Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Gdzie kierowców dwóch, tam...

ID: 210869


Firmy transportowe wysyłają nierzadko w trasę podwójną obsadę, gdyż wydaje się to korzystniejszym rozwiązaniem - samochód dłużej pozostaje w ruchu i może pokonywać większe odległości w krótszym czasie. Czy aby na pewno to się opłaca?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (20)

frykus12
Z tego artykułu wygloda na to że dziadtransy rąbią nas na potegę

-1

~Bolek
Rąbią tego który się daje. To chyba normalne.

1

~Tołdi
Ale o czym w ogóle jest ten artykuł? Chyba tylko o teorii! Ładunków z czasem dostawy możliwym do wykonania tylko w podwójnej obsadzie jest jak na lekarstwo! 12 lat jestem dyspozytorem aut latających na przerzutach i ofert na podwójną obsadę prawie nikt nie proponuje a jeśli już, to jest to efekt tego, że ktoś inny z pojedynczą obsadą dał ciała, spóźnił się o 1 dzień na załadunek, miał wypadek czy awarię a towar trzeba dostarczyć na przysłowiowe "wczoraj". Już jeden nasz kolega dojechał w pojedynczej obsadzie 1 dzień za szybko do Berlina i wszyscy wiemy, jak to się skończyło. Sorry za ten sarkazm, ale to tylko jeden z wielu przykładów, że wcale nie trzeba się niepotrzebnie napinać, bo terminy są tak ustawione, że każdy jeden kierowca jest wstanie na legalu dojechać samemu. A ci co magnesują czy mają pomontowane pstryczki, to raczej z całkiem innych powodów...

3

MANnalegalu
szefy jakby mogly to by nas w potrojnej wysylaly. w czasach gdzie praca jest na kazdym kroku nikt kto nie musi nie bedzie siedziec w kabinie w 2 i czekal 20h na stojaca pauze

-1

~XJR
"Szef jak by mógł to by w potrójnej wysłał", sorry kolego ale do czasów gdzie nie było ITD to auto by nie wystygło wcale, bo jeszcze wielu bizmanów liczy na to że ta" głupia szoferzyna" za te parę groszy więcej to sobie żyły podetnie i się zabije za fajerą (chociaż patrząc na sławetne komunikaty ITD to kaskaderów, fizyków magnesu, i pisarzy tarczek nie brakuje)... A problem leży moim zdanie w spedycyjnej pazerności, w której to spedytor (lub prowadzący) jest wynagradzany od obrotu, i ten ów człowiek nie ma przed oczami logicznego myślenia o ułożeniu trasy, organizacji pracy zgodnie z przepisami tylko te kolejne parę procentów które zarobi jak kierowca rozładuje auto, a co gorsza on już liczy na następny zysk bo znalazł ładunek na giełdzie i już go kupił (chociaż czasami jest on nie realny do zrealizowania zgodnie z przepisami itd. ) Jeździłem pod duńską spedycją i tam tacho było wyjechane do zera, a ładunki które były zabrane z reguły już były spóźnione mimo to Duńczyk twierdził że dojedzie na czas... i kto tu miał sraczkę z robotą, na pewno nie ja, a mało tego cos co było na podwójną obsade robił kierowca w pojedynke a naczepa przepinana była do bólu czasami po 4 razy na jednym locie... wszystko dla klienta i pieniędzy kosztem człowieka którego się goni jak psa

1

~Kamil
Spedytor tez ma plan, norme i cisnienie przy tym, ktory musi wykonać. Wystarczy pogadac z Polakami, ktorzy np pod sunczykiem pracuja. Zauwazylem, ze duzo nie wytrzymuje. Jest duza rotacja.

1

~Kamil
*dunczykiem
MANnalegalu
xjr ja wiem o tym. kazdy wie ze spedytor mysli ze pusta autostrada 3pasmowa wiedzie od punktu zaladunku do rozladunku, wozkowy juz czeka z poniesionymi widlami a panienka z biura tylko kuka przez okienko zeby wybiec z koncem rozladunku aby podbic ci papiery.

-1

MANnalegalu
tylko chodzi oto ze jezeli kiero pokazuje ze mozna (magnes, pauza na zaladunkachrozladunk ach) to jada dalej z tematem. placenie od frachtukilometra i juz wszystko gra. placa kiero jest od dnia lub godzin pracy jak ma spedytorszef pretensje to wydruk z tacho wyslac faksem i niech sie gonia. godziny pracy czy jazda sie skonczyla i jest pauza-koniec tematu
~XJR
Śmiałem się do mojego przekaźnika że jak chce to na Okęciu jest robota dla niego... bo tam testują mapy lotnicza Punkt A- Punkt B prosta krecha po mapie na ścianie i logistyka jest szybka łatwa i przyjemna.. i się chyba obraził na mnie.. a ja się chyba tym przejąłem..
A druga sprawa jak chcą szybko to jest Lufthansa...

-1

barracuda
To chyba tak nie do końca z tym lotnictwem. :-) Też mają korytarze powietrzne i nie prowadzą po prostej. :-)
~XJR
Wiem dlatego wielu przekaziorów by się tam nie nadawał, bo trzeba myśleć
~gnój
dwie dniówki i 9h pauzy, a nie 1dniówka i 11 h pauzy.
~XJR
Jeszcze jedna rzecz MOIM ZDANIEM jeżeli wydłużam czas pracy/ jazdy to obligatoryjnie powinienem zrobić 12 h pauzy.. Dlaczego z powodu wydłużenia czasu pracy ( w wielu przypadkach nie z naszej winy) mam krócej wypoczywać???
barracuda
Ale jak masz czasem do wyboru, szczególnie przed weekendem 9 lub 11, co wybierasz?

1

~kier
ZADNYCH PODWOJNYCH OBSAD. ZLE MI SIE TO KOJARZY. SPAC W JEDNYM POKOJU MOGE Z ZONA A NIE FACETEM. NO I TEN CZAS PRACY. NIEWOLNICTWO TO BYLO W SREDNIOWIECZU. SZKODA TYLKO ZE NIEKTORZY KIEROWCY LUBIA JESZCZE TE STARE SREDNIOWIECZNE ZASADY.
~JoJo
~kier - niewolnictwo było obecne na świecie od zarania dziejów, w każdej epoce i jak widać pozostało do dziś.
~XJR
barracuda ok ale jest to moja decyzja, a nie fanaberia spedytorzyny. A poza tym bywały przypadki że jak misterny plan ww przekaźnika miał być wprowadzony do życia, to w środęvjuż nie miałem pakietów dodatkowych... A w biurze jeszcze się dziwią dlaczego chcesz odejść, . Albo po 12 h jazdy busem po Niemczech, (dojazd do ciężarówki) dawali ci do zrozumienia że wsiadaj i jedź chociaż 4 h, a rozpakujesz siępóźniej i dopiero zrobisz 9 pauzy, żenada

-1

Nadul
Dwóch... Co mowa sześciu? ??...

1

~Mocny
Nie wiem czy się opłaca, ale mam zamiar z żoną wyjeżdżać w podwójną obsadę. Właśnie robi uprawnienia, w firmie wszystko dogadane. Sama chciała zarabiać na swoje przysłowiowe waciki niż jeździć ze mną i w żaden sposób się nie rozwijać. A jeśli mam do wyboru w podwójnej faceta lub żonę to oczywiście wybieram żonę.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.56.251

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels