ID: 217246
Staranowani przez ciężarówki
ID: 217246
ID: 217246
Za większość wypadków na polskich drogach odpowiadają kierowcy samochodów osobowych jednak w 2016 r. nastąpił ogromny wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek. Skąd ten dramatyczny skok?
Za większość wypadków na polskich drogach odpowiadają kierowcy samochodów osobowych jednak w 2016 r. nastąpił ogromny wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek. Skąd ten dramatyczny skok?
~etransport.pl
Posty (123)
MarcinSE
| Noo :) :) ale Igłę 10 min przeoczyłeś :) | |||
maz
| Kierowcy trzeba godziwie zaplacic. Odpowiedzialnoscia czesciowo obciazac spedycje. Budowac normalne drogi i o nie dbac. Bedzie bezpieczniej. | -1 | ||
300D
| Kary, kary liczone w tysiącach zł. To, dotrze do betonów mózgowych za kierownicą. Matoły przyjęły do pustych łbów tylko czas pracy/jazdy. Matoły nie czają praw fizyki a tych matoł nie zatrybi. Zatrybi mandat z trzycyfrową kwotą. | -1 | ||
MarcinSE
| Też tak uważam, kary w tysiącach uspokoją ułanów! | |||
300D
| I hooy nam z tego Marcin, bo który polityk fiknie do matoła. | -1 | ||
gustav
| Ł ysy specjalnie dla ciebie, wiem, że dużo literek i trzeba je poskładać. Mam nadzieję, że dasz radę przeczytać, warto poznać czasem sąsiadów z innej strony niż flaszka podrobionej Stolicznej! ://ww w. rp. pl/Swiat/312219909-R osja-dozyc-do-emeryt ury. html#ap-1 | -1 | ||
wesolek
| 300D 100% racji. matoły do szkoły::) | |||
wesolek
| C ycuś jest niereformowalny. ::) ::) | |||
wesolek
| "matoły do szkoły"-to sie także odnosi do kierowców osobówek. ::) | -1 | ||
300D
| tematem jest: "wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek" | -1 | ||
wesolek
| aby ograniczyć wzrost wypadków ciężarówek, należy wprowadzić zakaz poruszania sie osobówek na terenie całego kraja w godzinach 20-8 rano. ::) | |||
~z. | ~Ł ysy 2017-05-20 10:24:32 Co się dziwić, jak przymuł po 3miesięcznym kursie uważa się za mistrza kierownicy. Zbieramy plon systemu " kształcenia " kierowców. Nie zganiajcie winy na Ukraińców, bo ci akurat w przeciwieństwie do polskich gnojków są objeżdżeni. Wielu starych polskich kierowców, to zazwyczaj kolesie mający problem z alkoholem. Tu się zgodzę z Łysym, jak i z trafnymi w większosci ocenami rynku. Niezależnie od kategorii te same złe nawyki, braki umiejętności, rozwagi uwydatniają się wszędzie. Czy to na autostradzie czy drodze osiedlowej, nawet na parkingu. Bestialskie patologiczne zachowania na drodze stały sie normą, częsta forma wyładowania frustracji, agresji. Stado pedzacych gesiego na oślep zderzak w zderzak, zmuszajacych czesto innych do gwałtownego hamowania, nie umiejących przewidywać... Można tak wymieniać w nieskończoność Mnós two wypadków z udziałem ciężarówek ma swoje liczne ugruntowane przyczyny na wielu płaszczyznach. wesołek, skala twojej głupoty jest wprost proporcjonalna do umiejętności, ewentualnej celowości pomysłów, tematyczność zagadnień cię przerasta. Tobie podobni tez jeżdżą a nawet mają lub mieli firmy:) | 1 | ||
truckeronroadcom
| Po części Łysy ma rację. Niezależnie od kategorii te same złe nawyki, braki umiejętności, rozwagi uwydatniają się wszędzie. Drugim czynnikiem jest również tzw. "kilometrówka" to jest znacząca patologia. Sam jeżdżę na normalnych warunkach i obserwuję co chłopaki wyczyniają na drodze. Ukraina i Rumunia robią również swoje. Przytoczę swoją przygodę. Holandia, wielki pusty parking, na parkingu ja i inny holender, przyjechał romek zrobił 2 kółka no i ku*** nie ma dla niego miejsca na wielkim pustym parkingu. Chciał stanąć koło mnie, łamiąc się zahaczył moją naczepę i zatrzymał się dopiero jak zerwał 10 mocowań pasa w swojeje firance, musiałem wsiąść do jego auta i mu zaparkować bo pomimo miejsca z tyłu na cały skład nie umiał cofnąć... Ot taki szofer RO w aucie z kontenerem na polskich blach z Pruszkowa. W większości przypadków to pośpiech i zmęczenie (na kraju oczywiście magnes) to czynniki mające wpływ na ilość wypadków. | |||
~Ł ysy | Czy pośpiesz nie jest pokłosiem głupoty AETR? Mając ograniczony czas jazdy wszyscy dymają na maxa. Jakiś idiota wymyślił sobie, że kierowca stojąc pod rampą 5godz, przejeżdżając następnie 2km na urząd celny / tam też stojąc następne 5godz / może jechać tylko 5 godzin. Gdzie sens, gdzie logika? Gdzie podmiotowość kierowcy? Jakim prawem jakiś głupek ocenia stan psychomotoryczny kierowcy na odległość? To jest chore panowie. | |||
~Ł ysy | " pośpiech" | |||
300D
| Łysy-Na przykładzie busiarzy widać, że to raczej nie ten problem. | -1 | ||
MarcinSE
| AETR nie jest idealnym tworem bo powinny być wytyczne gdzie kierowca może podciągnąć do godzin jazdy, ale to nie jest winą AETR, że gdzieś są odprawy po 5 czy więcej godzin. Systemy odpraw w Europie są takie same więc to wina średniowiecza w urzędach celnych!Ostateczna ze Szwajcarii w Malmö trwa 15 do 30 min i wypad :) | |||
~Mariano italiano | [url=://omegavet. pl/lecznica/]weteryn arz nowa wieś[/url] weteryna rz nowa wieś | 1 | ||
~Mariano italiano | ://www. oszczedzanieprzezogr zewanie. pl/ | 1 | ||
g-a
| Podsumowując - cała ta "łunia" wymyśla coraz głupsze regulacje. W/g mądrości ludowej wkrótce zostanie pokarana przez Boga. Bo "kogo Bóg chce pokarać... " itd | -3 | ||
~Ł ysy | MarcinSE. Jednak jesteś mądrym człowiekiem. Wszystko rozumiesz co czytasz, nawet mój ostatni post zrozumiałeś. Szkoda, że we właściwy dla siebie sposób.. | |||
gustav
| Łysy w po przednim poście napisał, że kierowca powinien pracować 30 godzin na dobę, jeżeli oczywiście uznać załadunek i odprawę za pracę. | -1 | ||
300D
| Gdzie tak napisał? | -1 | ||
~Ł ysy | Dwóch inteligentów /MarcinSE, gustav / wypowiedziało własne zdanie. Niepodważalna prawda absolutna. | -1 | ||
gustav
| ~Ł ysy 2017-05-24 11:03:07 Czy pośpiesz nie jest pokłosiem głupoty AETR? Mając ograniczony czas jazdy wszyscy dymają na maxa. Jakiś idiota wymyślił sobie, że kierowca stojąc pod rampą 5godz, przejeżdżając następnie 2km na urząd celny / tam też stojąc następne 5godz / może jechać tylko 5 godzin. Gdzie sens, gdzie logika? Gdzie podmiotowość kierowcy? Jakim prawem jakiś głupek ocenia stan psychomotoryczny kierowcy na odległość? To jest chore panowie. | -1 | ||
gustav
| Może jednak wina leży po drugiej stronie? Może kierowcy się spieszą nie dlatego, że ogranicza ich AETR, a dlatego, że pracują na akord? | |||
300D
| No bo gdzie podmiotowość kierowcy, sens i logika w tym, że po dziesięciu godzinach spacerowania, kimania, jedzenia, picia kawy i pisania na ET można jechać tylko 5 godzin. | -1 | ||
300D
| 2017-05-25 13:56:06 gustav- To jest właśnie typowe tłumaczenie matoła. W taki właśnie sposób, tłumaczą się te matoły. | -1 | ||
gustav
| Gdy się ma takie problemy to zawsze można się przerzucić na transport do 3, 5 tony... albo wrócić do wyuczonego zawodu... pod warunkiem, że się takowy posiada, | -1 | ||
300D
| he-że tak powiem, radzimy sobie z tym. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.