ID: 209768
Rozgryźć niedobór kierowców
ID: 209768
ID: 209768
Jak pokazuje raport ManpowerGroup, 45% pracodawców w Polsce ma problemy w pozyskaniu pracowników. To najwyższy wynik od ostatnich 6 lat. Na szczycie grup zawodowych obarczonych największym niedoborem talentów uplasowali się wykwalifikowani pracownicy fizyczni, inżynierowie oraz kierowcy.
Jak pokazuje raport ManpowerGroup, 45% pracodawców w Polsce ma problemy w pozyskaniu pracowników. To najwyższy wynik od ostatnich 6 lat. Na szczycie grup zawodowych obarczonych największym niedoborem talentów uplasowali się wykwalifikowani pracownicy fizyczni, inżynierowie oraz kierowcy.
~etransport.pl
Posty (247)
300D
| ~juz nie w Polsce-Aleś się rozkręcił... Wiesz kto rządzi??? Rządzi ten co generuje PKD... czyli np. producenci towarów... czy wiesz co jest towarem??? | |||
Dawid87
| czy ty rozumiesz, że jeżeli wejdzie ustawa całkowitego zakazu kabotażu po Niemcach przez obce firmy transportowe, ja w tym samym dniu otwieram oddział spółki z. oo w jakieś kawalerce, na terenie Niemiec i dalej będę smigać. | |||
~x-man | no rynek jest rozjechany na maksa, ostatni HIt Düsseldorf-Warszawa 450 Eur, ja sie tylko pytam kto to jedzie i gdzie ma kalkulator. | |||
300D
| ~x-man 2016-12-12 16:02:37 Nie twój ból... jemu pasowało... wszystko. | |||
~x-man | to jest nasz bol, bo dobre firmy przez takich baranow traca i pracownicy tez bo nie zaplaca normalnych pieniedzy. | |||
~juz nie w Polsce | 300d miłych bajeczek o wolnym rynku o wspaniłym liberalnym dobrobycie skoro tak jest to powiedz dlaczego jest problem głodu na świecie skoro sama unia moze wyprodukowac tyle zywnosci zeby wyzywic cała ludzkosć ale zamiest tego wprowadza limitu produkcji powiedz mi gdzie ci generujacy PKB skoro aktaulan polityka klimatyczna dusi przemysł? ? i to było raz a teraz dawid87 zrozum ze jak otorzysz filie w kawalerce w niemczech to juz nie bedziesz tanszy od niemca bo 90% twojej przewagi kosztowej bierze sie z tego ze mozesz kierowcy mniej zapłacić a takie bajeczki ze coś wymysliś zeby ominąć branzowe staki minimalne to sie przekonasz bedziesz mógł napisac o tym ksiazke bo w pierdlu bedziesz miał duzo czasu na takie rzeczy bo w niemczech zatrudnienie kierowcy na fikcyjnym samozatrudnieniu równa sie wiezienie jak otworzysz juz tutaj filei to zrozumiesz to co napisałem ze w niemczech nie przejdzie taka patologia ona jest legalna ale w polsce tutaj jest karana | |||
300D
| Co piernik do... towar sprzedany/kupiony... wszystko. Nie ma bólu. | |||
~x-man | Dawid madralo jak wejdzie zakaz kabotazu to zadna obca firma nie przewiezie nic po DE, mozesz sobie otworzyc firemke w kawalerce ale bez wlasnego tabor zarejestrowany w DE z kierowcami zatrudnionymi w DE (BAG spradza umowy obcokrajowco w niemieckich autach przy kontrolach) to sobie beziesz mogl pasjansa ukladac. zakaz kabotazu tak szybko nie wiejdzie bo to nie takie proste. | |||
Dawid87
| Ty ale ja nie pisze o fikcyjnej, fili tylko legalnej, chyba nie masz mnie za oszusta. | -1 | ||
~juz nie w Polsce | ja przynajmnie pisałem o legalnej fili i wtedy własnie bedziesz musiał działac według niemieckich przepisów i niemieckich plac odrazu mówie to nie jest 8, 84 a wtedy twoja przewaka kosztowa nagle znika i co wtedy wymyslisz?? | |||
irish_dude
| Cóż to za niesprawiedliwość, że takie orły intelektu, geniusze ekonomii, marnują się na forum, zamiast doradzać tym głąbom z Brukseli... | 1 | ||
300D
| ... przepraszam kosmitów że tu wpadłem, ja wracam na planetę ziemia. | |||
~x-man | dokladnie, niemiecki kierowca albo nawet Polak tu mieszkajacy nie bedzie siedzial w budzie na weekendy za diety. w mojej firmier ja kiewrowca nie zjedzie na weekend to kosztuje to 250 Eur ekstra za weekend i chetnych na wyjazd nie znajde, kazdy woli w domu z rodzina siedziec. dostawa w sobote kosztuje diete plus ekstra 100 Eur do wyplaty, ale Dawid skad to moze wiedziec jak nie ma wlasnego taboru tylko laptopa i biurko. | -2 | ||
Dawid87
| "Dawid87 jest tak samo walniety jak jeden koles co sie przed 2004 rokiem wypowiadal ze rozjedziemy erurope bo jestesmy tani. " potem piszesz " Düsseldorf-Warszawa 450 Eur, " czyli koleś nie był walnięty tylko przewidział co się będzie działo, wiem że was to boli ale takie są realia | |||
ese
| ~x-man 2016-12-12 16:27:32 (... ) ale Dawid skad to moze wiedziec jak nie ma wlasnego taboru tylko laptopa i biurko. "- Myślę, że wielu by tak chciało. Są wielkie firmy działające na takiej zasadzie. Począwszy od znanej spod Wiednia | |||
~x-man | te filmy robia to celowo szukaja jeleni za 0, 8 eur i ich znajduja. one dobrze wiedza jakie sa koszy. Walter tez mial swoj tabor a teraz ma jeleni co jezdza za 0, 8 przy dobrych wiatrach. | |||
~juz nie w Polsce | Dawid?? czy Ty uwazasz ze polski transport roa zjechal europe?? czy Ty uwarzasz ze polskie firmy sie czegos dorobiły?? czyba nie znasz skali u nas najwieksze menty zatrudniajace na dzialanosci w na Zywca okradajace pracowników dorobiły sie ogromnych flot w lisingu i to właściwie tyle bo do niemieckich firm transportowch to nawet nie maja co startowac własnie tak jest ze dla polaków wystawia sie taki frach i polak jedzie ale to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek sukcesem | |||
~x-man | temat rzeka, fakt jest jeden EU rozwalila ten rynek dajac dotacje rolnikom innym na zakup aut itd od tego sie zaczal ten syf. | |||
~juz nie w Polsce | i minn dlatego kierowcy w niemieckich firmach zarabiaja duzo lepiej ale tez dlatewgo niemieckie auta sie szanuje nie raz Ci powiedza ze na centrach logistycznych niemieckie auta nie stoja bo to jest za drobie a polacy rumuni... morgen | |||
MarcinSE
| ://www. tidningenproffs. se/nyhet/2016/11/Cab otage-och-3-5-tonnar e-upp-pa-EU/. Małe co nieco z Brukseli skoro już została wywołana :) Przegłosowano dwa wnioski Holendrów i Szwedów - Generalnie chodzi o nowe zasady kabotażu czyli 3razy zostaje ale po trzecim razie auto wyjeżdża na określoną ilość dni i nie do sąsiedniego kraju tylko do kraju ojczystego - na 610 głosujących europoslow, 518 za, 73 przeciw i 15 wstrzymało się! Druga kwestia - tacho w busach na 603 europosłów, 454 za, 110przeciw i 43 wstrzymało się! (przetłumaczyłem by nie było nieporozumień ) :) | |||
ese
| ~juz nie w Polsce 2016-12-12 16:38:53 i minn dlatego kierowcy w niemieckich firmach zarabiaja duzo lepiej. . "- Lepiej niż kto? | |||
~juz nie w Polsce | niż kierowcy w polskich firmach | |||
~juz nie w Polsce | wiem bo od 2012-2015 pracowałem w polskich firmach i to tych które i tak dobrze płaciły a od 2015 pracuje w niemczech (obecnie druga firma w niemczech 1900 netto) 1 klasa podatkowa oczywiscie full legal | |||
~juz nie w Polsce | a oczywiscie pracuje w transporcie lokalnym zadnego spania po parkingach | |||
ese
| A lepiej niż w islandzkich czy gorzej? A w maltańskich? A w gruzińskich? A w portugalskich? A w norweskich? A co to ma do rzeczy i jaki sens ma porównywanie zarobku brutto w jednym kraju w oderwaniu od miejscowych warunków do drugiego kraju?? | 2 | ||
irish_dude
| Reasumując: wszystko, co niemieckie, jest lepsze (co najmniej 7 razy). W Polsce tylko dziady i złodzieje, żyjący na kredyt (leasing) . Kto nie wyjechał do Niemiec, ten głupek. Mam wrażenie, że już to gdzieś czytałem... | 2 | ||
~juz nie w Polsce | a jak ktos bedzie burczal o kosztach mieszkania 400 e warmiete + internet (kawalerka) | |||
~juz nie w Polsce | moge śmiało powiedziec z reka na seru (mam 29 lat) kto zostanie w Polsce ten zmarnuje sobie życie a najgorsi są Ci co mówia nie bo rodzina jezeli chodzi o życie z rodzina to tymbardziej tylko walic za granice | |||
~juz nie w Polsce | iris dude tak pewnie juz to słyszałeś bo powie Ci to pół milina polaków którzy wyjechali do niemiec | |||
Dawid87
| ~juz nie w Polsce popisz na Niemieckim forum transportowym, tylko nie zapomnij się podpisać Pan kierowca z Polski baran pisze mi że złe jest zabieranie roboty Niemcom a sam to robi, głupota nie zna granic | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.