ID: 213300
DLACZEGO KIEROWCA TAK MAŁO ZARABIA U DZIADTRANSA?
ID: 213300
ID: 213300
odpowiedz prosta przykład: giełda TimoCom najbardziej popularna
ładunek z F-77130 do Gądki koło Poznania wystawiony przez znaną spedycję Gef...
za 600 eur 24 tony znika w z giełdy w 15 minut. czy się opłaca?
1450km ( trasa wyliczona przez system TimoCom)
ekonomiczny kierowca norma tylko 30l/100km = 435 litrow x 1, 15 eur= 500, 25 eur
Francja landówkami wiec bez kosztów, Belgia 20, 80 eur NL - 8 eur Niemcy 98 eur = 627, 05 eur
doliczmy diete kierowcy trzy dni x 48 eur = 144 eur, jesli auto jest w leasingu dzienny leasing zestawu 3 dni x 79 eur = 237 eur razem fracht 600 eur koszty 1008, 05 eur. rece opadają sam jestem przewoźnikiem z jednym autem i jak dzwonie do spedycji i mowie że to stawka dla rumunów pani odpowiada, że ładunek wzięła polska spedycja...
do tego dochodzi pensja kierowcy etc
odpowiedz prosta przykład: giełda TimoCom najbardziej popularna
ładunek z F-77130 do Gądki koło Poznania wystawiony przez znaną spedycję Gef...
za 600 eur 24 tony znika w z giełdy w 15 minut. czy się opłaca?
1450km ( trasa wyliczona przez system TimoCom)
ekonomiczny kierowca norma tylko 30l/100km = 435 litrow x 1, 15 eur= 500, 25 eur
Francja landówkami wiec bez kosztów, Belgia 20, 80 eur NL - 8 eur Niemcy 98 eur = 627, 05 eur
doliczmy diete kierowcy trzy dni x 48 eur = 144 eur, jesli auto jest w leasingu dzienny leasing zestawu 3 dni x 79 eur = 237 eur razem fracht 600 eur koszty 1008, 05 eur. rece opadają sam jestem przewoźnikiem z jednym autem i jak dzwonie do spedycji i mowie że to stawka dla rumunów pani odpowiada, że ładunek wzięła polska spedycja...
do tego dochodzi pensja kierowcy etc
~przewoźnik Szczecin*.146.136.213.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.136.213.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (631)
~Rysiek777 | Rumunów jest określona ilość i jest ona ograniczona, to tak samo jakbyś twierdził że polski przewoźnik jest bez szans bo musi kupić drożej paliwo niż jego konkurencja zza wschodniej ściany | |||
~Rysiek777 | kolejny aspekt czy Niemiecki przewoźnik nie ma szans na istnienie bo konkurencja z Polski go wyniszcza z powodu niższych kosztów? otóż nie, musi tylko ograniczyć się do podejmowania ładunków które pozwolą mu zachować rentowność i nie jest w stanie podwajać floty w ciągu roku jak to się zdarza u nas :) | |||
ese
| Nadal zamiast próby wspólnego zadbania o własne bieżące interesy jest poklepywanie się po plecach i liczenie na świetlaną przyszłość. Jak to przed kolejnym 1 maja po którym "dopiero będzie się działo!".. Dla dodatkowej poprawy nastrojów dodawane oparte na kompleksach, anonimowe życzenia wszystkiego najgorszego zatrudniającym. Nastrój się może niektórym chwilowo poprawi, ale czy warunki pracy też? | |||
ese
| ~Rysiek777 2017-02- 26 14:01:13 kolejny aspekt czy Niemiecki przewoźnik nie ma szans na istnienie bo konkurencja z Polski go wyniszcza z powodu niższych kosztów? otóż nie, musi tylko ograniczyć się do podejmowania ładunków które pozwolą mu zachować rentowność.. "- Święte słowa! Ale, że bliższa ciału koszulaa kierowcy własny interes a nie firmy któa go zatrudnia, to je nieco zmienię : ".. kolejny aspekt czy polski kierowca nie ma szans na istnienie bo konkurencja ze Wschodu go wyniszcza z powodu niższych kosztów (zarobków) ? otóż nie, musi tylko ograniczyć się do podejmowania prac która pozwolą mu zachować rentowność (i zadowolenie). . " | |||
irish_dude
| Ese - z całym szacunkiem- nie oczekuj, że o interesy kierowców zadbają drobni złodzieje paliwa, żyjący z 500+, czy bezrobotni konserwatorzy powierzchni płaskich... | 1 | ||
~Rysiek777 | ktoś twierdzi że w branży transportowej nie ma pieniędzy na lepsze warunki płacy dla kierowcy? w wielu innych też tak twierdzili ale jakoś po wejściu programu 500+ skończyła się era ofert za 2000zł brutto i znalazły się pieniążki bo ktoś pracować musi... teoretycznie musi bo przecież równie dobrze można zlikwidować miejsca pracy ale jak widzę w tym kierunku to nie poszło :) | |||
Dawid87
| Wielki szu, pod kopuła u ciebie wszystko ok. Wytłumaczy mi twój tok myślenia, dziady padną będzie więcej pracy dla hołoty parkingowej. Prawdziwy kierowca zawsze znajdzie pracę | |||
ese
| ~Rysiek777 2017-02- 26 14:10:42 ktoś twierdzi że w branży transportowej nie ma pieniędzy na lepsze warunki płacy dla kierowcy? "- Z pewnością są. I to może nawet bardzo dużo. Ale jak zauważyłeś powyżej: Trzeba ich zażądać, zamiast brać co dają i stękać za rogiem, że "przecie powinny wiency dać a nie chcom... " | |||
~ormo | Rysio jest ostatnim piewcą ideologii towarzysza Lenina. Rysiu, skąd miałby brać frachty za super kasiorę niemiecki przewoźnik? Myślisz życzeniowo, ale czego można wymagać od pokomunistycznych pomiotów? Jesteś rozgrzeszony, myśl dalej. | |||
Dawid87
| Wytłumacz mi w twoim obrębie 20 km. Pada 10 dziad trans. Każdy z nich ma 10 aut. Bez pracy jest 100 kierowców. W skali kraju nie jesteś w stanie rego ogarnąć, ale myślę że w obręb 20 km twój ćwierć mózg da rade | 1 | ||
~Rysiek777 | ese- ".. kolejny aspekt czy polski kierowca nie ma szans na istnienie bo konkurencja ze Wschodu go wyniszcza z powodu niższych kosztów (zarobków) ? otóż nie, musi tylko ograniczyć się do podejmowania prac która pozwolą mu zachować rentowność (i zadowolenie). . " od początku to sugeruje - nie podejmować pracy na warunkach, które nie zadowalają nas jako pracownika, nie podejmować zleceń jako przewoźnik, które nie pozwalają pokryć kosztów własnych i zapewnić zyskowność... i nie bedzie tematów o dziadtransach :) | |||
~ormo | ese. Ja nie dam, choć mam z czego. A dlaczego nie dam? Jestem szczery do bólu, nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto. Gdyby ktoś nie wiedział, informuję:firma jest moja, włożone są moje pieniądze, ja odpowiadam za wszystko co się dzieje w firmie i to ja przede wszystkim powinienem dobrze zarabiać. Jak komu$ nie pasuje moja oferta nie musi u mnie pracować, nie musi korzystać z moich usług. Ot, cały kapitalizm. Czy Rysio zrozumiał "w czem okoliczność "? | 2 | ||
~Rysiek777 | Dawid - jeżeli to do mnie było to nie jestem na tyle ograniczony żeby poza pracą jako kierowca nie mieć możliwości podjęcia innej pracy i od typowego transportu odsunąłem się już dawno bo mi nie odpowiadały warunki płacowe ale jak widzisz nadal żyje i pracuje | |||
~Rysiek777 | ormo - masz całkowitą racje - jak też jeżeli chce coś nabyć to wyszukuje najlepszą ofertę nabycia i nie przepłacam, dlatego skoro można coś mieć i zostaje w kieszeni wiecej to czemu przepłacać? | |||
~Wielki Szu | Teoria kolegi ormo kupy sie nie trzyma. Otoz w Chinach nie miala miejsca zadna transformacja ustrojowa i kraj ten jest dalej krajem socjalistycznym a jednoczesnie jest druga porega swiata. Wniosek taki ze gumofilc to gumofilc niezaleznie od ustroju. | |||
Dawid87
| Pisałem do wielkiej szumowiny | |||
irish_dude
| Rysiu, skoro dawno odsunąłeś się od transportu, to jaki jest powód tego, że ciągle przesiadujesz na tym forum i wypisujesz jakieś kosmiczne bzdury? Tęsknisz za swoim dziadem? | |||
~ormo | Idąc tokiem myślenia Rysia. Podłe psiefośniki mając do wyboru frachty po 1. 5 eur biorą te za 0, 7 eur na złość kierowcom. Tylko dlatego, aby szoferom nie płacić "godnie ". Podłość gumofilców nie zna granic. Wszysto, aby uje ba ć polskiego szofera. | |||
~Rysiek777 | co w twoim mniemaniu jest bzdurami? u dziada nigdy nie pracowałem ( raz przez pół roku ale to było tak dawno 96r że już zapomniałem ) | |||
~ormo | Kiedy stają polskie ciężarówki z braku szoferów? Kiedy ten strajk? | |||
krzys61
| bolek de*ilu llu nie jest na podlasiu popatrz na mape | |||
~Wielki Szu | Ł ysy buduje juz czworaki w smardzewicach dla Białorusow. Tumany kurzu na km widac. Mongoły na jutrznych wielbłądach zmierzaja zasilic kadre szoferska dla polskiego gumowca. | |||
~Miesnyjeż | Nigdy :-) Wszystko kończy się na forum et. W realu jest tak sefie, nie ma problemu segie, ja nie dam rady sefie? Itp. | |||
~ormo | Myślenie życzeniowe jest początkiej każdej porażki. Dlaczego tak myślicie?Jesteście solą tej ziemi, jesteście najlepsi /tak twierdzi jacek -kuba/ zatem do boju o realny świat. | |||
~Wielki Szu | Sprzedalem swojego golfa 4 dieslu kombi. Stara darla sie na mnie ze w srodku zbyt mocna rope czuc. Taki to jest polski pan. Slabo placi i zmusza do tego zeby go czesac. | |||
~Rysiek777 | ormo - przewozniki biorą frachty za 0, 7 bo jest to stawka wystarczająca na pokrycie kosztów a gdyby nie starczało to by nie brali w tej cenie - proste? ? | 1 | ||
~Miesnyjeż | Ku-ku to kuna ty? | |||
~murzyn z polski | Dziady to są właśnie duże firmy, nikt mając 1 auto nie weżmie takiego ładunku. Powodzenia | 1 | ||
~ormo | Risio, co dalej? Auta stałyby, kierowcy braliby diety, ryczałty i świat byłby piękny? Nic podobnego. A dlaczego nie biorą frachtów po 1, 5 eur? Może takich frachtów nie ma dla wszystkich? Powiem tak :dla prostego umysłu wszystko jest proste. Rysiu, dla ciebie wszystko jest proste. | |||
~Rysiek777 | ormo - a dlaczego ma dla wszystkich starczyć? a kto przewiezie ten ładunek jak dla nikogo nie bedzie to opłacalne? ? jak paliwo od jutra bedzie po 10zł to też pojedziesz za 0, 7e? a wiesz dlaczego nie? bo twoja konkurencja też nie pojedzie za 0, 7e bo będzie to koszt stały dla wszystkich i tak samo jest kierowcami - gdybyś nie miał kogo wsadzić za obecną płacę musiałbyś ją albo podnieść albo zmniejszyć flotę czy może uważasz że zakup liny i powiązanie nią zestawów rozwiąże problem? ?? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.