ID: 226690
Port w Hamburgu wprowadza nowe zasady dla kierowców samochodów ciężarowych
ID: 226690
ID: 226690
Hamburg jest pierwszym portem w Niemczech, w którym wprowadzono takie rozwiązanie koordynacji i optymalizacji obsługi ciężarówek.
Hamburg jest pierwszym portem w Niemczech, w którym wprowadzono takie rozwiązanie koordynacji i optymalizacji obsługi ciężarówek.
~etransport.pl
Posty (3)
trucking
| Można podjechać pół godziny przed okienkiem. I niby pół godziny po. Na CTT (Telerort) chodzi gość z tabletem po parkingu i sprawdza nr auta, jak ma zbyt odległe okienko wyprasza z parkingu. Na CTA i CTB nie widziałem nikogo sprawdzającego, bynajmniej jeszcze nie. Na Eurogate'a póki co można wjeżdżać i stać, nawet nockę. Czy okienka coś tu uporządkują czas pokaże, bo dopóki spedytorzy nie zaczną informować kierowców o awizacji to będzie burdel, a jeszcze się zdarzaja tacy co nie wiedzą. Przyjeżdża o 10 a slot ma między 15 a 16, bo spedytor albo zapomniał podać albo wyznaje zasadę: A może się uda? Ogólnie dla nas kierowców jest to jakieś ułatwienie, gorzej dla planujących. Nie zawsze uda się wcisnąć auto na bieżąco i trzeba zaawizować je dwie czy trzy godziny później, bo akurat w tym terminie jest wolne miejsce | |||
~Dobry kierowca | System działa od dawna. Możesz samodzielnie się awizować na stronie s://web. truckgate. de | |||
~Kontenerowiec | Wielka nowość... od paru lat działa w Antwerpii i Rotterdamie tylko jest lepiej rozwiązany. Przede wszystkim są parkingi gdzie można poczekać na swoje okno i wjechać a nie tak jak w Hamburgu... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz