~kalkulator
| Licząc od pon. do soboty wychodzi 13. 166h na dzień. Zależy, co liczysz, lecz teza o średniej 12h pracy dziennie jest bardziej niż mniej prawdopodobna. | | | |
~Tadek
| Chłopie co ty liczysz?
Pytam po raz kolejny o godziny pracy a Ty o du pie Maryni wciąż. | 1 | | |
~kalkulator
| Godziny pracy, czyli jazda, młotki i okres oczekiwania, pauzę 45 minut też zaliczam do pracy. | | | |
~Tadek
| Wróć do podstaw.
Kodeks pracy i ustawa o czasie pracy kierowców.
Poddzkolisz się to wrócimy do tematu. | 1 | | |
~kalkulator
| Do czasu pracy zalicza się czas od rozpoczęcia dnia na tachografie przez zaznaczenie kraju rozpoczęcia aż do zakończenia dnia na tachografie przez zaznaczenie kraju zakończenia. | | | |
~Tadek
| Jebne zaraz.
On sobie pauze do czasu pracy liczy. | 1 | | |
~kalkulator
| Tachograf się liczy. Realia. Kodeks możesz sobie w kiblu na wypadek braku srajtaśmy umieścić. | | | |
~Tadek
| Bzdury jełopie walisz | 1 | | |
~Tadek
| Wróć do przepisów. | 1 | | |
~kalkulator
| Tak, liczę sobie 45 minutową pauzę do czasu pracy, ponieważ jest to czas związany z kontynuacją czynności służbowej po jej zakończeniu, a więc zawierający się w dobowym okresie pracy kierowcy. | -1 | | |
~Tadek
| Typowy przykład jełop kierofczyny.
Inspekcja pracy takiego szybko naprostuje. | 1 | | |
~Tadek
| Kalkulator tyle że to nie ty ustalasz przepisy. | 1 | | |
~kalkulator
| Mnie obchodzi tylko tachograf i realia pracy za kierownicą, na załadunkach i rozładunkach. Przepisy nie mają tutaj zbyt wiele do rzeczy. Piszę o realiach. | | | |
~Tadek
| Poziom wiedzy kierowczyn jest żenujący. | 1 | | |
~Tadek
| Od kiedy to przerwy są liczone do czasu pracy?
(Poza 15 minutami?) | 1 | | |
~kalkulator
| Inspekcja ma do sprawdzenia zazwyczaj tylko dokumenty + kartę kierowcy. Jeśli czytnik wykazuje, że nie przeginam czasu pracy, wóczas nie pyta mnie o to, czy pracuję 90 h w okresie 2 tyg, czy może 120 h. | | | |
~kalkulator
| Pauza wliczana jest do czasu pracy kierowcy przez tachograf, który wlicza ją do 13 godzinnego, dobowego okresu pracy kierowcy (15h 2 x w tygodniu). | -1 | | |
~Tadek
| Art. 27. 1. Okresy przerw w prowadzeniu pojazdu, o których mowa w art.
7 rozporządzenia (WE) nr 561/2006 i w art. 7 ust. 1 i 2 Umowy AETR, zalicza się
do czasu dyżuru, o którym mowa w art. 9. | 1 | | |
~Pan Ordynator
| te kalkulator chyba ci się przyciski przegrzały. | 1 | | |
~Tadek
| Koniec dyskusji na dziś.
Do jutra się naucz tego kalkulator. | 1 | | |
~kalkulator
| Czas dyżuru zalicza się do dobowego czasu pracy. | | | |
~Tadek
| O cie hui...
. | 2 | | |
~Tadek
| Czasem się zalicza, ale tylko czasem. | 2 | | |
~kalkulator
| Czas prowadzenia i czas pracy to nie jest to samo. Czas prowadzenia, czas pracy "a młotkach", okres oczekiwania i pauzy dniowe są zaliczane do dobowego cyklu pracy pomiędzy pauzami dobowymi. Tzn. że cały czas poza pauzami 3 x w tyg. 9 h i 2 x w tyg. 11h. liczy się jako czas pracy. Tyle o przepisach, a tyle o definicjach związanych ze znajomością takiego urządzenia jak tachograf. | -1 | | |
~Tadek
| Podaj jeszcze podstawę prawną do takiego myslenia? | 1 | | |
~Kierowca dylizansu
| Godziny pracy to są od momentu wyjścia z domu do jego powrotu. Nawet pauze MUSIMY ZROBIĆ, to o jakim wolnym czasie mowa? | -1 | | |
~Pan Kierowca
| Nie wiem o jakich 10zł / h pisze autor - chyba chłopie jesteś frajer a nie szofer. Ja mam 25zł / h plus delegacja i w tym miesiącu wziąłem ponad 8000zł na rękę - praca po kraju. | | | |
~Pan Kierowca
| uprzedzam - NIE nie dam namiarów januszom leszczom i frajerom | | | |
~Ł ysy
| Pan Kierowca. Takie bajki u cioci na imieninach posuwaj.
Znam firmę płacącą 8 klocków na kraju. Jeden warunek, nie spisz, a jeździsz. Musisz wykręcić 16-17 tyś km.
Przygłupiasty panie kierowco, między tym co byś chciał, a masz jest kolosalna różnica. | | | |
~Ł ysy
| Puchatek. Z głową wszystko w porządku? Pytanie zasadne skoro twierdzisz, że czas pracy jest od wyjścia z domu do powrotu.
Postawię inne pytanie.
Czy ten zawód przyciąga życiowych przygłupów? | | | |