Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Zarobki kierowcy międzynarodówką

ID: 203920


Witam prosze o realne zarobki na międzynarodowce jaki chcieli by państwo zarabiać
System 4/1
System 3/1
System 2/1
System 1 na weekend
System 2 na 66 h
Prosze o realne wypowiedzi

~Mały
*.249.45.32

Posty (98)

Rysiu777
kobii - weź kup i zatrudniaj i już idziemy...
~Lel
Tu nie chodzi, by zatrudniać, tutaj chodzi o regulacje na rynku. Teraz pensja 15000 zł za system 3/1, co powinno być normą, bo to raptem 4000 euro, nie jest normą, bo kierowcy z Polski i innych syfiastych krajów jeżdżą tylko na dumpingu, przeliczając na swoje śmieszne waluty, chociaż pracują daleko poza swoim krajem. Wyobraź sobie płacić kierowcy te wszystkie milogi i loie makrony. Kierowca na legalu ze wszystkimi regulacjami, za 3 tygodnie w budzie dostałby z 20 tysięcy miesięcznie. Oczywiście zaraz będzie lament, że skąd wziąć te pieniądze. Przecież *a, jak są stałe regulacje na rynku, których się nie obskoczy, ot automatycznie stawki pną się do góry, tak, by się opłacało.
~Lel
~chris

Dupka boli, jak się kogoś czyta i nagle czuje się, że ten ktoś pisze właśnie o mnie, nie? :D Boli boli bezzębny tępaku, który potrafi tyle co odpowiedzieć "właśnie, że ty".
Olender73
W systemie 3/1 średnio kierowcy zarabiają około 5-6 tyś... Jak jakiś kolo myśli że będąc za granicą dostaje za każdą godzinę pobyty 12 zł czyli mnoży * 3 tyg * 7 dni * 24 godziny i wychodzi mu 504 godziny to się lekko zdziwi. Chyba nikt nie wierzy że gościu za granicą pracuje przez 24 godziny? Reszta to są bajkopisarze... Nie twierdzę że kierowca nie powinien zarabiać 15000 zł ale nie zarobi bo mu nikt tego nie da, chyba że założy własną firmę i sam będzie jeździł... a i tak wyjdzie na tyle samo z tym że za durne 500 zł więcej nie opłaca się podejmować ryzyka na kilkadziesiąt tysięcy straty lub kary?
biker82
Dziadtransy niech walczą o stawki a nie patrzą jak nie wyplacić mormalnych pensji.
~konkret :-)
Witam.
Chcialem zapytac, ktore forum obejmuje szefostwo?Wiekszosc opinii i narzekan na tym forum, to opinie kierowcow, przyszlych, ale tez podszywajacych sie. Wiec jeszcze raz zapytam, gdzie szukac dobrych ludzi... Jakos nie widac, zeby szefostwo na ET-cie narzekali.
kolega_maliniaka
konkret udajesz naiwnego?
Jesteś na ET dłużej niż wiek emerytalny, Podpuchę to możesz swoim najlepszym kolesiom psie tffu furmanom robić.
Najwięcej narzekań tutaj jest ze strony psieudo praciodarców. Kierowcy chcą tylko tego co im się słusznie należy.

-1

~konkret :-)
k-maliniaka. Stwierdziles, ze jestem wiecej niz wiek emerytalny... powiem szczerze, ze chcialbym sie tego doczekac:-) Jesli kierowcy chca tego co sie nalezy, to powinni u pracodawcy wnioskowac a nie na forum... Czyz nie?
~Lel
~konkret :-)

Szefostwo to każdy nick, który neguje, że w kierowca ma źle, że za mało zarabia itp. Norma, łatwo rozpoznać kto jest brudasem, który pisze z pompy po 4 tygodniach tyrania, a kto jest sefem z 50 zestawami, a kto jest obrotnym kierowcą ze znakomicie ustawioną robotą. OD razu to widać.
~konkret :-)
I co widzisz... ?
kolega_maliniaka
JA WIDZĘ TO, PISZESZ BZDURY.
12 zł za godzinę należy się kierowcy który jeździ tylko po kraju.
Po Francji należą się inne stawki godzinowe.
Nie przestrzeganie tego jest obwarowanie dla przewoźnika bardzo wysokimi karami.
kolega_maliniaka
MASZ TUTAJ CAŁĄ TĘ USTAWĘ

Francuska płaca minimalna w wysokości minimum 9, 67 euro to nie tylko wyższe koszty pracy, ale też szereg barier administracyjnych utrudniających życie właścicielom firm transportowych. Jak zatem prawidłowo wyliczyć francuską płacę minimalną kierowcy?
8211; Przedsiębiorstwo transportowe zobowiązane jest do wyznaczenia na terenie Francji swojego przedstawiciela, który odpowiedzialny będzie za reprezentowanie firmy i dostarczenie odpowiedniej dokumentacji 8211; mówi Łukasz Włoch, główny ekspert OCRK. 8211; Ponadto kierowca musi mieć przy sobie w pojedzie zaświadczenie o delegowaniu oraz umowę o pracę. Wymagane jest też prowadzenie ewidencji czasu pracy na terytorium Francji 8211; dodaje.
Obowiązki dotyczące rozliczenia wynagrodzenia:
1 Wyznaczenie godzin pracy i ich rozliczenie według minimalnej stawki godzinowej (SMIC) wynoszącej 9, 67 euro wraz z dodatkami za godziny nadliczbowe.
2 Uwzględnienie w rozliczeniu czasu pracy tzw. amplitudy oznaczającej w uproszczeniu okres pomiędzy odpoczynkami kierowcy.
3 Wyznaczenie dni urlopów oraz odnoszących się do nich wynagrodzeń wg zasad obowiązujących we Francji.
Pracowników delegowanych dotyczą również składniki wynagrodzenia oraz inne dodatki określone w krajowym układzie zbiorowym, czyli przepisach, które powstawały w wyniku porozumienia pomiędzy francuskimi pracodawcami lub organizacjami pracodawców a związkiem lub związkami zawodowymi we Francji.
8211; Tego typu regulacje są sprzeczne z przepisami prawa unijnego, jednak mogą podlegać weryfikacji podczas kontroli francuskiej Państwowej Inspekcji Pracy. Powyższa obawa wynika z praktyki francuskich służb kontrolnych, które już niejednokrotnie udowodniły, że pomimo sprzeciwu organów unijnych wymagają honorowania przepisów krajowych, tak jak miało to miejsce w przypadku interpretacji odbierania przez kierowców 45-minutowych przerw w czasie prowadzenia pojazdu w załodze.
1 Minimalna stawka godzinowa jest uzależniona od kategorii pracowników, w których przypadku stawka godzinowa wynosi od 9, 68 do 10, 00 8364;.
2 Dodatek stażowy, który w zależności od długości pracy w przedsiębiorstwie wynosi do 8% stawki godzinowej.
3 Dodatek z tytułu pracy w porze nocnej 8211; ok. 2 8364; /h.
4 Dodatki z tytułu pracy w niedziele i święta 8211; 13, 75 8364; /27, 49 8364;.
5 Należności z tytułu podróży służbowych w wysokości do 55, 92 8364; za każdą dobę obejmującą zakwaterowanie i dwa posiłki.
W przypadku niedostosowania się do obowiązujących przepisów firmy zapłacą wysokie grzywny. Jak poinformowała Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego (IRU), powołując się na francuskie Ministerstwo Pracy, wprowadzono zawieszenie sankcji za złamanie przepisów Loi Macron, które będzie funkcjonować do 22 lipca włącznie. Nie oznacza to jednak, że Loi Macron nie obowiązuje.
8211; Firmy oczywiście są zobowiązane do wyliczania francuskiej płacy minimalnej. Wprowadzono jedynie ulgowy okres przejściowy ze względu na skomplikowanie przepisów oraz datę udostępnienia finalnego druku zaświadczenia.
8211; Brak wymaganego zaświadczenia o oddelegowaniu (np. w samochodzie) podlega karze grzywny, która wynosi do 750 8364; (około 3 300 zł). Za brak pozostałych dokumentów grozi grzywna w wysokości od 450 8364; (ok. 2 000 zł).

KIEROWCY !!! UWAŻNIE PRZECZYTAJCIE !!! TE KARY BĘDĄ NA NAS KIEROWCÓW NAKŁADANE !!!

Nakładane również mogą być kary administracyjne do 2 000 8364; na oddelegowanego pracownika i do 4 000 8364; w przypadku ponownego uchybienia w zakresie dokumentacji czy wypłaty pensji minimalnej w okresie jednego roku od daty powiadomienia o pierwszej karze grzywny. Całkowita wysokość kary grzywny nie może być wyższa niż 500 000 8364;, co dla polskich firm transportowych.
kolega_maliniaka
KIEROWCY !!! UWAŻNIE PRZECZYTAJCIE OSTATNIE ZDANIE TEJ USTAWY!!! TE KARY BĘDĄ NA NAS KIEROWCÓW NAKŁADANE !!!

Nakładane również mogą być kary administracyjne do 2 000 8364; na oddelegowanego pracownika i do 4 000 8364; w przypadku ponownego uchybienia w zakresie dokumentacji czy wypłaty pensji minimalnej w okresie jednego roku od daty powiadomienia o pierwszej karze grzywny. Całkowita wysokość kary grzywny nie może być wyższa niż 500 000 8364;, co dla polskich firm transportowych.
kolega_maliniaka
Ustawy Włoskiej, Niemieckie, Węgierskiej. Norweskiej, Nie muszę ci już chyba wklejać. Tam są podobne stawki i obwarowania na przewoźników i na kierowców.
~konkret :-)
maliniak' JA WIDZĘ TO, PISZESZ BZDURY.
12 zł za godzinę należy się kierowcy który jeździ tylko po kraju.
Po Francji należą się inne stawki godzinowe.
Nie przestrzeganie tego jest obwarowanie dla przewoźnika bardzo wysokimi karami.

Ale po co ten wyklad, z kopiowany?
To ja pisze bzdury a Ty robisz wyklad parkingowy, nie miejsce i czas!
Masz jeszcz cos do zaoferowania?
kolega_maliniaka
Mogę wkleić wam we swojej galerii skan oryginalnego elaboratu rozliczeniowego jednej Polskiej ciężarówki w Polskiej firmie transportowej jeżdżącej cztery tygodnie na przerzutach po UE zachodniej. Tam będziecie mogli zobaczyć jakie są zyski po odjęciu wszystkich kosztów i amortyzacji.
Wtenczas mit o biedzie psie tffu fórmanów pryśnie
~konkret :-)
No dawaj, to moze byc ciekawe.
kolega_maliniaka
To nie jest wykład na PUK, tylko uświadomienie kierowcom jak takie trolle tutaj na ET chcą oszołomić nas. Waszym zdaniem to my kierowcy jesteśmy takie małe niedorozwojowe gnomy.
kolega_maliniaka
Piszę od dawna, WASZE PSIE TFFU FURMANY PRZEKRĘTY SIĘ SKOŃCZYŁY RAZ NA ZAWSZE. Teraz adszedł czas, albo staniecie się uczciwymi pracodawcami albo w pasiaki pojedziecie do Wołowa lub do Sztumu !!!
~konkret :-)
Ja tego nie napisalem, staram sie szanowac ludzi
~konkret :-)
Widze, ze pozna pora sie zrobila. Dobranoc.
kolega_maliniaka
Was psie tfu furmanw na ET jest garstka, występujecie pod dziesiątkami zmienionych nickó.
Wydaje wam się ze zostaliście przez pozostałych przewoźników w Polsce upoważnieni do wykonania misji dezinformacyjnej.
Niestety, zaden Polski Przewoźnik nie podpisuje się pod waszymi kantami. Sami je zwalczają w was.
Większość anonimowych donosów z twardymi dowodami są wysłane przez Przewoźników, którzy mają dość szarpania ich dobrego imienia takimi psie tfu furmanami jak wy.
kolega_maliniaka
Marcin kierowca zastanów się, skąd kierowcy wezmą na to pieniądze, teraz to bajka opowiadasz. Zaden leasing nie da bez przeszłości gospodarczej, zaden bank nie da kredytu bez zdolności kredytowej, to jest nierealne.
Nasze zadanie jako kierowcy jest proste. Nauczyć psie tfu furmana prawości albo w pasiaki i won z rynku.
kolega_maliniaka
Gdyby tutaj na ET byli prawdziwi Przewoźnicy z krwi i kości, dawno byśmy wspólnym frontem próbowali wyjść z tego bagna jakie nam szykuje zachód.
Ale tutaj to albo, psie tfu furman albo pedał.
kolega_maliniaka
Czy ktokolwiek z tych iddiotów pomyślał, ze Ci wszyscy którzy zmuszeni zostali przez nich do emigracji nie chcieliby wrócić i pracować dla Polskiego PKD. Nigdzie na całym świecie nie smakuje tak chleb jak dla Polaka w Polsce.
~maro
Ujadanie forumowych kundli trwa. Nic więcej nie potrafią.
kolega_maliniaka
A ty maro czytasz to co tam jest napisane, wątoie
kolega_maliniaka
wątpię miało być.
~jeremi82
to zależy gdzie trafisz. są cwaniaczki co by chciały tylko rzebyś jezdzil non stop i robil kilometry i rozliczają cie za smieszne stawki. ja bym nie mogl być caly czas poza domem wiec jezdze 2/2 wg mnie to nalepszy system. u maszońskiego wyciągam prawie 12 koła. także godne pieniądze jak za te prace.
~kierowca
Jeremi idź do lekarza, bo tel leki co bierzesz są za mocne i taki efekt.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.112.23

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels