ID: 204650
M&M Marcin Siwiec Lipsko
ID: 204650
ID: 204650
Witam. Szukam info na temat tej firmy, czy warto zacząć tam prace. Proszę o prawdziwe opinie.
Witam. Szukam info na temat tej firmy, czy warto zacząć tam prace. Proszę o prawdziwe opinie.
~scania*.9.209.196.ipv4.supernova.orange.pl
*.9.209.196.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (29)
~scania | jak w temacie... | |||
ese
| A w jakim celu zadowolony miałby się tym publicznie chwalić? By za tydzień roboty szukać? | |||
~janusz | polecam :) | |||
~scania | Może ktoś więcej coś napisze.. | |||
~scania | podnosze :) | |||
VictusTIR
| Minusy: Załadunki i rozładunki od 1 do 5-6. Brak informacji kiedy zjeżdżasz na bazę. Podczas rozmowy zjazdy co tydzień ale czasami co dwa albo trzy tygodnie. Płacone od frachtu. Długi czas oczekiwania na załadunek (np. Kingspan Lipsko 7-9godz. ) a często i rozładunek. Brak ładunków na powrót (zbieranie palet w Hamburgu i okolicy). Faworyzowanie innych kierowców, lepiej płatne frachty, załadunki w pobliżu miejsc rozładunku. Za małe pieniądze jeśli przez jeden lub dwa weekendy nie jesteś w domu. Nowy kierowca nie przekroczy 4500-4600/mi-ąc. Plusy: Umowa o pracę. Nowe Scanie automaty, nowe naczepy firanki, wyposażenie w ubranie robocze, telefon, zestaw głośnomówiący. Kasa na czas. Jazda głównie na Danię i Niemcy. Reasumując gdyby praca była poukładana to można by było zarobić więcej. Niestety nikomu się w firmie nie śpieszy, żeby kierowcy zapewnić załadunek i rozładunek, nawet w momencie fixa, gdzie wiadomo, że będziesz rozładowany np we środę. Informacja o następnym załadunku może przyjść w czwartek lub piątek. Może gdyby była płacona dniówka to firma by się bardziej postarała. Praca spokojna i bardzo dużo czasu na czytanie ale nie zarabianie pieniędzy. | |||
VictusTIR
| Wkradł się błąd w moim poście. Nowy kierowca zarabia ok. 3800-4200 | |||
~scania | Podnosze. | |||
~elpolako | biora wszystkich jak leci, równiez bez doswiadczenia... wiec pomysl jak moze tam byc. byłem kilka miesiecy i dałem sobie spokój z firma, jak i z całym transportem. co do firmy to nie wiedziałes w czawrtek wieczorem czy bedziesz wracał do Polski, czy siedział weekend zagranica. jesli byles na weekendzie w budzie dostawałes nagrodę 100 zł. tak, 100 zł za pauze tygodniowa w budzie. płaca od frachtu, zbieranie palet, tam jedna, tu dwie i tak to wygladało. dla mnie bez sensu, kolega wyzej napisał ze nie przekroczy ktos nowy 4500. jesli masz znajomosci w firmie to wyciagaja ładnie, ale tam był konflikt miedzy chłopakami, normalnymi " a przy*sami. ja rzuciłem ten transport i wiem ze zyje, jest dużo lepszej pracy jak życie w kabinie. dla chłopakow bez doswiadczenia dobra firma bo nie ma jakiegos strasznego cisnienia, ale dla kogos kto juz jezdzil watpie | |||
~gość | Witam Chciałbym odświeżyć temat i zapytać jak wygląda sytuacja na obecną chwilę może coś się zmieniło na lepsze czy jest tak jak chłopaki wcześniej pisali | |||
~szukam | podnosze temat | |||
~Quot | Koledzy, może podpowie ktoś jak obecna sytuacja w firmie? Jakie warunki, trasy, pieniądze.. Widzę że szukają kierowców bez doświadczenia, czy warto tam próbować.. | |||
Damiano66
| Ja również szukam opinii na temat firmy M&M Marcin Siwiec Lipsko. Jestem umówionym z nimi na rozmowę odnośnie pracy kierowca ce. | |||
~Grzegorz | Dziat trans mi za 3 tygodnie pracy wyszło 2 900 zł. w tygodniu 6 dni pracy dniowka wyszła 160 zł. omijac dziadostwo z daleka. | |||
~You | A mój znajomy mówi 6 z przodu i co weekend w domu | |||
~Driver | Firma ok praca jak każda | |||
~Driver | To fakt nowy duzo nie zarobi tak ok 4500 z doświadczeniem 5000-5500 max nigdy nie wiesz wcześniej gdzie i co ładujesz problem z kasą na paliwo ciągle nie ma za weekend w kabinie dostajesz 100 zł A potem -400 zł przy wypłacie musisz oddać czekasz na załadunek dzień spoko przecież kierowca może i tak mu nie płacą | |||
~Szofer 100 | Jeżdżę 2 miesiące i już mam dość tej firmy na rozmowie wszystko pięknie za 4 kursy do dani 6 tyś. A w rzeczywistości, a to nie ma roboty, a to środków na karcie brak, dojazd do bazy z Lipska do Radomska prawie 200 km. Zarzadzanie firmą po prostu brak szacunku dla kierowcy. Nikomu nie zależy. | |||
~MaX | Dziad Trans jakich wielu, kierowca po przyjęciu się do pracy ma minimum 5tys. zl i każdy weekend w domu przez pierwsze 3 miesiące. Biorą wszystkich jak leci, zwłaszcza mlodych bez doświadczenia. W każdym kolejnym miesiącu nie zarobisz więcej jak 4400zl. Wyjazdy PL-DK-PL, Często się zdarza weekend w trasie, czasem dwa weekendy. Wypłata w dwóch ratach, ale nigdy nie wiesz kiedy przyjdzie i ile przyjdzie. Stawka od frachtu. Za taką robotę dla kierowcy z 10letnim doświadczeniem to jak splunac w twarz. Wypłata bardzo demotywujaca, odchodzą chęci do jazdy. | |||
~Marc | Dziad Trans i nic więcej nie ma kasy dosłownie na nic ( na bramki, parkingi, NA PALIWO) często też brak środków żeby wykupić autostradę w dani czy holandii. Wypłata nie dość że śmieszna jak za taka pracę (PL-DK-DE-PL) LUB (PL-DK-DE-DE-PL) to jeszcze z opóźnieniem nawet do 3tyg. Bióro TO KOMPLETNE NIE POROZUMIENIE żadnego szacunku do kierowcy po okresie ochronnym częste wyjazdy z Radomska o 2 w nocy, powroty z Radomska tez trzeba czekac czasami caly dzien zeby reszta dojechała. TAK ZE PRAWDZIWY DZIAD TRANS I OMIJAĆ Z DALEKA | |||
~Kami | Jak koledzy piszą żadnej poprawy nawet zaczyna robić się gorzej nie polecam nikomu kasa marna nie zarobisz więcej jak 4200-5000 Brak organizacji Wszystko resztę jak piszą koledzy Omijać z daleka | |||
~Misza 292 | Kompletne dno i nic więcej... Jeździłem 3miesiace i o trzy za dużo... Ruszasz w trase i nie wiesz kiedy wrocisz może za tydzień może za dwa, przerzuty z Danii na Niemcy ( często zbieranina palet po Hamburgu tam jedna tu dwie) albo Holandie a wypłata od 4tys do max 5tys tyle zarobiłem najwięcej, problem z pieniędzmi na paliwo i bramki... Czym więcej siedzisz weekendów w kabinie za 100zl ( tyle płacą za weekend) tym więcej zabieraja, na wyplate wychodzi z wyliczeń 6300zl a dostajesz 5tys... Jesteś na minusie - 1300zl i nikt w biurze nie potrafi ci tego wytłumaczyć za co Ci je zabrali... Tam zarabiaja kierowcy po 6, 7 tyś ale swoij którzy są co weekend w domu, tobie zabiorą żeby im dac... A co do biura to wielkie kłamstwo i żenada... Jaki kolwiek problem z zaladunkiem/rozladun kiem i musisz radzić sobie sam, prędzej dowiesz się informacij od kierowcy z firmy niz od biura. A najgorsze w tym wszystkim jest to że w tym biurze nie mają żadnego szacunku do czlowieka po prostu kierowca jest traktowany jak śmieć tyle w temacie! Tak więc omijajcie tą firme z daleka! Dziad Trans i tyle w temacie! | |||
~Helmut | Omijać z daleka brak słów na spedycjie zielonego pojęcia o transporcie. robiac ta sama robotę kilka lat Panie spedytor nie wiedzą czy żyją. dziaddddd trans. | |||
~Karinq | A. jakie tam. spedytorki. pracuja? | |||
~Karinq | Bo chyba nie po. logistyce | |||
~Szofer | Firma dziad, zarobki beznadziejne, spedycja porażka, jak najdalej od tej firmy | |||
~Mateusz | Podnoszę | |||
~Tadek | Podobna firma co naDanię jeździła to ta z Koszalina z bazą na Žwirki i Wiagry. Był o nich reportaż w superwizjerze jak sprowadzali Filipińczyków i kwaterowali ich w kontenerach, a płacili im 700eur (tak, siedemset eur) miesięcznie, bo nasza umowa o pracę. | |||
~Antoni | Spedytorki do do PKSu bilety sprzedawać to nie bardzo |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.