Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Coś cicho o niemieckim minimum, ryczałtach, diet

ID: 161526


Czyżby opadł bitewny kurz? Który z Panów dostał już worek kasiory za styczeń i luty?

Posty (162)

wwww
chlebodawco dyrektywa mówi o tym ze pracujac na terutorium panstwa podlegasz miejscowemu kodeksowi pracy i naleza ci sie lokalne swiadczenia czyli jezeli masz delegacje w niemczech to nalezy Cie sie dieta z niemieckiego prawa pracy to jest najwazniejszy zapis tej dyrektywy
WaszChlebodawca
A tak bzw jeżeli ten MiLog jest taki zgodny z europejskim prawem i te Twoje och ach to czemu nie potrafili tego przed KE udowodnić? Czemu jeszcze poprosili o 40 dni dodatkowych? Przecież to takie wszystko zgodne z prawem jak tu piszesz.
WaszChlebodawca
wwww ale Ty jesteś idiota. Brawo skoro się należy wq niemieckiego dieta to powiedz mi teraz ile dieta w niemczech wynosi? :) Podpowiem tylko że dużo mniej jak u nas, mało tego nawet nie ma ryczałtu :)
wwww
druga sprawa jest to ze głównie polacy omijali te zapisy stosuja rózne wałki wide pracownik w podróży służowej wiec w maju 2014 unia wydała kolejna dyrektywe normująca rózne stany prawne w róznych krajach i tak np pracownikiem który łapie si ena powyższe jest: 3 Aby ocenić, czy delegowany pracownik tymczasowo wykonuje swoją pracę w innym państwie członkowskim niż państwo, w którym zwyczajowo pracuje, uwzględnia się wszystkie elementy faktyczne cec*ące taką pracę i sytuację danego pracownika. Do elementów tych mogą należeć w szczególności:
a) fakt, że praca jest wykonywana przez ograniczony okres w innym państwie członkowskim,
b) data rozpoczęcia delegowania;
c) fakt, że pracownik delegowany jest do innego państwa członkowskiego niż państwo, w którym lub z którego ten pracownik zwyczajowo wykonuje swoją pracę zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 593/2008 (Rzym I) lub z konwencją rzymską;
d) fakt, że po zakończeniu wykonywania pracy lub usług, do wykonania których został delegowany, pracownik wraca do państwa członkowskiego, z którego został delegowany, lub ma w tym państwie ponownie podjąć pracę;
e) charakter działalności;
f) fakt, że pracodawca delegujący pracownika zapewnia mu transport, zakwaterowanie z wyżywieniem lub samo zakwaterowanie lub zapewnia zwrot odnośnych kosztów, a jeżeli tak — w jaki sposób jest to zapewniane lub jaka jest metoda stosowana przy zwrocie kosztów;
g) fakt, że na danym stanowisku pracował w poprzednich okresach ten sam lub inny pracownik (delegowany).
wwww
chlebodawco sam jestes idiota bo dieta w niemczech na starych zasadach wynosiał 30 zł jak sie uprzesz to dam Ci jasno podstawe prawną
WaszChlebodawca
No ale tutaj każdy zrozumiał, chcesz podlegać pod niemieckie prawo jeżeli chodzi o oddelegowania. Czekam zatem na informację ile wynosi dieta w niemczech bo o ryczałcie to wtedy zapominasz na dzień dobry bo tam tego nie ma prawda?
kierowca007
Dieta jest niższa tylko dlaczego tam można zarobić więcej? i sama podstawa jest na poziomie 1300eur
wwww
te 40 dni to tylko dla tranzytu a okrersy przejsciowe i konsultacje to cos zupełnie normalnego w UE własnie dlatego ze tam jest 25 państw i trzeba to ogarnąć
WaszChlebodawca
wwww ja wiem że można ustanowić w regulaminie wewnętrznym że będzie te 30zł wynosić. U mnie jest 49e także wiesz :) Podaj mi dane ile wynosi dieta wq niemieckiego prawa bo przecież pod nie będziesz podlegać jak Ty to tutaj stwierdziłeś :)
kierowca007
chlebodawco ty byś chciał płacić podstawę polską i dietę niemiecką wtedy by tobie pasowało w 100%
WaszChlebodawca
Nie tylko dla tranzytu ale dla całego MiLoga. Ale to nie ma znaczenia. Dyskutujemy tak jak by i tak ten MiLog przeszedł w całości. Czekam na informację o tych dodatkach służbowych. Podaj mi w końcu tą kwotę diety wq prawa niemieckiego.
wwww
ok liczymy jeden dzień polske warunki dniówka od najniżesz ok 70 zł netto + dieta 30 zł poza tym ryczałt można u nas ominać i nie trzeba go wypłacać lub wypłacac w 1 zł (polska patologia) warunki milog dniówka z godzin ok 60 e netto + 25 e diety wiec jest 100zł do 85 e która wartość jest większa??
wwww
jest u ciebie na papierze :) sam to przyznałeś
WaszChlebodawca
Podaj mi teraz skąd wziąłeś te 25e diety niemieckiej. Czekam.
wwww
bo jezeli kierowca dostał by naprawde to co Ci podpisuje to nawet z nijniższych nie mógłby zarobić 4 tyś bo sam stweirdziałeś ze uCiebie jest 49 e diety i 39 ryczałtu co daje 88 euro dziennie + najniższa krajowa to prawie 5 za 10 dni w trasie!!!
wwww
na to akurat nie mam czasu bo musiałbym przegrzsebać wiele dokumentów a tego mi sie poprostu niechce wiec uczciwie Ci mówei nie podam Ci podstawy prawnej 25 e w niemczech, jakbys mógł to powiedz ile jest wg Ciebie.
WaszChlebodawca
wwww czyli nie potrafisz podać ile wynosi dieta wq kodeksu niemieckiego pod który przecież teraz podlegasz jak SAM stwierdziłeś. Druga rzecz którą Cie do betonu sprowadzam to wq Twoich wyliczeń napisałeś że należą Ci się godziny + za noclegi (czyli ryczałt) + dieta. To ja się pytam skoro podlegasz pod niemieckie przepisy to czemu napisałeś o ryczałcie skoro go tam w ogóle nie ma. Wychodzi na to że oglaszasz wszem i wobec ze wszystko niemieckie Ci przysluguje a zaraz potem dopisujesz cos z polskiego co Ci jest wygodne tak? Czyli reasumujac jestes idiotą. Co do moich wyliczeń to u mnie kiero tak jak napisalem zarabia 4 a diety i ryczałt przecież jak sami stwierdziliscie to nie zarobek prawda? :)
pawelt1975
Pytanie do kierowcy007: jeżeli szef chce zgodnie z obowiązującym prawem płacić ci pensje tzn. najniższa krajowa, diety i ryczałt za spanie w aucie chcąc zaoszczędzić to jest źle? kim wtedy jest?
wwww
1 zle mnie zrozumiałes bo porównałem stare przepisy do nowych, to z ryczałtem i dieta podałem bo napisałeś ze tak płacisz 2) dieta nie jest zawarta w kodeksie pracy niemieckim tylko i nnym akcie bo gdyby był w kodeksie pracy to odesłał bym Cie do strony www ambasady gdzie jiest niemiecki kodeks przetyłumaczony ale te 25 e wynika z innych przepisów i jak juz mówiłem nie bede teraz tego wertował a ponieważ słonce wychodzi trszeba pokorzystac, bez odbioru
kierowca007
pawelt1975 nie wiem kim jest bo ja nie mam tego problemu a więc można
WaszChlebodawca
Także wwww chciałeś zabłysnąć a się zesrałeś. Wiesz że gdzieś tam dzwoni ale nie wiesz w którym kościele. O prawie zarówno niemieckim jak i polskim pojęcia bladego nie masz. Rzucasz dyrektywami których nie rozumiesz. Ale to nic, w końcu nikt od kierowcy nie wymaga więcej jak bycie łącznikiem między pedałem a kierownicą. Dlatego żaden łącznik nie będzie zarabiał żadnych 8-12 tys. Po prostu jesteście za głupi a to że macie 4 to i tak dziękować swojemu Chlebodawcy - nigdzie takich kokosów ze swoim intelektem nie zarobicie. Amen
kierowca007
WaszChlebodawca widać kim jesteś i jakich masz ludzi do pracy że tylko tych łączników tobie nie zabrakło, co ty biedaku wtedy zrobisz?
WaszChlebodawca
Ja uciekam. Możesz teraz poszczekać ze swoimi kolegami. Stworzycie sobie jeden kodeks - kodeks łącznika. Pomarzycie o górach złota, o spaniu w hotelach 5 gwiazdkowych i jak to teraz Szefa doprowadzicie do upadku i te inne bzdury. Wśród swoich piesków może będziesz ten inteligentny, ten mądry. Daje Ci www głos :) Pozdrawiam serdecznie.
pawelt1975
Zanim się zastanowisz nad moim pytaniem to odpowiem na twoje :dlaczego w Niemczech jest podstawa 1300 €? ponieważ firmy niemieckie na to stać, firma z Niemiec bierze fracht za 1. 7-2 € /km a nie 0. 8-0. 9€ jak polak. Teraz wyprzedze twoje kolejne pytanie :dlaczego polak nie jeździ za tyle samo co Niemiec? Bo wtedy Niemiec zatrudnilby Niemca. Poza tym niemiecka minimalna jest 1300€ ale dieta po Niemczech jest 21€, a Polaka 43€ więc jaki sens ekonomiczny?
kierowca007
a druga sprawa człowiek wykształcony z prezencją i umiejący posługiwać się poprawnie po polsku tak jak pisałeś i do tego inteligentny bo za takiego się uważasz, nie nazywał by ludzi tak jak ty bo że by nie ci ludzi to by musiał sam zasuwać, i pewnie do tego dojdzie życzę tobie tego z całego serca że byś był potraktowany tak samo jak ty traktujesz innych, i weź zasięgnij porady bo wiedzę że masz kompleksy na punkcie swojego EGO
wwww
chlebodawco posłuchaj ciołjku zanim zamkne drzwi dieta nalezy sie na podstawie Rozporządzenie w sprawie
Ocena zabezpieczenia społecznego
Składki pracodawcy jak wynagrodzenie za pracę
wwww
masz tutaj tez sygnature : "Społeczne Opłaty Rozporządzenie z dnia 21 grudnia 2006 roku (BGBl. I S. 3385), ostatnio zmieniona art 1
Rozporządzenie z 24 listopada 2014 (BGBl. I S. 1799) został zmieniony "
kierowca007
pawelt1975 dobrze tylko dlaczego u mnie w firmie wszelkie zmiany nie odbyły się kosztem kierowcy a u chlebodawcy tak, dlaczego polski przewoźnik jeździ za tyle? sam sobie jest winny kto doprowadził do obniżki stawek kierowca? kto sie godził jechać za mniej? że by tylko jechać a teraz płacz, żale nie do kierowców że chcą to samo co kierowcy w unii
pawelt1975
Jak wcześniej napisałem, żeby polak mógł jeździć w Niemczech to musi być konkurencyjny tzn jeździć za mniej, jeżeli będzie jeździł za tyle samo co Niemiec to nie będzie jeździł w ogóle. Dałbyś w Polsce ładunek po takiej samej cenie Polakowi czy Bialorusinowi? Oczywiście ze Polakowi, ale jeżeli Bialorusin pojedzie za połowę stawki to olejesz Polaka. Taka jest prawda.
wesolek
kużwa
skund tyn wasz pracodawca sie zerwał
tak jakoś mało ineligentnie pisze.
gdyby mu zabrać wujka googielka, to byłby w doopie..
wklejać to każdy gupi potrafi.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels