ID: 199310
WIELKI UPADEK FIRM TRANSPORTOWYCH...
ID: 199310
ID: 199310
Jestem w transporcie od wielu lat. Od samego początku po ogłoszeniu jakiejś zmiany, np. : wprowadzenie myta w Niemczech czy czy tym podobnych słyszałem o bankructwie 90 % firm transportowych i więcej. Tymczasem przez lata transport rośnie w siłę. Nie piszcie więc głupot, że głupie ustawy żabojadów wykończą przewożników. Słucham tych bzdetów od ponad 20 lat i nie przynosi to żadnego efektu.
Jestem w transporcie od wielu lat. Od samego początku po ogłoszeniu jakiejś zmiany, np. : wprowadzenie myta w Niemczech czy czy tym podobnych słyszałem o bankructwie 90 % firm transportowych i więcej. Tymczasem przez lata transport rośnie w siłę. Nie piszcie więc głupot, że głupie ustawy żabojadów wykończą przewożników. Słucham tych bzdetów od ponad 20 lat i nie przynosi to żadnego efektu.
~greg*.free.aero2.net.pl
*.free.aero2.net.pl
Posty (64)
MANnalegalu
| stawki minimalne we francji i niemczech to w tych krajach NAJNIZSZA STAWKA ZA GODZINE PRACY!czyli stawka dla robotnika fizycznegoemeryta na portierni-kierowca zarabia kolo 12e na godzine. FrancuzNiemiec musi zaplacic te pieniadze pracownikowi i jeszcze zaplacic od calosci skladki a nie tak jak w krajach afrykanskich od najnizszej krajowej | -1 | ||
MANnalegalu
| nie mowie ze z tego sa miliony-ale kazdy widzi ze ci co potrafia sie znalezc w tym interesie zyja sobie dobrze. przewoznik zachodni ma koszty pracy, utrzymania auta (serwisy, opony, myjnie. oleje... ) wyzsze niz polski. ceny aut, oplat drogowych sa rowne dla wszystkich. spedycje biora ladunki od tych samych zleceniodawcow. tam sie oplaca a tu nie | |||
~dobry | Te cygan a kunia mosz? | |||
~driver uk | jesli chodzi o polske to nie ma zadnego powaznego transportu tylko same dziadostwo skladajace sie z zebrakow firm. | -1 | ||
~KLP | Jakim trzeba być idiotą, żeby będąc w posiadaniu tak wspaniałej realnej wiedzy jak MANnalegalu , wiedząc o takim lukratywie - pozostać pachołem na etacie? No jakim? MEGA idiotą? | |||
~Wielki Szu | Dziady nie upadną. Nie upadły stocznie, huty czy PGR y tak i dziadtransy tez nie upadną | |||
wesolek
| wielki cosik ci siem posiepało. wszystko padło, ale od nowa odrodziło sie w złodziejskiej polsce pod nowym szyldem i właścicielem. KLP-ty do reszty zgupiałes cheba od tych wirtualnych miliunów. czymu żes sie przyczepił do MANa. on prawde pisze. !!::) | -1 | ||
~pi lampa | THE END dziadów | |||
~kiero | Jak dziady nie płacą kierowcy wynagrodzenia to się mogą rozwijać jak na przyklad firma z sosnowca nie wyplacila kierowcom wynagrodzenia za dwa miesiace za frachty skasowali a dla kierowcy nie ma | |||
wesolek
| za frachty skasowali a kierowcy nie dali. polska rzeczywistość. może kierowiec ma w kontrakcie wpisane; pierwsza wypłata po przepracowanym uczciwie roku::) | -1 | ||
ese
| ~kiero 2016-05-08 18:46:24 - Metoda tylko jedna mi się widzi: usamodzielnienie. Jeśli " ciezarowki kupuja taksowkaze i ogrodnicy" i robią biznes chociaż się na tym nie znają, to kierowca z marszu kasę dużą będzie robił przecież! I nie będzie czegoś takiego, że wypłaty nie dostanie. Albo za małą. Można sobie wypłacać dowolną! | |||
wesolek
| ese aleś ty mondry nie każdy ma predyspozycje do tego, aby prowadzić własny bieznes, w przeciwieństwie do ciebie. ty współprowadzisz etransowy bieznes i jak na tym wychodzisz. masz przynajmniej 2 grosze od wpisa.? ?::) | |||
wesolek
| noo. !! ja chce stawki unijnej a nie jakieś tam grosze. ::) | |||
~golfo | Polski kierowca TIR-a współczesnym niewolnikiem? Norwe gowie, którzy przed Świętami Bożego Narodzenia pomagali polskiemu kierowcy wrócić do Polski, starają się go odnaleźć, a mediom opowiadają o współczesnej formie niewolnictwa, która panuje w Polsce. Sprawca zamieszania twierdzi, że to wszystko nieporozumienie | |||
wesolek
| golfo co jest. kierowiec boi sie wkopać polskiego siuper psiewoznika. po co sie mają póżniej kolesie z barana śmiać. ::) | |||
wesolek
| może mi ktosik powie, co sie dzieje z pocztusiem oraz z Prezesio ku ku. obiło mi siem o ucha, że pocztuś dał drapaka do rasyji, gdyż znalazł tam nową miłość swojego życia a Prezesio ponoć robi reklame portalowi et. w tworkach. czy ktoś może zweryfikować te informacje. !!!. ::) | |||
~Asasasa | Pocztowy wraz z kuku sprzedają puszki po bro na parkingach. Wszystko to w szczytnym celu, gdyż u Łysego bida że aż grilla i gumowce w liiisiiinkkk bierze! Pocztowy i kuku bawią się w wolontariuszy! | |||
wesolek
| Asasasa dobre to ha ha ha. ::) | |||
~KLP | Tu jakiś pajac pisał o "norwegach". To złodzieje i oszołomy. Norwegowie - apeluję ! Oddajcie to co ukradliście ! | |||
~Wielki Szu | Proszę zwrócić uwage jaka panuje nienawiść do firm typu Gumiak i synowie. Mało kto myśli o tym że może stracić pracę ze względu na nowe przepisy francuskie, bo nikomu i tak na byle jakiej robocie nie zależy, natomiast panuje radość powszechna z powodu upadających w bliskim czasie dziadtransów. | |||
~Zakręcony | Na miejsce pracy u dziada przypadną dwa nowe miejsca u pracodawcy rzetelnie rozliczającego czas pracy. | |||
~Ł ysy | Głupota polskich szoferów może powalić najbardziej tolerancyjne umysły. Na co te baranki liczą? | |||
~Wielki Szu | Kolego ł ysy. Prawda jest taka że tobie bardziej zależy na utrzymaniu twojej smętnej firemki jak szoferom na pracy u ciebie. Tobie będzie piekielnie trudno zrezygnować dziś z dobrobytu, pomiatania ludzmi i klepania sie po tłustym bebzolu. To wam dziadtransom najbardziej zależy na utrzymaniu obecnego, patologicznego " Status Quo. | |||
Wielki_Szu
| Tak jak z polskich hut, stoczni, przemysłu, czy przetwórstwa praktycznie nic nie zostało, a jesli zostało to i tak jest w obcych rękach, tak i nic nie zostanie z tak zwanego " polskiego transportu" i to są sprawy oczywiste. Ale rozumiem dziadtransów. Ciężko jest rezygnować z luksusu i zacząc uczciwie pracować nie licząc na kokosy. | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Gdyby mi zależało na zatrudnianiu przygłupów pomyślałbym o tobie. Ale przyglupów nie zatrudniam. Dlatego teksty pisane twoją ręką uważam za pofukiwanie cienkiego bolka. Bycie numerem bocznym, to wszystko na co cię stać. Chociaż wątpię, aby ktokolwiek zatrudnił takiego durnia. | |||
~driver uk | w uk gdyby wlasciciel pieniedzy nie zaplacil to by go do paki zamkneli. w polsce nie zamkna bo jest przyzwolenie na okradanie pracownikow nawet z tych marnych 5tysiecy miesiecznie | |||
~Wielki Szu | Szkoda z tobą wymieniać zdania- NACZELNY DERATYZATORZE FORUMA. | |||
~zzzzzzzz | ~Zakręcony 2016-05- 09 12:11:54 Na miejsce pracy u dziada przypadną dwa nowe miejsca u pracodawcy rzetelnie rozliczającego czas pracy. I kolejne miejsca pracy dla zarządzających transportem i dla księgowej i dla kadrowej i przybędzie nowych składów i stawki pójdą w górę i będzie pięknie. | |||
~Wielki Szu | Największymi " przejadaczami kasy " w transporcie są same dziadtransy. Ich trzeba wyeliminować jako zbędne ogniwo w teorii Darwina. | |||
~zzzzzzzz | I wszyscy będą uczciwi bo ITD będzie zabierać licencje i wsadzać do paki za niewłaściwe operowanie selektorem (za magnes będzie sąd24godzinny) aż w końcu i samo ITD będzie niepotrzebne i będzie jeszcze piękniej. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.