ID: 219941
Obowiązki spedytora względem kierowcy.
ID: 219941
ID: 219941
Witam, do naszej firmy przyszła nowa spedytorka i zaczęła się jazda bez trzymanki. Nieznajomość procedur zał/rozłaadunkowych, planowanie rozładunku przed podstawieniem auta na załadunek, nierealne czasy dostawy, brak umiejętności policzenia trasy, manipulanctwo, wyśmiewanie się z kierowcy że się spocił w trakcie załadunku na hucie i chce wziąść prysznic i sugerowanie że powinien się leczyć, a co najgorsze podejrzewam że oszukuje szefa że spóźnienia to moja wina i nastawianie przeciwko mnie. Oczywiście teksty "inni zdążają tylko pan się spóźnia", " pan myśli że ja będę z siebie durnia robić przed klientem jak pan nie dojedzie ", "ja za każdym razem nie będę telefonicznie rozmawiała z klientem za pana " i "obiad można zjeść wieczorem", "pan mnie wystawił bo panu się czas skończył" zaczynają być normalne. Czy istnieją jakieś regulacje prawne odnośnie relacji spedytor kierowca? Pytam bo szef i firma jest ok. i nie chce mi się rzucać roboty. Pozdrawiam normalnych spedytorów.
Witam, do naszej firmy przyszła nowa spedytorka i zaczęła się jazda bez trzymanki. Nieznajomość procedur zał/rozłaadunkowych, planowanie rozładunku przed podstawieniem auta na załadunek, nierealne czasy dostawy, brak umiejętności policzenia trasy, manipulanctwo, wyśmiewanie się z kierowcy że się spocił w trakcie załadunku na hucie i chce wziąść prysznic i sugerowanie że powinien się leczyć, a co najgorsze podejrzewam że oszukuje szefa że spóźnienia to moja wina i nastawianie przeciwko mnie. Oczywiście teksty "inni zdążają tylko pan się spóźnia", " pan myśli że ja będę z siebie durnia robić przed klientem jak pan nie dojedzie ", "ja za każdym razem nie będę telefonicznie rozmawiała z klientem za pana " i "obiad można zjeść wieczorem", "pan mnie wystawił bo panu się czas skończył" zaczynają być normalne. Czy istnieją jakieś regulacje prawne odnośnie relacji spedytor kierowca? Pytam bo szef i firma jest ok. i nie chce mi się rzucać roboty. Pozdrawiam normalnych spedytorów.
~kierowca z mana*.9.88.248.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.9.88.248.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (78)
Dawid87
| kiedyś brałem ladunek z DHL oddział niemiecki zaladunek w D dostawa do NL i kierowca był spóźniony 2 h. i dzwoni do mnie polak z DHL z hasłem "w Polacy nigdy nie umiecie być na czas" napisał bym jaka wiązankę usłyszał ale było by same ******** | |||
~kierowca z mana | Poza tym według tego co mówi spedytorka jak zajadę po obiedzie to na giełdzie nie ma już ładunków za normalne pieniądze, zresztą ona po południu to już nie pracuje. A co do obiadu jako posiłku to twierdzi, że mogę go zjeść jak ogarnę robotę, nawet o 17-19. | |||
~ngine | Nie rozumiem zupełnie. Nie umiesz tej suki zwyczajnie po ludzku zejbać? Czego się boisz? sefa? Nie ma się czym chwalić ale ja już nie jednego spedytora/kę zmieszałem z błotem. Nie jednego urzędnika, bankierkę a nawet straż miejską. Żyję, pracuje. | -1 | ||
~kierowca z mana | Zwyzywać nie ma problemu tylko co mi to da? Będzie mi robiła pod górę a tutaj chodzi o to żeby pokazać dla szefa smsy i udowodnić że spedytorka nie ma pojęcia o robocie. Raz zdyskredytowanej trudno będzie odzyskać zaufanie szefa i o to tutaj chodzi. Kiedy szef przyłapie ją na kłamstwie jej akcje spadną. | |||
wesolek
| ese czemu sie dziwsz koledze. w 95% spedycji tak wygląda planowanie a co za tym idzie, dalsza robota. prawie same cymbalistki oraz cymbały tam siedzią i pierdzą w stołki dla własnego zyska. ::) ::) | |||
wesolek
| wywaliłbym to całe szemrane towarzystwo na zbity r/yj. ::) ::) | |||
~kierowca z mana | Po rozładunku w Londynie przychodzi sms. " Po rozładunku odbierze pan 1600 funtów " Na moją uwagę, że nikt nic nie mówił przed wyjazdem spedytorka odpowiada cyt"Ja również nie wiedziałam że zleceniodawca zapłaci gotówką ". Pieniądze jeździły ze mną 3 tygodnie. | |||
ese
| 2017-07-16 18:40:20 ese czemu sie dziwsz koledze. w 95% spedycji tak wygląda planowanie a co za tym idzie, dalsza robota. - Poproszę o źródła takich danych. Jakieś badania były prowadzone? W ilu konkretnie spedycjach? | |||
ese
| ~kierowca z mana 2017-07-16 17:21:54 Poza tym według tego co mówi spedytorka jak zajadę po obiedzie to na giełdzie nie ma już ładunków za normalne pieniądze, "- To co powinna zrobić? Zmienić strefę czasową? | |||
ese
| ~kierowca z mana 2017-07-16 18:44:41 Po rozładunku w Londynie przychodzi sms. " Po rozładunku odbierze pan 1600 funtów.. "- Bywa gorzej-odwrotnie: Bywa, że trzeba zapłacić za to czy tamto z obietnicą że klient to odda. | |||
~siwy | Dobrze że nie masz nakazu jazdy landówkami bo tak taniej :) | |||
~ngine | Na moje oko kolego z mana masz ok. 23-27 lat. | |||
wesolek
| w tych, co ja jezdziłem tak było i nie sądzą, aby w innych było inaczej. to jedno wielkie bagno. same nieuki tam pracują. nawet nie wiedzą, co należy do ich obowiązków. ::) ::) | -1 | ||
~kierowca z mana | W Belgii kontrola policyjna potem na serwis mana i problem bo... moje tacho jest niezaplombowane. Tylko dzięki temu że mam tacho skrupulatnie pilnowane i policja nie miała zastrzeżeń szef zapłacił jedynie 270 euro za usługę zaplombowania impulsatora i legalizacji tachografu. | |||
~kierowca z mana | Nie, 29 lipca stuknie mi 45. | |||
~ngine | wesołek niestety ale masz rację. głąb na głąbie, cymbał na cymbale. najprostzsze rzeczy urastają w ich "rękach" do absurdu. | |||
~ngine | kierowca z mana to już nic a nic nie rozumiem. Przecież facet w tym wieku nie da za chiny sobą pomiatać nikomu... | |||
ese
| ~kierowca z mana 2017-07-16 18:56:43 - Nie widziałeś że na impulsatorze nie ma plomby? Czy nie wytłumaczyli jak ona wygląda? | |||
~kierowca z mana | Pisałem, że przed przybyciem spedytorki było ok. dobre pieniądze od razu po trasie, szef kultura i nie było ciśnienia, owszem były czasami problemy jak w każdej robocie ale w normie. Wszystko stanęło na głowie jak przyszła nowa spedytorka. Nie daję sobą pomiatać, dalej pracuję swoim tempem ale widzę że spedytorka ustawia szefa pod siebie a on nigdy nie jeździł ciężarówką więc jak powiem że z dziewiątki zostanie 7, 5 godziny snu to nie zrozumie. Mogę odejść ale nie chcę się zwalniać przez spedytorkę. | |||
wesolek
| nie musiał wiedzieć. plomba na impulsatorze leży w gestii przewożnika i jest zakładana co dwa przy legalizacji tacha lata lub po każdej naprawie i przewoznik musi to sprawdzać. ::) ::) | -1 | ||
~kierowca z mana | Serwis w Polsce robił skrzynię i nie zaplombował oraz nie skierował do legalizacji. Stąd problem. | |||
ese
| W takim razie idź do szefa i pogadaj. Powiedz jak tutaj, że pracować chcesz i się starasz, ale co jest niemożliwe tego nie przeskoczysz. A przy okazji, jak inni sobie radzą? Czy jesteś jedynym kierowcą w firmie? | |||
~kierowca z mana | Jeździłem dużo na skoczka i znaleźć dobrą firmę w moim regionie to problem. | |||
~kierowca z mana | Jak szef szukał kierowców to ja mu znalazłem przez olx. Niestety chyba przestrzeliłem bo z rozmów wynika że są ambitni i to może być mój problem ale nie znam ich osobiście. | |||
ese
| Tu możesz mieć, niestety, rację. Bo będzie argument, że wszyscy są w stanie zdążyć / zrobić tą robotę tylko ten jeden nie. Ja bym jednak spróbował pogadać z szefem. Tym bardziej jeśli poza tym się robić da. Wojna nic nie przyniesie na dłużej. | |||
wesolek
| te czerwieniec czyżbym pisał nieprawde. z łaski swojej wielkopańskiej, możesz to jakoś wyjaśnić::) | |||
~kierowca z mana | Masz ese rację, wojna nic nie da, jedynie spokojna rozmowa z szefem poparta dowodami, pewnie jutro lub we wtorek będę się widział. Szef mi wierzy bo nie sprawdza moich rozliczeń, wie że go nie oszukuje, niestety bez doświadczenia za kierownicą ciężko mu będzie zrozumieć że w Niemczech po 19 miejsce na parkingu jest na wagę złota i czasami cofam przez pół parkingu na tempo i potem wjazd w rajkę na prawą rękę. | |||
ese
| ~kierowca z mana 2017-07-16 19:08:07 Serwis w Polsce robił skrzynię i nie zaplombował oraz nie skierował do legalizacji. Stąd problem. "- Serwis zrobił swoje i temat zakończył. Skierowanie do legalizacji to sprawa właściciela. Twoja pośrednio też. By nie mieć po drodze problemów. | |||
wesolek
| ambitni. co przez to rozumiesz. "bosiuniu, ja to zrobie aby boss był zadowolony". czy magnes w dłoń i na koń. ::) ::) | |||
~kierowca z mana | Ciekawi mnie czy są jakieś przepisy prawa które nie pozwalają spedytorowi dociskać roboty kolanem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz