Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Prośba o ocenę kosztów przewozu

ID: 174776


Witam.
Rozważam możliwość wejścia w spółkę przewozową.
Sprawa opiera się na stałym zleceniu na przewóz aut na trasie Niemcy-Hiszpania.

Proszę sprawdźcie liczby jakie przyjąłem do kalkulacji.

Koszty przyjąłem:
- Rata leasingowa (wartość zestawu 250. 000/36mies/15%wpł wł. ) - 5125 zł/mies
(Iveco Stralis 440S + Rolfo, 2010, przebieg 600. 000)
- Zużycie paliwa 25 l/100km, cena paliwa 1, 22Eur
- Kierowca 1300 Eur do ręki + opłaty jak za pracownika w kraju
- Przebieg roczny 95000 km
- Serwis zestawu: 3500 Eur/rok (wzięte z głowy 300Eur/mies x12miesięcy)
- Opony 14 sztuk po 1200zł/szt zakładany przebieg opon 120. 000km

- Opłaty za autostradę Francja (wg mapy 80 Eur/przejazd)
- Opłaty za autostradę Niemcy (wg stawki 0, 167Eur/km dla Euro4 dla >5 osi)
- Opłaty za autostradę Hiszpania (wg mapy 80 Eur/przejazd)

- Ubezpieczenie OCP do 400. 000 Eur - 4500zł/rok (z forum, czekam na oferty)
- Ubezpieczenie OC + AC zestawu - podpowiedzcie u kogo i ile (czekam na oferty)
- Podatek od śr transportu -?
- Opłata roczna za koncesję -?

Przychody
- oferują mi 1, 30 Eur/km na stałym zleceniu

Wychodzi z tego jakaś opłacalność, tylko pytanie czy kalkulacja nie ma dużych dziur.

Auto miałoby być zarejestrowane w Polsce, ale nie wiem czy to dobry pomysł, bo po Polsce jeździć nie będzie nigdy, ale z kolei leasing miałby byc wzięty w Polsce.

Jestem spoza branży (to widać:) i nie znam się ale wejść w to chciałbym, bo zlecenie dość pewne. Poproszę o uwagi konstuktywne.

~Witek
*.centertel.pl

Posty (118)

~Witek
jak w temacie...
~KLP
1, 30 za kilometr w obie strony czy tylko za ładowny?
~KLP
Jak na razie to widzę, że wtopisz na OCP.
Czekam na odpowiedź do poprzedniego zapytania.
~Witek
Zlecenie mam w jedną stronę, 1, 30 za ładowny. Powrót muszę znaleźć sam. Co z tym OCP?
~Witek
To jest przewóz samochodów.
~KLP
No to jak w jedną stronę to szukają frajera.
Na powrotach leżysz finansowo.
Dla mnie to koniec tematu/oferty.
1/Żelazo stare - mega ryzyko finansowe
2/Wchodzi w rachubę już minimum 2-ch kierowców (koszty zamian i 2-ch etatów+dojazdy)
3/OCP do picu - w razie Wu już się nie podniesiesz
4/Trefn y towar - ciągłe mniejsze i większe obciążenia
Generaln ie KLAPA.
~KLP
No i KJEROFCY - to jest dopiero temat na kilka stron.
~KLP
Tak czy tak decyzja należy do pacjenta.
Powodzenia.
~scaniatop
i zrobiło się 0. 65 eur
~Witek
KLP dzięki za komentarz.
1) Auto. Jeszcze nie wylizingowane. Wiem że nie jest nowe, ale jakie powinno być żeby się nie sypało ale jednak nie nowe? Przecież nie wszystkie auta to nówki...
2) 2 kierowców. Tak, wpadłem na to, sprawa do rozwiązania... Ale gdyby był jeden, czy 1300 to właściwa stawka?
3) OCP. Jak odróżnić picowe od dobrych? Na co zwrócić uwagę? Wycenę na 4800zł przy 400. 000 Eur wziąłem z PZU.
4) Kierowca. Potrzebny zaufany, wiem... Ale na razie sprawdzam czy liczby w kalkulacji są sensowne. Jak się rachunek zamknie to będę myślał jak zrobić żeby kierowca myślał o pracy tak jak ja.
5) Towar nie jest trefny, akurat to znam, zlecenie pewne.
KLP, zobacz pozostałe liczby, paliwo, opony. Czy to ma sens?
~KLP
Jeśli auta nowe (towar) to jest to mega trefny towar.
Nie wyrobisz z kradzieżami i odszkodowaniami.
I zapomnij, że kjerofca będzie myślał o pracy tak jak ty.
Może 10-ty będzie lepszy jak 9-ciu poprzednich.
Pytanie tylko - czy ty to przetrwasz, gdy w tej dziedzinie jesteś zielony?
Lohra - żeby kjerofca zaczął choć trochę myśleć by mniej szkodzić to musiałby dostać 6 tysięcy na łapę w systemie 2/2.
I to nie jest żadna gwarancja.
Przelicz dwóch kjerofcuf i brak powrotów od pastucha na lohrę.
Nie chce mi się dalej pisać - temat jest do zamknięcia.
Wiem, że jesteś napalony i nie mam zamiaru cię powstrzymywać.
Próbuj - każdy może - szczególnie za swoje.
~KLP
To wszystko.
Miłego dnia.
~Witek
Dzięki KLP.
~Witek
Chętnie usłyszę coś od innych. Proszę o komentarze, zwłaszcza czy kalkulacja kompletna.
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
uwielbiam te wypowiedzi polskiej elity psiewozniczej co do stawek. moze taki klp napisze za ile jezdzi.

bo jaka by tu stawke nie podano to i tak dla was to malo i nie oplacalne.

a po kilku stronach wpisow okazuje sie ze ci najwieksi krzykacze ze malo sami jezdza za nizsza stawke.
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
klp jako wyrocznie etransportowa powiedziala ze temat do zamkniecia, jestes po prostu zalosny.
~Witek
A co jest dobre w tym co napisałem?
Czy ta stawka 1, 30 to jakoś na rynku wygląda?
A to zużycie paliwa, albo opon - czy to ma sens
No i ten serwis za 3, 500 Eur rocznie - może to od razu widac że za mało??
~Przewoznik.
Witek. Jesteś ułomny albo udajesz w jedną jedzie za 1. 30 a na powrocie za ile? ??
a i auto bana przez Francję kosztuje zdaje się w jedną stronę coś koło 190 eur.
No jest jeden plus paliwo na Lux obecnie po 0. 88za L
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
witek powroty powroty i jeszcze raz powroty, bo przy ich broku to marny biznes.

80e francja to czesc autostrada i czesc nacjonalem.

zyzycie solary tez jakies mizerne wzioles pod uwage.
~Witek
Cześć Przewoźnik,
Nie jestem ułomny. Przecież wiem że mam płacone w jedną stronę. Masz mnie za idiotę?
Ładunek powrotny jest niezbędny ale na to jest jakieś rozwiązanie, płatne mniej, ale coś jest.
Dzięki za info o paliwie. Ceny się zmieniają więc będę ostrożny. Coto jest LUX?
A zużycie paliwa, opony, serwis, kasa dla kierowcy?
~Witek
zzzzzzzzzzzzzzz
tak tak tak,
powrót jest planowany, pewnie po mniej niż 1 Eur/km.
Co to jest solara? paliwo?:) Oświeć mnie :)
ese
~Witek
(2015-12-22 12:55:27) - Sugestia stała: kontakt do siebie. Może zechce się podzielić wiadomościami i doradzić ktoś, kto ma coś do powiedzenia i ochotę do dzielenia się.
Tutaj są dwie grupy. W tym ci, którzy najwięcej słyszeli na parkingu.
1. Transport to najbardziej lukratywna z działalności. Właścicieli jeśli boli głowa to o to, gdzie by tu polecieć na czwarte przynajmniej wakacje w roku, oraz komu by tu z rodziny postawić nową willę z minimum Q7 obok basenu.
2. Transport, to najprostsza droga do nabawienia się długów na pokolenia do przodu.
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
witek paliwo. to teraz czy powrotow ladownych jest tyle co wyjazdow, przy kazdym odstepstwie stawka na kolku odpada. a napewno tak bedzie nie raz.
~Przewoznik.
Witek zdaje się ze ty nigdy nacjonalką nie jechałeś po Francji przypomnę Ci ze Francja to góry i góry i bardzo wąskie drogi do Hiszpana można jechać i 2 dni większa amortyzacja dla auta hamulce się pala i paliwa więcej też spali.
Moje zdanie jak cie nie stać na autostradę to zapomnij o tym biznesie.
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
wroc nie odpada tylko spada.
Mięsnyjeż
Coto jest LUX?

Czytaj Luxemburg.
Taki kraj.
~Witek
1) Racja z tą Francją, autostrada źle policzona, poprawię Będzie >150Eur za przejazd.
2) Moja kalkulacja uwzględnia kilometry w obie strony z zapłatę w jedną. Tak więc ładunki powrotne (lub ich brak) jest uwzględniony.
Bardziej mnie martwią koszty o których nie wiem a mogą wystapić.
Mięsnyjeż
Nie znam się na tym, ale wydaje się, że to przyzwoita stawka.
Jest tylko jeden problem.
Lora to nie firana na którą zawsze coś znajdziesz w powrocie.
Bez powrotów Ci się nie uda.
Powodzenia
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.218.99.99

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels