ID: 152058
Mamy w d... kodeks pracy
ID: 152058
ID: 152058
Dlaczego w naszym zawodzie kierowcy, wszyscy mają w głębokim poważaniu Kodeks Pracy? Limit nadgodzin według KP wykorzystujemy już najczęściej po pierwszych dwóch miesiącach roku. KP to tylko bzdurny wymysł nie respektowany w żadnym punkcie przez naszych psiewoźników, oczywiście za aprobatą PIP i elity rządzącej. Harować więc robole...
Dlaczego w naszym zawodzie kierowcy, wszyscy mają w głębokim poważaniu Kodeks Pracy? Limit nadgodzin według KP wykorzystujemy już najczęściej po pierwszych dwóch miesiącach roku. KP to tylko bzdurny wymysł nie respektowany w żadnym punkcie przez naszych psiewoźników, oczywiście za aprobatą PIP i elity rządzącej. Harować więc robole...
~Zakręcony*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (85)
~Zakręcony | jak w temacie... | |||
ese
| A może zastanowić się w jakim systemie pracy jest się zatrudnionym? Podstawowym? Równoważnym? Ilu to wie? Bo mam wrażenie, że ta świadomość kończy się na podstawie i dietach | |||
~Zakręcony | A w którym systemie nie ma limitu? Choćby maksymalny to i tak go przekraczamy biorąc oczywiście pod uwagę, że załadunki itp. to też praca. | |||
gapa
| zmień zawód, machając łopatą zaczniesz dumać inaczej | |||
mikesz
| ese a system równoważny czy podstawowy nie wynika z KP? | -1 | ||
~Zakręcony | Nie chodzi o dumanie inaczej, tylko o dymanie kierowców przez pracodawców | |||
jacek-kuba
| Połowa Polaków ma śmieciowe umowy i kodeks pracy nie obowiązuje-jak przystało na zieloną wyspę | |||
gapa
| zacgciało sie wam tuskolandi, to zakasać rękawy i bez szemrania zapindalać, URBAN na prezydenta | |||
ese
| 1. To tak jak by zapytać czy to czy się ma prawo jazdy C czy D nie wynika z Kodeksu drogowego 2. Nie da się napisać umowy która nie jest zgodna z Kodeksem pracy, ponieważ z gruntu byłaby nieważna. 3. Umowę podpisują dwie strony. Jeśli się którejkolwiek nie spodoba i jej nie podpisze, to jej po prostu nie ma. | |||
ese
| No i najważniejsze: "Dobry kiero zawsze robotę znajdzie". Więc trzeba się szanować i nie brać roboty z której z góry widać że się będzie niezadowolonym | 1 | ||
mikesz
| umowa umową a pracodawca i tak swoje wie... prawda ese? | -1 | ||
jacek-kuba
| Miliony ludzi w tym kraju, pracują bez jakiegokolwiek ubezpieczenia-bez ZUS-u. Ja chciałem teraz się ubezpieczyć dodatkowo-pracuję jako kierowca. Znalazłem odpowiednią ofertę-ale system mnie nie puszcza-za niski zarobek. Diety nie są ozusowane-więc w świetle prawa -cały mój dochód to jedynie podstawa. Niestety -ale tak mamy niemal wszyscy | |||
~Zakręcony | ese... co byś zrobił z kierowcą, który zacząłby Ci pracować (załadunki też weź pod uwagę) od kwietnia tylko osiem godzin na dobę. Oczywiście chodzi mi o dobę kalendarzową trwającą 24 godziny. Obaj dobrze wiemy, że według KP tak powinien robić po wykorzystaniu limitu nadgodzin. | |||
ese
| No to kluczyki do baku i do innej firmy. A jeszcze lepiej na działalność własną. Wtedy można prawie dowolną wysokość składki wybrać | |||
mikesz
| można prawie? to jak jest z tym? | -1 | ||
ese
| Można prawie. Wystarczy poczytać dotyczące tego przepisy | |||
mikesz
| no dokładnie i tobie też takowe polecam | -2 | ||
~Zakręcony | Pracując osiem godzin na dobę, będąc zatrudnionym na najniższą krajową plus najniższe diety i ryczałty za nocleg każdy kierowca powinien dostać według obecnej wykładni minimum 3000 zł, oczywiście pod warunkiem, że nie zjeżdża codziennie do domu. | |||
ese
| No. I tego się trzymać. Nie wsiadać poniżej minimum 3000 za kierownicę. | |||
~Zakręcony | Jednocześnie dodam, że pracując osiem godzin na Polsce, gdzie załadunki trwają często około x godzin kilometrów samochód zrobi maksymalnie 200, co przekładając na Wasze śmieszne stawki od kilometra stworzy kwotę dużo niższą od tej wynikającej beż żadnej łachy z KP. | |||
~Zakręcony | ese... dopóki w tym zawodzie będą pracować ludzie od łopaty, dopóty będziecie swoimi błędami obarczać kierowców. To przez Wasze decyzje w transporcie jest źle. | |||
ese
| ~Zakręcony (2014-09-14 15:28:09) ese... dopóki w tym zawodzie będą pracować ludzie od łopaty, dopóty będziecie swoimi błędami obarczać kierowców. To przez Wasze decyzje w transporcie jest źle. - Nie zauważyliście Towarzyszu, że owa epoka się już zakończyła. My spojrzeliśmy w lustro właśnie, i jest nas sztuk jeden. | 1 | ||
ese
| ~Zakręcony (2014-09-14 15:25:30) Jednocześnie dodam, że pracując osiem godzin na Polsce, gdzie załadunki trwają często około x godzin kilometrów samochód zrobi maksymalnie 200.. "- I tutaj pytanie na rozwiązanie równania. Ile wynosi "x"? | 1 | ||
~Zakręcony | Faktycznie wypowiadasz się tylko w swoim imieniu, jednakże ja miałem na uwadze przedsiębiorców zajmujących się transportem, w tym Ciebie. Po prostu czepiasz się słówek. | |||
~Zakręcony | W Polsce x wynosi od pól godziny do 40 godz. W każdym bądź razie najczęściej trwa to wraz z oczekiwaniem na wjazd około 3 godzin minimum. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.