ID: 199625
45 minut odpoczynku po francusku
ID: 199625
ID: 199625
Kancelaria Transportowa KOBEN sugeruje, aby w dalszym ciągu stosować się do francuskiej interpretacji przepisów dotyczących jazdy ciągłej w podwójnej obsadzie.
Kancelaria Transportowa KOBEN sugeruje, aby w dalszym ciągu stosować się do francuskiej interpretacji przepisów dotyczących jazdy ciągłej w podwójnej obsadzie.
~etransport.pl
Posty (22)
ŻĄDŁO
| A co na to Visitors vel ktosik i Bóg wie kto jeszcze?A, już wiem. Francuzi to sobie mogą. Przecież wg etransportowej wyroczni nie mają takiego prawa. P. S. Robię 45-godzinną pauzę na Wipiteno we Włoszech. Ruszam w poniedziałek o 12 w południe do Agri poniżej Neapolu. | |||
~kierowca | Skoro czas spędzony obok drugiego, prowadzącego kierowcy jest dyżurem i jest płacony 50% stawki godzinowej, to dlaczego, te 45 min ma być zaliczone jako pauza? Pauza to pauza, czas do dyspozycji kierowcy, a nie szukanie oszczędności na różne, dziwne sposoby. Można by również czas potrzebny kierowcy na rozładunek, w którym czynnie uczestniczy, uznać jako pauzę, jak czyni to wielu. | 1 | ||
~kier | PODWOJNA OBSADA = NOWOCZESNE NIEWOLNICTWO. SPIA WE DWOJE, JADA WE DWOJE, DO KIBLA PEWNIE IDA WE DWOJE. BLE. FUJ. OBRZYDLIWE JEST TAKIE ZYCIE. JEDEN PIERNIE DRUGI MUSI TO WACZAC. MASAKRA JAKAS. | 3 | ||
~Sesek | ~kier Coś za coś. Dlatego zarabiają 7-8 tyś. PLN. W Nowosądeckim firmy poszukują kierowców płacąc tyle. Wiadomość za Polskim Radiem ; ). Tylko dlaczego oni tzn. ci kierowcy nie mogą wziąć kredytu gdyż ich wydolność finansowa jest marna. Jeśli wiadomość PR jest prawdziwą- podana oficjalnie na antenie- to Urząd Skarbowy powinien zbadać firmy płacące taką kasę dla pracowników wraz z ZUSem bo zapewne coś nie powinno się zgadzać. | 1 | ||
~zcx | ta zachciewajka francuska wylkucza mozliwosc jazdy 20h w podwojnej jaka umozliwia ustawa. | |||
~Magia | Jak ktoś chce pracować w podwójnej obsadzie to już jego sprawa. Każdy jest kowalem swojego losu. Francja miesza, zarówno jak i inne Państwa. Chronią swój rynek, który tak na prawdę nie byliby w stanie sami opanować.. Wolnej Europy nie ma. Tyle. | |||
~ktosik | Każdy kraj członkowski może wprowadzić zaostrzone przepisy obowiązujące na terenie swojego kraju. Zadlo - jesteś za cienki żeby trolowac | |||
~kierowca | Panowie a to tak ciężko zrozumieć że to jest dla dobra kierowców??? Jeżeli adwokaci wypowiadają się że - sugerujemy do czasu wyjaśnienia róbcie przerwę to znaczy że jak jeden z drugim dostaniecie kare to nie będzie się od czego odwołać. Pozdrawiam | 1 | ||
wesolek
| nie widze problema. jak sie chce, to można. przykład; obaj zaczynają prace. pierwszy jedzie 4, 5 godziny. (drugi w tym czasie jest w dyspozycji. ) nastepnie przesiada sie drugi i jedzie nastepne 4, 5 godziny. po tej szychcie robią obaj pauze 45 po pauzie zaczynają obaj od nowa ten proceder. ::) | |||
~kierowca | dokładnie | |||
~mar | Nie do końca, bo jak słusznie zauważył zcx, wyklucza się wtedy możliwość jazdy po 10 godz. przez każdego z kierowców, na co przecież pozwalają przepisy. | 1 | ||
~kierowca | Weryfikacja, stwierdzająca, że post napisała osoba mówi sama za siebie - { } Nie jestem robotem. | |||
MANnalegalu
| jechalem raz (i ostatni) w podwojnej obsadzie przez jeden dzien. 1400km -18h siedzisz na na czterech literach. nie oceniam ani nie pouczam kolegow z podwojnych obsad-kazdy ma swoj rozum ale moim zdaniem jest to niehumanitarne. dodam ze mialem kiedys wypadek tak ze nie poszlem na lozko w czasie jazdy bo wiem juz ile znacza zapiete pasy. 2 w kabinie to masakra | |||
~niestety kierowca. | Cyrki z TACHO i jazda po anglii. Wróciłem do pracy po świętach i po nowym roku. Wsiadłem do samochodu 3. 01. 2016roku i do dnia dzisiejszego NIGDY nie wyciągnąłem karty, oraz nigdy nie nacisnąłem w tachografie niczego innego poza przyciskiem "1". Naciskam tylko 2 razy dziennie. Kiedy robię 45 mniut, oraz kiedy staję na noc. Poza tymi dwoma przypadkami, tacho nie dotykam. Dzowni do mnie kolega i mi klaruje, że po zakończonej pracy mam zakończyć pracę, na weekend wyciągać kartę, zwłaszcza kiedy biegam po mieście i sobie zwiedzam. Więc wyciągał głąb kartę i wkładał co tydzień. Nie minęło 7 miesięcy, kiedy dzwoni do mnie i płacze, że po włożeniu karty do czytnika, wyświetliło mu komunikat KARTA USZKODZONA. No to teraz durniu kombinuj i sobie radź, jakeś był taki mądry. Wyciągał kartę, wkładał do portfela, a portfel w tylnej kieszeni spodni, ja złamałem tak kiedyś kartę do bankomatu, więc naukę pobrałem w tej kwestii. I teraz facet ma poważny problem. Firma Irlandzka, on pracuje tak jak ja w Anglii, mieszka w PL. Prawo jazdy ma polskie, kartę polską, a mieszka w kabinie. I co teraz. Odeśle im tą uszkodzoną, to mu przyślą nową, ale to potrwa. 4 tygodnie, może 6. I co ma zrobić? Musi samochód odstawić na bazę, jego autem pojedzie ktoś inny, a on będzie musiał wynająć dom, albo mieszkać w hotelu. Sam będzie bez pracy przez ten czas postoju. Zarabia 500 funtów na tydzień. Licząc tylko, że odeślą mu kartę w 4 tygodnie, to ma STRATĘ 2000 Funtów, plus 700 za wynajem mieszkania na ten czas. Kaucja za mieszkanie, prąd gaz itp. Idiota popłynie dobre 20 000 zł na tym, że jakiś baran kazał mu na weekendy kartę wyjmować. Głupich nie sieją. Innym razem, ten sam buc, wyjaśniał mi, że mi się doba ma zamykać. Ja od dwóch lat jeżdżę tak : Np W poniedziałek zacznę o 5 rano. Pracuję do godziny 20 (15 godzin), a że we wtorek nie mam potrzeby wstawać o 5, tylko mam powiedzmy załadunek o 9 rano, to we wtorek zaczynam prace sobie o 8. To robię sobie przerwę 11H po 15h jazdy. I tu mi głąb klaruje, że musi się pauza zamknąć w 24 godziny i że sen po 5 rano we wtorek się nie liczy. No jak to sen się nie liczy, to mam specjalnie wstać o 5 rano podjechać 5 metrów do przodu, żeby mi prace zaczęło i stac do 8 rano 3 godziny? I co, na 5 budzik nastawić? Pytam kiedyś durnia, o której zaczął pracę, a on na to, że o 4 rano. No dobra, a jutro o której wstajesz. On na to, że prom ma o 10 więc pośpi ile chce. Obudziłem kr*yna o 4 rano i mówię: "Wstawaj baranie. Tobie się właśnie doba skończyła i koniec spania. Musisz wstawać, bo sen po 24 godzinach od rozpączecia pracy już się nie liczy" Wstawaj. Dzwoniłem do niego tego dnia co pół godziny, a po 6 rano wyłączył telefon. Myślę, że zmądrzał. . A wy jak myślicie? Zmądrzał? | |||
~ESS | Połowa jełopów nie wie jak się obchodzić z czasem pracy, jazdy i pauzami nie przejmuj się | 1 | ||
~kiero | Czyli nie robisz zakończenia, rozpoczęcia pracy w danym kraju? Gratulacje. | |||
~niestety kierowca. | W danym kraju. Ja za granicę nie wyjeżdżam. Napisałem wyraźnie że pracuję tylko na Anglii. Dwa lata tak jeżdżę, miałem z 7 kontroli i wszystko ok było. Ja kończę pracę dwa razy do roku. Kiedy zjeżdżam na bazę. Raz na akację, drugi raz w grudniu na święta. | |||
Fro
| @Niestety kierowca: dziwne że nic nie nakładają choć mają prawo: s://www. gov. uk/government/upload s/system/uploads/att achment_data/file/22 6566/Guide_to_Gradua ted_Fixed_Penalties_ __Financial_Deposits . pdf strona 39 "Level 1 - 163; 50" "Fail to enter in the recording equipment the symbols of the countries in which driver begins and ends his journey" albo tutaj, strona 140: ://www. euro-controle-route. eu/site/files/tekstf otos/11-ECR-WEBSITE% 28NO-002%29EN. pdf | |||
~Stary Gaj | Po 15 h pracy możesz sobie spać a jakże nawet 20 h tylko że pauze masz zaliczoną jako 9 chyba że w ciągu dnia postałeś 3h wtedy jest to pauza regularna. | |||
~Polska Unia Transportu | Z całym szacunkiem dla Kancelarii KOBEN, informujemy, że Francuzi oficjalnie odstąpili już od swojej błędnej interpretacji rozporządzenia o jeździe w podwójnej obsadzie. W celu zasięgnięcia rzetelnych informacji zapraszamy na naszego Facebooka www. facebook. com/polskauniatransp ortu. Jako jedni z pierwszych informowaliśmy o wprowadzaniu przez Francuzów nowej interpretacji i też jako pierwsi informowaliśmy o odwołaniu jej. | |||
~zcx | niestety kierowca zarabiasz z kolega troche lepiej jak 2000 funtow na miesiac a wydajecie 20tys pln na jak to sam napisales. odwiedz jakiegos dobrego lekarza od glowy. a na karte po wznowieniu nie czeka sie 4 tygodni. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.