ID: 199310
WIELKI UPADEK FIRM TRANSPORTOWYCH...
ID: 199310
ID: 199310
Jestem w transporcie od wielu lat. Od samego początku po ogłoszeniu jakiejś zmiany, np. : wprowadzenie myta w Niemczech czy czy tym podobnych słyszałem o bankructwie 90 % firm transportowych i więcej. Tymczasem przez lata transport rośnie w siłę. Nie piszcie więc głupot, że głupie ustawy żabojadów wykończą przewożników. Słucham tych bzdetów od ponad 20 lat i nie przynosi to żadnego efektu.
Jestem w transporcie od wielu lat. Od samego początku po ogłoszeniu jakiejś zmiany, np. : wprowadzenie myta w Niemczech czy czy tym podobnych słyszałem o bankructwie 90 % firm transportowych i więcej. Tymczasem przez lata transport rośnie w siłę. Nie piszcie więc głupot, że głupie ustawy żabojadów wykończą przewożników. Słucham tych bzdetów od ponad 20 lat i nie przynosi to żadnego efektu.
~greg*.free.aero2.net.pl
*.free.aero2.net.pl
Posty (64)
~zzzzzzzz | Będzie prawie tak pięknie jak w UK. | |||
~Ł ysy | Niektórym baranom żółć leje się nie tylko z uszu, japy, ale i z nosa. Skąd ten motłoch trafił do transportu? | |||
~Wielki Szu | Dokładnie Wacek. Zachłanność i pazerność dziadtransów powali ich sama. Oni nie potrafią myśleć pokoleniowo. Jutro nie jest ważne według nich. Po nas choćby potop. A z drugiej strony trudno posądzać dziadtransów o dalekowzroczność. Gdyby nie płatne studia opłacane za pieniądze szoferów, to dzieci dzidtransów kończyły by swą edukację na poziomie OHP. | |||
~Ł ysy | O czym wy wszyscy Pany Kierofce pier do li cie? Paru trafi do klozetu, reszta grzecznie podpisze dokumenty i tyle. Jak nie, przyjdą Ukraińcy, Białorusini. Liczenie na pracę u zachodniego pana trąca naiwnością. Zachodni pan już się nie podniesie. Dobiją go rumuńscy, bułgarscy przewoźnicy w połączeniu z innymi Bałkańcami. Śnijcie dalej jełopy. | |||
~Wielki Szu | Skąd tyle nienawiści w Polsce do swoich " chlebodawców "? Ostatnio przeprowadziłem kilka poważnych rozmów z szoferami i jasno z nich wynika że nie mogą sie doczekać upadku swojej firmy w której pracują. To jest swoisty fenomen na skalę światową. | |||
~gnebca gamoni | był milog wcześniej 2/1 w francji ja uciekam z tego gowna puki się da będziecie mieć swoje stawki jak kasjerka w biedronce zacznie zarabiać 5tys/msc to wy 5dni/2dni zarobicie 10 tys i jak się oplaci | |||
~Wielki Szu | ł ysy już bredzi totalnie jako przedstawiciel dziadów. Jak niby rodzimy przewoznik, choćby francuski miał sie nie podnieść? Kto jemu zabroni wozić towary wyprodukowane w jego rodzimym kraju? Kto? Pytam jeszcze raz. Polski dziadtrans? Śmiech na sali. | |||
~gnebca gamoni | we francji kasjerka zarabia 1300E kierowca 2200 5 dni poza domem /czy jak w PL ktoś mialby zarabiać 5000zl to wloczylby się po swiecie za 2200E | |||
~zzzzzzzz | Wy, czyli elita polskich kierowców zobaczymy jak szybko odzyskacie swoje sylwetki pracując przy łopacie, bo na cieciówkach już wakatów brak. Pozajmowane przez spedytorów. | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Jak może bezrobotny przygłup pierdzący w stołek rozmawiać z pracującymi szoferami? Od tego pytania wypadałoby zacząć. Szmato, utopisz się we własnej żółci. | |||
~gnebca gamoni | dokładnie ja sam 10 lat praktyki CE w jeździe chce prace jako spedytor biegly angielski i dosiwadczenie w transporcie jko kierowca ofert mało | |||
Global1
| Global Inkaso oferuje szybką, tanią i skuteczną windykację należności na każdym etapie sprawy. Profesjonalnie reprezentujemy Klienta zarówno w postępowaniu polubownym, postępowaniu sądowym, jak również w postępowaniu egzekucyjnym. ! Posiadamy szereg wypracowanych metod działania w zależności od stopnia trudności powierzonych spraw W celu zapewnienia jak najwyższej skuteczności windykacji wierzytelności, dostosowujemy strategię działania do określonego rodzaju spraw, jak i oczekiwań Klienta. Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych, a wynagrodzenie prowizyjne należne jest wyłącznie od wyegzekwowanej kwoty (succes free). Zapraszamy do kontaktu: Global Inkaso ul. Ostrowskiego 30 53-254 Wrocław tel. : +48 71 79 66 000 kom. : +48 608 691 334 | |||
~Wielki Szu | gamoń- kasjerka w biedronce zarabia po polsku bo pracuje w Polsce nawet jesli to firma portugalska. Szofer jadąc za granice, pracuje za granicą i ma tyle zarabiać co tubylec, bez względu na przynależność narodową firmy w której pracuje. To są proste zależności których kmioty dziadtransowe nie mogą objąć swoimi mózgami wielkości ziaren fasoli po spuchnięciu. | |||
~Ł ysy | Wielka szmato. Zadajesz retoryczne pytania. Nie dziwi mnie, przy twojej głupocie to normalne. Kończę pyskówkę z tobą. Wasza obrzydliwość napawa mnie obrzydzeniem. | |||
~gnebca gamoni | prawko CE trzymam ale to widze koniec końca bo koncowka zaczela się w 2008r | |||
~gnebca gamoni | takiego dna nie było od 2004r w tym zawodzie jako kierowca CE obecnie jest dno dna robia za stawki z 2006 obojętne jak rozpisane dieta/km/fracht czy cos się zmieni UK raina się otworzyla reasumując jak kasjerka w tesco będzie zarabiać 5tys zl/msc to kierowca zarobi 10tys za 5 dni w budzie | |||
~gnebca gamoni | pyatnie czy wolisz prace za 5tys zl 8h dziennie czy 10 tys zl 5 dni w budzie? | |||
~Ł ysy | Wacek. Dlatego trzeba gonić szoferską hołotę. | |||
~gnebca gamoni | we francji kasjerka ma 1200E za 8h kierowca 2200za 5 dni poza domem na polskie licząc 6500zl czy 13500zl co wybieracie? | |||
~Wielki Szu | Jeśli podczas zatrudnienia okazuje się że szofer jest czesany, to albo do sądu, albo brać sprawy w swoje ręce. Gruby wąż i wydajna pompka. Wszystko. | |||
MarcinSE
| Przepraszam... o czym rozmowa... ? ?:-) :-) :-) :-) :-) :-) | |||
~Ł ysy | Rozmowa o niczym. Szmata fazę złapał. | |||
~dob. y | A ja tak sobie "dumam"czytając posty tutejszych wiecznych roszczeniowców ze oni po raz "enty"podniecają się czymś czego nie rozumieją. Mieli spać w hotelach, zarabiać więcej dzięki milog, a teraz promienieją na francuskie "bzdety", i po wszystkim znowu obudzą się z ręką w nocniku:-). Oj moze niepotrzebnie burzę im marzenia? | |||
~zdezorientowany | haahahahahhahahahha papierek po francusku i tlumacz za 100 zlotych miesiecznie, milog jest i co zarabiamy więcej? | |||
~zdezorientowany | te 100 zlotych to parę wacików mniej dla żonki pszewośnika :p a szofery dymac po 4 tygodnie w budzie... a zonke sasiad kasjer z biedy dyma yeha, dzieci z kolei za narkotykami i łachuderstwem chodza bez ojca... ten kraj to fikcja | |||
MarcinSE
| Wielki Szu-ja chciałbym by wszyscy kierowcy pracowali blisko domu, kazdy weekend pełen z rodziną, godne zarobki... wszyscy szczęśliwi... Ale powiedz mi wedle ktorych kryteriów krajowych, unijnych czy światowych ma być to zrobione, że kierowca zatrudniony w Polskiej firmie ma zarabiać tyle co dunczyk, szwed, norek, holender, francuz... jak to fizycznie unormowac?Co jakiś czas ese wyskoczy z tekstem o związkach i powstaje wielkie larum... tylko WHY???Wyklarowanie zarobków w państwach ktore wymieniłem nastąpiło po dialogach społecznych wieloletnich dialogach czyli walki związków ktore są preżne dzieki minnymi skladkom związkowym... pracujesz podobno w Danii-podaj stawkę skladki dla kierowców duńskich... i przełóż to na polskie (ja wiem jak jest) wyższa jak w Szwecji-500 sek mc w miesiąc schodzacych z konta... Więc nikt nie pomoże w ochronie kierowcom jeśli sami tego nie zrobią minnymi płacąc na związki i to wskazuje ese swą ironią... ale to jest proces długofalowy a na razie płace ksztaltuje rynek i pracodawcy!Szu, ale ja tu baju baju a może ty masz swój plan na "jesień sredniowiecza"?:-) :-) | |||
~gnebca gamoni | ilu z was by rzucilo ten zawod jak by na magazynie/kasie można było zarobić 5tys zl 8h dziennie a za kolkiem 10 tys zl za 5 dni w budzie? | |||
~kiero | Kierowca, transport maszyn budowlanych, praca dookoła komina 8 do 10 godzin, bez weekendów 19 zł netto/h. Operator maszyn budowlanych, koparki, spychacze, ładowarki, w zależności od uprawnień, stażu 18-20 zł/h netto. Magazynier na widlaku, 2800 netto/miesiąc. Trzeba tylko poszukać. | |||
~zzzzzzzz | ~gnebca gamoni, a na kasie to niby lekko? nadajesz się, posiedziałbyś tak 4, 5 godz. ? | |||
~zzzzzzzz | Ja osobiście wole poprzekładać koła i przejżeć zaciski. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.