Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Obowiązki spedytora względem kierowcy.

ID: 219941


Witam, do naszej firmy przyszła nowa spedytorka i zaczęła się jazda bez trzymanki. Nieznajomość procedur zał/rozłaadunkowych, planowanie rozładunku przed podstawieniem auta na załadunek, nierealne czasy dostawy, brak umiejętności policzenia trasy, manipulanctwo, wyśmiewanie się z kierowcy że się spocił w trakcie załadunku na hucie i chce wziąść prysznic i sugerowanie że powinien się leczyć, a co najgorsze podejrzewam że oszukuje szefa że spóźnienia to moja wina i nastawianie przeciwko mnie. Oczywiście teksty "inni zdążają tylko pan się spóźnia", " pan myśli że ja będę z siebie durnia robić przed klientem jak pan nie dojedzie ", "ja za każdym razem nie będę telefonicznie rozmawiała z klientem za pana " i "obiad można zjeść wieczorem", "pan mnie wystawił bo panu się czas skończył" zaczynają być normalne. Czy istnieją jakieś regulacje prawne odnośnie relacji spedytor kierowca? Pytam bo szef i firma jest ok. i nie chce mi się rzucać roboty. Pozdrawiam normalnych spedytorów.

~kierowca z mana
*.9.88.248.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (78)

wesolek
ese
widzisz, jak sie doskonale rozumiemy. ::) ::) ::)
ese
~kierowca z mana
2017-07-16 19:18:16 -

I tak właśnie powiedz. Jeśli gość nie jeździł, to mu to wytłumacz, bo może nie mieć pojęcia jak to wygląda. Z sugestią by sobie z innymi pogadał jeśli go to nie przekonuje. Spedytor ma swoją działkę, by auto załadować. Nie mając zapasu aut nie weźmie zlecenia dokąd nie wie że Twoje jest już wolne. Bo gdyby się coś nie udało, to będzie trzeba na gwałt szukać kogoś kto to weźmie. Życzę powodzenia
ese
2017-07-16 19:21:52 - Jeśli piszesz po polsku bez silenia się na nibyoryginalność, to może się zdarzyć.

1

wesolek
kierowiec zmana
jest coś takiego, jak prawo spedycyjne. ::) ::) ::)

-1

wesolek
ese.
noo!!!::) ::)
~dobry kolega
sie ma wesołek tez w pl zaczynałem i powiem jedno takich jasniepanow jak w polskich biurach to nigdzie nie ma zero wiedzy aby tylko wypcnac towar z magazynu tak jest np. w schenkerze mój kumpel tam pracuje i jedna wielka mogila jak solówki wracają z rejonow to stoja w kolejce godzine do rozładunku bo tylko 3 rampy to obsluguja dodam ze obok jest 10 wolnych ale nie wolno sie tam podstawiać ot polska ogranizacja pracy

-1

~kierowca z mana
Jak odbierałem auto z serwisu w Polsce to kolega szefa-stary przewoźnik płacił fakturę i załatwiał papiery więc serwis powinien dać mu adres gdzie mamy zalegalizować tacho za darmo. Może serwisant przeoczył a może tamten zapomniał przekazać dla szefa, nie wiem. Może szefa zmyliło to że tacho było legalizowane 31 marca przeze mnie osobiście a skrzynia była robiona 9 maja.
~dobry kolega
na bramie 4 cieciow pilnuje magazynu szczotek jak pentagonu tez polska specyfika

-1

wesolek
i to ono normuje te sprawy.
podam ci tylko kilka;
obowiązkiem spedycji jest wydaćkierowcy komplet prawidłowych dokumentów na dany fracht a nie kierowca ma je kompletować a za braki w dokumentacji na rozładunku świecić oczami.
ustalić trase przejazdu tak, aby kierowca nie łamał przepiusów aetru.
w szczególności chodzi tu o czasy dolotów, brane z osobówek z wujka googelka lub z kosmosu. ::) ::)
~kierowca z mana
Pytają mnie na załadunku :
-co ładujesz?
-nie wiem
-a dokąd?
-nie wiem
-a nr. referenc. masz?
-nie mam
-to co ty wiesz?
- jakie są moje numery auta
wesolek
kierowca manika.
mój charakter. ::) ::) ::)
~Ziom
Kierowca mana i tu leży problem, Ty się niczym nie interesujesz ani nr zał Ci nie potrzebny ani co i dokąd ładujesz więc może dziewczyna próbuję Cie życia a raczej pracy nauczyć

2

~kierowca z mana
Ziom nie załapałeś albo nigdy nie byłeś na załadunku. A skąd kierowca ma takie infomacie?
wesolek
Ziom
nie ośmieszaj sie
nie wyręczaj spedycji.
wszystkie te dane powinien udostępnić ci spedytor a że ci nie udostępnił to jego broszka, nie kierowcy. ::) ::)

-1

~Ziom
Właśnie jadąc tam masz mieć podane wszystkie informacje, jeśli laska w biurze nie ogarnia to dzwonisz do skutku do bossa o takie informacje. Później będzie mniej wylanych łez do monitora

2

wesolek
a jak ci nie udostępnił tych danych, to powinien wysłać emaila do załadowcy z twoimi danymi.
paniał. ::) ::) ::)
~kierowca z mana
Ziom ale szef ma po to ludzi żeby nie musiał sam wszystkiego doglądać, spedytorka nawet ja ma w zleceniu "towar neutralny" to powinna zadzwonić i dopytać. Tylko że moja najpierw dzwoni do mnie że potrzebuje uwaga... dane firmy do której jadę żeby uprzedzić o spóźnieniu a potem twierdzi że... nie spyta o palety na miejscu załadunku bo nie zna niemieckiego i mam sam załatwić bo cyt"pan jest na miejscu".
wesolek
a co będzie, jak masz telefona na karte i skończył ci sie limit a służbowego telefona nie masz, co sie często zdarza a jest noc
nie masz także służbowego laptypa.. ::) ::)
~abc
wesołek- w Niemczech przy parkingach jest cośik takiego jak takie żółte budki a w nich czasami sa aparaty ytelefoniczne, można z nich skorzystać za drobna opłatą.
~dobry kolega
abc takich budek prawie już nie ma może przy stacji benzynowej
wesolek
abc
nie jestem turysta aby latać w nocy po parkingach. ::) ::) ::)
~Ziom
To wtedy tylko forum etransport coś może zdziałać, siła internetu jest ogromna
wesolek
w nocy to sie śpi na pauzie a nie wykonuje telefony do durnych spedytorów czy do szefa. ::) ::)

-1

~ngine
Kolego wybacz ale... śmieszą mnie trochę takie wypowiedzi. Nie mam nic do Ciebie osobiście. Kompletnie nie mogę zrozumieć w jaki sposób wytrzymujesz z tą suką??? Twój szef mimo że dobry gość to pewnie głupi, a na głupotę lekarstwa nie ma więc nie zmądrzeje. Być może * mu daje, więc ją trzyma, ale mimo wszystko nie rozumiem co tam robisz... Szefowi możesz powiedzieć i naświetlić temat, a nie tutaj na forum. 45 lat to już wiek i pewnie doświadczenie, a ty pytasz jak poradzić sobie z niedorozwiniętą suką.

-1

~kierowca z mana
Rozmowa przed wyruszeniem na załadunek który zakończył się o 16 po południu ( dwustronne rozebranie naczepy, 13 pasów, 24 narożniki towar drzewo pod sam dach, weekend, 24 tony, przed zakazem i jeszcze po nim trzeba zjeść obiad. : " Pan rusza o 9 rano na pełnym czasie (15 godzin) . Przez dzień da się spokojnie przejechać 500-600 km. "
~kierowca z mana
ngine to była pierwsza moja pełna trasa z tą nową spedytorką, na końcówce poprzedniej trochę przeginała ale potem jej się unormowało i myślałem że się dotrze.
~ngine
Rozwiązanie jest takie, że albo Ty albo ona szuka sobie roboty. Ewentualnie możesz ją osobiście dotrzeć ale to trzeba zrobić szybko i twardo nie przebierając w słowach. Temat mam przećwiczony że tak powiem do bólu. Niestety.
~kierowca z mana
Dzięki za porady, dobrej nocy wszystkim.
~kierowca z mana
Trochę się wyjaśniło. Po prostu szef oczekuje wyników, spedytorka ma płacone od przemiału a do pracy przyszli nowi ambitni koledzy którzy podobno zawsze zdążają. No i jeszcze najlepiej jak bym nie jadł w czasie pracy. Tak oto z fajnej firmy zaczyna się robić typowa rzeźnia. Po rozmowie z szefem stanęło na tym, że znajdzie mi innego spedytora i pójdę na długie trasy. Może się poukłada.

1

ese
do pracy przyszli nowi ambitni koledzy którzy podobno zawsze zdążają.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.127.127

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce