ID: 165229
Komisja Europejska przeciw Niemcom w sprawie MiLog za tranzyt
ID: 165229
ID: 165229
Według nieoficjalnych informacji pozyskanych przez RMF. FM Komisja Europejska jest bliska zakończenia wezwania do usunięcia uchybienia.
Według nieoficjalnych informacji pozyskanych przez RMF. FM Komisja Europejska jest bliska zakończenia wezwania do usunięcia uchybienia.
~etransport.pl
Posty (95)
~ciapowaty | Okropności co ci Niemcy wyprawiają. Chcą dyktować naszemu dziadostwu warunki świadczenia usług na ich terytorium. | |||
~ciapowaty | A tak w ogóle, to Komisja Europejska jest ciałem politycznym i sama niczego nie może Niemcom zabronić. Mogą jedynie na drodze ucierania stanowisk wypracować jakiś kompromis, albo skierować sprawę do Trybunału Sprawiedliwości, a tam Niemcy z całą pewnością się obronią. ( tylko co do tranzytu mam wątpliwości, to jedyny słaby punkt, ale też raczej do obronienia ) | |||
~ciapowaty | Przypuszczam jednak, że do tego nie dojdzie i wszystko zostanie załatwione na drodze jakiegoś zgniłego politycznego kompromisu, za który, jak to zawsze w polityce bywa, trzeba będzie Niemcom zapłacić. | |||
~cipowata junior | Cipowata cioto weź się do roboty a nie na forum ciszniesz kity. Mama powiedziała że alimentów nie ma na koncie | |||
~ciapowaty | Jak nie masz nic do powiedzenia, to spadaj chamie. | |||
~czesiek | .. , do CIAPOWATA JUNIOR... przecież twym OJCEM jest PIES Ł YSEGO... , wiec po alimety do ł ysego.. !! | |||
~ojciec dyrektor | Brakło chyba dopisku "artykuł zawiera lokowanie prezesa". Szkoda tylko że pakiet propagandowy jest stary, i populistyczny. Na taki mogą się skusić tylko ci którzy niewiele czasu spędzili przy tym temacie. Przecież każde suwerenne państwo może decydować jakie prawa i przywileje ma pracownik pracujący na ich terenie - wyjątkiem może być tylko chyba pracownicy ambasad którzy z założenia przebywają na terenie eksterytorialnym. Poza tym biorąc za przykład kierowców - podlegają już innym prawom i kodeksom w takich Niemczech - kodeksowi karnemu, przepisom drogowym, tranportowym, itd. Oburzenie prezesa więc jest albo naiwne albo marketingowe. Ale ważne aby ukazać się jako przyjaciel przedsiębiorców. Za rozsądną opłatą. | -1 | ||
~Wielki Szu | Proste- ojcze dyrektorze. Mandaty niemieckie płaci szofer, a dziad płaci polskie podatki. DZIADY DO WIDEŁ I GNOJU!!! | |||
~Wielki Szu | Huraa!!! | |||
~xxx | Czyli jest juz dobrze za kabotarz juz jest teraz jeszcze za wywóz i wywóz i będzie git | |||
~ciapowaty | Ojciec dyrektor. Jak na dziada to całkiem nie głupio prawisz, a jeszcze kilka dni temu w temacie zarobki kierowcy tira pisałeś : __zarobki kierowcy są stanowczo za wysokie- w chwili obecnej zawód kierowcy jest jednym z lepiej opłacany w polsce !!! (_) Otóż kierowcy nie pracują w Polsce. Co byś powiedział na to, gdyby na przerzuty po Polsce ściągnęli na przykład przewoźnicy z Afganistanu płacąc swoim afgańskim kierowcom 10 euro dniówki. Ale by się larum podniosło ! | 1 | ||
~ciapowaty | Na szczeście. Niezależnie od narodowości pracownika, czy kraju pochodzenia ( zarejestrowania działalności ) pracodawcy, Każdemu pracującemu na terytorium naszego kraju (czy przebywającemu tu w delegacji) bez żadnego wyjatku, należy się co najmniej nasze minimalne wynagrodzenie i inne świadczenia związane z pracą. Tak samo jest we wszystkich pastwach uni. To że do tej pory to prawo nie było przez państwa starej uni egzekwowane, budzi moje lekkie zdziwienie. Ale postanowiono z tym skończyć. | |||
~ciapowaty | Gdyby wzmiankowani prze mnie Afgańczycy, wykonywali przerzuty po Polsce to żadna najbardziej nawet impertynencka interwencja ich władz nie odniosłaby żadnego skutku. Dlatego komisja europejska nawet nie próbuje czegokolwiek zarzucać Niemcom w kwestii kabotażu, Również za czas pracy jch kierowców na terenie naszego państwa przy wykonywaniu przewozow z lub do polski nic by nie wskórali. Sporną bylaby zapewne sprawa wynagrodzenia za czas pracy ich kierowców na terenie naszego państwa w przewozach tranzytowych, bo trudno byloby podciągnąć nasze pretensje pod ochronę naszych interesow. | |||
ese
| ~ciapowaty (2015-05-08 22:32:19) Gdyby wzmiankowani prze mnie Afgańczycy, wykonywali przerzuty po Polsce to żadna najbardziej nawet impertynencka interwencja ich władz nie odniosłaby żadnego skutku. "- Z prostego powodu. Kraju tego nie łączy z Polską żadnego rodzaju wspólnota. A kraje UE łączy owa Unia. Ze wszystkimi tego konsekwencjami | |||
~ciapowaty | Z jakimi konsekwencjami? | |||
~ciapowaty | Nikt wam przeciez nie broni dostepu do niemieckiego rynku. Wymagaja jedynie (i dopiero teraz) przestrzegania na ich terytorium ich prawa. To wszystko. | |||
~ciapowaty | Czy niemieckie przedsiębiorstwo posiadające fabryke w Polsce i tu zatrudniające swych pracowników ma obowiązek zapewnić im co najmniej polskie czy co najmniej niemieckie minimalne wynagrodzenie i inne świadczenia związane z pracą? Oczywiście, że polskie, bo fabryka znajduje się na terytorium naszego kraju. Przecież jak woła Frasyniuk: My mamy nasze państwo i nasza płacę minimalną !! (_) I nie będzie Niemiec pluł nam w twarz wprowadzając w naszym kraju swoje porządki. Pracownicy pracujący w naszym państwie maja prawo w pełni korzystać z przywilejów naszego Kp i maja zapewnione nasze minimalne wynagrodzenia. | 1 | ||
~... | O matko, jeszcze raz!!! Co one, te Niemcy wyprawiaja! | |||
~ciapowaty | My też nie możemy, więc dłużej pluć na Niemców i musimy naszym pracownikom wykonującym prace na terenie Niemiec zapłacic to skromne niemieckie minimum. Bo własnie Niemcy powiedzieli, że maja już tego dość. | |||
~ciapowaty | Niemcy zapowiedziały, że nie będą dłużej tolerowac uprawiania na ich terytorium nieuczciwej konkurencji poprzez (jak to w uni niezbyt logicznie nazywaja ) dumping socjalny. | |||
ese
| Tu się im akurat dziwić nie ma powodu. Piłeczka teraz po stronie robiących im konkurencję przez żądanie średniej, porównywalnej z niemiecką płacy, a nie najniższej z możliwych | |||
~ciapowaty | ~xxx napisał : Czyli jest juz dobrze_ kabotaż juz jest _teraz jeszcze za wywóz i wywóz i będzie git (_) Nie od teraz, tylko od pierwszego stycznia Milog dotyczy kabotażu i przewozow _z i do Niemiec. Niemcy nie musza się nikogo pytać czy im wolno wprowadzać takie Ustawy jak milog, byle nie łamała ona prawa unijnego, Molog i stawka minimalnego wynagrodzenia obowiazuje od początku tego roku. Niemcy jedynie zawiesiły obowiązywanie tych przepisów w odniesieniu do przewozów tranzytowych, bo tu nie za bardzo mogą tłumaczyc swoje dzialania ochrona własnego rynku wewnętrznego przed nieuczciwą konkurencja. Jednak sprawa tranzytu nie jest przesadzona. Milog może dotyczyć i tranzytu, chociaż biorąc pod uwagę siłe politycznych nacisków na Niemcy osobiście w to watpie. | |||
~prowokator | ese już wiesz, jak dzielono i dzieli się teraz polskie społeczeństwo.? ? | |||
~ciapowaty | Ese napisałeś niejasno, ale domyślam się o co Ci chodzi. Oczywiście, że kierowcy nie poprzestaną i nie powinni poprzestac na zadawalaniu się stawką jedynie minimalnego niemieckiego wynagrodzenia. Na razie to ich satysfakcjonuje, ale tylko na razie. Nie chcą tez doprowadzic do całkowitej ruinacji swoich chlebodawców. W miare jak sytuacja się unormuje ( to znaczy wreszcie zacznie coś docierac do przewoźniczej świadomości i zaprzestana wreszcie zalinania rzeczywistości) stawki za frachty wzrosną i będzie można delikatnie podnieść _wygórowane i bezzasadne roszczenia. _ A nawet cos _wyludzić_ Nie należy tez zapominać o tym, że Holenderskie czy Francuskie minimalne wynagrodzenia sa troche wyższe od niemieckiego wiec i tak sami będziecie musieli podnieść wynagrodzenia kierowców. | |||
~ciapowaty | Korekta. Musieli wkrótce podnieść. | |||
~ciapowaty | Troszeczkę przesadziłem z tymi złośliwościami. Wiadomo przecież, że nie ma miejsca na znaczący wzrost wynagrodzeń kierowców, gdyz te już zbliżyły się znacząco do wynagrodzeń ich kolegów w zamożniejszych krajach. Dodatkowo emigracja kierowców z nowych krajow wspólnoty, odbija się niekorzystnie na wynagrodzeniach ich kolegów i kolo się zamuka.. | |||
~Prawda | Stawki za frachty wzrosną... uuuuuuuuuuuueeeeeeee eee leżę i kwiczę ! Pajacyk na Prezydenta !! | |||
BAGERA85
| To żeś pojechał Ciapowaty:) Dobrze, chociaż tobie się chcę:) | |||
~ginekolog_profesjona lista | "uciążliwe są koszty sporządzenia, tłumaczenia i dostarczenia dokumentacji odpowiednim krajom w ich językach urzędowych" Kuźwa przecież każdy prywaciarz zna co najmniej 5 języków obcy i to biegle, są super wykształceni nie to co motłoch za kierownicą bez szkół i języków. Sprzedadzą jedną ze swych audi Q 7 i będą mieli na znaczki! Uśmiałem się, prowadzą międzynarodowe przewozy a obce języki stanowią dla nich problem. | |||
~Kris-Gdańsk | ginekolog skad ten login? grzebierz w niemytych odbytach kolegów na parkingu? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.