Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Staranowani przez ciężarówki

ID: 217246


Za większość wypadków na polskich drogach odpowiadają kierowcy samochodów osobowych jednak w 2016 r. nastąpił ogromny wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek. Skąd ten dramatyczny skok?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (123)

MarcinSE
Noo :) :) ale Igłę 10 min przeoczyłeś :)
maz
Kierowcy trzeba godziwie zaplacic. Odpowiedzialnoscia czesciowo obciazac spedycje. Budowac normalne drogi i o nie dbac. Bedzie bezpieczniej.

-1

300D
Kary, kary liczone w tysiącach zł. To, dotrze do betonów mózgowych za kierownicą.
Matoły przyjęły do pustych łbów tylko czas pracy/jazdy. Matoły nie czają praw fizyki a tych matoł nie zatrybi. Zatrybi mandat z trzycyfrową kwotą.

-1

MarcinSE
Też tak uważam, kary w tysiącach uspokoją ułanów!
300D
I hooy nam z tego Marcin, bo który polityk fiknie do matoła.

-1

gustav
Ł ysy specjalnie dla ciebie, wiem, że dużo literek i trzeba je poskładać.
Mam nadzieję, że dasz radę przeczytać, warto poznać czasem sąsiadów z innej strony niż flaszka podrobionej Stolicznej!

://ww w. rp. pl/Swiat/312219909-R osja-dozyc-do-emeryt ury. html#ap-1

-1

wesolek
300D
100% racji.
matoły do szkoły::)
wesolek
C ycuś jest niereformowalny. ::) ::)
wesolek
"matoły do szkoły"-to sie także odnosi do kierowców osobówek. ::)

-1

300D
tematem jest: "wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek"

-1

wesolek
aby ograniczyć wzrost wypadków ciężarówek, należy wprowadzić zakaz poruszania sie osobówek na terenie całego kraja w godzinach 20-8 rano. ::)
~z.
~Ł ysy
2017-05-20 10:24:32 Co się dziwić, jak przymuł po 3miesięcznym kursie uważa się za mistrza kierownicy.
Zbieramy plon systemu " kształcenia " kierowców.
Nie zganiajcie winy na Ukraińców, bo ci akurat w przeciwieństwie do polskich gnojków są objeżdżeni. Wielu starych polskich kierowców, to zazwyczaj kolesie mający problem z alkoholem.
Tu się zgodzę z Łysym, jak i z trafnymi w większosci ocenami rynku. Niezależnie od kategorii te same złe nawyki, braki umiejętności, rozwagi uwydatniają się wszędzie. Czy to na autostradzie czy drodze osiedlowej, nawet na parkingu. Bestialskie patologiczne zachowania na drodze stały sie normą, częsta forma wyładowania frustracji, agresji. Stado pedzacych gesiego na oślep zderzak w zderzak, zmuszajacych czesto innych do gwałtownego hamowania, nie umiejących przewidywać... Można tak wymieniać w nieskończoność
Mnós two wypadków z udziałem ciężarówek ma swoje liczne ugruntowane przyczyny na wielu płaszczyznach.
wesołek, skala twojej głupoty jest wprost proporcjonalna do umiejętności, ewentualnej celowości pomysłów, tematyczność zagadnień cię przerasta. Tobie podobni tez jeżdżą a nawet mają lub mieli firmy:)

1

truckeronroadcom
Po części Łysy ma rację. Niezależnie od kategorii te same złe nawyki, braki umiejętności, rozwagi uwydatniają się wszędzie. Drugim czynnikiem jest również tzw. "kilometrówka" to jest znacząca patologia. Sam jeżdżę na normalnych warunkach i obserwuję co chłopaki wyczyniają na drodze. Ukraina i Rumunia robią również swoje. Przytoczę swoją przygodę. Holandia, wielki pusty parking, na parkingu ja i inny holender, przyjechał romek zrobił 2 kółka no i ku*** nie ma dla niego miejsca na wielkim pustym parkingu. Chciał stanąć koło mnie, łamiąc się zahaczył moją naczepę i zatrzymał się dopiero jak zerwał 10 mocowań pasa w swojeje firance, musiałem wsiąść do jego auta i mu zaparkować bo pomimo miejsca z tyłu na cały skład nie umiał cofnąć... Ot taki szofer RO w aucie z kontenerem na polskich blach z Pruszkowa. W większości przypadków to pośpiech i zmęczenie (na kraju oczywiście magnes) to czynniki mające wpływ na ilość wypadków.
~Ł ysy
Czy pośpiesz nie jest pokłosiem głupoty AETR? Mając ograniczony czas jazdy wszyscy dymają na maxa. Jakiś idiota wymyślił sobie, że kierowca stojąc pod rampą 5godz, przejeżdżając następnie 2km na urząd celny / tam też stojąc następne 5godz / może jechać tylko 5 godzin. Gdzie sens, gdzie logika? Gdzie podmiotowość kierowcy? Jakim prawem jakiś głupek ocenia stan psychomotoryczny kierowcy na odległość?
To jest chore panowie.
~Ł ysy
" pośpiech"
300D
Łysy-Na przykładzie busiarzy widać, że to raczej nie ten problem.

-1

MarcinSE
AETR nie jest idealnym tworem bo powinny być wytyczne gdzie kierowca może podciągnąć do godzin jazdy, ale to nie jest winą AETR, że gdzieś są odprawy po 5 czy więcej godzin. Systemy odpraw w Europie są takie same więc to wina średniowiecza w urzędach celnych!Ostateczna ze Szwajcarii w Malmö trwa 15 do 30 min i wypad :)
~Mariano italiano
[url=://omegavet. pl/lecznica/]weteryn arz nowa wieś[/url]
weteryna rz nowa wieś

1

~Mariano italiano
://www. oszczedzanieprzezogr zewanie. pl/

1

g-a
Podsumowując - cała ta "łunia" wymyśla coraz głupsze regulacje. W/g mądrości ludowej wkrótce zostanie pokarana przez Boga. Bo "kogo Bóg chce pokarać... " itd

-3

~Ł ysy
MarcinSE. Jednak jesteś mądrym człowiekiem. Wszystko rozumiesz co czytasz, nawet mój ostatni post zrozumiałeś. Szkoda, że we właściwy dla siebie sposób..
gustav
Łysy w po przednim poście napisał, że kierowca powinien pracować 30 godzin na dobę, jeżeli oczywiście uznać załadunek i odprawę za pracę.

-1

300D
Gdzie tak napisał?

-1

~Ł ysy
Dwóch inteligentów /MarcinSE, gustav / wypowiedziało własne zdanie. Niepodważalna prawda absolutna.

-1

gustav
~Ł ysy
2017-05-24 11:03:07 Czy pośpiesz nie jest pokłosiem głupoty AETR? Mając ograniczony czas jazdy wszyscy dymają na maxa. Jakiś idiota wymyślił sobie, że kierowca stojąc pod rampą 5godz, przejeżdżając następnie 2km na urząd celny / tam też stojąc następne 5godz / może jechać tylko 5 godzin. Gdzie sens, gdzie logika? Gdzie podmiotowość kierowcy? Jakim prawem jakiś głupek ocenia stan psychomotoryczny kierowcy na odległość?
To jest chore panowie.

-1

gustav
Może jednak wina leży po drugiej stronie?
Może kierowcy się spieszą nie dlatego, że ogranicza ich AETR, a dlatego, że pracują na akord?
300D
No bo gdzie podmiotowość kierowcy, sens i logika w tym, że po dziesięciu godzinach spacerowania, kimania, jedzenia, picia kawy i pisania na ET można jechać tylko 5 godzin.

-1

300D
2017-05-25 13:56:06

gustav- To jest właśnie typowe tłumaczenie matoła. W taki właśnie sposób, tłumaczą się te matoły.

-1

gustav
Gdy się ma takie problemy to zawsze można się przerzucić na transport do 3, 5 tony... albo wrócić do wyuczonego zawodu... pod warunkiem, że się takowy posiada,

-1

300D
he-że tak powiem, radzimy sobie z tym.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.14.143.149

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels