ID: 213300
DLACZEGO KIEROWCA TAK MAŁO ZARABIA U DZIADTRANSA?
ID: 213300
ID: 213300
odpowiedz prosta przykład: giełda TimoCom najbardziej popularna
ładunek z F-77130 do Gądki koło Poznania wystawiony przez znaną spedycję Gef...
za 600 eur 24 tony znika w z giełdy w 15 minut. czy się opłaca?
1450km ( trasa wyliczona przez system TimoCom)
ekonomiczny kierowca norma tylko 30l/100km = 435 litrow x 1, 15 eur= 500, 25 eur
Francja landówkami wiec bez kosztów, Belgia 20, 80 eur NL - 8 eur Niemcy 98 eur = 627, 05 eur
doliczmy diete kierowcy trzy dni x 48 eur = 144 eur, jesli auto jest w leasingu dzienny leasing zestawu 3 dni x 79 eur = 237 eur razem fracht 600 eur koszty 1008, 05 eur. rece opadają sam jestem przewoźnikiem z jednym autem i jak dzwonie do spedycji i mowie że to stawka dla rumunów pani odpowiada, że ładunek wzięła polska spedycja...
do tego dochodzi pensja kierowcy etc
odpowiedz prosta przykład: giełda TimoCom najbardziej popularna
ładunek z F-77130 do Gądki koło Poznania wystawiony przez znaną spedycję Gef...
za 600 eur 24 tony znika w z giełdy w 15 minut. czy się opłaca?
1450km ( trasa wyliczona przez system TimoCom)
ekonomiczny kierowca norma tylko 30l/100km = 435 litrow x 1, 15 eur= 500, 25 eur
Francja landówkami wiec bez kosztów, Belgia 20, 80 eur NL - 8 eur Niemcy 98 eur = 627, 05 eur
doliczmy diete kierowcy trzy dni x 48 eur = 144 eur, jesli auto jest w leasingu dzienny leasing zestawu 3 dni x 79 eur = 237 eur razem fracht 600 eur koszty 1008, 05 eur. rece opadają sam jestem przewoźnikiem z jednym autem i jak dzwonie do spedycji i mowie że to stawka dla rumunów pani odpowiada, że ładunek wzięła polska spedycja...
do tego dochodzi pensja kierowcy etc
~przewoźnik Szczecin*.146.136.213.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.136.213.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (631)
~Pablo | Chyba coś skasowali | |||
~olo | POdrawiam wszystkich dzis. | |||
~olo | Panowie ten portal to manipulator waszego wyzysku | |||
~olo | Podumajcie lobby biznesu utrzymuje taki stan, bo wtedy wszysto musialo by zdrozec zeby stawki byly niskie za transport. | |||
~olo | Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal. | |||
~olo | Ten portal Wam nie pomoze, bo to pracuje przeciw Wam. musicie utworzyc niezalezny bez cenzury i oszustwa. | |||
~olo | Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal. | |||
~olo | Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal. | |||
~olo | Podumajcie lobby biznesu utrzymuje taki stan, bo wtedy wszysto musialo by zdrozec zeby stawki byly niskie za transport. | |||
~olo | Dzis nikogo nie rajcuje jazda nowym autem, tyko kasa. | |||
~olo | Ta praca to stres, rozłąka z rodziną, bardzo odpowiedzialna, wymagająca szeregu nakładów na różne kursy szkolenia, praca po 15 godzin na dobe, Wyplata lepsza u sprzataczki, bo sie porusza nie siedzi po 5 godz bez odpowiedzialnosci i przyzwoita kasa. U kierowcy szybko kregosłup siada, sprzatacza zawsze zdrowa. | |||
~olo | CHYBA idzie ku dobremu ofert na prace coraz wiecej, a kierowcow brakuje. bo zaczeli sie troche cenic albo wyjechali z tego kraju a i zza buga niema. Oj bedzie sie działo. Coś dobrego | |||
~ormo | olo. Jeszcze się zdziwisz jak wypłatę dostaniesz. Cenić to się możesz na parkingu. O stawkach przewozowych wypadałoby porozmawiać z Rumunami i Bułgarami. Ich też musisz włączyć do protestu. Tak na poważnie, myślisz podobnie do tych, co w 1917 weszli w gumowcach na salony. Wszyscy wiemy czym się skończył ich protest. | 1 | ||
~ormo | Oj, będzie się działo. Przy tych cenach polskie siofery mają podstawę do kaprysów. Jeszcze te kaprysy im bokiem wyjdą. | |||
~przewoźnik Szczecin | witam myslałem, że beda wypowiedzi na temat a tu rumunesti la romania... Jacek_Kuba dośc czesto mi się to zdarza czasami nawet za więcej F-77 do F-95 120 km za 450 eur " status piorytet dostawy" zabojady zapłacili Lotnisko Hamburg- Lotnisko Bremen 120 km 600 eur ale to rodzynki raz na kilka miesięcy. po drugie ja jestem na swoim i nie doliczam pensji i diet kierowcy pozdrawi am Panów Kierowców | |||
~Bolek | A teraz przeczytaj tytuł swojego wątku. PRZEWOŹNIKU. | |||
ese
| Ze wstępu widać jak to sposób widzenia zmienia się ze zmianą miejsca gdzie się siedzi... | |||
~Rysiek777 | dlaczego kierowca tak mało zarabia? bo się godzi na prace za takie wynagrodzenie :) a po co płacić więcej jak nie ma takiej potrzeby? ?? czy jeszcze ktoś czegoś nie wie? ?? | 1 | ||
ese
| Nie zawsze się zgadzam, ale tu plus za oczywistą oczywistość powyżej | |||
~Wielki Szu | Na salony w gumofilcach to w 2004 roku wpuszczono polskich psiwoznikow. 10 lat wystarczylo i obornika naniesli. Zrobiono z branzy transportowej stajnie Augiasza. Niestety. Tak to jest kiedy swolocz wchodzi na salony. | |||
~ormo | Pierwszy raz pokomunistyczny pomiot Rysio napisał coś sensownego? Trzeba rozszerzyć temat. Co będzie jakby się nikt nie zgodził?Mało prawdopodobne, prawdopodobieństwo zerowe, ale przyjmijmy ten abstrakcyjny wariant do dalszej dyskusji. I co, stawki za pracę poszybują w górę? Znowu zerowe prawdopodobieństwo przy obecnej sytuacji na rynku przewozów międzynarodowych. Rumun pojedzie taniej. Kierowcy stoją przy swoim, przewoźnicy przy swoim i co? Kto zyska na takiej sytuacji? Znowu Rumun. Nasze auta stoją, komornicy szaleją, kierowczyki zdychają z głodu. Po miesięcznym strajku, po miesięcznej pracy za ciecia czy na budowie nasi dzielni kierowcy wracają za stery ciężarówek. Co się okazuje? Nie ma do czego wracać. Trasy obstawione przez Rumunów. | 1 | ||
~ormo | Gorąco zachęcam do strajku o swoje wszystkie "szanujące się" szoferskie szumowiny. Taki strajk wyjdzie kierowcom na dobre, a szumowiny wrócą do wyuczonych/ ha ha ha / zawodów. Trzymam za was kciuki. Wszystkie Ryski, Marcinki, wesołki, szmaty łączcie się. Kloaki nikt nie ruszy. | 1 | ||
~ormo | Wielka szmato. Dzięki dziadtransom wchodzącym na salony wielu szoferów z tobą na czele poznało uroki papieru toaletowego. Dowiedziało się, że obiad składa się z dwóch dań głównych i deseru. Warto popić obiad filiżanką kawy lub herbaty. Do jedzenie nie służy tylko łyżka. Warto używać noża i widelca. To wszystko dzięki dziadtransom. | 1 | ||
~Wielki Szu | Trzy lata potrzeba zachodowi na odbudowe rodzimych firm transporyowych z polskimi szoferami za kierownica. Pierwsze kroki juz zostaly przez zachod podjete. Placa minimalna jak ruszy na dobre to bedziemy obserwowac powolny aczkolwiek sukcesywny upadek firm z demoludow. Jest to oczywista oczywistosc. Tylko durnie nie rozumieja koniecznosci dziejowej. | |||
~gnebca gamoni | polski dziad trans był jest i będzie - znajdzie się 2 kierowcow co sprzedali ojcowiznę kupili zestaw 1 - wynajęli do biura spedytora z jezykiem - sami szefowie jezdza 2/2 - spedytorowi pod stołem 2500zl - opłata giełd itp. | |||
~ormo | Wielka szmata. Trzy lata potrzeba na wyprostowanie twojego wszawego charakteru. Ale tu raczej nie widzę oczywistej oczywistości. Osobiście stawiam na min pięć lat Po tym okresie ośrodek dla socjopatów. | 1 | ||
~Wielki Szu | Ł ysy a ciebie z Tworek wypuscili na wypiske tyle ze za slabe proszki ci przepisali albo kurier nie dojechal na czas. | |||
~ormo | Skąd u wielkiej szmaty założenie " trzy lata potrzeba zachodowi na odbudowę rodzimych firm transportowych z polskimi szoferami za kierownicą"? Znowu chłopaczyna ma abstrakcyjne sny. Wciśnij na luz, bo zmazów dostaniesz. | |||
~ormo | Od kiedy ten strajk? Od jutra? A może już leci i kończy się o godz 22:00 tylko ja nic o nim nie wiem? | 1 | ||
~Wielki Szu | Po co strajk? Dziady same sie pozagryzają. Odrobina cierpliwosci. Im wiecej ich padnie tym lepiej dla szoferuf. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.