ID: 203920
Zarobki kierowcy międzynarodówką
ID: 203920
ID: 203920
Witam prosze o realne zarobki na międzynarodowce jaki chcieli by państwo zarabiać
System 4/1
System 3/1
System 2/1
System 1 na weekend
System 2 na 66 h
Prosze o realne wypowiedzi
Witam prosze o realne zarobki na międzynarodowce jaki chcieli by państwo zarabiać
System 4/1
System 3/1
System 2/1
System 1 na weekend
System 2 na 66 h
Prosze o realne wypowiedzi
~Mały*.249.45.32
*.249.45.32
Posty (98)
Locio
| 2950 brutto + diety i ryczałt. Na konto za 23 dni 6550 zł. Mi pasuje. | |||
Locio
| Diety to nie zarobek, ok. Ale dostaję je na konto i dobrowolnie mogę tymi pieniędzmi dysponować. Za 31 dni wyjdzie mi 8050 zł. A za 26 dni 7100 zł. Polska firma 4 km do biura od domu mi pasi. | |||
Rysiu777
| ciut więcej niż w najgorszych dziadowniach | |||
SoloUk
| 8050:31=259. 67:24h=10. 71zł No fakt masz czym się pochwalić 10. 71zł/h gdzie minimalna to 12zł/h. A Ty dajesz zamknąć się w kabinie za niewolnicze stawkę i jeszcze się tym chwalisz Locio nie słyszałeś ze już nawet w USA zniesiono niewolnictwo Na świecie czarnoskorzy więcej zarabiają nawet na zmywaku | -2 | ||
Rysiu777
| a nadgodziny masz płatne czy odbierasz? ?? | |||
Locio
| Może dla was to głodowe warunki ale razem z żoną mamy najmniej w miesiącu osiem i pół tysiąca zł a najwięcej około 10 000 zł mi tam pasuje nie narzekam A jak komuś mało to go rozumiem | |||
~don juan | Solo uk2016-08-07 20:24:41>jakis ty głupi, co ty liczysz?, 24h to moze kierowca jest w budzie, ale pracuje max 15h, za spanie chcesz kase? | |||
Lel
| Za spanie w kabinie? Oczywiście, że to jest wynagradzane, bo śpisz przygłupie służbowo, a nie u siebie w domu, dymając starą, albo czytając synowi bajki na dobranoc. NAUCZCIE SIĘ *Y W KOŃCU, że nawet spanie w budzie, 2000 km od domu TO PRACA. Brak pracy jest wtedy, kiedy NIE PRACUJESZ, dysponujesz osobistą wolnością i robisz co chcesz, gdzie chcesz I KIEDY CHCESZ. Ty *a tumanie *y. | |||
Lel
| Kierowca PRACUJE 24/7 TAK SAMO JAK *A MAĆ MAJTEK NA STATKU. Dla tego *y majtek na statku za zmywanie pokładu i malowanie rur dostaje po 8000 zł miesięcznie. | |||
~don juan | Lel, a jak masz pauze to co?dysponujesz własnym czasem, czy nie, wiec kto ci zabroni isc spac do hotelu, czy nad jezioro, wiec nie pitol. W takim wypadku, na uja odbierasz telefon od spedytora, jak masz pauze, jeden baran z drugim, jak juz odbierzesz to go poinformuj ze ci przerwał pauze i rozpoczynasz ja od początku, i w takim wypadku prosze nie dzwonic. | |||
~oks | ja chciałbym żeby to było ok. 5-6k na rękę przy systemie 3/1 | |||
~don juan | oks>5 do 6, to chyba u jakiegos dziada, teraz za 3 tyg, to 6500zł to minimum. fakt troche euro spadło, ale mimo to to taka jest prawda. | |||
Lel
| ~don juan Oczywiście, że podczas pauzy nie mam wolności, tylko jestem podczas podróży służbowej. Nie pojadę do domu na obiad i kolację, nie wyrucham żony, więc nie dysponuję swoją WOLNOŚCIĄ przygłupie (jesteś w robocie i c* możesz zrobić), bo i podczas 30 minutowej przerwy dysponuje swoim, 30 minutowym czasem w sposób swobodny, w robocie, gdzie się robi 8h dziennie i do domu, ale to robienie *y z logiki. | |||
Lel
| Praca kierowcy ciężarówki zaczyna się od zamknięcia swojego mieszkania i kończy się na otwarciu tego mieszkania. Tak jak każda inna praca, dla tego czas dojazdów itp. również należy liczyć do pracy. Zrozum to pajacu. Jak robisz 3 tygodnie w budzie, to pracujesz 3 tygodnie. Non stop. Ktoś inny przez te 3 tygodnie był 15 dni w pracy po 7-8 godzin, a resztę czasu spędził w domu, a ty spędziłeś to wszystko w robocie, jeżdżąc, rozładowując lub pilnując towaru na zaszczanym parkingu. | |||
~don juan | Pajacem to moze ty jestes, bo ja cie nie oplówałem, ale skonczyło sie babci s r a n ie, i jesli juz taki mądry jestes to głebie jeden, nie od otwarcia drzwi cieżarówki, tylko jestes juz w pracy, ubezpieczony, jak zamykasz drzwi domu za sobą, chyba ze pracujesz u dziada frajerze jeden, nauczycielu parkingowy, i towaru nie pilnuje bo mam to w d u p i e, moze ty pajacu go pilnujesz, bo ja napewno nie. | |||
~don juan | wg 561 dysponujesz swoim wolnym czasem, jak masz tacho na odpoczynku, łóżku. Wg prawa pracy, to nikt tego nie może zastosowac tak jak ty sobie to myslisz, bo ci zabraknie godzin pracy w miesiacu, a za to jest kara dla pracodawcy, i nikt na to nie pojdzie. | |||
Lel
| *a człowieku głupi, to nie prawo CI MÓWI co jest twoim czasem, tylko ty sam. Jak twoim czasem jest śmierdzenie w budzie, to powodzenia. Nie jestem kierowcą międzynarodowym, tylko kierowcą okazjonalnym w dużej firmie produkcyjnej ojca, o 12-13 jeżdżę motocyklem, rżnę dziewczynę i robię co mi się podoba, bo to mój czas po pracy, bo to co się dzieje podczas pracy, to już PODCZAS PRACY, to czy siedzę u klienta 2 godziny i oglądam filmy na łóżku, bo mi blachy długo zdejmują, czy siedzę w biurze i piję kawę, nie robi mi różnicy, bo wtedy JESTEM W PRACY, pomimo tego, że mam czas "wolny" w twoim śmiesznym słowa znaczeniu. Poza tym reszta twojej pseudo wypowiedzi z absurdalnymi błędami ortograficznymi jest bez sensu, bez składni i jest niezrozumiała. Serio jesteś pajacem, to nie obraza, to stwierdzenie, fakt, to po prostu 2+2=4. :D | |||
Lel
| Prosta odpowiedź: Będąc w trasie, nie możesz dysponować swoim czasem, bo jesteś W TRASIE. Masz czas na odpoczynek, zeżarcie jakiejś najniższej klasy konserwy i tyle, bo inaczej roz*byś pół wsi na przystanku, bo zasnąłeś, pauza jest twoim czasem pracy, takim samym, jak moim leżenie 2 godziny, gdy mi ściągają towar, pomimo, że za 40 minut będę w domu i będę MIAŁ SWÓJ wolny czas PO pracy (pływanie łódką, załatwianie spraw, ruchanie, gotowanie, pasja, hobby, granie na PC, karmienie zwierzaka, zajmowanie się ogrodem) . Czy to tak ciężko zrozumieć? Czy ty może robisz to podczas 9h w trasie? HAHAHAHAHAH | |||
~don juan | według twojego głupkowatego myslenia, to podaj mi choć jedna nazwe firmy co twierdzi tak samo jak ty. Nie ma takich firm i nie bedzie, a jak jestes kierowcą okazjonalnym, tu uj z ciebie, a nie kierowca!, bo co w takim wypadku ty możesz wiedziec o 561 i prawie pracy, . Wiec sa to dwa odrębne tematy, wiec nie szczekaj wiecej i nie udowadniaj ze masz racje bo tak nie jest. amen. | |||
Lel
| A co mnie obchodzi prawo pracy? Idziesz na 3 tygodnie do budy, to tyrasz przez 3 tygodnie, po 3 tygodniach masz wolne. Tyle mnie to obchodzi. Każdy inny normalny przez twoje 3 tygodnie niewolnictwa prowadzi życie rodzinne. Żadna firma nie będzie twierdzić jak ja, bo to wyjątkowo niewygodny temat dla firm transportowych. A z ciebie to widzę, że po prostu jest bezzębny typowy tępak. | |||
Lel
| Każdy normalny, a nawet słabo ogarnięty kierowca wie o czym piszę i każdy dziad-trans BARDZO dobrze wie o co mi chodzi. | |||
~don juan | 3 tyg to 504 godz po 12 złdaje ponad 6000zl, +50 euro diety, plus ryczałt własnie za to spanie, +podstawa to sobie policz ile powinien kierowca zarabiac. Lecz nikt nie bedzie ci płacił po 12zł za spanie w kabinie, chyba ze twój stary. Widze ze nie idzie ci to wbic w mózgownice, bo tępak jestes i nie rozumiesz tego. Nawet, w niemczech szwajcari, francji, uk, tak nie jest jak sobie myslisz. Tak że skączmy tą smutną gadke bo widze ze do niczego ona nie prowadzi. Żegnam. | |||
Locio
| Ale zeszmacił liście ten wątek Niech każdy pracuje gdzie chce i jak chce nikt mi nie będzie wyliczał Ile mam na godzinę Ile przepracuję godzin w miesiącu dla mnie Liczy się efekt końcowy i ile dostanę na konto | |||
Lel
| Kierowca za 3 tygodnie po bogatej Unii Europejskiej? Myślę, że w okolicach 3000 euro netto + diety za koszta bycia w delegacji to takie minimum. I jakby Unia zachodnia była zamknięta jak za czasów zimnej wojny, to kierowcy jeżdżący po ich terenach zarabialiby mniej więcej takie lub wyższe pieniądze. Teraz kierowca zarabia prawie nic, bo na tyle się zgadza i jest napływ z Ukrainy, zachód nie ma praktycznie swoich kierowców, bo nie da rady im zapłacić godnie za robotę. Pamiętaj, jeżdżąc po 3 tygodnie w przerzutach po zachodzie, NIE JESTEŚ w Polsce, ty zarabiasz w EURO, świadcząc usługi również w Euro. Locio Myślę, że właśnie nie efekt końcowy jest najważniejszy, bo za*ać za 3 etaty, by dostać za 2 etaty, to po prostu dać się wydymać, widać lubisz to. Co za frajer. :D Dużo tępaków robi za trzech, by mieć 30-40% wyższą pensję. I się jeszcze cieszą! Nieudaczniki. | |||
Lel
| Marynarzowi płacą za spanie w kajucie. Pracownikowi na platformach wiertniczych również płacą grube pieniądze za spanie w swojej izbie. A kierowcy już nie. :D hehe nawet mi was nie żal śmierdziele. Płacenie za bycie w pracy to chyba norma? Śpiąc w budzie nadal jesteś w pracy, no bo gdzie indziej. | |||
Locio
| Lel jaki ty głupi jesteś i w dodatku nie spełniony prorok aż żal czytać twoje wypociny | |||
Locio
| Jestem sprzątaczką i nie pójdę do pracy bo niespełniony prorok objawił mi że powinnam zarabiać 4000 więc będę siedzieć w domu tak długo aż znajdziecie pracodawca który da mi te pieniądze Weź ty się puknij w dekiel | |||
~gram | 2016-08-09 11:20:33 Za spanie w kabinie? Oczywiście, że to jest wynagradzane, bo śpisz przygłupie służbowo, a nie u siebie w domu, dymając starą, albo czytając synowi bajki na dobranoc. NAUCZCIE SIĘ *Y W KOŃCU, że nawet spanie w budzie, 2000 km od domu TO PRACA. Brak pracy jest wtedy, kiedy NIE PRACUJESZ, dysponujesz osobistą wolnością i robisz co chcesz, gdzie chcesz I KIEDY CHCESZ. Ty *a tumanie *y. Lel ależ obecne młode pokolenie doskonale to rozumie. Nie ma chętnych do wykonywania tej pracy w przedziale wiekowym 20-30lat. Srednia wieku kierowców zawodowych jest bliska 50lat. Młodzi doskonale to rozumieją dlatego wolą łatwiejsze zawody lub te w których masz możliwości cieszyć się życiem. Na budowie można zarobić 3500-4000tys będąc codzień w domu więc Jaki jest sens siedzenia kilka tygodni w kabinie prowadząc życie na parkingu za 2tys złotych więcej??? Jeszcze 10lat temu różnice były kilkukrotne. Dziś są niewielkie. Jak policzysz dodatkowe koszty życia na dwa garnki i poświęcenia jakie niesie za sobą zawód kierowcy decyzja jest prosta. Oczywiście dla tych którzy świadomie patrzą na świat. Na resztę skazana jest ta branża i oczywiście na przyjaciół zza wschodniej granicy. Nie pozostanie nic innego polskim przedsiębiorcom jak nauczyć się ukraińskiego jazyka i sobie radzić w nowych warunkach. | |||
~Lel | Niestety ten zawód czeka tylko na tumanów bez wykształcenia, tumanów ze wschodniej granicy i w sumie tyle. Na parkingach i dzisiaj czuć jest niesamowitą nute prostactwa, syfu i swoistego getta. | |||
~chris | najlepszym przykładem tumana i prostaka jesteś ty sam... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.