Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Rozgryźć niedobór kierowców

ID: 209768


Jak pokazuje raport ManpowerGroup, 45% pracodawców w Polsce ma problemy w pozyskaniu pracowników. To najwyższy wynik od ostatnich 6 lat. Na szczycie grup zawodowych obarczonych największym niedoborem talentów uplasowali się wykwalifikowani pracownicy fizyczni, inżynierowie oraz kierowcy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (247)

~pląba
Wysokości, świadczeń określają ustawy/przepisy ja czy ty możemy sobie jedynie po pier/dolic na forum
~Wielki Szu
Mundek, a Twój forumowy kolega ł ysy postawił ( poza transportem ) na łapanie szczurów. I to jest właśnie dywersyfikacja o której napisałeś.
konserwacje_zabytkow
rajmund, o przyszłość unii niech się martwią politycy - a jeżeli chodzi o gospodarkę, to bez transportu ona nie istnieje. dlatego dopóki będzie istniała gospodarka nie ma się co martwić. o kierowców i pracodawców też nie ma się co martwić. Jeżeli ktoś jest tak głupi, żeby nie potrafić docenić dobrego pracownika ten powinien zająć się wyplataniem koszyków z wikliny a nie prowadzeniem działalności gospodarczej. Co się tyczy kierowców - niech idą, niech próbują swojego szczęścia za granicą. Nie mam nic przeciwko. Rynek nie znosi próżni, na ich miejsca pojawią się natychmiast nowi. To tylko kwestia czasu.

-1

~pląba
Trzeba też sobie jasno powiedzieć że wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od rynku, u mnie w lubuskim sa firmy które płaca za 3/1 7, 5 tys oczywiście razem z dietami itp. .
Dawid87
wielki szu ty baranie a skąd możesz wiedzieć że firmy nie robią nic w polepszeniu bytu kierowcy, no chyba że masz na myśli Niemiecki firmy, w Polsce kierowcy mają się wyśmienicie, byś ty widział miny zadowolonych kierowców z Ukrainy jak dostają wypłatę to byś zmienił zdanie, piszesz o tym że Polski transport upadnie niby co ma doprowadzić do tego upadku? Milog, loi marcone, zakaz robienia przerwy 45 h w aucie, ryczałt jak na razie to leży zachodni transport, a Polski ma się swietnie

1

konserwacje_zabytkow
dywersyfikacja źródeł dochodu to podstawa - każdy przewoźnik powinien o tym pomyśleć (jeżeli do tej pory tego nie zrobił). To pomaga przetrwać chwilowe braki koniunktury w danej branży.
konserwacje_zabytkow
pląba ale nie odpisałeś na moje pytanie: nie chodzi mi ile i kto i gdzie zarabia, ale o to jak powinna wyglądać wzorowe wynagrodzenie dla kierowcy zawodowego

-1

Dawid87
wielki baranie to wytłumaczysz mi co doprowadzi do upadku polskiego transportu? śmieszny jesteś
~Wielki Szu
Konserwatorze - dywersyfikacja tak tyle że łapanie szczurów to już mniej. Oczywiście ja nie chce żebyś się tłumaczył za swego forumowego kolegę. Tylko chciałem przytoczyć przykład jakie pojęcie maja niektóre kmioty zaściankowe o dywersyfikacji.
~pląba
konserwacje_zabytkow
2016-12-12 12:59:21
pląba ale nie odpisałeś na moje pytanie: nie chodzi mi ile i kto i gdzie zarabia, ale o to jak powinna wyglądać wzorowe wynagrodzenie dla kierowcy zawodowego

Odpisa łem że są ustawy/przepisy które to określają, co do wysokości kwestia dogadania.
konserwacje_zabytkow
chodziło mi o to, byś napisał wprost ile i za co. to by ułatwiło nam w znacznym stopniu dalszą dyskusję.

-1

~pląba
konserwacje_zabytkow
2016-12-12 13:13:35
chodziło mi o to, byś napisał wprost ile i za co. to by ułatwiło nam w znacznym stopniu dalszą dyskusję.

Mam pytanie... zaraziłeś się od wesołka? nie wiesz ile masz płacić kierowcy? czy pytasz jak można "ich' bardziej ruchać? przepraszam ale nie jestem w stanie ci pomóc, napiszę ci tylko że nie było mnie stać na płacenie 5 tyś netto czystego wynagrodzenie bez dodatków. z dietami i pozostałymi tematami trzeba dodać drugie tyle, zwyczajnie mnie nie było stać, jeżeli ciebie stać to extra, dobrze by było żebyś podał nazwę swojej firmy, wtedy zweryfikujemy czy naprawdę cię stać.
~juz nie w Polsce
Dawid ja Ci odpisze do upadku albo zminimalizowania polskiego transportu doprowadza Ci którzy rozdaja karty czyli politycy w UE jako ze mieszkam juz troche w niemczech poweim ci jak to wyglada z tej strony granicy polacy, rumuni i bulgarzy przywiezli tutaj patologie o której sie nawet niemcom nie sniło dlatego co róż są zmieniane przepisy np pauzy weekendowe np milog tylko naiwny przedseibiorac z polski pokroju Ł ysego moze mówic ze swoim regulaminem wszystko załatwi popatrz na europe decyzja juz zapadła, trzeba ucywiliozac transport usunac z niego patologie, niestety dla polskich firm oznacza to koniec bo w wiekszosci one powstaly i funkcjonuja tylko dzieki tej patologi, poaptrz jest taka duza firma na O kilu set kierowców wszyscy na działanosci i w polsce prezes tej firma odbierał od ministra gospodarki wyroznienie w niemczech ten człowiek siedziałby w wiezieniu nawet zachodnie firmy (te wszystkie zachodnie molochy które maja u nas swoje odzdziały ) dziłaja w poslce bo tutaj cos za co w swoich krajach poszliby siedziec w polsce jest "skutecznym modelem biznesowym)
~juz nie w Polsce
tak swoja drogą to holendry juz sie biora za firmy ktore tak postepowały niemiecy nie musza bo tutaj sytuacja jest inna niemieckie firmy nie otwierały filli w polsce tylko woziły polskich kierowców na bazy w niemczech wiec tutaj ten problem nie wystepował francja... cóz podatek od delegowania juz puka do drzwi
konserwacje_zabytkow
pląba - nazwa mojej firmy jak zdążyłeś się zorientować jest ściśle tajna :)

już nie w Polsce - zmiany demograficzne, migracje, mieszanie się kultur są tak stare jak społeczeństwa same. ja bym w tym raczej nie upatrywał symptomów upadku.

-1

~Kamil
Juz nie w poslce. Strona sporu nie jestem, ale co do patologii, to wytlumaczysz fakt, ze raz w tygodniu pojawia sie temat na forum jak to zmuszaja w niemieckiej firmie do przeginania, jazdy bez karty i w dodatku nie placa lub placa ochlapy. Badzmy sprawiedliwi, zagranica tez sa nieuczciwi.
~x-man
jak beda placic to beda miec pracownika to proste jak nie placa to pracownicy uciekaja. pracowalem u takieg jednego ciagle za malo ciagle zle zadnych podwyzek itd. miedzyczasie postawuiony dom kupiony apartament corka na studiach w GB poten Australia. w koncu sie umpomnialem o podwyzke bo pracowalem za trzech to mi powiedzial ze nie a najlepiej jak przejde na umowe zlecenie bo zus drogi. nastepnego dnia dostal wypowiedzenie i pojechalem do DE bo to nie mialo sensu. Tutaj w koncu mam normalna prace i zycie. po moim odjesciu moja prace robilo 3 ludzi i nie dawalo rady. tak wyglada model biznesowy w pl. mlodych i zdolnych nic nie trzyma w tym zafajdanym kraju.
~x-man
teraz beda sciagac ukraincow zeby za miche ryzu pracowali.
konserwacje_zabytkow
kamil, uczciwość czy nieuczciwość nie jest cechą narodową - chodzi tylko o natężenie zjawiska w danych społecznościach. ja ci powiem z własnego doświadczenia: jak pracowałem jako szwarcarbeiter na budowie w Niemczech, to jak ognia unikałem pracy z Polakami. Wolałem pracować z Rosjanami, Niemcami ale nie z Polakami. Mógłbym napisać tutaj długo i dużo dlaczego.

-1

~Kamil
Juz sa sciagnieci x man, ale nieslugo zniosa im wizy i fala pojdzie na zachod.
konserwacje_zabytkow
xman - o widzisz, każdy ma prawo do własnego szczęścia. Ty znalazłeś za granicą.
konserwacje_zabytkow
kamil, jak ta fala pójdzie na zachód, to z zachodu wróci tsunami złożone z polskich kierowców, którzy będą już zbyt drogimi pracownikami dla niemieckich pracodawców
~Kamil
Dokladnie Konserwacje, to mialem na mysli.
~x-man
i tu sie mylicie w niemczech jest takie cos jak zwiazki branzowe i to one ustalaja min place w danym sektorze i sami siebie pilnuja zeby nie zanizac tych stawek. tego w PL nie ma i chyba nigdy nie bedzie.
w PL szczescia nie moglem znalezc, niedawno wyslalem kilka podan o prace bo ofert duzo i dzwonili kity wciskali a suma sumarum wychodzilo jak zawsze. wieliie wymagania za nic z drugiej strony.
konserwacje_zabytkow
kamil, a wiesz co się dalej stanie? co będzie jak polscy kierowcy wrócą do Polski? co się stanie z wynagrodzeniami kierowców w Polsce?
Dawid87
już nie w Polsce, słuchaj nie ważne co by politycy zrobili i jaką uchwałę wprowadzili w życie nic to nie zmieni, a wiesz dlaczego bo Polski transport jest tańszy. Niemiec fury nie odpala za stawki za które jedzie polak, sam mam 3 stałe roboty na kabotaż po Niemczech, i śmieje się z Niemca i to prosto w twarz, a wiesz dlaczego bo 10 lat temu Niemcy bezczelnie śmiali się z Polaków. a jak sam nie umię podstawić auto to wystawiam na giełdzie z dopiskiem "only Polish company" dostałem kilka wiadomości z obraźliwymi słowami że mam wynośić się z Niemieckiego rynku bo niby go niszczę, ale ja przecież go nie niszcze dzięki mnie klienci ze transport płacą mniej
konserwacje_zabytkow
x-man, w Polsce też są związki zawodowe. najlepiej ma zawsze zarząd (jest objęty ochroną). Pan Duda z Solidarności ma nawet specjalną miseczkę dla swojego Yorka w solidarnościowym Hotelu Bałtyk
~Kamil
Lonserwacje. Wiem doskonale. Ja jako kierowca nie ciesze sie z tego, bo jak wroci ta fala, to gdzies beda musieli pracowac. Naturalnie stawki wynagrodzen pojda w dół.
~juz nie w Polsce
dawid sory napisałem duzo ale mam kompa wraka i wcieło
~Kamil
Male grono dobrych fachowcow obroni swoje miejsca pracy, ale w koncu zwyciezy ekonomia i jezeli ktos bedzie mial wybor zaplaty za to samo mniej, dlaczego ma mniej nie zaplacic. Rozumiem to.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.53.90

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels