maro - viking sam nie może podpinać bez zgody, a dlaczego - BY NIE BYĆ POSĄDZONYM WŁAŚNIE O TO O CZYM ŁYSY PISZE!! Podpinają wszystkich gdy idzie siódemka w konwoju z policją czy vegvesen i jakiś stanie, blokując resztę! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.