ID: 148029
WITD: Przeładowany bus
ID: 148029
ID: 148029
Kolejne „ciężarowe” Iveco Daily zatrzymali inspektorzy transportu drogowego pełniący obowiązki służbowe w Lubnie na DK nr 10.
Kolejne „ciężarowe” Iveco Daily zatrzymali inspektorzy transportu drogowego pełniący obowiązki służbowe w Lubnie na DK nr 10.
~etransport.pl
Posty (12)
~Dawid | Lepiej przeładować busa który i tak jest stworzony do wożenia takich ładunków niż płacić dodatkowe ubezpieczania i zdawać ten *loooony certyfikat kompetencji zawodowych!!! O 0, 5 % potrafią udupić każdy egzamin 500 zł i nie ma wglądu potem. Ciężarówki kosztują tyle samo co busy. Tylko małe firmy nie maja szans jeździć ciężarówkami!!! Może zamiast karać trzeba się tym zająć !! ITD ładuje mandaty a jakoś nie widać poprawy dróg to samo z paliwem !!! | -1 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | 500pln to jakis smiech. | |||
~krecik | to jest smiech na sali że takie barany z itd tylko tyle moga dac a gośc wziol za przewiezienie ok 4000 tys porazka | |||
YOGI70
| śmiech to jest to, że tak załadowane dostawczaki setkami codziennie latają po UE, dziwię się kolegom po fachu, że tak ryzykują... nie chodzi o mandat, bo ten płaci szef lub logistyka, ale o bezpieczeństwo!!! Ludzie ogarnijcie się! Bus ważący 5-6 ton jedzie jak chce, hamulce są takie jakby się w gąbkę depnęło, a pomyślał któryś co by było gdyby doszło do wypadku?! czyja wina? wiadomo... i co? szef wam będzie paczki do niemieckiego pierdla wysyłał albo waszymi rodzinami się zajmie? W * was będzie miał!!! a wy we francuskim czy innym więzieniu będziecie mieli durszlak z d... y zrobiony - taka jest prawda o naszej pracy koledzy... | |||
~yhyhyh | Dziwna zbierznosc ze w wiekszosci przeladowanych busow to IVECO | |||
~kam | Bo głównie to lata na bliźniakach i wersję z homologacją na dmc 5000-5200kg można zarejestrować do 3500kg ; ) Krótka odpowiedź. Zazwyczaj auto jest przystosowane, tylko przepisy nie są do końca przestrzegane i polskie prawo. :) | |||
~forumowyIdiota | YOGI70 i inni pieniacze nie panikujcie że po unii latają takie przeładowane busy... owszem te 1400-1500 się wozi powyżej też się zdarzają ale to hard korowcy, za to mandaty odpowiednie szczególnie u austryjaka każdy kg więcej to 1euro i postojowe za parking tez doliczają do czasu przeladunku, u niemca tez stawki różne za busa całkowitej 4700kg - 1200eurasów po akcji na chemitz więc po unii nikt nie robi busa całkowitej 5-6t, to tylko w Polandi bo jak nie załadujesz to jest 10 innych co pojedzie bo ratę trzeba zapłacić, nie wspominam o ivecach na bliżniaku a w dowodzie 1500 ładowności... taki kraj jak jego mieszkańcy i władza | |||
YOGI70
| forumowyIdiota... nie jestem żadnym pieniaczem, tylko taka jest prawda, jak ktoś kręci busem na własne konto to do przeładunku nie dopuści - wiadomo, ale wielu chłopaków, szczególnie tych z małym doświadczeniem daje sobie walić na pakę, bo boją się o pracę... Zgadzam się, że A7 czy A9 są pod mocnym ostrzałem BundesAutobahnGestap o (BAG) czy zwykłej drogówki, bo sam zapłaciłem za 5050 kg 238 Euro plus 3 punkty karne pod Wurtzburgiem z winy upartego szefa, naginanie ładowności to norma, czy o 100 kg czy o pół tony, gdyby chodziło tylko o mandat to osobiście mam temat w d... , ale tu chodzi też o nasze dupska w razie nieszczęścia, stąd moja wypowiedź. Jeżeli tego ktoś nie rozumie to nie ma o czym gadać! | |||
YOGI70
| Poza tym kto normalny kupuje busa 10-paletowego z otwieranym dachem i firanami w aucie z silnikiem 3. 0? wiadomo ile to waży, na pusto taki bus z kierowcą i jego bagażem ma ok. 3 ton, więc ile zostaje na ładunek? chyba jasne? Mogę tylko doradzić Kolegom żeby nie siadali na takie auta, 8-paletówka Master legalnie bierze ok. 1100-1200 kg ładunku, chyba się nie mylę? Większość z nas takie auta prowadzi i takie ładunki dostaje, ale jak najpierw dostaniesz skrzynię 200 kg a po niej doładunek 1300 kg, bo się opłaca szefowi, a ty prowadzisz np. Boxera 3-litrowego 10- paletowego z firanami i szyberdachem, to wiadomo ile będziesz ważyć... To uważam za chore i z tym trzeba walczyć, bo sam Kontrollbuch to historia sama w sobie. | |||
jedi6667
| YOGI, Masterka 8 paletówka legalnie 1100-1200 kg? Hahaha, tyle ma w dowodzie a na prawdę legalnie może wziąść 800-900 kg. Ważona jest jako golas, odlicz kurnik, paliwo, zapasy, graty, palety na wymianę, pasy, kierowcę i zobacz jaką będzie miała wagę. Ważyłem Fiata Ducato 2, 3 firanka i wyszło bez ładunku 2640 kg z połową zbiornika paliwa czyli zatankowany na full plus ja to by wyszło około 2730 kg, teraz odejmij to z 3500 kg i zobacz ile legalnie można zabrać. 1100-1200 to chyba tylko blaszak może zabrać ale nie plandeczak. | |||
YOGI70
| Nie zgodzę się z Tobą, ważył się ze mną na Nestle pod Marsylią kolega na pusto i ja też, ja Boxerem 10 paletowym miałem 3050 kg, on Masterem 8 palet był chudszy, jak dobrze pamiętam miał niecałe 2500 kg, ale racja też Twoja, bo zależy ile czego zabierasz ze sobą, bańka wody, jedzenie, ciuchy, laptop, jakieś klucze i inne takie to też ci dojdzie ze 100 kg, chodzi o to, że jakby nie liczyć zawsze 8-paletówka legalnie weźmie więcej niż 10-tka. | |||
jedi6667
| Yogi to normalne że 10-cio paleciak będzie więcej warzyć niż 8-mio, przedłużenie ramy plus 2 metry paki swoje waży. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.