ID: 213473
Branża transportowa bije na alarm
ID: 213473
ID: 213473
Kierowcy ucierpią na nowych przepisach o delegowaniu pracowników.
Kierowcy ucierpią na nowych przepisach o delegowaniu pracowników.
~etransport.pl
Posty (139)
~Zakręcony | Do czego to pazerność doprowadziła? A można było wcześniej traktować kierowców jak ludzi. Dziś pozostał lament na forach publicznych. | |||
g-a
| A może przyjąć, że polscy pracownicy Lidla, Biedronki czy innego Carrefoura to też pracownicy delegowani z firm - matek? I też im się należą milongi i co tam jeszcze? | -1 | ||
~sid | dziady czasy gdy kierowca-niewolnik tyral za najnizsze mozliwe wynagrodzenie po 350 godzin w miesiacu [ nadgodziny nie placone ] definitywnie ida w zapomnienie ] pracownik w lidlu wiecej zarabia za 8/h jak kierowca 2 4/h to sie musialo kiedys skaczyc | |||
~sid | moze jeszcze paru ukraincow w wuja zrobic wam sie uda ale to juz naprawde KONIEC jawnego wyzysku klasy robotniczej przez pseudobiznesmenow | |||
~Zakręcony | g-a... owszem, można tak przyjąć i w związku z tym dać im pensję obowiązującą w kraju, w którym wykonywana jest praca. | |||
krzysiek86
| Raczej dziady transportowe biją na alarm, kierowcy nie ucierpią tylko pracodawcy nie będzie szybkiego wzbogacania się kosztem kierowców | |||
erto1
| Kierowcy ucierpią na nowych przepisach o delegowaniu pracowników. kto to pisze jakiś człowiek ułomny psychicznie tym wpisem sam sobie przeczy, kierowca ucierpiałby jak by cały czas siedział gdzieś na Ukrainie albo w Rumuni ale jak ktoś jeździ na zachód to ja nie słyszałem o kraju żeby ktoś mniej zarabiał niż u nas, to gdzie tu sens tego wpisu, no chyba że autor ma na myśli to że koszty będą przerzucane na pracownika tak jak to się do tej pory działo, ale rynek pracy się bardzo zmienił i nie będzie to tak łatwo zrobić | -1 | ||
~sid | Na obecnym etapie prac urzędnicy unijni w przygotowywanej dyrektywie nie biorą pod uwagę wprowadzenia odrębnych przepisów dotyczących międzynarodowego transportu drogowego uwzględniających specyfikę tej branży. -JAKA SPECYFIKACJA ROBOTA JAK WSZYSTKIE | |||
~sid | a za robote trzeba placic bo inaczej nie bedzie w kogo robic - niemieccy przewoznicy wiedza o tym i nie brakuje im pracownikow | |||
~Zomo | Tak to kwiczą świnie odrywane od koryta. Transport unijny podrożeje z tego powodu. Według tej retoryki transport unijny był tańszy ponieważ jego koszty dzwigał na sobie polski szofer. Kmioctwo wypisuje bzdury i nawet nie zada sobie trudu weryfikacji tego co napisało. | |||
~Wolf | Wy się tak nie cieszcie - bo jeśli np. kierownik sklepu czy nauczyciel dostaje teraz okolo 3000 netto - to może się okazać że nagle 75% Polaków ma powołanie do kierownicy:) | |||
Dawid87
| W końcu ktoś, zabrał się za ta sprawę, już nie będzie budował majątku na biednym w całej Europie okradanym Polskim szoferem. No Panienki co robimy jakiś strajk z sztandarowym napisem za mniej jak 15 tys netto do kabiny nie wchodzę, | -1 | ||
~bernard | Panowie szoferzy, Milog jest już dwa lata, LoiMacron też już trochę obowiązuje. Kto z tego tytułu odczuł podwyżkę? | |||
wesolek
| Dawidku chcesz czerwona sztormówkie. ::) | |||
erto1
| za chwilę unijni urzędnicy wpadną na pomysł że zarobek pracownika to ten który wykazuje się w urzędzie podatkowym a nie jak do tej pory wlicza się wszystko po kolei, zobaczymy co z tego będzie jak wyzyskiwacze będą kombinować że by to obejść | -1 | ||
~Zakręcony | Ustawa o delegowaniu obowiązuje od 18 czerwca zeszłego roku, a Milog, LoiMacron itp. oparte były na założeniach owej ustawy. Jak widać obecnie trwa jeszcze okres przejściowy. Wątpię, żeby kierowcy z zachodu popuścili na obecnym etapie. | |||
~bernard | Zakręcony co ma polska ustawa o delegowaniu do Milog czy LoiMacron? Zgodnie z Milog za godzinę w pracy na terytoriu Niemiec ma być 8 EUR, zgodnie z LoiMacron za godzinę pracy we Francji ma być 10 EUR. To już obowiązuje. Moje pytanie było, który kierowca z tego tytułu otrzymał więcej kasy? | |||
~driver rad | a jednak nie będzie 100tys kierowców za mało tylko 150tys za dużo tak jak i samochodów branych bez opamiętania na umór cóż to tylko pare % wjazdu szybki weksel inbanko i autko na podwórku w błocie i g... ch po pas transportowce wczoraj prowadził logistykę obornika w obejściu dziś wożą dla lkw | |||
MarcinSE
| ://www. tidningenproffs. se/nyhet/2017/02/Pol isen-kontrollerade-v eckovilande-chauffor er/ w Szwecji już zaczęło się w ostatni weekend -jeden z artykułów, 18 tyś sek jedna ciężarówka, obliczyli, że jak tylko 100 wyłapią w jeden weekend to mają 1, 8 mln sek... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.