ID: 210746
Szóstka czy siódemka z przodu i co dzien w domku
ID: 210746
ID: 210746
Pracować za 6 czy za 7? Wy sie tu znata to powiedzta pany sześć czy siedem z przodu żeby za stera wsiść??
Pracować za 6 czy za 7? Wy sie tu znata to powiedzta pany sześć czy siedem z przodu żeby za stera wsiść??
~Piotruś*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (394)
~TIR | Nie byłbym sobą nie wykorzystując bredni parkingowych mentorów. Skoro potrzeba 100tyś kierowców, auta gniją po krzakach, dlaczego mając takie możliwości kierowcy przyjmują, według nich żałosne warunki pracy i płacy? Czy ktoś mądry odpowie na to pytanie? | |||
~zcx | macie taki wybor w kierowcach a zatrudniacie calkiem sielone sieroty, tak jak konserwa. | |||
konserwacje_zabytkow
| TIR - ja nie jestem mądry, ale postaram się odpowiedzieć: oprócz tego forum, oprócz legend na parkingach istnieje bardzo duża grupa kierowców, którzy te legendy parkingowe i mitologię forum traktują jako rodzaj kuriozum. I ci właśnie kierowcy nie mają problemu ze zrozumieniem warunków pracy ustalonych przed podjęciem pracy. Tacy kierowcy nie przychodzą po tygodniu czy dwóch i nie domagają się podwyżki (bo dzień wcześniej na parkingu nasłuchali się legendy o złotej ósemce). Takich kierowców nie widzisz i nie słyszysz, bo normalni kierowcy pracują - są w pracy, a praca kierowcy zawodowego nie polega na gotowości do pracy, na włóczeniu się po parkingu ale na pracy. | 1 | ||
konserwacje_zabytkow
| zcx - od moich kierowców mógłbyś się nauczyć bardzo dużo - zaczynając od szacunku do pracodawcy, pracy, narzędzi pracy kończąc na szacunku dla siebie samego. Nie są jakimiś niezwykłymi istotami z kosmosu, są normalnym kierowcami zawodowymi - którzy wiedzą dokładnie za ile pracują i na czym polega ich praca. To może się wydawać dla ciebie niezwykłe ale tak jest, takie są warunki na planecie Ziemia. | |||
~zcx | konserwa zatrudniles kogos co nie jezdzil za granice i jeszcze masz do niego pretensje. wiec po co go zatrudniales? tyl ko nie pisz ze bardzo cie prosil o ta prace a tobie zal ci sie go zrobilo. | |||
konserwacje_zabytkow
| zcx - bo pan kierowca - rocznik 64 - zapewniał, że ma doświadczenie, że ma wszystkie uprawnienia, że ADR, że to, że sio, że tamto. Dlaczego miałbym mu nie wierzyć? Jak się inaczej przekonać? | |||
~zcx | konserwa "zcx - od moich kierowców mógłbyś się nauczyć bardzo dużo" szczegolnie od tego co oklamales i kazales sie zwolnic. | |||
~TIR | zcx. Piszesz wyborze? Kogo z czego? Obecnie 90%kierowców to sieroty po krótkim szkoleniu. Połowa nie cofnie zestawem na obrotnicy. Połowa nie ma zielonego pojęcia o obowiązujących przepisach, o regukacjach prawnych wynikających z konwencji CMR, TIR. Dylemat jest taki, zatrudnić sierotę do przyuczenia, czy degenerata z kilkuletnim stażem. Większość z was bez nawigacji nie trafi do toalety. Taka niestety jest prawda. | 1 | ||
~zcx | konserwa zgrywasz takiego oblatanego a wychodzisz kolejny raz na zwyczajnego tempaka. | |||
~TIR | zcx. Po drugie. Nie widzę innej szansy na sprawdzenie rzeczywistych kwalifikacji jak zatrudnienie. Przecież w gębie wszyscy jesteście specjalistami z górnej półki. Po tygodniu, dwóch dopiero widać wasze umiejętności, daje znać o sobie wasz kręgosłup moralny. zcx. Podaj chociaż jeden argument zaprzeczający moim słowom. Tylko nie pisz, że jak się dobrze zapłaci, to z sieroty zrobi się superdriver, a ze złodzieja porządny człowiek, bo to gówno prawda. | 1 | ||
konserwacje_zabytkow
| zcx - myślę, że ów dżentelmen nie czuł się pokrzywdzony. skasował miesięczne wynagrodzenie za 10 dni pracy. I poszedł szukać szczęścia w innych województwach (do mnie trafił z miejscowości oddalonej o około 100 km - że też się nie zastanowiłem dlaczego ów Pan szuka pracy tak daleko od domu? wygląda na to, że wyczerpał wszystkie możliwości w najbliższej okolicy i teraz szuka w dalszych rejonach) | |||
~zcx | konserwa jaki z ciebie dobroduszny placa nanizsza krajowa. | |||
konserwacje_zabytkow
| nie, nie, nie - ja dotrzymuje swoich obietnic. zapłaciłem tyle, na ile się umówiliśmy. | |||
g-a
| TIR - piszesz do jednej ósmej ćwierćinteligenta. Moim zdaniem tracisz czas. | 1 | ||
~zcx | zatrudniles swiadomie takiego bez doswiadczenia bo byl ci potrzebny, nikomy laski nie robisz. ten twoj przyklad swiadczy ze to ty jestes nieudoly a nie ten bez doswiadczenia. | |||
g-a
| ... a nie mówiłem? | |||
~zcx | konserwa zaplaciles tak jakby jezdzil? | |||
konserwacje_zabytkow
| tak, tak jakby jeździł cały miesiąc. Zrobiłem wszystko co mogłem, by się pana jak najszybciej pozbyć i ograniczyć dzięki temu straty. | |||
~TIR | zcx. Powiem więcej, waszym największym szczęściem jest ogromna ilość głupawych przewoźników, którzy nabrali ogromną ilość sprzętu nie patrząc na potrzeby rynku. Gdyby nie ta grupa przewoźniczych przygłupów wasze nastawienie do pracy byłoby inne. Wystarczy zrobić dwa tygodnie pauzy, a połowę z was żony wyrzucą z domów lub komornicy was zjedzą. | 1 | ||
konserwacje_zabytkow
| jezeli zaczniesz zatrudniać pracowników, to nie masz innej mozliwości jak zweryfikować ich umiejętności empirycznie (wszak nie zatrudniałem intelektualistów, którzy mogliby się pochwalić dorobkiem naukowym ale kierowcę - pracownika fizycznego). dlatego pomyłki się zdarzają. Trudno. Ale powiem ci, że nie jest źle. Statystycznie rzecz biorą 1 kierowca zły na 4 kierowców dobrych - to bardzo dobry wynik | |||
~TIR | zcx. Będę pierwszym, który powie to głośno. My przewoźnicy robimy wam marnym kierowcom łaskę zatrudniając was za obecne wynagrodzenia. Mając na uwadze wasze kwalifikację nie zasługujecie na więcej niz połowa obecnych poborów. U mnie też jedno auto stoi, ale ja nie mam bata w postaci ogromnych kredytów czy leasingów. Byle barana nie zatrudnię z prostego powodu. To ja powinienem zarabiać, bo to moja firma. Po drugie, nie lubię kosztów. | 1 | ||
~zcx | konserwa to jestes zaprzeczeniam TIR-a bo on mowi ze jest tylko 10% kierowcow reszta to cholota. | |||
~zcx | tir ty robisz komus laske ze go zatrudniasz, jestes ponadprzecietnie zalosny. | |||
~zcx | tir twoim szczesciem i takim twojego pokroju jest to ze jest cala masa naiwnych kierowcow, ktorzy wlosie lykaja ten wasz bekot. | |||
konserwacje_zabytkow
| zcx - pewno TIR mieszka w innej okolicy niż ja. Ja mówie o okolicy Zielonej Góry - tutaj kierowcy zdążyli jako pierwsi dostać lekcję u niemieckich panów i wrócili do kraju, by normalnie pracować i szanować pracę i pracodawcę. Za rok, dwa tak samo będzie w okolicach TIRa | |||
~zcx | nie wlosie a w locie | |||
~zcx | konswera 12 polsca w unii cos ta nauczka trwa dlugo. widocznie nie jest tak czarno skoro wszyscy nie wrocili do polskeigo "pana z wielka łaska". | |||
konserwacje_zabytkow
| zcx nikt nie bełkocze za wyjątkiem tych, którym się marzą pensje programistów Google za oczekiwanie na podjęcie pracy | |||
~zcx | nikt nikomu nie robi laski ze go zatrudnia do pracy bez wzgledu na zawod i wykonywana prace. no chyba ze tylko TIR. on robi laske ze zatrudnil a pracownik z laska wykonuje swoja prace. | |||
konserwacje_zabytkow
| zcx, zawsze możesz dołaczyć do kolegów, którzy pracują za granicą. Ucz się języków, by zwiększyć woje szanse na lepsze warunki zatrudnienia i do dzieła! witaj wesoła przygodo! Myślę, że w Polsce jest tyle normalnych kierowców, że swoją nieobecnością nie uszczuplisz znacząco tego zasobu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.