~kiero
| A mówiłem że A4 jest za wąska, samochody się nie mieszczą jak na obrazku widać. | | | |
~jana
| Powodzenia, przez Opole. Tam nie ma już gdzie uciekać. | | | |
~Krokodyl
| Nowa era kiermanow. Zamiast skupić sie na jezdzie, to filmy ogladaja na laptopach w czasie jazdy. | 1 | | |
~kierowca
| Dzień bez wypadku na A4 dniem straconym. To raczej niemożliwe. | | | |
~jan
| Pewnie przysnał o 3:15 nic dziwnego powinno sie spac a nie jezdzic ale towar musi dojechac na miejsce na rano i są tego skutki bo najpierw kierowca wystoi sie na załadunku nie pospi bo upał a potem musi jechac na siłe. Szkoda chłopaka, i szkoda innych kierowców co muszą pracowac w tym burdelu | -1 | | |
~olaf
| Krokodyl masz calkowita racje Jak widze takich idiotow na drodze co brakuje im 2 pasow drogi bo k.. a film ogladaja to jestem za zabieraniem im prawa jazdy Nie chodzi mi o ten przypadek bo na razie przyczyny nie sa znane ale tez uwazam ze zaczyna byc to plagą zwlaszcza w nocy | 2 | | |
~abc
| przyczyna? kwitną caly dzien pod załadunkiem albo cały dzień na jakims parkingu w 30 st upale 11 h, tacho pauza, wieczorem rusza... wg tacha kiero wypoczęty, wg zegara biologicznego, nieprzytomny, z tym ze tego ostatniego ustawodawca nie przewiduje. tacho i poronione przepisy wiedzą lepiej, potem sa efekty jak widac. zał człowieka bo uczciwie cieżko zasuwał na utrzymanie rodziny. teraz banda gryzipiórków mu w imie przepisów i prawa dołożą... | -1 | | |
~rka
| jaki tam film, przysnal i tyle w temacie. Jan dobrze pisze, powinno ITD sie wziasc najpierw za magazynierow, w hu wala a czlowiek stoi i czeka. | | | |
~abc
| nie za magazynierów tylko za spedytorów, oni powinni mieć wiedze czy kierowca moze wykonać zlecenie zgodnie z literą prawa, i mu zabronić załadowania załadunku a nie walić teksty ze jakos dojedziesz bo to musi dzis dojechać, czy tam na jutro rano. kazdy dyspozytor czy osoba zlecająca kurs powinna sie podpisać pisemnie ze jest świadomy odpowiedzialności karnej, za wysłanie kierowcy, u którego stwierdzono brak czasu jazdy czy pracy potrzebny do wykonania zlecenia. puki co?... łapówki pod stołem za lepsze kursy, a ty? nie pojedziesz? pojedzie inny a ty juz nie masz czego tu szukac. a ten czy zasnął czy mu ktos drogę zajechał, bo niby no to teraz można gdybac, ja cwiczyłem linie w schenkerze 10 lat i wiem jak to wyglada. | | | |
~abc
| niedawno osobówka mi zajechała droge... 23 z minutami... wyprzedzała i nie zauważyła wysepki... pchałem ją chyba ze 100m... odruch? na prawo i do rowu, ona pojedzie dalej, a kiero? zasnął i nie ma zmiłuj, nie wytłumaczysz sie, waliło mnie kto tam siedzi. po heblach ile sie da, 24 na pace,... na metr nie zjechałem. okazało sie ze baba, 23 lata, 6 miesięcy prawo jazdy i 1, 3 promila | | | |
~manager ku- ku
| Co tu sie kurna znowu dzieje! | | | |
~rka
| za spedytorow owszem tez, ale nawet jak on ci dobrze zaplanuje kurs to pojedziesz na zaladunek i stoisz, a magazynierzy kawke z automatu sobie pija i sie smieja. tez jezdzilem po molochach, zrezygnowalem bo szkoda zdrowia. problem w tym ze czas pracy na karcie to jest jak przestoi 7 h na sloneczku, zawolaja laskawie pod rampe, przyklei podjedzie i taka to pauza ale na karcie jest zapisana, mozna przeciez niby jechac | | | |
~manager ku- ku
| Noooo! Sie porobiło kurna! | | | |
~abc
| dokladnie jak piszesz, i wg mnie kazda godz postoju to jak na kolei, powinna byc platna, a nie robienie z naczepy magazynu, a tacho powinno miec połączenie z gps... i żadne podkładanie sie nie mialo by sensu. kierowca ładownay to kierowca pod rampom, i nie ze on tam tylko stoi, odpoczywa sie na parkingu, auto pod rampom to dla kierowcy praca | | | |