ID: 224703
Jaka przyszłość czeka polski transport międzynarodowy?
ID: 224703
ID: 224703
23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowiskiem, kraje członkowskie będą musiały zastosować się do przyjętych przepisów w ciągu 3 lat od daty ich wejścia w życie. W jaki sposób nowe prawo wpłynie na polskie firmy transportowe?
23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowiskiem, kraje członkowskie będą musiały zastosować się do przyjętych przepisów w ciągu 3 lat od daty ich wejścia w życie. W jaki sposób nowe prawo wpłynie na polskie firmy transportowe?
~etransport.pl
Posty (37)
~Ł ysy | Cza pospac se w onucach i czapce uszatce na sianie. | |||
~yoga | Ładunki będą śmigać to pewne. Natomiast zmieni się kto będzie te ładunki przewoził. Dziś rynek jest tak nakręcony, że dobry pracownik pójdzie tam gdzie mu lepiej. Jest przepaść między kierowcami bo brakuje pokolenia albo nawet i dwóch. Dzieci z niżu demograficznego dorastają ale procent z nich jako kierowcy spada. Brakować będzie kierowców to będzie główny powód trudności a z Ukrainy braknie do zastąpienia. Samochody są i sprzęt nowszy starszy zależy od firmy jak prowadzona. Wielu dorobiło się na tansporcie i lewych kwitach kierowców, że auta są spłacone a mądry właściciel kupi już w gotówce samochody mając już kontakty i doświadczenie. Spadnie liczna totalnych złodziei bo nikt do nich nie pójdzie jeździć jak nie ma warunków i tym bardziej szacunku dla pracy i pracownika. Takie firmy zdechną pierwsze. Będą kombinować ale jedynym warunkiem normalnego funkcjonowania będzie normalne traktowanie. Tak jak wspomniałem rynek będzie się oczyszczał i ten proces będzie się pogłębiał | 1 | ||
~felix 159 | wszystko ładnie pięknie tylko jest jedno pytanie tylu jest dobrych kierowców ile procent jest dobrych firm transportowych tyle w temacie. Większość to odpad nie nadający sie do niczego | 1 | ||
~Ronin | Azjatów beda zatrudniać a potem małpy, Tanie koszty. W tej grze nie liczy sie dobry kierowca tylko liczy się najtanszy kierowca i nie wazne czy ma prawko od dzisiaj czy wczoraj :) | 1 | ||
Dawid87
| ja bym się nie martwił, kimś (tu kierowcy martwią się, kogo będzie zatrudniać dziad) martwił bym się o siebie. jak to piszecie dziad wróci do wideł, a kierowca znajdzie zatrudnienie na zachodzie. czytam to od kilku lat, w tym czasie polska, stała się nr 1 w transporcie, powodzenia | -1 | ||
~dobry kolega | dawidku kazdy glupi potrafi wejsc w rynek oferujac 50% lokalnej stawki za transport 10 lat temu w holandii kierowca cysterny zarabial ok 3300 e dzis jak ma 2700e to ma swietna prace dlatego holendrzy nienawidza polakow i na rafineriach daje sie to odczuc w molochach typu den hartogh polacy zarabiaja po 1700e | |||
~Ronin | Dawid wiesz dlaczego Polska jest numer 1 w transporcie? Juz dla Łysego raz tłumaczyłem. | |||
~zgorzelec | powinni tym za te pseudo spedycje sie wziasc ustawil ogolnie stawke za km w calej europie i ktura spedycja zaniza stawki to dawac im kary za to. W polsce kierowcy w transporcie powinni miec wymagrodzenie minimum 5000zl brutto i do tego diedy czy km czy frachty jak nikturzy maja i wtedy kazdy bedzie zadowolony | |||
lukas1987
| przyszlosc raczej nie wyglada zbyt wesolo | |||
Dawid87
| ja wiem, dlaczego Polska jest nr 1 w transporcie, to zasługa ciężkiej pracy, kierowców, mechaników, szefów, księgowych i całemu innemu sztabu ludzi | -1 | ||
~dobry kolega | dawidek takie gadki to tylko byla premier szydlo pier.. w tvp info | |||
~Ronin | Dawidek, Polska jest numerem 1 w Europie, poniewaz jest tania siła robocza, pracodawcy okradaja Panstwo nie płacac od całosci składek, kierowcy jezdza na magnezach. Kierowcy godza sie na przerzuty po 4 tygodnie bez zjazdu do domu, gdzie w Europie zachodniej kazdy kierowca jest na weekend w domu, nielegalne kabotaże itd, itd. | -1 | ||
~maro | Dawid ma 100% racji, kto dobrze pracuje to dobrze zarabia. Nie ma potrzeby robić u niemieckiego dziada za marne eurasy. | 3 | ||
~Ł ysy | Ronin. Wszystko to prawda i co z tego? Ponoć praca jest aktem woli, nie przymusem. O co ci głuptaku chodzi? Nie roń łez, weź się do roboty. | 3 | ||
~maro | Ronin ochuiałeś całkiem z tym swoim dziadostwem. Wracaj na ukrainę. | 3 | ||
Dawid87
| Ronin problem leży, w niewiedzy i bajkach na parkingu, czy Niemiec lub ktoś inny odprowadza składki od diet? One należą się netto. Właśnie pisałem jesteśmy nr 1 dzięki ciężkiej pracy. Kiedyś inni śmiali się z polskiej floty, a dziś, zobacz polskie auta, naczepy wszystko prawie nowe. A naczepy "nimca" strach kolo takiej jechać | -1 | ||
~dobry kolega | strach to ci cos odpisac porownaj niemiecki tuv do polskiego przegladu za flaszke to pogadamy | -2 | ||
~dobry kolega | dawidek juz rozszyfrowalem kto mi plusy odbiera wpadnij na wiosne do ch na zlot ferrari w kantonie schwyz to pogadamy | |||
Dawid87
| Dziękuję za zaproszenie, niestety zbyt mało pracuje i nie mam Ferrari, i nie wybieram się. Wiec kto ci odbiera te plusy? | -1 | ||
pawel744
| ~dobry kolega 2017-12-10 10:59:35 strach to ci cos odpisac porownaj niemiecki tuv do polskiego przegladu za flaszke to pogadamy Teraz rozumiem dlaczego do Polski na przeglądy jeździsz... :) | |||
~dobry kolega | pawel ty sie z tego ciesz bo zostawiam pieniadze w pl jako patriota ale polski przeglad rejestracyjny raczej w de nie obowiazuje chyba na tyle inteligentny jestes | |||
Dawid87
| Patriota zostawia pieniądze, w pl mieszka w Niemczech a pracuje w Szwajcarii, czemu przegląd rejestracyjny z Polski nie obowiązuje w de | -1 | ||
~dobry kolega | na to pytanie pani w przedszkolu odpowie bo ja nie mam zamiaru dla jasnosci jezdze na niemieckich blachach | |||
~Ronin | A Dawidku Ty jestes patriota to dlaczego zatrudniasz banderowców z Ukrainy? | 1 | ||
~Ronin | Łysy przygłupie z Toba nie dyskutuje od kiedy napisałes na temat Girteki :) | 1 | ||
~dobry kolega | dawidek ja sie juz nie dziwie ze jako spadkobierca firmy tatusia musisz na razie trociny na placu zamiatac i jest to na koniec dnia sprawdzane | -1 | ||
~gość | To co popaprańcu? Polski przegląd techniczny nie jest ważny w de? Czyli co, nie mogę wiechać do dowolnego kraju, bo nie respektują polskiego badania? Odpowiesz na to pytanie? Nie ospowiesz bo *lisz głupoty | |||
~pks | zgorzelec, ortografia na dzień dobry!!! | |||
~pks | yebać emigrantów co pracują u wroga!!! | |||
~pks | ronin to też wirażka widzę, same celebryty parkingowe... !!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.