ID: 205296
Razem przeciwko zmianie dyrektywy o delegowaniu pracowników
ID: 205296
ID: 205296
„Wyłącznym celem nowelizacji dyrektywy o delegowaniu jest ochrona interesów przedsiębiorstw z bogatych państw starej Unii, a perspektywa wyższych wynagrodzeń dla polskich pracowników delegowanych jest wyłącznie przynętą, która ma zapewnić poparcie społeczne dla tego niesprawiedliwego projektu” – takie stanowisko przedstawia Stefan Schwarz, prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy.
„Wyłącznym celem nowelizacji dyrektywy o delegowaniu jest ochrona interesów przedsiębiorstw z bogatych państw starej Unii, a perspektywa wyższych wynagrodzeń dla polskich pracowników delegowanych jest wyłącznie przynętą, która ma zapewnić poparcie społeczne dla tego niesprawiedliwego projektu” – takie stanowisko przedstawia Stefan Schwarz, prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy.
~etransport.pl
Posty (50)
~porch monkey 4 life | Nero, jak Ty myślisz. Przykrywka czy nie :) | |||
~porch monkey 4 life | Cisza się zrobiła. Moim zdanie to albo handlują bronią, narkotykami albo dobrze kradną :) | |||
Fro
| INTERNATIONAL STANDARD CLASSIFICATION OF OCCUPATIONS ://www. ilo. org/wcmsp5/groups/pu blic/-dgreports/-dco mm/-publ/documents/p ublication/wcms_1725 72. pdf Strona 344 Unit Group 8332 - Heavy Truck and Lorry Drivers. - można sobie przeczytać jak sobie ludzie wyobrażają normalne zadania kierowcy ciężarówki. Normalne. Podobne obowiązki mają Francuzi wpisane do grupy 7 - wysoko wykwalifikowanych kierowców plus parę innych wymagań "wykraczających" poza zapisane w tym dokumencie. | |||
Fro
| (e) carrying out minor maintenance to vehicles, and arranging major maintenance and repairs; | |||
Fro
| Przepraszam - to nie do tego wątku. | |||
Dawid87
| ale tak na poważnie czytając co po niektóre wypowiedzi ( niestety większość ) wnioskuje że społeczeństwo zpiz/do/wa/ć ciało aż przypomina mi się piosenka pani" Danuta Rinn - Gdzie Ci Mężczyźni " gdzie ci prawdziwi kierowcy co w latach 90tych siadali do auta z mapą bez tel z jechali po całej Europie, teraz pi/zd/y bez nawigacji nie umieją do kabiny trafić, ale w sieci kozaki jakich mało | 1 | ||
~porch monkey 4 life | Dawid, masz rację piz, .. . . Bo robicie za parobków za 7-9 zł netto | -1 | ||
~porch monkey 4 life | A inni na 4-ośkach od lat za 12-15 zł może któryś tam ma 18 :) | |||
~gosiek | Ktoś się pytał gdzie są dawni kierowcy. A są tylko w d/u/p/i/e maja robotę u dziadtransów w Polsce. Za tej komuny były pensje, dodatki, diety i opłacony zus od konkretnej kwoty. Do tego przywiozło się cos na handel i na dzisiejsza kasę wyszło ponad 10 tys. zł. Za przywożone gazowce i amunicje do nich postawiłem dom pod Warszawą. | |||
~Złodziej Trans | Płacić polskie bydlaki złodzieje, 26 lat okradacie kierowców a teraz wielki płacz bo zapłacić maja to co się należy kierowcy jak psu micha. | |||
Olender73
| Jakie 26 lat... w 2 RP też okradali niech płacą za 100 lat nie po 10 tyś Euro ale po 20 tys Euro... a niech skrzywdzeni kierowcy otrzymują po20 tyś Euro... bo im się należy... | |||
kolega_maliniaka
| Krzyki nic nie pomogą i nie zmienią, wyzwiska również. Dałem powyżej konkretną propozycję. Dziady transy i psie furmanowi pracodawcy, Ok, namieszaliście w przeszłości, to fakt, ale pora zabrać się do roboty i ukrócić spedycjom ich imperium albo na grzybki i handelek na drodze. Nie jeżdżę za mniej jak za euro czterdzieści od dawna. | |||
kolega_maliniaka
| W mojej galerii łysy już wyszedł na grzybkach jak Zabłocki na mydle. | |||
Olender73
| A to jest podstawa... | |||
ksyzol
| 2016-09-07 19:36:57 Spoko maliniak, tu napisałeś prawde czyli.. Nie jeżdżę za mniej jak za euro czterdzieści od dawna. A jak chcesz wiedzieć to za1, 4 euro relacje PL- ALL to nie ma problemu, jest co wozić. | |||
~Zakręcony | Jakby dziadostwo nie było tak pazerne, to z pewnością na dzień dzisiejszy miałoby poparcie ludu pracującego, niestety realne zarobki polskich kierowców międzynarodowych wręcz spadły przez ostatnie 10 lat. Bujajcie się dziady. | |||
~Zakręcony | Konkurencyjność według dziada to znaleźć bezdomnego, ewentualnie (co jest nagminnie stosowane) przymusić normalnego człowieka do życia w budzie. Niewolnictwo w czystej postaci. Słowo "przymusić" można różnie zrozumieć, jednakże diety będące wspaniałym, nieopodatkowanym, rzekomym zarobkiem są dla wielu kierowców jedyną możliwością na "zarobienie" większych pieniędzy dzięki życiu na puszkach i oszczędzaniu na higienie. Do dnia dzisiejszego nie mogę zrozumieć ludzi pracujących w jakiś tam systemach typu 3/1. | |||
~Wielki Szu | Najlepszy jest system u dziadtransa, czyli tak zwane wekendy w domu. Obrazowo - szofer przyjeżdża w sobote o 14 tej a w niedzielę o tej samej porze robi wypad z domu. Przez cały czas pobytu w domu jest zmęczony i nie wie jak się nazywa. Po pierwszym dniu pobytu w domu kiedy odsapnie, przypomni sobie swoje nazwisko to już trzeba wyjeżdżać. Extra żywot. Dziadtransy - gratulacje. | |||
Fro
| "Niewolnictwo w czystej postaci" - bzdura w czystej postaci. Jeśli się ktoś nie zgadza z porównaniem to proszę wykazać które z przepisów zabraniają zrezygnować z świadczenia pracy owemu posiadaczowi niewolników, oraz które z przepisów pozwalają na nie płacenie żadnego wynagrodzenia. Dziwne jest że raczej nie spotkałem się z pracodawcą który określałby zatrudnienie pracownika jako "Złodziejstwo w czystej postaci". Prawdopodobnie dlatego że sam by siebie wtedy określił jako nieudacznika który jest okradany na własne życzenie. | 1 | ||
~Lel | Fro To się nazywa niewolnictwo ekonomiczne przygłupie. I przestań *lić 3 po 3 o tym zwalnianiu się. Dzisiaj ludzie, to żyjący niewolnicy na łańcuchach banków, kredytów i zadłużenia wynikłego z ogólno pojętej biedy, bo inaczej ludzie by nie mieli gdzie mieszkać. Więc tak, zatrudnianie na jakiś po*ych systemach typu 3/1 albo tydzień w trasie, 8 godzin w domu to niewolnictwo w czystej postaci i wykorzystywanie biednych ludzi do tego, by zaniżonymi stawkami jeździli za polskie wypłaty po miejscach, gdzie kasjerki zarabiają po 1100 euro. Czy to jest dobre, sprawiedliwe? Owszem, pracownik ponosi większość winy, bo zgadza się na takie gówno, ale jest niewolnikiem EKONOMICZNYM. | -1 | ||
wesolek
| noo!!::) | |||
~Zakręcony | Fro... Ty jak zwykle filozoficznie obracasz kota ogonem. Twoje ściemy niestety są niezrozumiałe dla prostego człowieka takiego jak ja. Szkoda mi czasu na wgłębianie się w freudowskie wywody. Zauważyłem, że wielokrotnie próbujesz zakrzywić rzeczywistość. Wierz mi... nie masz racji. | |||
san_1984
| Niech pracodawcy zaczna. nam placic 10 tys bo kazdy z nas wie jaka prace wykonuje i 70% calej pracy w transporcie jest oparty na kierowcy a na ta chwile dobry kierowca jest traktowany gorzej od ukrainskiego kierowcy bo w wiekszosci firmach transportowych szef powie ze nam. sie w du... poprzewracalo | |||
~Tołdi | Pewnie, że ci się gnoju w * poprzewracało! Kim ty kmiocie jesteś i co sobą reprezentujesz, ze ci się śnią zarobki rzędu 10 tys zł??? Pilotem Lufthansy??? Jesteś tylko kierowcą ciężarówki, zwykłym fizolem nie różniącym się niczym od pracownika z taśmy produkcyjnej! Nie podoba się jazda, zawsze możesz zasuwać na budowie! | 1 | ||
~sid | A DEMONTRANS zawstydzil bogata unie i daje 8100zl | |||
~sid | - byle by tylko ktos uprawnienia mial i do budy wlazl | |||
~polak | Kończy się stanie przez weekend na śmierdzących parkingach. Nadchodzi normalność. Praca pn-pt i dwa dni w domu z rodziną. Brawo UE. | |||
~Tołdi | polak: będziesz jednym z pierwszych w kolejce do pośredniaka! Życzę ci tego z całego serca! | |||
krzys61
| ze wschodu nie beda za darmo pracowac u dziada polskiego co go nie stac na paliwo | |||
~koko | u takiego *a napewno bym nie robil |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.