Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E

ID: 208011


generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.

Posty (881)

konserwacje_zabytkow
nie, nie obliczę - policz za mnie. Ile ostatecznie powinien zarobić kierowca miesięcznie w transporcie międzynarodowym. Proszę o dokładną kwotę.
eddie
Konserwator uczciwe za pięć dni pracy jak dla mnie to 750zł na rękę jesteś w stanie tyle mi dac?
konserwacje_zabytkow
dam ci 4. 000 zł przez pierwsze 3 miesiące na okresie próbnym. Póxniej dostaniesz 5000 zł. + umowę na stałe. A jak osiącniesz wskażnik 95% support drive dostaniesz jeszcze + 1000 zł. czyli 6. 000 zł. - praca od poniedziałku do piątku. Ale jeżeli będziesz chciał pojechać na 3 tygodnie w trasę, to wówczas na początek (3 mce) zapłacę ci 5 tys. zł. po 3 mieisacach 6000 zł. ale jezeli będziesz miał 95% support drive to dostaniesz + 1000 do wypłaty i bedziesz miał 7000 zł/mc.
eddie
Konserwator tyle tylko że to ma być po potrącenie wszystkich uczciwie opłaconych składek ZUS i US mam na rękę dostać 750 zł i oczywiście za urlop też 750zł tygodniowo jeśli się zgadzasz to masz kierowcę
Rysiu777
5750zł netto wynagrodzenia + 900e diet no i premia mile widziana
konserwacje_zabytkow
wiem, wiem - jestem dziadtransem, oszustem, kłamcą

-1

konserwacje_zabytkow
eddie, ale ja już pisałem: nie szukam kierowców. kierowcy sie do mnie zgłaszają. ja szukam dobrych kierowców, po to bym nie musiał szukać od nowa.

-1

konserwacje_zabytkow
rysiu, uważam, że powinieneś zapytać irish_dude czy jego pryncypał ma przypadkiem wolny etat. bo jezeli chdzi o wymagania, to na pewno odpowiadasz standardom amerykańskim. Ja się dziwię, ze nie wymagasz nowej ciężarówki na własność. Przecież mógłbyś co nie? Nie bój się żądać z rozmachem!
Sergiej-TG
2016-11-06 20:14:28 "5750zł netto wynagrodzenia + 900e diet no i premia mile widziana"
uhuhuhu rysiu, wysoko mierzysz... zapytam za konserwatora - a co jesteś w stanie zaoferować za taką kwotę? oprócz oczywiście posiadania prawa jazdy..
irish_dude
Durniu solo, eddie, czy jak ci tam jeszcze, skonczyly sie benefity i wracasz do Polski, czy kolejna faza?

-1

eddie
Ok konserwator to mi pasuje. Ale pamiętaj że sobota i niedziela w domu.
Postaram się odszukać twoje ogłoszenie i zadzwonię
eddie
Konserwator rozumiem że to ja muszę Cię odszukać nie widzę problemu. Czy chcesz moje referencje od byłego pracodawcy?
konserwacje_zabytkow
rysiu, ale jeżeli przejedziesz mi 4000 km tygodniowo, jezeli wywalczysz w każdym miejscu i w każdym języku (europejskim), zeby ciebie pierwszego rozładowali i załadowali po to, by jak najszybciej wyruszyć w trasę, to zaryzykuję - zapłacę ci tyle ile chcesz. Ale mam jeden warunek, jeżeli nie wyjedziesz tych kilometrów, jezeli spóźnisz się na załadunek lub nie rozładujesz na czas, to mi zwrócisz pieniądze. Co ty na to? Umowa stoi?

-1

eddie
Jestem zainteresowany przezutami Anglia Francja bo mieszkam w Uk i auto może stać w weekendy pod moim domem.
Pisze serio ze za tyle mogę pracować bo mam dużo dochodów na boku a to potraktuje jak hobby.
Rysiu777
czas przejazdu jest zależny od warunków drogowych to raz,
druga kwestia to nie jestem osobą uprzywilejowaną żeby być obsługiwany poza kolejnością na zaladunku czy rozładunku
no i na koniec 4000tyś km jest nie możliwe choćbym na pusto jechał tylko dla nabicia km
konserwacje_zabytkow
eddie, my nie jeździmy do Anglii - nie zaryzykuję zdrowia i zycia kierowców w starciu z emigrantami.

-1

eddie
Ja angielski znam dobrze i poradzę sobie po angielskiej stronie i Francuzów też dam radę
Rysiu777
siergiej - 2600e netto mam ofertę pracy wiec dlaczego za dużo mniej miałbym pracować dla polskiego przewoźnika? ? nie będę zabierał wakatów Tobie i twoim ziomalom
eddie
Nie bój się dam rade w końcu dżunglę zlikwidowali
konserwacje_zabytkow
rysiu, nie pisz mi tu o osobach uprzywilejowanych ani o teorii czy o mozliwościach - ja postawiłem sprawę jasno i wyraźnie i jezeli zgadzasz się na ten warunek, od poniedziałku siadasz i jedziesz. Iza znajdzie dla ciebie długie trasy. wyjedziesz swój czas do ostatniej sekundy a i dzień ci szybko minie na pracy - bo kiedy pomyslisz, że zmarnujesz czas na ogldądaniu nowego Pittbulla na laptopie zamiast domagać się szybkiego rozładowania i że stracisz przez to jakieś 15. 000 zł - to zmienisz swoje podejście do pracy i przepisów prawa
ese
2016-11-06 20:29:49 Ja angielski znam dobrze i poradzę sobie po angielskiej stronie i Francuzów też dam radę"-

By niedowiarków przekonać, byłoby dobrze po kilka zdań w każdym z tych języków napisać
eddie
Ja ze swojej strony mogę Ci zagwarantować zawsze min 96%
Jak nie wyrobie to mi nie zapłacisz tygodniowki
ese
2016-11-06 20:29:53 siergiej - 2600e netto mam ofertę pracy wiec dlaczego za dużo mniej miałbym pracować.. "_

Ciekawi, jak oferent tak w ciemno wyliczył wynagrodzenie netto akurat na taką równą kwotę
konserwacje_zabytkow
rysiu, jeżeli uważasz, że istnieje jakiś mityczny pracodawca, który za domniemaną "gotowość do podjęcia pracy" będzie płacił 15000 zł miesięcznie, to musisz żyć w króliczej norce (tak, tej z opowieści o Alicji i krainie Czarów).
konserwacje_zabytkow
eddie - skontaktuj się w poniedziałek (jutro z Izą), jeżeli ona ci powie, że znajdzie ładunki do Anglii to witaj w firmie.
eddie
Konserwator ja Cię kompletnie nie rozumiem proponuję ci prace po uczciwych stawkach bo jestem rencistom i mam dużo czasu a Ty w ogóle nie reagujesz
W uk nie mogę być zatrudniony bo stracę rentę ale w Polsce jak najbardziej więc jeszcze Ci PeFron kasę dorzuci
Rysiu777
ese nikt mi nie wyliczył tylko od kilku lat pracuje tam dwóch znajomych i takie wynagrodzenie otrzymują i boss dokupuje auta i prosił ich o pomoc w znalezieniu pracowników i stąd znam warunki płacy (orientacyjne)
konserwacje_zabytkow
eddie, a co ja złego napisałem? Jutro pisz do Izy i jeżeli ona ci powie, że znajdzie ładunki do Anglii, to zaczynasz pracę. Co w tym dziwnego? Gdybym to ja siedział na giełdach i szukał łądunków, gdybym to ja ciebie prowadził, to bym ci dzisiaj odpowiedział. To po pierwsze. Po drugie: nigdy nie byłem zainteresowany pieniędzmi z PeFron (poczytaj wątek - dowiesz się, że nawet zwrotu VAT nie biorę oraz chętnie płace podatki). Dlatego to, czy jesteś rencistą czy nie - ma dla mnie znaczenie o ile ma to wpływ na wykonywaną pracę.
Rysiu777
konserwator - gotowość oferuje ja a czy ty potrafisz ją wypełnić pracą zależy od Twojej organizacji zleceń i ja oczekuje pracy i płacy a kwota jest tylko zabezpieczeniem że będziesz się starał żebym nie stał
konserwacje_zabytkow
rysiu, to ja pasuję. myślę, że na pewno znajdziesz gdzieś na kuli ziemskiej (a jak nie, to na pewno w Galaktyce drogi Mlecznej) pracodawcę, który zapłaci ci 15000 zł/miesięcznie za gotowość podjęcia pracy. Trzymaj się.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels