ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
gustav
| Marcin, dzieci mam dorosłe, niektóre wnuki wkrótce, dlaczego ma odpuszczać trudnej młodzieży? Ze swoimi dałem radę, to mogę pomóc zagubionym... Początek roku szkolnego, niech zostawi wirtualny transport i bierze się do nauki. | -1 | ||
abydoprzodu
| To że jesteś złodziejem to tylko dla tego bo trafiłaś na d ebili którym pasuje że ich okradasz Okradasz twoja wasza sprawa ale nie chwal się tym bo premia na święta jest normą w dobrej firmie bez względu kto zmienia koło a postojowe? Co to jest. Kierowcą jest w pracy więc on nie stoi na postojowym ty masz obowiązek zapłacić mu taką stawkę i dietę jak by jechał a to że stoi to twój problem | |||
MarcinSE
| Gustaw jakimi euro 6... kto zakłada w autach euro 6 GPS i sondy paliwa... zacznijcie czytać i a*alizować co ten gość pisze... klient stworzył wątek dla 8euro minnymi... Echhh :) :) :) :) | -1 | ||
MarcinSE
| Ja nie mam kół zapasowych w autach osobowych... czy to jest jakieś kosmiczne??? | -1 | ||
gustav
| Ram wiem, że nic nie wiesz, każdy twój wpis mnie w tym upewnia. Załóż drugi wątek o wrednych szoferach, albo będzie łatwiej, albo tatuś sprzeda jeszcze parę hektarów, da się żyć... Ps. ile kosztuje europejskie ubezpieczenie opon od jednego auta? Od 3? Czy od twoich pięciu? Wiedziałeś, że coś takiego istnieje? | -1 | ||
~Ram | abydoprzodu ile razy kierowca złapie gumę w aucie? jak jeździsz to wiesz jak rzadko, wystarczy na cb radio zawołać i zawsze jakiś dobry kierowca dopomoże wystarczy poprosić i koło zmienione. | 1 | ||
~bula cebula | Mi zamiast koła zapasowego do*lil zbiornik z paliwem... | 2 | ||
~Ram | Odchodzę i nie mam już siły i litości na czytanie waszych bzdetów. Zazdrościcie pieniędzy które zarabiam, co roku zwiększam ilość taboru a wy o tym możecie jedynie pomarzyć. | |||
MarcinSE
| Ram zostań jeszcze na chwilkę i proszę przekonaj mnie bym zarabiał takie pieniądze jak ty... PROSZĘ PRZEKONAJ MNIE użyj argumentów tak mocnych a pakuję rodzinę i to robie! Czekam | -1 | ||
gustav
| Ram fachura pełną gębą!!! Wymieniałeś koło? Na autostradzie gdzieś w Europie? Tak? Prze z CB? Teraz wiemy o tobie wszystko... za chwilę mama przyjdzie od kompa wygoni... udawaj, że odrabiasz lekcje... to jeszcze trochę pogadamy... | |||
~bula cebula | A mnie by szef * jak bym stanoł na autostradzie i koło komuś pomagac zmienić, to kuzwa przecież z godzine zejdzie, a wtedy bym nie rozładował, albo załadował a szef zapłacił kare (gdzies to czytałem, ram to nie jedne z twoich słów?). Ram skoncz p i e r d o li c, bo szukasz widze dziury w całym. | 1 | ||
MarcinSE
| Wyślij tę swoje auta na górę Szwecji, Norwegia i zawolaj na CB by ktoś pomógł zmienić i jeszcze w zimie... Ram, ale jest plus - wiesz, że jest w ciezarowce CB... No to miłego weekendu :) ') :) | |||
rafatransport
| Skoro tyle zarabiasz i rozwijasz firmę to o co Ci chodziło wcześniej że ledwo dajesz rade, słabe stawki, źli kierowcy itd.? przeczytaj to co napisałeś i porównaj z ostatnim wpisem! nie wiem do czego dążysz ale chyba Ty też tego nie wiesz. | 1 | ||
~Ram | Nie ma sensu z wami dyskutować a jeżeli myślicie, że mam 15 lat i jestem trollem to tym bardziej jest coś z wami nie tak bo po co z, niby troollem'' piszecie? | |||
gustav
| Ram, każdy człowiek jest wart dobrego słowa, rady, pomocy... Nie odmawiaj nam tego, że jesteśmy pomocni... Wszak pomocy potrzebowałeś zakładając ten wątek? Nauczyłeś się trochę? Będzie w życiu lżej? Ale te ubezpieczenia to sprawdź!!! | |||
~bula cebula | Ja napewno nie mógł bym u ciebie pracować, bo by mnie szlag jasny trafił, z twoimi podejściami do tematu. | |||
~bula cebula | Gustaw i zapomniałes dodać, jeszcze o 8 euro na winete w NL. | |||
gustav
| Ciekawe, jak to możliwe, że opony psują się tak rzadko, a wszystkim się opłaca!!! Ubezpiecz onym i ubezpieczycielowi? Ciekawostka co? Życie przed tobą, jeszcze nie raz się zdziwisz. Ale pracować za 20 funtów dziennie w Anglii to trochę porażka. Nie uważasz? Jedź tam na 5 dni. Weź 100 funtów na przeżycie... pogadamy... Ja mówię o wycieczce bez zapasów, nie o pracy!!! | |||
rafatransport
| Ram to na koniec odpowiedz mi na moje wcześniejsze pytanie. Dlaczego kierowca chciał Ci porzucić auto z kluczykami w zbiorniku? | |||
~Zakręcony | ... dołoż sobie pamięci ram, inaczej nie dasz rady z obecną sytuacją. | |||
rafatransport
| nie chcę Cię oceniać ani krytykować. Chciałeś dyskusji to poznajmy problem którego ma dotyczyć a może uda się podsunąć rozwiązanie... | |||
~bula cebula | ~Zakręcony 2016-08- 26 19:06:52>ale sie usmiałem!!! | |||
~bula cebula | Kluczyki były modne z piec lat temu, teraz to sie podpala zestawy... gdzies to było... | |||
gustav
| Teraz trudno ocenić czy to znudzony gimnazjalista czy polski "pisnesmen" transportowy. Każda odpowiedź może być prawidłowa. Właśnie dlatego nasz transport wygląda jak wygląda. No cóż... | |||
rafatransport
| gustav niestety masz racje i niestety "znudzony gimnazjalista" ma podobną wiedzę na temat transportu co duża część właścicieli firm. Z małą różnicą... gimnazjalista w szkole nauczył się podstaw jezyka obcego a sefuncio nie :) | |||
~bula cebula | ram sie obraził, nic nie odpisuje, Zakrecony ma racje pewno mu sie pamieć skonczyła... | |||
~Ram | @gustav Czasem jest możliwość i auto dojenie na parking i koło można zmienić samemu bądź z pomocą innego kierowcy. Jeżeli musi przyjechać serwis to trudno przyjedzie ale czasami 100 kilometrów za kierowca jedzie inny kierowca z mojej firmy i pomorze. Chłopie 3 lata temu jak miałem starą scanie co miała ponad bańkę przebiegu to na firmie w Anglii wyskoczyły drążki kierownicze ze swoich miejsc i wiesz co zrobiłem? Zadzwonił em do innego auta co było 100 kilometrów dalej w podwójnej obsadzie i chłopaki przyjechali pomogli. Jeden położył się pod auto przy kole, drugi dawał sygnały kierowcy w którą stronę ma skręcić kierownicą i czy dać autem do przodu czy do tyłu i chłopaki auto we trójkę zlepili i dojechało o własnych siłach na bazę. Takich mam kierowców z jajami! Angolom na firmie mało co oczy na wierzch nie powychodziły bo myśleli że jeden drugiego przejedzie:) Miałem za naprawę zapłacić 4000 funtów? a może i więcej jak chcieliby naprawić cały samochód. To są prawdziwi kierowcy | -1 | ||
~Zakręcony | Jajcarz a chłop z jajami to całkiem inne osoby. Publiczna droga to nie PGR. | |||
gustav
| Ram, przy "pomorze" skończyłem lekturę, chyba wiele nie straciłem... Szala przechyla w stronę Znudzonego Gimnazjalisty który na języku polskim MAŻY o transporcie!!! | |||
~ksyzol | w Anglii wyskoczyły drążki kierownicze ze swoich miejsc i wiesz co zrobiłem? Zadzwonił em do innego auta co było 100 kilometrów dalej w podwójnej obsadzie i chłopaki przyjechali pomogli. Jeden położył się pod auto przy kole, drugi dawał sygnały kierowcy w którą stronę ma skręcić kierownicą i czy dać autem do przodu czy do tyłu i chłopaki auto we trójkę zlepili i dojechało o własnych siłach na bazę. Kużwa... Co tylko tu zajże to jakieś bajki czytam. Nic tylko jeb.. n.. ąć śmiechem. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.