ID: 161717
VOLVO FH 440 wysokie spalanie
ID: 161717
ID: 161717
Witam.
Jakie powinno być spalanie w samochodzie VOLVO FH 440 z 2006r. MEGA.
Obecnie jest na poziomie 40-45, wcześnie było mniejsze, ostatnimi czasy tak skoczyło.
Jazda po kraju.
Witam.
Jakie powinno być spalanie w samochodzie VOLVO FH 440 z 2006r. MEGA.
Obecnie jest na poziomie 40-45, wcześnie było mniejsze, ostatnimi czasy tak skoczyło.
Jazda po kraju.
Posty (26)
patryk4442
| jak w temacie... | -1 | ||
~alosza | panie kolego wtryski trzeba robic a nie majaczyc ze duzo pali 45 to mozna po górkach robic | |||
patryk4442
| tak czysto teoretycznie co może być konkretnie do zrobienia? | |||
~mały | zacznij od wymiany oleju filtrow oleju paliwa i co najwazniejsze powietrza bo jak motor nie ma czym oddychac to tez bedzie duzo palil i moc spadnie potem diagnostyka komputerowa sprawdzenie wydajnosci wtryskow i regulacja zaworow jak to nie pomoze wsadz innego kierowce najlepiej przyjmij obcego na jedno kolko i bedzie wszystko jasne | 1 | ||
~st01 | No filtry oleju to ci pomogą. | |||
~mobil1 | ~st01... oczywiście, ze mogą pomóc... jeśli ma ciulowy olej, albo stare filtry, jest gorsze smarowanie silnika, a w szczególności węzła T-P-C... jeśli przerywa film smarowy no to wiesz... przy samym rozruchu dawka paliwa jest już większa; ) co pociąga za sobą wieksze spalanie przy obciązeniach itp w całym zakresie obrotów; ) | |||
patryk4442
| filtry olejowe ma nowe, poza tym wymieniony wałek rozrządu i robiona el. wtrysków | |||
~mobil1 | a nie leją? mogą mieć wypalone iglice albo gniazda; ) | |||
hultaj1
| Patryk4442 wyjmij ołów z buta i będzie dobrze skoro wszystko z autem jest ok. | |||
hultaj1
| Albo zabierz kierowcy księgowego. | |||
visitors
| wymieniony walek rozrzadu? pewnie na taki super dobry i najtanszy na rynku z jakiej pzyczyny? i czy aby wtedy nie zaczely sie klopoty ze spalaniem? | |||
~Bywalec | Jaki masz przebieg na aucie... | |||
~Bywalec | Mogą być obsady wtrysków do wymiany + regulacja zaworów i wałek rozrządu do sprawdzenia czy nie zrobił się kwadratowy (regulacja zaworów co 400kkm) | |||
~cetin | Takie volvo powinno spalić max 30 litrów na francuskiej autostradzie. Tam w godzinę zrobi 90km. Ile w godzinę zrobi w pl? Proponuję zacząć liczyć w motogodzinach, albo niech szeryf bryknie się 100km zaliczająć podjad poranne odpalenie i rozgrzanie silnika, przykładowe przepalenie na pauie, niech włączy webasto i postoi w korku! Gumofilce w transporcie krajowym naczytały się o normach ciężarówek jeśdżących po zachodzie:D:D:D:D | |||
~bosowa | zmienić szoferaka i spalanie spadnie | |||
~zzz | "bosowa" wymień ten styropian na mózg w tym baniaku na szyji | |||
~kierownik | Walka rozrządu się nie wymienia tylko regeneruje | |||
~Lkw-serwis sochaczew | Zapraszam specjalizacja renualt-trucks/volvo Skutecznie rozwiążemy problem wysokiego spalania. tel 660-984-552 | |||
~Podol | Podłącze się do tego samego postu, taka sama trasa ladunki i wszystko auto paliło 30-32 l/100km, nagle wskoczylo na 37-39 l/100km. Paliwo dobre, nawet juz z roznych stacji tankowane. Kierowca to ja, styl jazdy ten sam. filtry, olej itp. nowe. to tak nagle by wtryski padly z dnia na dzien??? | |||
~Janusz | czujnik doładowania na kolektorze umyć | |||
~Janusz | tłumik sprawdzić | |||
~kierowca dyliżansu | Nie no, coś jest nie tak. Jeżdżę co prawda 420 ale gaz zawsze ale to zawsze w podłodze. Nawet jak nie potrzeba. Generalnie albo gazu nie tykam albo na nim stoję, nie znam innej pozycji. Spalanie max 35 litrow | |||
MartaTMS
| Mieliśmy taki sam problem. W serwisie okazało się, że podawana była zbyt duża dawka AdBlue. Nadmiar osadzal się w układzie wydechowym w postaci kamienia. Prześwit byl tak mały, że silnik sie dławil. Pomogło komputerowe wypalanie. Koszt 1400zł netto. | |||
~Kon | W otwór od czujnika doładowania na kolektorze ssącym wprowadzić powietrze 2-4 bary. Powinna być cisza. Jak będzie syczeć to masz nieszczelny intercooler, złącza itp. Sprawdzić turbo czy dmucha odpowiednio. | |||
QuattroTuning
| Chyba padły już wszystkie pomocne informacje. Czyli olej, filtry, wałek rozrządu, wtryskiwacze i tutaj trzeba pamiętać o ich kodowaniu. Nawet po regeneracji jeśli zostały nadane nowe kody IMA to trzeba je wprowadzić. Niezakodowany wtryskiwacz to maksymalne spalanie. Ważne żeby sprawdzić nieszczelności w dolocie i wydechu. Miałem kiedyś takiego w naprawie z silnikiem D12 500KM. Zaczął palić nawet po 42. Wszystko sprawdzone, wszystko sprawne. Dopiero jak zrobiłem chiptuning spadło na 38. Jeździ lokalnie z kopalni ale już taki wynik jest akceptowalny. | |||
~Miły kierowca | Moj palił trochę wiecej i mial problem z przerzucaniem biegów w automacie po paru miesiącach opadl na pednej i nie chcial podnieść zawieszenia, wymieniony czujnik położenia i wszystko wróciło do normy! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.