ID: 204656
Będę pracował dla solidnego pracodawcy, kto myśli tak jak Ja?
ID: 204656
ID: 204656
Solidny pracodawca jest w stanie zainwestować w pracownika?
Solidny pracodawca jest w stanie zainwestować w pracownika?
Posty (83)
Jaro47
| jak w temacie... | |||
Rysiu777
| każdy z nas bez inwestycji będzie pilnował roboty u dobrego pracodawcy ale takich prawie nie ma na rynku to i kierowcy mają lajtowy stosunek do tych co dają etat z jedzeniem | |||
jacek-kuba
| Nikt tak nie myśli bo tu sami pracodawcy są i każdy ma dziesiątki ciężarówek jak ich posłuchasz. | |||
Rysiu777
| żeby mieć oddanych i rzetelnych pracowników trzeba ich wynagradzać tak żeby mu przez myśl nie przeszło " pójdę sobie do... " a dziadom cały czas się wydaje że to oni mają przewagę na rynku pracy | -1 | ||
Jaro47
| Rysiu777 masz rację | |||
~maro | rysiu i jaro niewątpliwie jesteście solidnymi pracownikami, więc co możecie zaoferować takiemu pracodawcy?Jakieś kwalifikacje, doświadczenie itp? | |||
Rysiu777
| myślę że chyba wszystko czego może oczekiwać od kierowcy (tak myślę na podstawie opinii jakie mam u ludzie dla których pracowałem) | |||
Rysiu777
| silą rzeczy jak masz te kilka mln km nawinięte w zawodzie to choćby ucząc się metodą prób i błędów coś tych umiejętności przybywa | |||
~maro | wszystko czyli nic. | |||
~maro | rysiu konkretnie coś potrafisz? | |||
Rysiu777
| konkretnie czego oczekujesz? dyplomu? | |||
~maro | np czy potrafisz prawidłowo załadować towar, prawidlowo ustawić agregat przy chłodni itp | |||
abydoprzodu
| Możemy pogadać pomarzyć ponarzekać a jak już skończymy to podkulamy uszy i idziemy do dziada wierząc ze ten na pewno nas nie oszuka | |||
Rysiu777
| chłodnią jeździłem tylko na dystrybucji i tam była zasada że na noc na full z sieci i potem ma starczyć na cały dzień :) wiec w tym temacie jestem cienki, zabezpieczenie towaru czy jego rozmieszczenie nie są mi obce i z tym nie ma problemu, jestem też w stanie określić wszelkie kwestie awarii pojazdów z racji doświadczenia na warsztacie jak i przekazać je pracownikowi serwisu nie tylko w języku polskim, nigdy poniżej miliona w autach przeze mnie eksploatowanych nie były wymienianie klocki czy tarcza sprzęgła (w transporcie dalekobieżnym) , uczestniczyłem też w kilku szkoleniach doskonalenia techniki jazdy u różnych dilerów i zawsze osiągałem czołowe rezultaty, przez ostatnią dekadę nie przebywałem ani jednego dnia na zwolnieniu z powodu niezdolności do pracy - a wiecej nie chce mi się pisać bo i tak nikt tego nie kupi i wszyscy szukają po taniości a ja sie tanio nie sprzedam | 1 | ||
~maro | no to już coś :-) | |||
ksyzol
| nigdy poniżej miliona w autach przeze mnie eksploatowanych nie były wymienianie klocki czy tarcza sprzęgła Rysiuuu... ? ?? | |||
Rysiu777
| czegoś nie zrozumiałeś czy dla ciebie to abstrakcja? | |||
ksyzol
| klocki- milion km? | |||
Rysiu777
| i co cie tak dziwi? ?? od kierowcy zawodowego pracodawca ma prawo oczekiwać nie tylko przemieszczania się z punktu A do B ale także myślenia i ekonomicznego wykorzystania taboru jak i dbałości o niego | 1 | ||
abydoprzodu
| Rysiu to jesteś the best ciak ale czy możesz zagwarantować że w najbliższym czasie nie będziesz miał wypadku i nie rozwalisz składu? | |||
~maro | ksyzol zdziwiony? | |||
abydoprzodu
| Rysiu a czy jeździsz zgodnie z tacho i czy na pewno nie używasz magnesy? | |||
ksyzol
| Rysiu napisał- jestem też w stanie określić wszelkie kwestie awarii pojazdów z racji doświadczenia na warsztacie jak i przekazać je pracownikowi serwisu nie tylko w języku polskim, To ja poproszę po Polsku... Jak można bez klocków hamulcowych przejechać 700000 kilometrów??? Bo jako tebeściak to 300 przelatasz śmiało. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.