ID: 202060
Ile polskie firmy stracą na Loi Macron?
ID: 202060
ID: 202060
Nawet 600 zł dziennie może zarobić od 1 lipca kierowca realizujący transport we Francji. Wzrost kosztów pracy oraz nowe obowiązki administracyjne utrudnią polskim firmom świadczenie usług na rynku francuskim.
Nawet 600 zł dziennie może zarobić od 1 lipca kierowca realizujący transport we Francji. Wzrost kosztów pracy oraz nowe obowiązki administracyjne utrudnią polskim firmom świadczenie usług na rynku francuskim.
~etransport.pl
Posty (59)
~Wielki Szu | Dziadtransy to zaplute karły reakcji | |||
~Temida | Nie kumacie ile jednym autem się przewozi ładunku. 24000kg kartofli wieziesz do sortowni wystarczy 1 grosz więcej dla kierowcy nie dla szefunia już ma 240zl x i dostanie uczciwą kasę. To wszystko kosztuje ale transport jest wydajny bo jeździ jak wahadło. Tylko szefunie wszystko zabierają. W sklepie kilo kartofli będzie droższe nawet i o 10gr lub 15gr to niech zarobi kierowca, sortowacz, i inni przy pracy. Jak na razie Polska to czarnuchy Europy sami się łupią. By mieć taki potencjał 40mln z czego 5 mln za granicą robi bo jeden chce być lepszy od 2 | |||
~mariusz_kierowca | Ten minister dba o własne interesy, prywatne interesy, różnica w zarobkach nie jest tylko na poziomie składkowym, ale tym co dostaje się do ręki. To ile polak dostanie za 4 tygodnie ciągłego pobytu w pracy to ile wyjdzie? Plus minus siedem tysięcy a u dziadów mniej, siedem tysięcy za ciągłe przebywanie w pracy a żabojad w poniedziałek startuje a w piątek kończy i ma około dyszki na łapę, jak nie lepiej. | |||
~mariusz_kierowca | Kolejna sprawa jak można porównywać zarobki kogoś kto jest przez 28-30 dni ciągle w pracy do kierowcy który weekendy spędza w domu. Gdyby Holender, Niemiec czy choćby francuz pracował w delegacji przez 4 tygodnie poza domem to by zarobili dużo więcej niż mają obecnie. A że to kraja cywilizowane to tak się nie frajerzą jak Polacy! | |||
~Wielki Szu | Za trzy lata 70% " polskiego transporta " zostanie wyrugowane | |||
~mariusz_kierowca | Mówisz, ale wówczas czy to psiory, POwcy, kodowcy by stracili. Nie pójdą na to, dorobili się na wyzysku, słowo uczciwość jest im obce. Będą walczyć by postawić na swoim. | |||
~milioner | Mariuszku - to wyjedź i zostań tam Holendrem albo Niemcem. W czym problem? Jakby babcia miała wąsa to by była dziadkiem. | 2 | ||
~kiero | Niemcy nie dają się robić w trąbę, zapowiedzieli że nie będą egzekwować milogu do czasu rozstrzygnięcia skargi w Trybunale Europejskim. Jeżeli TE orzeknie że milog jest OK, zaczną się kontrole. | |||
~maro | Elonex biedaku który dziad tak cię skrzywdził? | |||
~Driver 356 | Mam 120 euro dziennie czy to francja czy inny kraj. . dlatego nie grzeje mnie to i nie ziębi... ogólnie dobrze... dziad trans albo podniesie wypłatę za Francję albo wont heh | |||
~sphinx | Z tego co mi powiedzieł przyszły niedoszły szef od pierwszego firmy jezdżące na żabe muszą mieć tam jakiegoś zatrudnionego dysponenta czy kogoś kto jest bynajmniej żabą a nie tylko mówi po żabsku. Musi byś zatrudniony normal legal na papierze i nie za najniższą polską. | |||
~Antonia8976 | Myślicie, że ta ustawa wprowadzi aż tyle zamieszania?? Słyszałam, że narzędzia, które są tutaj s://plusgps. eu/pl/blog/, mogą pomóc. | |||
~zcx | przy kreatywnej ksiegowosci ktora panuje w calym polskim transporcie papier przyjmie 600 pln i firma zarejestruje zysk a nie strate | |||
~Piotr | Papier przyjmuje wszystko. A żaby tylko wielkie oczy robią. | |||
~gorszy sort europejczyka | ://www. ds lv. org/dslv/web. nsf/gfx/FBF8AEA0DCA0 BFBF C1257FD8 0043644D/$file/Frank r eich_AFTRI-Service. pdf trzeba usunąć spacje ZMPD to jest taki ubogi kuzyn w Europie - inni (Niemcy) dostają rozwiązania od razu do ręki, a Polakom figa. | |||
ese
| Ale dlaczego tylko 600 zł. na dzień?? Wystarczy sobie postawić granicę, że poniżej 400 euro/dzień się do roboty nie pójdzie i spokojnie "Nawet 1600 złotych za dzień może zarobić kierowca.. ". | |||
~kiero | Piotr 2016-07-06 11:30:48 Papier przyjmuje wszystko. A żaby tylko wielkie oczy robią. Tak papier przyjmie wszystko, ale co z umowa o pracę, kierowca ma ją mieć przy sobie żeby żabojad mógł ją zobaczyć. A dla US i ZUS będzie inna umowa, to zakrawa na fałszerstwo. | |||
~kiero | A firma fałszująca dokumenty może stracić reputację. | |||
~gorszy sort europejczyka | Ale trzeba się cieszyć - jutrzenka światłej przyszłości rozjaśnia się przed zacnym fachem kierowców - wszelkie dziadtransy poupadają nie mogąc z frachtów zapłacić wynagrodzeń lub kar francuskich, zaś uwolniony polski kierowca będzie mógł zatrudnić się u Francuskich pracodawców za godziwą stawkę ironicznie nazywaną "minimalną". Obraz psuje tylko odgłos kierowców skandujących po francusku "tak, tak... ": oui, oui, oui, oui, oui... | |||
~pocztowy:) | Jest to prawda co prawisz Panie ~gorszy sort europejczyka_:) Upadek dziadostwa rodzimego jest Bliski:) Wszawe mendy Moralne, Zubożałe Kmioty Zaściankowe już pieją jak im Koguty we własnej zagrodzie Podpowiadają:) Zachrypły głos Alkoholika wydobędzie się zapijaczonych gardeł Dziadostwa Transportowego:) | |||
~dob. y | Wierząc we wszystkie przepowiednie sioferów tego forum (nie mylić z kierowcami) to na dzień dzisiejszy tzw. dziadostwa nie powinno już być dawno, więc niby co ma upadać??? (ile to już dat upadku było?? | 1 | ||
~pocztowy:) | ~dob. y, poczekamy zaobaczymy:) Sądowe odzyskanie należności za nadgodziny i ZUS po Pryszcz:) | |||
~pocztowy:) | Prawo i Sprawiedliwość nam Dominuje:) | |||
~pocztowy:) | To "Pryszcz" Miało Być Kurna Chatka:) | |||
~Ł ysy | Teraz poczekajmy na nowe wieści z frontu. Następne nowości za moment, tylko pocztowy przygłup przepoczwarzy się w ELONEXA. | |||
~Ł ysy | ese. Bardzo proszę, nie pisz takich tekstów. Za moment uruchomisz powroty szlachty szoferskiej do Polski. Kto to tałatajstwo zatrudni? | |||
Wielki_Szu
| Ja wczoraj odebrałem z starą swoją z porodówki. Kolejne 1000 zł przez rok i 4 razy 500+. Zawsze trzeba tylko wiedzieć z której strony wiatr wieje i odpowiednio się do niego ustawić. Wszystko. Dziedtransom już dawno powiedziałem " dziękuję " | |||
~kiero | Dziadostwo żywi się Ukraińcami, tyle ze fałszywe prawo jazdy to u nich nic nadzwyczajnego. A brak kwalifikacji wstępnych to norma, u nich takie coś nie występuje. Po drugie nie wiadomo jak długo będą mogli po unii jeździć, Holandia odmówiła ratyfikowania umowy stowarzyszeniowej z Ukrainą. | |||
~Kukulski | kierownik co z twojom dyńkom! | |||
~dob. y | Wielki szu-ty się lepiej zastanów kto zrobił tego dzieciaka twojej "starej" bo ty na taki "wyczyn" jesteś za głupi. -:) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.