Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

DLACZEGO KIEROWCA TAK MAŁO ZARABIA U DZIADTRANSA?

ID: 213300


odpowiedz prosta przykład: giełda TimoCom najbardziej popularna
ładunek z F-77130 do Gądki koło Poznania wystawiony przez znaną spedycję Gef...
za 600 eur 24 tony znika w z giełdy w 15 minut. czy się opłaca?
1450km ( trasa wyliczona przez system TimoCom)
ekonomiczny kierowca norma tylko 30l/100km = 435 litrow x 1, 15 eur= 500, 25 eur
Francja landówkami wiec bez kosztów, Belgia 20, 80 eur NL - 8 eur Niemcy 98 eur = 627, 05 eur
doliczmy diete kierowcy trzy dni x 48 eur = 144 eur, jesli auto jest w leasingu dzienny leasing zestawu 3 dni x 79 eur = 237 eur razem fracht 600 eur koszty 1008, 05 eur. rece opadają sam jestem przewoźnikiem z jednym autem i jak dzwonie do spedycji i mowie że to stawka dla rumunów pani odpowiada, że ładunek wzięła polska spedycja...
do tego dochodzi pensja kierowcy etc

~przewoźnik Szczecin
*.146.136.213.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (631)

~Pablo
Chyba coś skasowali
~olo
POdrawiam wszystkich dzis.
~olo
Panowie ten portal to manipulator waszego wyzysku
~olo
Podumajcie lobby biznesu utrzymuje taki stan, bo wtedy wszysto musialo by zdrozec zeby stawki byly niskie za transport.
~olo
Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal.
~olo
Ten portal Wam nie pomoze, bo to pracuje przeciw Wam. musicie utworzyc niezalezny bez cenzury i oszustwa.
~olo
Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal.
~olo
Zeby sytuacja sie zmienila musicie stac murem i powiedziec, nie wioze za glodowa stawke, bo musze zarobic dla siebie na leasing na eksploatacje i godziwa stawke dla kierowcy i to musi byc min 1. 5 euro. a wtdy coc sie zmieni. A Wy bierzcie robole za 0, 80 e, skandal i to trwa nadal.
~olo
Podumajcie lobby biznesu utrzymuje taki stan, bo wtedy wszysto musialo by zdrozec zeby stawki byly niskie za transport.
~olo
Dzis nikogo nie rajcuje jazda nowym autem, tyko kasa.
~olo
Ta praca to stres, rozłąka z rodziną, bardzo odpowiedzialna, wymagająca szeregu nakładów na różne kursy szkolenia, praca po 15 godzin na dobe, Wyplata lepsza u sprzataczki, bo sie porusza nie siedzi po 5 godz bez odpowiedzialnosci i przyzwoita kasa. U kierowcy szybko kregosłup siada, sprzatacza zawsze zdrowa.
~olo
CHYBA idzie ku dobremu ofert na prace coraz wiecej, a kierowcow brakuje. bo zaczeli sie troche cenic albo wyjechali z tego kraju a i zza buga niema. Oj bedzie sie działo. Coś dobrego
~ormo
olo. Jeszcze się zdziwisz jak wypłatę dostaniesz.
Cenić to się możesz na parkingu.
O stawkach przewozowych wypadałoby porozmawiać z Rumunami i Bułgarami. Ich też musisz włączyć do protestu.
Tak na poważnie, myślisz podobnie do tych, co w 1917 weszli w gumowcach na salony. Wszyscy wiemy czym się skończył ich protest.

1

~ormo
Oj, będzie się działo. Przy tych cenach polskie siofery mają podstawę do kaprysów. Jeszcze te kaprysy im bokiem wyjdą.
~przewoźnik Szczecin
witam
myslałem, że beda wypowiedzi na temat a tu rumunesti la romania...

Jacek_Kuba dośc czesto mi się to zdarza czasami nawet za więcej
F-77 do F-95 120 km za 450 eur " status piorytet dostawy" zabojady zapłacili
Lotnisko Hamburg- Lotnisko Bremen 120 km 600 eur

ale to rodzynki raz na kilka miesięcy.
po drugie ja jestem na swoim i nie doliczam pensji i diet kierowcy

pozdrawi am Panów Kierowców
~Bolek
A teraz przeczytaj tytuł swojego wątku. PRZEWOŹNIKU.
ese
Ze wstępu widać jak to sposób widzenia zmienia się ze zmianą miejsca gdzie się siedzi...
~Rysiek777
dlaczego kierowca tak mało zarabia? bo się godzi na prace za takie wynagrodzenie :) a po co płacić więcej jak nie ma takiej potrzeby? ?? czy jeszcze ktoś czegoś nie wie? ??

1

ese
Nie zawsze się zgadzam, ale tu plus za oczywistą oczywistość powyżej
~Wielki Szu
Na salony w gumofilcach to w 2004 roku wpuszczono polskich psiwoznikow. 10 lat wystarczylo i obornika naniesli. Zrobiono z branzy transportowej stajnie Augiasza. Niestety. Tak to jest kiedy swolocz wchodzi na salony.
~ormo
Pierwszy raz pokomunistyczny pomiot Rysio napisał coś sensownego?
Trzeba rozszerzyć temat.
Co będzie jakby się nikt nie zgodził?Mało prawdopodobne, prawdopodobieństwo zerowe, ale przyjmijmy ten abstrakcyjny wariant do dalszej dyskusji.
I co, stawki za pracę poszybują w górę? Znowu zerowe prawdopodobieństwo przy obecnej sytuacji na rynku przewozów międzynarodowych. Rumun pojedzie taniej.
Kierowcy stoją przy swoim, przewoźnicy przy swoim i co?
Kto zyska na takiej sytuacji?
Znowu Rumun. Nasze auta stoją, komornicy szaleją, kierowczyki zdychają z głodu.
Po miesięcznym strajku, po miesięcznej pracy za ciecia czy na budowie nasi dzielni kierowcy wracają za stery ciężarówek.
Co się okazuje? Nie ma do czego wracać. Trasy obstawione przez Rumunów.

1

~ormo
Gorąco zachęcam do strajku o swoje wszystkie "szanujące się" szoferskie szumowiny.
Taki strajk wyjdzie kierowcom na dobre, a szumowiny wrócą do wyuczonych/ ha ha ha / zawodów.
Trzymam za was kciuki. Wszystkie Ryski, Marcinki, wesołki, szmaty łączcie się.
Kloaki nikt nie ruszy.

1

~ormo
Wielka szmato. Dzięki dziadtransom wchodzącym na salony wielu szoferów z tobą na czele poznało uroki papieru toaletowego. Dowiedziało się, że obiad składa się z dwóch dań głównych i deseru. Warto popić obiad filiżanką kawy lub herbaty. Do jedzenie nie służy tylko łyżka. Warto używać noża i widelca.
To wszystko dzięki dziadtransom.

1

~Wielki Szu
Trzy lata potrzeba zachodowi na odbudowe rodzimych firm transporyowych z polskimi szoferami za kierownica. Pierwsze kroki juz zostaly przez zachod podjete. Placa minimalna jak ruszy na dobre to bedziemy obserwowac powolny aczkolwiek sukcesywny upadek firm z demoludow. Jest to oczywista oczywistosc. Tylko durnie nie rozumieja koniecznosci dziejowej.
~gnebca gamoni
polski dziad trans był jest i będzie - znajdzie się 2 kierowcow co sprzedali ojcowiznę kupili zestaw 1 - wynajęli do biura spedytora z jezykiem - sami szefowie jezdza 2/2 - spedytorowi pod stołem 2500zl - opłata giełd itp.
~ormo
Wielka szmata. Trzy lata potrzeba na wyprostowanie twojego wszawego charakteru. Ale tu raczej nie widzę oczywistej oczywistości.
Osobiście stawiam na min pięć lat
Po tym okresie ośrodek dla socjopatów.

1

~Wielki Szu
Ł ysy a ciebie z Tworek wypuscili na wypiske tyle ze za slabe proszki ci przepisali albo kurier nie dojechal na czas.
~ormo
Skąd u wielkiej szmaty założenie " trzy lata potrzeba zachodowi na odbudowę rodzimych firm transportowych z polskimi szoferami za kierownicą"?
Znowu chłopaczyna ma abstrakcyjne sny.
Wciśnij na luz, bo zmazów dostaniesz.
~ormo
Od kiedy ten strajk? Od jutra?
A może już leci i kończy się o godz 22:00 tylko ja nic o nim nie wiem?

1

~Wielki Szu
Po co strajk? Dziady same sie pozagryzają. Odrobina cierpliwosci. Im wiecej ich padnie tym lepiej dla szoferuf.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.190.219.178

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels