Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Rozgryźć niedobór kierowców

ID: 209768


Jak pokazuje raport ManpowerGroup, 45% pracodawców w Polsce ma problemy w pozyskaniu pracowników. To najwyższy wynik od ostatnich 6 lat. Na szczycie grup zawodowych obarczonych największym niedoborem talentów uplasowali się wykwalifikowani pracownicy fizyczni, inżynierowie oraz kierowcy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (247)

konserwacje_zabytkow
kamil, a co się stanie jak stawki wynagrodzeń pójdą w dół? co zrobi przewoźnik z nadwyżką kapitału?
~juz nie w Polsce
złodziej jest po kazdej stronie granicy ja mówiłem o rzeczach narazie legalnych ale patologicznych jak trzymanie kierowce 3 tygodnie po parkingach przez co te parkingi sa przeciazone i niemców to tatalnie irytuje tak samo jak rok temu holndrzy zaczeli wrpowadzac zakazy pauzy na strefach przemysłowych do dawid jestes w duzym błedzie i myslisz typowo po polsku bo taniej otuz jako troche przesiakniety juz niemcami powiem Ci ze nikt w niemczech tak nie mysli
konserwacje_zabytkow
już nie w Polsce - byki sobie popraw. :)

-1

~Kamil
Co zrobi wlasciciel swojej kasy? To juz pytanie do wlasciciela. Moim skromnym zdaniem, na podwyzki wynagrodzen ich nie przeznaczy.
~juz nie w Polsce
bo to doprowadzi do tego do czego włanie doszło pogoń za oszczednosciami doprowadziła do tego ze transport dalekobiezny stał sie patologia i wkoncu doprowadzi to tylko do ogólnego zubozenia obywateli podam Ci prosty przykład u nas polacy skomla ze trzeba placic 8, 84 za godzine chłopie to jest pensja sprzataczki albo ciecia i to tylko na wschodzi bo sprzataczka na w zachodnich landach zarabia pobnad 9e/h kierowcy maja branzowa płace minimlana na poziomie 12 e (mogłes cos o tym słyszec ze niemcy chca nie tylko obowiazu wypłacania krajowej minimalnej ale takze minimanej branzowej) i iwesz co te branzowe stawki ida bardzo do góry od marca, Dawid tutaj naprawde nie mysli sie tak jak Polacy byle taniej, a jezeli chodzi o działania polityków i ustaw to powedz to tym holenderskim firma które w polsce pootwierały odzziały a teraz w centralach robia po nogach bo holenderski wymiar spr sie bierze za to co sie tak ładnie teraz nazywa dumping socjalny (kazdy przedsiebiora wie do czego dumping doprowaca i dlatego jest tepiony)
~juz nie w Polsce
jak juz pisałem mam kompa grata i dobrze ze wogóle to co pisze jest zrozumiałe ; )
okosaurona
A może by się ktoś tak zagłąbił troszkę w temat !
Czy nie ma kierowców, którzy chcieli by pracować?
Czy może nie ma pracodawców którzy chcieli by płacić?
Ci pracodawcy, którzy zrozumieli temat za wczas nie muszą codziennie dawać ogłoszeń. Oni po prostu mówią nie macie kogoś i już!
~pląba
Konserwator, widzę ze już przestałeś pytać, wystarczy prosty test i zapada cisza, firmę mam od 19 lat, przerabiałem różnych zawodników po obu stronach barykady, po 19 latach stwierdzam żeby mieć dobrego pracownika (nie piszę tu tylko o kierowcy) trzeba mu dobrze zapłacić, transport jest tak poyebaną gałęzią gospodarki że naprawdę trzeba na wstępie podpisać umowę z kancelarią prawną żeby to wszystko ogarnąć o worku pieniędzy w razie "wu" nawet nie wspominam.
Dawid87
masz kompa grata bo robisz u niemca byś pracował u polaka to stać cię by było na jakiś porządny sprzęt, uwierz mi nie ważne co wymyślą polak wymyśli jak to obejść, myśle jak typowy polak no to super a teraz mi powiedz jaki myśli typowy niemiec który mi zleca ładunki do jestem tańszy, coś ci sie nie zgadza z tym myśleniem
~juz nie w Polsce
okosaurona tylko w z polskimi pracodawcami jest tak ze jak mało płaca to mówia prawa rynku takie stawki a jak daja za mala wyplate i kierowca nie chce jechac to nagle prawo rynkowych stawek znika za to kierowca jest roszczeniowy itd... muru (mentalnosci polskich byznesmemów) nie przebijesz
okosaurona
Jeżeli kierowca małej wywrotki na budowie dostaje 20-25 zł/h to dlaczego kierowca w międzynarodówce dostaje 12-13zł/h?
~juz nie w Polsce
Dawid juz wszystko jasne "skoro pracuje u niemca to w moim laptopie nie ma prawa sie zacinac klawiatura... dno nie ma sensu dlaej pisac
~sid
oko bo wywrotka to nie miedzynarodowka na wywrotce trza myslec
okosaurona
bo wywrotka to nie miedzynarodowka na wywrotce trza myslec
To jest chyba sedno sprawy!
Myślę, że jest w tym sporo prawdy!

-1

~sid
osobiscie jezdze hakowcem i uwierzcie nie wszyscy do tego sie nadaja -zato skladem po autostradzie to i malpa pojedzie
Dawid87
sid skończ pisać głupoty a niby kiedy ty pracujesz bo wiecznie na forum siedzisz
~juz nie w Polsce
o Dawid widze ze sprzecior w lisingu działa perfect nie to co umnie w niemczech taka bieda...
Dawid87
ty się o mój sprzęt nie martw, Niemcom nie są potrzebne nowe auta już powoli nie mają co wozić,
~driver uk
powracaja wszyscy z zagranicy by u polaka za 50euro diety niewolniczyc.
~juz nie w Polsce
rzeczywiscie twoje auta mnie nie obchodza to było odniścnie postu o moim laptope ale uderz w stół a nożyce sie odezwą...
~Wielki Szu
Dziwne skąd pomysł konserwatora o tej fali powrotnej kierowców. Społeczeństwa zachodnie sie szybciej starzeją i tam corocznie na emerytury odchodzi multum kierowców. Poza tym w DE obowiązuje płaca minimalna, więc o tanszych niż polski kierowca mówić nie można, bo jeśli przyjdzie Azjata na jego miejsce to też będzie musiał dostać minimalną. czyli praca za talerz rzadkiej zupy, jak w polsce nie wchodzi w grę. Poza tym za 5 lat polskiego transportu już nie bedzie.
~Wielki Szu
Niemiecki transport bazuje głównie na transporcie własnym-krajowym. Wyobrazmy sobie Polskę w takiej sytuacji. 90% złomów pod płot.
~juz nie w Polsce
do Wielki Szu no własnie tylko ludzie z Polski tego nie kumaja zabardzo ze jest w niemczech jeszcze branzowa płaca minimalna i tutaj nie wszsytko załatwia sie cena byle taniej i dlatego kracza ku swojej zagładzie ale taki Dawid87 mysli ze pozjadał wszsytkie rozumy i On i tak cos wymysli cos czyli... ja pojade taniej i tak transport polski wykancza sie sam
~juz nie w Polsce
hej konserwator jestes tu bo jest temat do obgadania
Dawid87
wielki szu półgłówku "Poza tym za 5 lat polskiego transportu już nie bedzie" skąd twoja wróżba?? z kart, fusów z czego?? a ty już nie w polsce co ty mi tu p/i/e/r/d/o/l/i/s/z, wytłumacz mi dlaczego Niemiec zleca mi transport a nie swojemu rodakowi? bo jestem tańszy. a co wymyśle no nie wiem, muszę poznać najpierw tą ustawę co doprowadzi do upadku transportu made in Poland
~juz nie w Polsce
jestes tanszy bo narazie mozesz płacic 8, 84 kierowca czyli mniej niz ta firma do której jezdzisz placi sprzataczce, jak długo jeszcze??? tak długo jak pozwola Ci nato politycy którzy niestety dla polskich firm juz mówią o równej płacy za równą prace i wtedy zaczna sie problemy bo polskie firmy mogą konkurowac tylko ceną ale jak widzisz po wprowadzanych pokolei ustawach jak hcociazby derektywa o delegowaniu unia chce z tym skończyc i mozesz mi wierzyc ze polskie firmy beda miały tyle do powiedzenia co w kwesti tej dyrektywy jak to wszyscy tłukli bo to bo tamto bo wolny rynek i co niemcy, francuzi wrpowadzili to i na nikogo sie ie oglądali
~juz nie w Polsce
przeciez sam rozumiesz ze transport jest usługą, usługą którą polska firma "przywozi do niemiec" a zrozum ze niemcy juz takich usług maja po dziurki w nosie i chca sie ich pozbyc i nie mów tutaj o firmie która Ci zleca transport bo ona akurat napewno jest zadowolona ale bardzo niezadowolony jest rzad niemiecki a to on bedzie decydował o prawie a nie firma która patrzy tylko na zysk
~juz nie w Polsce
i to politycy niemieccy wykopia polskie firmy z rynku
~juz nie w Polsce
a motyw jest chyba prosty ogólnie nazywa sie to protekcjonizm zreszta teraz cos w polsce sie naburkuje jaka to unia zła jak to obcy kapitał wyprowadza pieniadze... przeciez wiesz ze jak sie pojawia napiecia na lini Polska-niemcy to polski transport sie zwija i to ze Ci jakas firma cos zleca nie bedzie miało zadnego znaczenia
~x-man
Dawid87 jest tak samo walniety jak jeden koles co sie przed 2004 rokiem wypowiadal ze rozjedziemy erurope bo jestesmy tani. i jest efekt tego jestes tanszy tylko pytanie jak dlugo beziesz tanszy. dziadtransy i spedycje z jendym biurkiem w koncu znikna. przy obsludze duzych kontratkow juz sa zakazy sprzedawania po gieldach i tylkow gre wchodzi wlasny tabor albo stali przewoznicy na umowach. na TC jest tylko smietnik najwiekszy Dreck transportowy do przewiezienia. moja firma wlasnie podpisala kilka kontraktow i przedluzyla i jak wol tam stoi ze jest zakaz sprzedawania ladunkow, za zlamanie zakazu wypad kontkrakt jest automatycznie anulowany.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.188.140.232

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels