Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

co to jest równoważny czas pracy???

ID: 148625


czy ktoś w ogóle wie? jak czytam to forum to wydaje mi się, że nikt o tym nie słyszał nawet. No więc jak to jest? kto wyjaśni?

~kiero
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Posty (161)

~Marcin SE
Witam i miłego dnia wszystkim :) Zainteresował mnie bardzo ciekawy wątek bo kwestie ryczałtów stały się nudne (za chwilę będzie dopuszczalne prawo HAMMURABIEGO) :) Ale wracając do tego wątku, jestem lekko zdziwiony miejscem na poruszenie tego tematu... Z tego co pamiętam omawialiśmy to na sesjach ale bardzo krótko gdyż jest to praktycznie niemożliwe w transporcie. Teraz przy nowych tachografach i dzisiejszym systemie transportu i logistyki to już w ogóle chyba niewykonalne... Rozumiem wydłużenie doby, rozumiem oczekiwanie na dyspozycje szefa... ale przy zachowaniu czasu pracy kierowcy jest to dla mnie co najmniej dziwne!Jak ma się to do tworzonych harmonogramów czasu pracy kierowcy, ok-jeden tydzień harmonogramy mogą być nie stosowane, ale w zatrudnieniu pełno-miesięcznym MUSI być stworzony pełen harmonogram pracy... Proszę nie odpowiadać mi w stylu-jak nie rozumiesz to się nie udzielaj... tylko niech mi ktoś dokładnie wyjaśni jak tworzy harmonogram miesięczny dla kierowcy w transporcie międzynarodowym lub jakimkolwiek... ? !Jeśli jest to możliwe to faktycznie macie kierowców kr*ynów którzy nie czytają umów a nie mówiąc już o tym, że ich nie rozumieją a pracodawcy wmawiają im, że tak jest dozwolone!Pozdrawiam :)
~Ł ysy
Zacznijmy od tego, co rozumiesz pod pojęciem " harmonogram pracy"?
~Ł ysy
Warto, pokusić się jeszcze o przedstawienie metod tworzenia harmonogramów. To taki wstęp metodologiczny do dalszej dyskusji.
~Ł ysy
Marcin SE. Chyba pobierałeś nauki nie tam gdzie trzeba.
~Marcin SE
Łysy ok-możemy bawić się w metodologię wstępu, przenieść się do paradygmatu, podzielić empirycznie... ale podajmy sobie e-mail bo chyba Ty najlepiej wiesz, że to forum nie jest przygotowane i nie zniesie takich terminów... :) Co do metod tworzenia harmonogramu to chyba nie muszę Ci mówić co to harmonogram czyli projekt i jak się go tworzy, ale chyba rozumiem, że chodzi Ci o bazę, tak?Właśnie o to pytałem na jakiej bazie tworzony jest harmonogram pracy kierowcy pod umowę na równorzędny czas pracy?Rozumiem, że jesteśmy zgodni, że pracodawca musi przedstawić harmonogram do tej umowy!Pozdrawiam
~Marcin SE
Co do nauki... już napisałem, że nie poświęciliśmy na to zbyt wiele czasu bo to był jakiś incydent który musiał być przerobiony w programie. :)
ese
Zagadnienie bardzo istotne, odzew mizerny. Przypuszczam że z mizernej właśnie świadomości

1

~Marcin SE
Zamykam komputery i do domku :) Miłego wieczoru wszystkim i zapraszam do dyskusji w tym temacie bo uważam, że ciekawy temat. Pozdr
~bla bla
ale o co to klotnia? co z tego ze rownowazny czas pracy, to tylko daje Wam (pracodawca) mozliwosc troche mniej placenia za nadgodziny, ale to tylko tz tu na forum dziadtransom, co porownowaznym czasi gdy transport jest po ukladany gdzie kier wykozystuje swoj czas jazdy/pracy na max, jaka kozysc jest z cazu rownowaznego wtedy

rozumiem to gdy u dziadtransa jednego dnia pracuje sie np 15H a nastepnego tylko 1H no ale czy mozna to nazwac prosperujacym transportem i w pelni wykozystanym czasem jazdy/pracy kierowcy

-1

~woytek
Lysy w jakiej grzedzie zasiadasz? I co dalej w danym temacie, co wynikami ekononomiczny transportu czterech kierowcow na trzy konie? Tak sie mozna bawic autobusami lub na stalych liniach
~Marcin SE
Witam :) Piękne lato!Podnoszę temat choć nie wiem czy ktoś jest zainteresowany szerszą dyskusją o którą dopominali się niektórzy forumowicze. Temat został rozpoczęty jako straszak, ale niestety to tylko straszak :)
~kiero
Temat nie jest chwytliwy bo okazuje się, że jednak tych godzin nadliczbowych to aż tak dużo nie będzie. Ci co liczyli na bajońskie sumy z nadgodzin wraz z odsetkami nabrali wody w usta, myślą teraz i szukają w goglach co to za twór ten równoważny czas pracy, druga część osłów transportowych też nic się nie odzywa bo okazało się że zrobili z siebie głupka w sądzie pracy w sprawie zapłaty nadgodzin. Stąd tak małe zainteresowanie
~bla bla
~kiero
(2014-07-10 10:22:18)

widze ze posiadasz bardzo precyzyjne dane; )

do ktorej grupy oslow sie zaliczasz
~Ł ysy
Marcin Se. Nie wiem o co dokładnie ci chodzi z tworzeniem harmonogramów, skoro system równoważny jest właśnie skierowany do pracowników, których czas pracy trudno zaplanować.
Wielu budowlańców, kierowców w oparciu o ten system pracuje.
Prosty przykład; jest lanie stropu, budowlańcy pracują do ukończenia zadania, w następnych dniach mogą leżeć, obijać się lub nie przychodzić do pracy.
To samo jest z kierowcami.
Czego tu nie rozumiesz?
~Ł ysy
czesiek. Słuchaj prymitywny chłystku, za numer, który wykręciłeś podszywając się pode mnie odpowiesz. Zapłaczesz baranim głosem.

-1

Ł ysy
woytek. Jaki masz problem? W twoim bełkocie nie mogę się połapać.

-1

~Marcin SE
Łysy... Podałeś przykład budowlańca, świetnie tam to pasuje, ale nikt nie powie mi, że w transporcie to działa. Na innym wątku wpisałeś, że lepiej system kilometrowy niż godzinowy bo auto zrobi 5-6 tyś km w miesiącu... to ni jak ma się do hołubionego systemu pracy równoważnej. Wczoraj rozmawiałem z mym serdecznym kolegą który prowadzi niemałą firmę transportową w kraju i powiedział, że zna temat, ale takie coś stosuje jego kolega który ma lokalny transport busami, i kierowcy jeżdżą na stałych dziennych trasach. Inny kolega stosuje takie coś przy pracach sezonowych przy przewożeniu płodów rolnych i tam super funkcjonuje Twój przykład, czyli jeżdżą jak jest z czym a następnego dnia czekają na zbiory... Kolega potwierdził to co wiedziałem od początku-jeden lub dwóch kierowców którzy przypilnują godzin i czasu pracy i system leży,... no chyba, że 5 tyś km starcza przewoźnikowi... :)
~oj tam
lysy zaraz znajdzie sposob aby nie przyznac ci racji
ese
~oj tam
(2014-07-12 14:18:36) - To może by do tej pory coś w tym temacie dodać, uzupełnić, uzasadnić lub wytknąć że w tym miejscu lub przypadku to wygląda inaczej?
~oj tam
Podgląd konta eseese
(2014-07-12 14:23:25

no ale sam powiedz jaki sens ma rownowazny czas pracy jesli kierowca pracujac wykozystuje maksymalnie swoj czas jazdy i pracy, no jaki to jest sens?
chyba ze kierowca pracuje co 2dzien z powodu nie udolnosci organizacji pracy (czytaj brak ladunkow )
ese
To skąd te oczekiwania otrzymania zapłaty za nadgodziny?
ese
I czy brak ładunków na rynku to na pewno wynik nieudolności (piszemy razem) organizacji pracy?
~oj tam
a dla scislosci nawet przy nie udolnosci organizacji pracy czekajac nawet 2dni na zal jestem w stanie udowodnic cie ze bede pracoawl przec te 2dni i bedziesz musial mi za nie zaplacic; )

czekanie (nawet 2dni) na zlecenie to tez praca; )
~oj tam
Podgląd konta eseese
(2014-07-12 14:34:52) To skąd te oczekiwania otrzymania zapłaty za nadgodziny?

nadgo dziny w systemie 3/1 sa bardzo male siegaja kilku godz w skali miesiaca wiec nie bardzo kumam w czym jest problem, problem z obojga stron
ese
Ma więc system równoważny w transporcie zastosowanie, czy nie?
~Ł ysy
Paru parkingowych specjalistów z prawa pracy puszcza w eter swój bełkot podparty słowami takich samych ekspertów jak oni z siłą prawd objawionych. Marcin se jest tak inteligentny, że nawet nie potrafił zrozumieć prostego tekstu, który napisałem o mentalności polskich sioferów. Odczytał tekst jako pochwałępłacenia z kolometra, poszedł dalej twierdząc, że tak płacimy.
Czy jest sens kopać się z koniem?
~oj tam
teoretycznie:
3tyg to 15 dni pracy po 13 godz/dziennie i 9 godz jazdy policzmy teraz
15*13=195

1tyd wolnego to 5*8=40

195-40=155 godz w skali 4tyg wiec o jakich nadgodzinach jest mowa
~oj tam
Podgląd konta eseese
(2014-07-12 14:47:01) Ma więc system równoważny w transporcie zastosowanie, czy nie?

jesli tylko jest taka potrzeba i uzasadnienie to jak najbardziej ja osobiscie nic przeciwko temu nie mam
ese
~oj tam
(2014-07-12 14:52:31) " (... )

jesli tylko jest taka potrzeba i uzasadnienie to jak najbardziej ja osobiscie nic przeciwko temu nie mam"-

Ufff... To prowadzący działy pracownicze i kontrolerzy odetchną...
~Ł ysy
Marcin SE rozmawiał z transportowymi przygłupa. i, a powinien z prawnikiem.
Marcinku, jaki jest sens wprowadzać system równoważny w firmie, w której jeżdzą busy według rozkładu?
Chyba czegoś nie załapałeś.
Właśnie transport jest działką, w której owy system ma pełne uzasadnienie.
Wielu roszczeniowcom może się nie spodobać. Bo z czym pójdą do sądu?
Teraz tekst oj tam do przepracowania. Powiem wprost, po je bała ci się delegacja z pracą w delegacji.
Czekając na ładunek na 100% jesteś w delegacji, niekoniecznie w pracy czy na dyżurze.
Łapiesz temat? Kolejne kopanie się z koniem?

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.226.181.89

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels