ID: 226690
Port w Hamburgu wprowadza nowe zasady dla kierowców samochodów ciężarowych
ID: 226690
ID: 226690
Hamburg jest pierwszym portem w Niemczech, w którym wprowadzono takie rozwiązanie koordynacji i optymalizacji obsługi ciężarówek.
Hamburg jest pierwszym portem w Niemczech, w którym wprowadzono takie rozwiązanie koordynacji i optymalizacji obsługi ciężarówek.
~etransport.pl
Posty (3)
trucking
| Można podjechać pół godziny przed okienkiem. I niby pół godziny po. Na CTT (Telerort) chodzi gość z tabletem po parkingu i sprawdza nr auta, jak ma zbyt odległe okienko wyprasza z parkingu. Na CTA i CTB nie widziałem nikogo sprawdzającego, bynajmniej jeszcze nie. Na Eurogate'a póki co można wjeżdżać i stać, nawet nockę. Czy okienka coś tu uporządkują czas pokaże, bo dopóki spedytorzy nie zaczną informować kierowców o awizacji to będzie burdel, a jeszcze się zdarzaja tacy co nie wiedzą. Przyjeżdża o 10 a slot ma między 15 a 16, bo spedytor albo zapomniał podać albo wyznaje zasadę: A może się uda? Ogólnie dla nas kierowców jest to jakieś ułatwienie, gorzej dla planujących. Nie zawsze uda się wcisnąć auto na bieżąco i trzeba zaawizować je dwie czy trzy godziny później, bo akurat w tym terminie jest wolne miejsce | |||
~Dobry kierowca | System działa od dawna. Możesz samodzielnie się awizować na stronie s://web. truckgate. de | |||
~Kontenerowiec | Wielka nowość... od paru lat działa w Antwerpii i Rotterdamie tylko jest lepiej rozwiązany. Przede wszystkim są parkingi gdzie można poczekać na swoje okno i wjechać a nie tak jak w Hamburgu... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.