ID: 210746
Szóstka czy siódemka z przodu i co dzien w domku
ID: 210746
ID: 210746
Pracować za 6 czy za 7? Wy sie tu znata to powiedzta pany sześć czy siedem z przodu żeby za stera wsiść??
Pracować za 6 czy za 7? Wy sie tu znata to powiedzta pany sześć czy siedem z przodu żeby za stera wsiść??
~Piotruś*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (394)
~olek | Wielki Szu gratuluje wegetacji na kasie przeznaczonej na dzieci... | |||
~TIR | Paradoksalnie, porządek na polskim rynku transportowym zrobi zagraniczna konkurencja. To nie my uzdrowimy relacje pracownik -pracodawca. Wyręczą nas rumuńskie, chorwackie, bułgarskie firmy. | |||
~Wielki Szu | Ł ysy. Masa Holendrow i Niemcow poszla w tym roku na emeryture. Kazdy woli dostac kindergelda i to na kazde dziecko plus minimum 4 razy wyzsza podstawe jak polskiego pana. Ale zawsze mozesz pomarzyc. A realnie to szofer nie pojedzie za czapke sliwek. Ta epoka sie juz skonczyla. | 1 | ||
~olek | Wielki no ty też nie jezdzisz siedzisz na 500+ | |||
~Wielki Szu | Konserwa. Twoj forumowy kolega zdywersyfikowal dzialalnosc. Poza transportem zajal sie deratyzacja. Przyszlosciowo i pomyslowo. | |||
~lukastrack | Konserwa no właśnie nie ma. Prawda jest taka ze wszyscy jesteśmy równi do życia. Trzeba szanować innych. Jeśli tego nie robisz sam godzisz sie na to by byc niżej. Osiagać mniejsze sukcesy. Pracodawca jest nikim bez pracownika i na odwrót - to jest prawda absolutna. Trzeba szukać rozwiązań, a nie zwalać winę na innych, to jest niedorzeczne, nieodpowiedzialne, dziecinne - blokuje rozwój firmy jak np. u TIR-a którego nie stać na kredyty czy leasing i nie będzie nigdy przy takim myśleniu rozwój nie zaistnieje, juz Freud pisał o tym ponad 2000 lat temu. | 1 | ||
~Wielki Szu | Olek. Ja mam skromne wymagania. Mi wystarczy. | |||
konserwacje_zabytkow
| szu, ja nie wiem o jakich śliwkach i jakich workach piszesz. prawda jest taka, że w Polsce kierowcy zawodowi zarabiają bardzo dobre pieniądze i nie maja powodów do narzekań. Owszem, zawsze można zarobić więcej - każdy chce i każdy ma do tego prawo. Nie można porównywać polskich pracodawców do niemieckich, którzy zaoferowali naszym kierowcom lepsze pieniądze. Nie moożna mieć także pretensji do tych, którzy wyjechali i pracują za granicą. Ale nie można wymagać od dwóch różnych gospodarek europejskich, by proponowały identyczne warunki dla swoich obywateli. to jest absolutny nonsens | |||
~olek | czyli wegetacja... | |||
~Wielki Szu | Kazdemu dziadtransowi szofer jest potrzebny. Dziadtrans bez szofera nie istnieje. Poki co. Kolego tir nie badz takim laskawca piszac ze dzieki tobie szofer utrzymuje rodzine. Jestes zdany na szoferow. Zlom sam nie jedzie. Poki co. | |||
~olek | szofer też nie zarobi siedząc w domu... | |||
konserwacje_zabytkow
| obawiam się lukas, że Freud nie miał pojęcia o leasingach i nie żył tak długo ; ) ale wracając do zagadnienia: gdyby pracownik zatrudniał pracodawcę mielibyśmy sytuację, którą jeden z brytyjskich lordów w 19 w. opisał dość zabawnie. Zapytany o to, dlaczego nie pozwala niewolnikom jeździć konno odparł: "to bardzo nieprzyzwoity widok oglądać jak zwierzę jeździ na zwierzęciu" - w kazdej gospodarce zawsze pracodawcy zatrudniali a pracownicy nie. dlaczego tak się dzieje? dlatego, że to jeździec dosiada wierzchowca a nie koń dżokeja. nie ma tu łaski, nie ma tu innych aktów woli - jest prosta relacja: pracodawca -> pracownik. I to wszystko. To, że ktoś w 21 w. uważa, że jest ofiarą niewolnictwa, że jest uciskany przez pracodawcę - jest po prostu niespełna rozumu. Jak można na kontynencie europejskim dać się zniewolić w pracy? Jak się nie podoba, to się dochodzi. Idzie się do innej pracy, do innego pracodawcy albo - podejmuje się ryzyko i zaczyna sie pracować na własny rachunek | |||
~TIR | Paliwo w górę, ubezpieczenia w górę /tylko o 30-45% /, a stawki w dół. I zleceń jakoś mniej. Idą złote czasy dla szoferów. | |||
~olek | no chyba że jak Wielki Szu adoptował połowe wsi i trzepie kasą na 500+ | |||
~olek | Tir te złote czasy to idą już od 15 lat i jakoś jeszcze nie dotarły... | |||
konserwacje_zabytkow
| Szu - a czy istnieje pracownia krawiecka bez krawców? czy istnieje huta bez hutników? czy istnieje fiorma brukarska bez brukarzy? - kierowca to tylko kierowca - to prosty zawód, który nie wymaga żadnych szczególnych umiejętności. Kierowcy zawodowi nie są wybrańcami losu, to normalni pracownicy, których można zastąpić. II tak się dzieje | |||
~zcx | tir napisz lepiej co bedzie po pierwszym maja jak to robisz co roku na et od lat. bedzie wiecej z czego sie posmiac. | |||
~lukastrack | olek Wielki Szu ma łep na karku szacun | |||
~olek | konserwator-święte słowa.. | |||
~olek | lukastrack czyli nie nie ma bo ja nie znam czegoś takiego jak łep... | |||
~TIR | Ale jaja, nie wiedziałem, że 2000 lat temu Zygmunt lansował psychoa*alizę. Tu piszą osobnicy o wyjątkowej wiedzy. | |||
~olek | no ba profesorowie uniwerystetów parkingowych | |||
~lukastrack | Tir widzi tylko szklankę do połowy pustą. Szkoda faceta bo ma fajną ksywkę. | |||
~TIR | zcx. Ty wiesz lepiej co będzie po 1 maja. Od lat wiemy wszyscy, z miesiąca na miesiąc jest przesuwana data nadejścia raju dla kierowców. | |||
konserwacje_zabytkow
| lukas czy jechałeś kiedyś ciężarówką? | |||
konserwacje_zabytkow
| TiR - raju już nie będzie. miód, który można było wypić u Niemców już wypity, słoiczki wylizane. Teraz zaczyna się powrót do domu. | |||
~TIR | Mam wielkie szczęście, nie mam przymusu zatrudniania pierwszego lepszego szoferzyny. | |||
~zcx | ly//sy twoj belkot o kataklizmach jest znany na tym portalu odkad sie tu pojawiles. | |||
~zcx | a konserwa byl tak glodny szofera ze zatrudnil pierwszego lepszego. taki z niego profesjonalista. | |||
~lukastrack | Dziex za uznanie TIR. Pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.