ID: 206974
Bezzałogowe ciężarówki nadciągają wielkimi krokami
ID: 206974
ID: 206974
Technologie autonomiczne ze względu na swoją wydajność ekonomiczną, mogą wiele zmienić w światowym transporcie. Coraz częściej pojawiają się na drogach, a ostatnio w konwoju przejechały przez Europę, docierając docelowo do Rotterdamu.
Technologie autonomiczne ze względu na swoją wydajność ekonomiczną, mogą wiele zmienić w światowym transporcie. Coraz częściej pojawiają się na drogach, a ostatnio w konwoju przejechały przez Europę, docierając docelowo do Rotterdamu.
~etransport.pl
Posty (83)
~ktosik | volvo - wez przeczytaj calosc i skoncentruj sie. dasz rade. przynajmniej taka mam nadzieja | |||
~volvo | kontrola maszyn nad ludźmi | |||
~volvo | nie no ok są już paleciaki które po zaprogramowanym torze pop. ierdalają z paletami po magazynie | |||
g-a
| No dobra. A kto idzie siedzieć, jak się ta maszyneria zawiesi i rozkwasi autobus z czterdziestką ludzi w środku? | |||
~volvo | g-a twój przykład z autobusem to coś jak wagoniki górskiej kolejki linowej nigdy nie wiadomo kiedy spadnie | |||
g-a
| Inna sprawa - wyobraźmy sobie, że terroryści przejmują kontrolę NAD WSZYSTKIMI CIĘŻARÓWKAMI W EUROPIE. Jeszcze komuś śni się ta "nowoczesność w domu i w zagrodzie"? | |||
~ktosik | g-a to jest jeden z wymienionych wyzej problemow. pkt5. odpowiedzia na twoje pytanie moze byc : producent | |||
~ktosik | ale tak nie bedzie. koncerny do tego nie dopuszcza. po to wlasnie bedzie siedzial straceniec | |||
~ktosik | 2016-10-12 00:32:03 to zes czlowieku pojechal po calosci... | |||
~ktosik | ale ujme to tak : nie moj problem. niech pracuja nad tym inni. mi nie placa za rozwiazywanie problemow swiata | |||
g-a
| Nie po całości, tylko przypomniała mi się Nicea z 14 lipca. Gdyby przejąć kontrolę nad powiedzmy - setką ciężarówek z propanem-butanem to zamachy z 11 września będą tylko grymasem historii. Może nawet wystarczyłoby przejąć kontrolę nad przewozem nawozów sztucznych. Też dają niezłego kopa. Patrz zamach w Oklahoma City. | |||
~ktosik | g-a pofantazjowac mozna. nie znam ( pewnie malo kto zna ) rozwiazan i strategii wprowadzania takich aut do ruchu, bo pewnie jest to objete scisla tajemnica. wiec nie zaprzatam sobie tym glowy, jak beda one zabezpieczone przed twoja wizja apokalipsy | |||
g-a
| Coś mi się zdaje, że te kroki którymi ta nowoczesność nadciąga wcale nie są takie wielkie. Chyba spokojnie doczekam tej emerytury tu gdzie jestem. Po pierwszym większym "bum" temat pójdzie w zapomnienie, jak np taka kwadrofonia. Pamięta ktoś jeszcze ten cud techniki? Też się nie przyjął. | |||
~ktosik | pamietam. nie uwazam ze sie nie przyjal. po quatro dosc szybko weszlo na rynek surand i system 5, 1 dlatego quatro padlo | |||
g-a
| Ktosik - hakerzy włamali się do zasobów Pentagonu. Do systemu sterowania kamionami też się włamią. Jestem o to dziwnie spokojny. Miłych snów. | |||
~ktosik | technika ( posep ) w tym temacie byla szybsza niz podaz. | |||
~ktosik | 2016-10-12 00:46:17 tylko dlatego ze byli zbyt pewni siebie. zbyt zadufani w sobie. na szczescie hakerzy zmusili programistow do zrobienia kroku naprzod | |||
~ktosik | ps. gdyby to bylo takie proste ( wlamywanie ) to ci terrorysci robili to nagminie. to chyba najlepszy ( najtanszy i najszybszy ) sposob na polozenie gospodarki dowolnego kraju | |||
g-a
| Widzisz - nikomu do głowy przed 11 września nie przyszło, że można samoloty (masa 400 ton w tym 90 ton paliwa) wykorzystać jako pociski zapalające... przejęcie kontroli nad bombami na kółkach będzie jeszcze łatwiejsze - nie trzeba przemycać broni na pokład przez system bezpieczeństwa na lotnisku. Wystarczy odłączyć sterowanie zdalne czy autonomiczne - bez różnicy - i już jest wesoło. | |||
g-a
| Do tej pory nie włamano się na serwery tylko jednej instytucji. Zgadnij jakiej? | |||
~ktosik | zusu? | |||
g-a
| Nie. Watykanu. | |||
g-a
| Nawet z Yahoo wyciekły ostatnio dane PÓŁ MILIARDA UŻYTKOWNIKÓW. | |||
~ktosik | g-a to dlaczego nie zhakuja komputerow na wiezach kontrolerow i nie spowoduja masowe spadanie samolotow? bez strat wlasnych. . | |||
g-a
| Dlatego nigdy nie nastąpi eliminacja ludzi z pociągów, samolotów statków i ciężarówek. Co do osobówek - sprawa nie jest jasna. | |||
~ktosik | g-a a wiesz ile w tym winy czynnika ludzkiego? czy zaslugi hakerow? tego nawet watykan nie wie | |||
~ktosik | osobowki nie mozna nafaszerowac materialami wybuchowymi? | |||
g-a
| ~ktosik 2016-10-12 00:57:50 g-a to dlaczego nie zhakuja komputerow na wiezach kontrolerow i nie spowoduja masowe spadanie samolotow? bez strat wlasnych. . Po 11 września zastanawiano się czy nie zamontować systemów "odłączających" pilotów znajdujących się na pokładach porwanych samolotów i pozwalających sprowadzić je zdalnie na lotnisko. Właśnie ze względu na możliwość zhakowania tego systemu odstąpiono od tego pomysłu i zostawiono ludzkie załogi w samolotach. | |||
~ktosik | i jest wieksze pole manewru. osobowka wjedzie tam gdzie ciezarowy nie bedzie mogl. bo zakladam ze autonomiczne ciezarowki nie beda mialy wjazdu do miast, ale do centrow przeladunkowych na obrzezach | |||
g-a
| ~ktosik 2016-10-12 00:59:52 osobowki nie mozna nafaszerowac materialami wybuchowymi? Możn a, ale można też wsadzić kierowcę - samobójcę. To o wiele prostsze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.