ID: 205296
Razem przeciwko zmianie dyrektywy o delegowaniu pracowników
ID: 205296
ID: 205296
„Wyłącznym celem nowelizacji dyrektywy o delegowaniu jest ochrona interesów przedsiębiorstw z bogatych państw starej Unii, a perspektywa wyższych wynagrodzeń dla polskich pracowników delegowanych jest wyłącznie przynętą, która ma zapewnić poparcie społeczne dla tego niesprawiedliwego projektu” – takie stanowisko przedstawia Stefan Schwarz, prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy.
„Wyłącznym celem nowelizacji dyrektywy o delegowaniu jest ochrona interesów przedsiębiorstw z bogatych państw starej Unii, a perspektywa wyższych wynagrodzeń dla polskich pracowników delegowanych jest wyłącznie przynętą, która ma zapewnić poparcie społeczne dla tego niesprawiedliwego projektu” – takie stanowisko przedstawia Stefan Schwarz, prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy.
~etransport.pl
Posty (50)
MarcinSE
| "Jaka jest rzeczywistość? Kompletnie inna. Paradoksalnie, polskie usługi wygrywają w Europie jakością oraz elastycznością. Polskie firmy z jednej strony ponoszą niższe bezpośrednie koszty pracy, ale z drugiej obciążone są kosztownymi obowiązkami administracyjnymi związanymi z procedurą delegowania pracowników. Projekt Komisji prowadzi do jeszcze większego zwiększenia kosztów wynikających z biurokracji, jednocześnie zmuszając ich do podniesienia wynagrodzeń pracowników. W efekcie ich usługi zawsze będą znacznie droższe, niż usługi świadczone przez firmy lokalne. Polskie firmy zostaną konkurencyjnie wykluczone z rynku"... Oki, jest artykuł na forum więc nic nie stoi na przeszkodzie by go komentować! Więc kalkulatory w dłoń i liczymy czy ten który to napisał zakłamuje rzeczywistość (często używany zwrot na tym forum :) ) czy piszę prawdę... no więc znawców tematu proszę o wyższe koszty biurokracji i o ile są wyższe od zachodnich przedsiębiorstw... :) | |||
kolega_maliniaka
| Zastanawiam się co jest większe, zakłamanie Komisji Europejskiej czy okłamywanie polskich parlamentarzystów przez rodzime firmy transportowe, budowlane, gdyż te dyrektywy nie dotyczą tylko sektora transportu. Ostatnio na tym forum przeczytałem wypowiedź naszego Ministra transportu w którym wypowiadał się, że polscy kierowcy zarabiają powyżej 12 tys. zł. Dane te owy Minister nie wziął z opowiastek szefów firm, lecz z raportu Izb Skarbowych. Jak w rozliczeniach z US Polskich firm to wygląda, to każdy z nas wie i nie będę się w tym rozpisywać Prawdą jest, że to lokalny Polski pracownik, pracuje za grosze i ma kradziony chleb przez Polskich psie fuu furmanów. Pora nauczyć tych dziad złodziei co to są pasywa, aktywa, strategia rozwoju firmy długoterminowa, sprawiedliwość, równość w konkurowaniu, Pismaki z etransportu na zlecenie TLS, czym znowu chcecie odczarować rzeczywistość? Nie popieram tego protestu. Jestem za jeszcze bardziej zaostrzającymi dyrektywami zwalczającej tę patologię w złodziejskich firmach. | |||
~driver uk | dziady na pola a nie po ue jezdzic. jak bedziecie musieli w uk kierowcy 10funa zaplacic to wasze zlodziejskie auta tu nie przyjada. po rumuni jezdzic powinniscie a nie tu... | |||
Dawid87
| driver uk z głową wszystko ok? wydaje mi się że natychmiast powinieneś odwiedzić psychiatrę, a lekarza rodzinnego poproś o maść na ścisk *. | |||
Dawid87
| na ścisk du/py | |||
~Ł ysy | W Polsce nie ma przymusu pracy. Nikt tych płaczków na siłę nie przykuwał do kierownicy. Ci ludzie mają altermatywę, zawsze mogą wrócić do wyuczonych zawodów. | 1 | ||
kolega_maliniaka
| Może jakiś nowy slogan wymyślisz łysy? Od pięciu lat go tłuczesz, Twoja liberalizacja przymusu już doprowadziła ciebie do odstawienia twoich druciaków pod płot. | |||
~garbaty | razem, to znaczy kto z kim? głupek wymyślił ten wątek | |||
~garbaty | nikt na siłę w Polsce nie robi chama pana, to tylko cham na siłę chce zostać panem. ot problem | |||
~porch monkey 4 life | Nowe stowarzyszenie, może wejdą do Sejmu jako nowa Partia | |||
~porch monkey 4 life | W Polsce nie ma przymusu pracy. Nikt tych płaczków na siłę nie przykuwał do kierownicy. Ci ludzie mają altermatywę, zawsze mogą wrócić do wyuczonych zawodów Dla mnie to są obozy pracy. Jak zwał tak zwał | |||
~porch monkey 4 life | 9 zł netto to miałem na busie w roku 1999-2000 :) | |||
~porch monkey 4 life | W Carey agri 1994 rok 7 zł. Tyle samo płacicie teraz kierowcy z C, E | |||
~porch monkey 4 life | Nie, jednak Carey agri to był rok 1997. Przepraszam :) | |||
~porch monkey 4 life | Piszę o stawkach netto | |||
~porch monkey 4 life | To wszystko z kat B | |||
Nero
| Skoro polski szef to dziad i złodziej, to moze warto pomyslec na zatrudnieniem u obcokrajowca? ? Zza wschodu potrafia do PL przyjechac i pracowac w polskiej firmie, to czemu Polak nie mialby pracowac w zachodniej firmie? ? | 1 | ||
~porch monkey 4 life | Przecież pracują, ja tez byłem. Tylko 6, 30 (teraz ponad 7 funtów brutto ) funcików na godzinę miałem i nie byłem Panem Kierowcą. Spałem w domku codziennie, 38 godzin tygodniowo pracowałem. Od wszystkiego podatki odprowadzane miałem. | |||
~porch monkey 4 life | Nadgodziny płatne 50 %, jak w niedzielę do pracy poszedłem to 100%. Dziwne te kraje są na zachodzie | |||
~porch monkey 4 life | Dziwię się ogólnie że tamte firmy prosperują, tyle płacić wyrobnikom i jeszcze mieć z tego jakieś dochody. Może te ich firmy to przykrywka !! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.