ID: 207260
Nowy sposób firm transportowych na rozliczanie kierowców.
ID: 207260
ID: 207260
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
~Koniec z okłamywaniem*.auto.m2m.net.pl
*.auto.m2m.net.pl
Posty (182)
~Ł ysy | zenek. Twoja głupota może poruszyć najbardziej tolerancyjne umysły. | 5 | ||
Sergiej-TG
| ~zenek, powtórzę pytanie: jakie wynagrodzenie masz na umowie o pracę, a ile ci szef płaci (pod stołem)? | |||
Sergiej-TG
| Halo? zenuniuniu, gdzie jesteś? posrałeś się już gacie i nie umiesz odpisać na proste pytanie? gdzie jesteś? kiedy poczytamy twoje "mądrości"? nie każ nam czekać 4 tygodnie... :) | |||
ksyzol
| Może już siedzi... razem z założycielem tego wątku. Za pomówienia i sianie niepokojów społecznych. | |||
g-a
| A może w szpitalu wiadomej specjalności? | 1 | ||
~maro | zenek kameruje auta na granicy, żeby udowodnić wszystkim, że z wloch do polski w 17 godzin przyjeżdżają. :-) | 1 | ||
~zenek | Nigdy nie polemizuj z idiota. On najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona sila wlasnych argumentow. | -6 | ||
~dob. y | zenek nikt z tobą nie polemizuje więc jak chcesz kogoś zniżyć do swojego poziomu i pokonać-:) -:) | 4 | ||
~zenek | Przepraszam, ale opluwanie sie wzajemnie, rozmowa bez braku konstruktywnego porozumienia i kierowania slusznych watkow do dyskusji, czyli rozmowa o niczym to rzeczywiscie nie moj poziom i strata czasu. Zupelnie inaczej zostalem wychowany i wyksztalcony. Zegnam wspolrozmowcow | |||
~Ł ysy | Zenek. Pieprzysz głupoty mając pretensje do wszystkich, że nazywają cię idiotą. Wystarczy tylko dyskutować z sensem. Ale do tego jest potrzebna odrobina wiedzy, a ty jesteś typowy wyszczekany pustak. | 4 | ||
~zenek | Zal | |||
~zenek | Jestem na etapie testow wprowadzania prawa jazdy zastepujacej karte kierowcy, aby bylo lzej kierowcom i mniej komplikacji. Uzyczanie prawa jazdy innemu kierowcy pociagnie za soba konsekwencje w postaciu odebrania uprawnien obydwu kierowcom. Pozdrawiam i zycze udanego dnia. | |||
~dob. y | zenek-chciałeś chyba napisać że jesteś na etapie powolnego trzeźwienia po wekendzie (musiałeś dobrze dać w palnik jak cię trzymało do dzisiaj-:) | 1 | ||
~zenek | Czas | |||
~Ł ysy | Zenek. Śmierdzisz mi pocztowym przygłupem. Ta sama mania wielkości, człowiek renesansu. Wciśnij na luz. Widząc twoje twórcze tezy, możesz jedynie testować deskę klozetową pod kątem szybkości opadania. | 2 | ||
~Baniak. | Jeżeli kierowca wystąpi podczas kontroli o tłumacza i przekaże informację na temat czasu pracy wtedy francuski urząd występuje w postępowaniu administracyjnym do weryfikacji czasu pracy do polskiego odpowiednika. Wtedy jest po firmie. Szkoda tylko że większość kierowców to cykory i pierwsze co robią dzwonią do szefa żeby mu dupę uratować, a co za tym idzie srają we własne gacie. | -2 | ||
g-a
| Kolejny cymbał się odezwał. Jak ma przewalone tacho, to jemu (kierowcy) dowalą. Nawet bez pomocy tłumacza, kwotę do zapłacenia cyferkami na kartce napiszą. | 1 | ||
~Baniak. | Jesteś z kończonym... gdybyś miał choć troszkę garść rozsądku i wiedzy na temat transportu wiedział byś co Francuzi potrafią zrobić podczas kontroli. Niestety jak się mieszka w ciemnogrodzie i zasuwa się kosiarką po ogródku to się nie odzywa. Milczenie jest twoją najmocniejszą stroną. | -4 | ||
g-a
| Ręce mi opadły. Wobec takiego geniusza można już tylko milczeć... nad tą trumną, w której złożono jego rozum. | |||
Fro
| Baniak - dodatkowy problem jest taki: jeśli pomagasz w zamknięciu firmy która wypłaca ci wynagrodzenie to ta firma, po zamknięciu się, nie będzie ci więcej wypłacać wynagrodzenia i musisz znaleźć następną firmę która będzie chciała cię zatrudnić. | 2 | ||
~Baniak. | Masz racje Fro i to powiem, że w 100%. Tylko kierowca niemiecki, francuski itd. nie ma z tym problemów ma uczciwą płace i godną prace. A polski kierowca sam wiesz temat rzeka. | |||
Fro
| Baniak: to nie jest temat rzeka. To jest niekończąca się repetycja tych samych haseł, tych samych żądań, tych samych roszczeń. Odsetek pracowników - nie tylko kierowców - którym zwisa czy ich przedsiębiorstwo funkcjonowało jest moim zdaniem z roku na rok coraz większy. A to oznacza że coraz częściej będziesz się ty, jako klient takich firm będziesz musiał domagać przyzwoitej obsługi i przyzwoitej jakości towaru. Dodatkowo w związku ze spadkiem jakości wykonywanej pracy, firmy zaczną uważać (jeżeli już tak nie myślą) że zatrudnienie pracownika to przede wszystkim ryzyko. Ba - nawet polecałbym przed przyjęciem do pracy zawsze poprosić kierowcę o odczyt jego karty - co może pokazać jego faktyczne umiejętności. Poza tym nie żyjesz w próżni - zmiana jednej rzeczy powoduje zmiany w zależnych od niej dziedzinach. Wyższe zarobki oznaczają wyższy koszt transportu towarów, to oznacza wyższy koszt towarów a to oznacza potrzebę podniesienia ogólnie zarobków wszystkich pracowników, co oznacza podwyżkę cen towarów i usług które oferują. Czemu lekarz nie miałby zarabiać więcej? I strażak, i policjant. I tak dalej. | 2 | ||
~Zakręcony | Fro... weźmy jako przykład transport mandarynek z Hiszpanii. O ile według Ciebie powinna wzrosnąć cena kilograma mandarynki w związku z podwyższeniem płacy polskiego kierowcy nawet dwukrotnie. | |||
~Baniak. | To mam takie pytanie, malutkie pytanie. dlaczego sprzedawca np. w lidlu na zachodzie zarabia 1500euro a w pl 1500zł a ceny niejednokrotnie są niższe niż u nas? Lekarz zarabia kilka razy więcej wiec nie p... że na to wszystko wpływa transport. | |||
ese
| ~Baniak. 2016-10-20 16:34:58 Masz racje Fro i to powiem, że w 100%. Tylko kierowca niemiecki, francuski itd. nie ma z tym problemów ma uczciwą płace i godną prace... "- To jakoś głupio tym bardziej. Kierowca niemiecki, francuski itd. jest zadowolony z pracy, a wystarczy, że polski kierowca do tamtych firm trafi, a już gorzkie żale sie zaczynają. Począwszy od firmy na U... , do której dostać się było marzeniem jeszcze przed pierwszym maja. | |||
ese
| Jakoś się pytanie nasuwa samo, czyżby dla Kierowcy z Polski inne zasady zatrudniania stosowali, czy może On, wartość swoją znając, za takie jak miejscowym stawki i na takich warunkach pracował przecież nie będzie! | |||
~Łysy | Przepraszam wszystkich, ktorych obrazilem. Nie tylko ja mam firme. Pracownicy to zloto. Dziekuje, ze jestescie. | |||
~Baniak. | Łysy jak cię nie lubię to powiem ci że jedni bez drugich nie mają prawa bytu. | |||
~Zakręcony | ese... wiele firm powstało w Europie znających słabości polskiego "kierowcy". Te słabości to najczęściej niewiedza wynikająca z braku rozeznania w zawodzie. | |||
~Zakręcony | Łysy... co Ty dziś piłeś (ćpałeś)? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.