Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

M&M Marcin Siwiec Lipsko

ID: 204650


Witam. Szukam info na temat tej firmy, czy warto zacząć tam prace. Proszę o prawdziwe opinie.

~scania
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (29)

~scania
jak w temacie...
ese
A w jakim celu zadowolony miałby się tym publicznie chwalić? By za tydzień roboty szukać?
~janusz
polecam :)
~scania
Może ktoś więcej coś napisze..
~scania
podnosze :)
VictusTIR
Minusy: Załadunki i rozładunki od 1 do 5-6. Brak informacji kiedy zjeżdżasz na bazę. Podczas rozmowy zjazdy co tydzień ale czasami co dwa albo trzy tygodnie. Płacone od frachtu. Długi czas oczekiwania na załadunek (np. Kingspan Lipsko 7-9godz. ) a często i rozładunek. Brak ładunków na powrót (zbieranie palet w Hamburgu i okolicy). Faworyzowanie innych kierowców, lepiej płatne frachty, załadunki w pobliżu miejsc rozładunku. Za małe pieniądze jeśli przez jeden lub dwa weekendy nie jesteś w domu. Nowy kierowca nie przekroczy 4500-4600/mi-ąc.
Plusy: Umowa o pracę. Nowe Scanie automaty, nowe naczepy firanki, wyposażenie w ubranie robocze, telefon, zestaw głośnomówiący. Kasa na czas. Jazda głównie na Danię i Niemcy.

Reasumując gdyby praca była poukładana to można by było zarobić więcej. Niestety nikomu się w firmie nie śpieszy, żeby kierowcy zapewnić załadunek i rozładunek, nawet w momencie fixa, gdzie wiadomo, że będziesz rozładowany np we środę. Informacja o następnym załadunku może przyjść w czwartek lub piątek. Może gdyby była płacona dniówka to firma by się bardziej postarała. Praca spokojna i bardzo dużo czasu na czytanie ale nie zarabianie pieniędzy.
VictusTIR
Wkradł się błąd w moim poście. Nowy kierowca zarabia ok. 3800-4200
~scania
Podnosze.
~elpolako
biora wszystkich jak leci, równiez bez doswiadczenia... wiec pomysl jak moze tam byc. byłem kilka miesiecy i dałem sobie spokój z firma, jak i z całym transportem. co do firmy to nie wiedziałes w czawrtek wieczorem czy bedziesz wracał do Polski, czy siedział weekend zagranica. jesli byles na weekendzie w budzie dostawałes nagrodę 100 zł. tak, 100 zł za pauze tygodniowa w budzie. płaca od frachtu, zbieranie palet, tam jedna, tu dwie i tak to wygladało. dla mnie bez sensu, kolega wyzej napisał ze nie przekroczy ktos nowy 4500. jesli masz znajomosci w firmie to wyciagaja ładnie, ale tam był konflikt miedzy chłopakami, normalnymi " a przy*sami. ja rzuciłem ten transport i wiem ze zyje, jest dużo lepszej pracy jak życie w kabinie. dla chłopakow bez doswiadczenia dobra firma bo nie ma jakiegos strasznego cisnienia, ale dla kogos kto juz jezdzil watpie
~gość
Witam
Chciałbym odświeżyć temat i zapytać jak wygląda sytuacja na obecną chwilę może coś się zmieniło na lepsze czy jest tak jak chłopaki wcześniej pisali
~szukam
podnosze temat
~Quot
Koledzy, może podpowie ktoś jak obecna sytuacja w firmie? Jakie warunki, trasy, pieniądze..
Widzę że szukają kierowców bez doświadczenia, czy warto tam próbować..
Damiano66
Ja również szukam opinii na temat firmy M&M Marcin Siwiec Lipsko. Jestem umówionym z nimi na rozmowę odnośnie pracy kierowca ce.
~Grzegorz
Dziat trans mi za 3 tygodnie pracy wyszło 2 900 zł. w tygodniu 6 dni pracy dniowka wyszła 160 zł. omijac dziadostwo z daleka.
~You
A mój znajomy mówi 6 z przodu i co weekend w domu
~Driver
Firma ok praca jak każda
~Driver
To fakt nowy duzo nie zarobi tak ok 4500 z doświadczeniem 5000-5500 max nigdy nie wiesz wcześniej gdzie i co ładujesz problem z kasą na paliwo ciągle nie ma za weekend w kabinie dostajesz 100 zł A potem -400 zł przy wypłacie musisz oddać czekasz na załadunek dzień spoko przecież kierowca może i tak mu nie płacą
~Szofer 100
Jeżdżę 2 miesiące i już mam dość tej firmy na rozmowie wszystko pięknie za 4 kursy do dani 6 tyś. A w rzeczywistości, a to nie ma roboty, a to środków na karcie brak, dojazd do bazy z Lipska do Radomska prawie 200 km. Zarzadzanie firmą po prostu brak szacunku dla kierowcy. Nikomu nie zależy.
~MaX
Dziad Trans jakich wielu, kierowca po przyjęciu się do pracy ma minimum 5tys. zl i każdy weekend w domu przez pierwsze 3 miesiące. Biorą wszystkich jak leci, zwłaszcza mlodych bez doświadczenia. W każdym kolejnym miesiącu nie zarobisz więcej jak 4400zl. Wyjazdy PL-DK-PL, Często się zdarza weekend w trasie, czasem dwa weekendy. Wypłata w dwóch ratach, ale nigdy nie wiesz kiedy przyjdzie i ile przyjdzie. Stawka od frachtu. Za taką robotę dla kierowcy z 10letnim doświadczeniem to jak splunac w twarz. Wypłata bardzo demotywujaca, odchodzą chęci do jazdy.
~Marc
Dziad Trans i nic więcej nie ma kasy dosłownie na nic ( na bramki, parkingi, NA PALIWO) często też brak środków żeby wykupić autostradę w dani czy holandii. Wypłata nie dość że śmieszna jak za taka pracę (PL-DK-DE-PL) LUB (PL-DK-DE-DE-PL) to jeszcze z opóźnieniem nawet do 3tyg. Bióro TO KOMPLETNE NIE POROZUMIENIE żadnego szacunku do kierowcy po okresie ochronnym częste wyjazdy z Radomska o 2 w nocy, powroty z Radomska tez trzeba czekac czasami caly dzien zeby reszta dojechała. TAK ZE PRAWDZIWY DZIAD TRANS I OMIJAĆ Z DALEKA
~Kami
Jak koledzy piszą żadnej poprawy nawet zaczyna robić się gorzej nie polecam nikomu kasa marna nie zarobisz więcej jak 4200-5000 Brak organizacji Wszystko resztę jak piszą koledzy Omijać z daleka
~Misza 292
Kompletne dno i nic więcej...
Jeździłem 3miesiace i o trzy za dużo...
Ruszasz w trase i nie wiesz kiedy wrocisz może za tydzień może za dwa, przerzuty z Danii na Niemcy ( często zbieranina palet po Hamburgu tam jedna tu dwie) albo Holandie a wypłata od 4tys do max 5tys tyle zarobiłem najwięcej, problem z pieniędzmi na paliwo i bramki...
Czym więcej siedzisz weekendów w kabinie za 100zl ( tyle płacą za weekend) tym więcej zabieraja, na wyplate wychodzi z wyliczeń 6300zl a dostajesz 5tys...
Jesteś na minusie - 1300zl i nikt w biurze nie potrafi ci tego wytłumaczyć za co Ci je zabrali...
Tam zarabiaja kierowcy po 6, 7 tyś ale swoij którzy są co weekend w domu, tobie zabiorą żeby im dac...
A co do biura to wielkie kłamstwo i żenada...
Jaki kolwiek problem z zaladunkiem/rozladun kiem i musisz radzić sobie sam, prędzej dowiesz się informacij od kierowcy z firmy niz od biura.
A najgorsze w tym wszystkim jest to że w tym biurze nie mają żadnego szacunku do czlowieka po prostu kierowca jest traktowany jak śmieć tyle w temacie!
Tak więc omijajcie tą firme z daleka! Dziad Trans i tyle w temacie!
~Helmut
Omijać z daleka brak słów na spedycjie zielonego pojęcia o transporcie. robiac ta sama robotę kilka lat Panie spedytor nie wiedzą czy żyją. dziaddddd trans.
~Karinq
A. jakie tam. spedytorki. pracuja?
~Karinq
Bo chyba nie po. logistyce
~Szofer
Firma dziad, zarobki beznadziejne, spedycja porażka, jak najdalej od tej firmy
~Mateusz
Podnoszę
~Tadek
Podobna firma co naDanię jeździła to ta z Koszalina z bazą na Žwirki i Wiagry. Był o nich reportaż w superwizjerze jak sprowadzali Filipińczyków i kwaterowali ich w kontenerach, a płacili im 700eur (tak, siedemset eur) miesięcznie, bo nasza umowa o pracę.
~Antoni
Spedytorki do do PKSu bilety sprzedawać to nie bardzo
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.129.13.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels