ID: 178910
Kierowca-najlepiej opłacany pracownik w PL
ID: 178910
ID: 178910
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
~mobilek70*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (230)
~Zadowolony | A po drugie monkey ja niekiedy nie biorę wypłaty bo nie ma z czego a mam trzy biznesy więc nie tłumacz że mam se od ryja odciągnąć | |||
~Zadowolony | No to cię stać z kierowania a mnie niekiedy nie | |||
~porch monkey 4 life | Zadowolony myślę, dlatego już do tego zawodu nie pójdę. Inni muszą niestety zapieprzać na dwóch etatach (jako jeden, zawód kierowca ) Jeszcze znajdzie sie kilku normalnych pracodawców, tak jak pisałem Olszewski z Bosta Beton. Zarobki powyżej 5000 zł i codziennie w domu są kierowcy. Pozdrawiam | |||
~hihacz | ~porch monkey 4 life. Czy pieska dzisiaj głowa boli że na forum siedzisz?:) Nie masz się czym zająć? Kota sobie dokup, będziesz miał trójkącik. | |||
~sid | kiero ale ta diete to tylko podpiszesz jak to robisz obecnie u swego pana | |||
~mały Miś | Te 17 zeta na rękę i dietka z ryczałtem na krajówce jest bardzo OK. Za 240 godzin, przeważne tyle mi wychodzi 4 tysie. plus dietka i ryczałt kolejny tysiak. 170 godzin z ryczałtami i dietami też 4tys. wychodzi. Oram miesiąc patelachom za 3400, nocka w doma, nocka w buda więc lepij wychodzi. | |||
~konkret :-) | kto ten watek zakladal-ze nie bierze udzialu w dyspucie. skoro on nie ma czasu by sledzic swoj watek to ja tym bardziej-bez urazy na pie... rdo... ly | |||
ese
| Nie obrażając nikogo, ale to już nawet nie śmieszne, gdy gość któremu do wykonywania zajęcia wystarczy jakoś skończona podstawówka i jakiś tydzień kursu czyni porównania do pracy i hipotetycznych przychodów lekarza | |||
~konkret :-) | ese (2016-02-16 21:43:13) a czy tzw lekarz po zrobieniu kwalifikacji jest 100% lekarzem, bo on ma papier. Wlasnie ze nie i tak samo jest z tym drugim tematem. | |||
ese
| ~konkret :-) (2016-02-16 21:58:20) - Ano nie.. Bo on może nawet prawa jazdy C nie ma! Niech jeszcze ze dwa lata się poprzygląda jak się pracuje. Co innego jak by C+E miał! | |||
~Mobilek70 | Śledzę wątek, tylko z de*ilami nie będę dyskutował. Wystarczy że po wypowiedziach bardziej uważam na drodze. Do czasu założenia pastu zdawałem sobie sprawę że de*ili nie brakuje, ale wypowiedzi uświadomiły mi że mają zdecydowaną większość na drodze. Jak Pis w sejmie, tylko co z tego wychodzi? Nawet głównego policjanta zchrzanili. Nie zniżam się do poziomu Pisu i obecnych na et kjejofcóf. | 1 | ||
~konkret :-) | jak w pierszym zawodzi tak i w innych zawodach, powinno sie przygladac i nabierac doswiadczenia... owszem kwity mamy ale czegos jeszcze brakuje:-) | |||
ese
| Oj brakuje.. Powiedziałbym, że w granicach średnio 70%. O ile nie wiecej. Bo umiejętność przejechania kawałka najmniejszym z ciężarowych aut z przyczepką na tandemie to bardzo niewiele. O przepisach przynajmniej w ich podstawowym zarysie nie wspominając, bo tu to już pustynia | |||
~konkret :-) | ~Mobilek70 (2016-02-16 22:00:55) Ja nie nazwalem Cie de**lem. Widze ze pewno sie czujesz... na drodze To ja tez nie bede dyskutowal z... | -1 | ||
~konkret :-) | widze ze jednak przebija to co silniejsze grupowo, no niestety wiekszosc to wiekszosc... :-) | |||
~Mobilek70 | Całą wiedzę już posiadłem, od dziś radykalnie zmieniam podejście do rekrutacji, a chętnych do naszego przedsiębiorstwa nie brakuje i nadal się rozbudowujemy. Niech będzie nawet młody, bez doświadczenia, sprzęt jest nowy, na krajówce i w koło komina da radę, ale maturę musi mieć. Przynajmniej jakiś poziom będzie reprezentował. I tak u tzw. doświadczonych jedynym przejawem znajomości sprzętu na którym jeżdżą jest umiejętność wymiany żarówki i na tym koniec. | 1 | ||
~konkret :-) | Czy cala to nie wiem. Moze male pytanko-ktora zebatka podczas pracy silnika nie pracuje? Odnosnie matur popieram u nas sa kier co studia posiadaja i plynnie jezykami operuja. | |||
~maro | To masz pecha mobilek, że nie stać cię na lepszych pracowników. | |||
~Mobilek70 | Ta w automacie rozrusznika, tzw. Bendix. | |||
~maro | Konkret pytał o zębatkę chyba, nie o koło zębate. | |||
~maro | Bo to jest mała różnica mobilek | |||
~Mobilek70 | Jaka według ciebie jest różnica pomiędzy zębatką a kołem zębatym? Wg. mnie żadna, zębatka to potoczna nazwa koła zębatego. | 1 | ||
~konkret :-) | to akurat sie zgadza-tego dotyczylo pytanie tak wracajac do tematu matur. Nie zawsze posiadajacy mature bedzie rozgarniety i do zycia to nie do konca musi byc wyznacznikiem i kryterium. Ludzie sa naprawde rozni nie mozna ich dyskfalifikowac bez papieru, wystarczy z nimi porozmawiac i wszystko wyjdzie w temacie. | |||
~maro | zębatka to listwa nie koło, | |||
~konkret :-) | ~maro (2016-02-16 22:36:48) listwa pompowtryskiwaczy, moze to miales na mysli? | |||
~maro | Jeśli taka jest to pewnie pasuje do twego pytania. | |||
~konkret :-) | mario-listwa pompowtryskiwaczy bardziej oparta jest na elektronice. | |||
~maro | Ale tam nie ma zębatkibywa ona w układzie kierowniczym. | |||
~Mobilek70 | Dobranoc Dla mnie wątek zakończyłem, życzę owocnej dyskusji z zarobków na krajówce z siustką z psiodu. | 1 | ||
~konkret :-) | jak sie siustka pojawia to bedziemy zglaszac:-) kolorowych:-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.