ID: 153333
WITD: Na magnesie i bez karty
ID: 153333
ID: 153333
W dniu 25 września 2014 roku zespół kontrolny na terenie Gdańska zatrzymał do kontroli pojazd członowy należący do polskiego przewoźnika, którym wykonywano przejazd pod załadunek towaru niebezpiecznego o nr UN 1202.
W dniu 25 września 2014 roku zespół kontrolny na terenie Gdańska zatrzymał do kontroli pojazd członowy należący do polskiego przewoźnika, którym wykonywano przejazd pod załadunek towaru niebezpiecznego o nr UN 1202.
~etransport.pl
Posty (62)
~Igor | Ktosik a moze standardowo kierowca chlał przez weekend a później magnes żeby zdążyć na czas ale twój poł mózg na to by nie wpadł. Kto przy ilości dzisiejszych kontroli pozwoli sobie z przewoźników na takie numery? ! Odpowiem ci. Kierowca który narobi gnoju w firmie i się zwolni do innej! | 3 | ||
~Adrian | Igor masz racje. Odnoszę wrażenie, że dziś to kierowcy narzucają standardy ; -) wszystko wiedzą lepiej a jak spieprzą robotę to idą gdzie indziej bo co pracy nie brakuje. Może w końcu warto zacząć dawać 52 a ci którzy mają takiego delikwenta zatrudnić 2 razy się zastanowią niż go przyjmą do pracy. | |||
~kiero | Igor głupoty piszesz, znam firmę transport międzynarodowy, wyjazd z bazy i jazda po kraju bez karty w tachografie, bo to tylko wykroczenie. Mistrzowie w tej firmie potrafią w miesiącu zrobić 16 do 21 tyś km. Wyjazd z bazy z plikiem urlopówek, potem dopasowywanie. | |||
~Przewoźnik | De-bil złapany na drodze powinien dostać karę nie mniej jak 30tysięcy złotych. Za powtórkę zabrać dożywotnio uprawnienia. Wysokość=skuteczno ść kar na wzór francuski. No ale do tego jest potrzebna profesjonalna inspekcja transportowa a nie zbieranina byłych kosiarzy trawnikowych i celników. Nie w POlsce. Tu syf był, jest i będzie. | 2 | ||
~kiero | Zapomniałem napisać, że jazda bez karty w tacho na polecenie szefa, on w razie czego płaci. | |||
~Przewoźnik | System umożliwia w POlsce całkowitą samowolkę "kjerofcom" i przekrętom. | |||
~Przewoźnik | Nie interesuje mnie tłumaczenie dwóch grup: 1. Mędrców parkingowych - z oczywistych przyczyn. 2. Zielonych nieudaczników bełkoczących coś o niemocy ustawodawczej. To tyle. Polski transport syfem stoi i prędko nikt tego KIBLA nie posprząta. | |||
~kiero | Przestańcie pisać głupoty, przecież jak kierowca jeździ na pstryku to licznik nie kręci kilometrów, a paliwo silnik spala. Czy kierowca za swoje pieniądze kupuje paliwo żeby spalanie było w normie? W każdym przypadku jazdy na pstrykach, magnesach szefostwo doskonale się orientuje. | |||
~Przewoźnik | Tak jak pisałem wcześniej. (kiero... pie-r-dolisz) Z "filozofią parkingową" szkoda szkoda czasu na polemikę. | 1 | ||
~koscielny | nikt, kto może leżeć, bo tak pokazuje tacho, z własnej woli nie będzie przecież pracował, jeżeli jedzie na lewiźnie to za wiedzą, aprobatą o ile nie na polecenie sefa, bo jak nie to sa inni na twoje miejsce, a ze bezrobocie, to to jest taki dobrowolny przymus. a jeśli szef byłby czysty, to kiero po jednym takim nr wylatuje, także bzdura na resorach ze sefy nic nie wiedzą, wiedzą doskonale i to u nich norma, jakby za taki e tolerowanie przegięć kierowcy, zabierali licencje, skończyło by sie z dnia na dzień przewalanie, a tak? spychologia, a kasa leci do budżetu | |||
~kiero | kościelny masz rację, po co podwójna obsada, dwa zusy do zapłacenia, jak jeden głupek za dwóch jeździ. Pstryk do nowego ciągnika elektronik zakłada za 3, 5 tyś. Prostsze jest w nowym dafie, tam trzeba pogrzebać trochę w sofcie. | |||
~kierowiec | zapraszam do Niemca pracować magnesow nie ma ale jazda bez karty to standard a tacho pełni role dekoracyjna np. 2tyg jazda ponad 100godz :) wszędzie dobrze gdzie nas nie ma | 1 | ||
~koscielny | nie wszędzie, tylko ze u nas przegina sie bo u nas za naszą podstawę to trochę ciężko wyżyć, tam raczej za normalne pieniądze raczej sie da, a ze idiotów nigdzie nie brakuje? cóż... życie, tam tez pracują tylko ludzie, o pazernych sefach, co by z pod siebie własne odchody zjedli to już nie wspomnę, to osobny temat, wiecznie im mało ile by tego nie było. ja bym chciał tylko średnią krajową, plus nadgodziny wg ustawy, diety jak w unii, w końcu ponoć tam jesteśmy i olałbym nawet myśleć o kombinowaniu, bo po co? no chyba ze zlecenie na wczoraj sef przyjął i musisz jakoś tam dojechać, " jakoś sobie poradzisz"a na 2 drivera to już szkoda kasy jak ktos tu juz raczył wspomnieć, potem są efekty. a nie ze gdansk-trzebnica-gda nsk na raz w pojedynkę na ADR i po powrocie mam jeszcze 6h jazdy jakby co. olałem gościa po 10 latach i teraz mam sw spokój. | |||
~Przewoźnik | Co wy q-w-a piszecie? ! U Niemca przegięcia !? Jaka jazda bez karty? Przecież tam tacho to rzecz święta ! Prawie jak hakenkreuz !! | |||
~kiero | Ty jesteś przewoźnik, czy z księżyca się urwałeś? Samo BAG przyznało ze na 10 kontrolowanych polskich kierowców 1-2 ma cos nie tak. Na 10 zatrzymanych Niemców połowa ma jakies wykroczenia. Jazda bez opłaconego myta tez przytrafia się Niemcom, dlatego niemieckie firmy przy kupnie nowego ciągnika obowiązkowo mają zamontowany toll collect. | |||
rstrans
| Dlaczego wyłącznik kosztuje 3, 5 tys (jak pisał któryś z kolegów)? Nowe tacho nie bierze sygnału tylko z impulsatora, ale również np. z czujnika ABS, więc nie jest łatwo zagłuszyć sygnał. Natomiast skąś bierze się potrzeba wyłączania tachografu, 99, 5% za zgodą i wiedzą szefostwa. Ale na to godzą się 2 strony, więc każdy powinien ponosić odpowiedzialność. Karanie grzywną, a za recydywę odbiór licencji. Zasady równej konkurencji :) | |||
~kos | masz dziwną definicje " wyrażenie na coś zgody", bo tekst ze albo pojedziesz albo wylatujesz nie mając perspektyw, to chyba nie do końca zgoda tylko wymuszenie? a ze za to powinno sie lejce lub licencje odbierać winnemu, to juz inna sprawa. jeśli udowodniło by sie sefowi ze prowadził takie praktyki, to powinno sie to podciągnąć pod dochody z nielegalnego źródła, a jazda na nielegalu chyba czymś takim jest i powinno sie również majątki konfiskowac | |||
~jaca | 2000zł Panowie a ja nie moge osiągnąć zysków od dzisiaj wszystkie auta na magnesach będą jezdzić u mnie to się poprostu opłaca w dwie doby są w stanie odrobić to śmieszne 2000zł | |||
~Norek | Co po niektórzy sami z siebie robią Niewolników, wołów roboczych, i jak tu targować się o większą stawkę przez takich de*ili. | |||
~cdn... | takich baranów z magnesami powinno się wychlastać | |||
~Olo Szofer | Karać kierowców po 20 tys zł nauczy to myślenia baranów, szef jak zadzwoni ze trzeba jechać to szybki tekswal sie pan i tyle a tutaj ciekawy tekst zza między ://40ton. net/ciezarowki-jezdz il-calkowicie-bez-ta chografow-afera-hole nderska-inspekcja-tr ansportu-tle/ | |||
~Przewoźnik | Kjerofcy to wazelinowe de-bile dlatego kierowcy mają przepaprane. Do tego nieudolna, inspekcja no i jest syf jaki jest. Szkoda czasu na oczywiste oczywistości. | |||
~cdn... | nie powtarzaj po mnie słowa "baranów"! | |||
~abc | daj kierowcą inna prace to pewnie im sie polepszy, a za nieudolność organów kontrolnych, z tego co piszesz to tez kierowcy odpowiadają?... | |||
~cdn... | kierofca bombofca kierofca parofca kierofca lotniskowfca kierof ca ciężarofca sami kierofcy... | |||
~cdn... | ku-ku mendo nie podszywaj się pod kogoś znam trochę W-wę od urodzenia ale takich mend mało spotkałem nawet w wojsku co byliśmy z różnych stron Polski, a Ty niby chłoptaś z Grochowa ale pewnie rąbali Cię wszyscy jako knfidenta i mendę, starczy? | |||
~Planekom jade | Kierofca s fanienki | |||
Rusio
| jazda bez karty mowi sama za siebie! jak mogl szef o tym nie wiedziec??? przeciez ktos musial wystawic urlopowke na czas kiedy karty nie bylo w tacho. Pauza weekendowa nie wyszla kierowcy a trzeba bylo zaladowac i szef wyslal. jasna sprawa moim zdaniem. | |||
~abc | ale zawsze sie taki pseudo psiewoznik znajdzie, który bedzie obstawał, iż on nie wiedział o czyms takim... ze kiero jedzie w czasie pauzy, choć sam mu kazał, ze km sie na karcie nie zgadzają, ze urlopówke musiał wypisac... idiota do kwadratu | |||
~xxx | za jazde na magnesie powinni zabierać prawko |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.